1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. monicas 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2014 TDI 2.0 177
    Salutare! Si masina mea are problema "low oil pressure". A aparut prima data acum 2 ani (avem cam 200 000 km), am mers cu ea la un mecanic prin Giulesti care ne-a spus ca a schimbat pompa (am indoieli). Nu stiu exact ce i-a facut, ideea este ca timp de 2 ani nu a mai aparut acel avertisment. Acum a aparut din nou si am fost la un alt service care a schimbat initial senzorul (degeaba) apoi ne-a spus ca e o problema totusi cu presiunea la relantiu (scade la 0.5 si tre sa fie 0.8). Pe proprie raspundere l-am pus sa ne schimbe pompa stiind ca data trecuta asa s-a rezolvat. De data aceasta insa a aparut din nou avertismentul.
    Intre timp am mai gasit un service care spune ca stie de problema si ca a rezolvat la cateva masini. O sa merg saptamana urmatoare pentru diagnosticare.

    PS: Am citit in intregime acest topic si inteleg ca nu exista rezolvare(cel putin nu in toate cazurile). Am citit si pe un forum in uk cateva idei. Unii spun ca au rezolvat altii ca nu. O sa mai fac o incercare si va tin la curent.
    Pana acum am vreo 5000 km timp in care avertismentul a aparut de 3 ori. Sunt atenta atunci cand e motorul incins sa o tin la 1200 rpm.

    @biju2000: Cati km ai facut pana acum cu aceasta problema la bord?
     
  2. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    75.000 km
     
    cata181 și monicas apreciază asta.
  3. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    @biju2000: de mentionat ca tu nu mai ai atentionare in bord. E liniste de ceva timp... :)
     
    biju2000 apreciază asta.
  4. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Asa este. N-am citit intrebarea pana la capat. Problema a disparut demult din bord. Sta pitita prin maruntaiele motorului.

    20201106_143956.jpg
     
    terrymada apreciază asta.
  5. monicas 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2014 TDI 2.0 177
    Update 01.09.2021: Un mecanic a aspirat tubul de vacuum. De atunci nu mai apare problema. A procedat la fel la o alta masina in trecut si s-a rezolvat si acolo.
    Am mers 6 ore cu masina apoi am lasat-o la relantiu mai mult de 20 minute. Nu mai apare avertismentul.
     
    Power tdi apreciază asta.
  6. an6r21

    an6r21 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 - 2.0 TDI 177HP 2013
    Salut,
    Ne poti da putin mai multe detalii ? Unde se afla localizat acest furtun/tub de vacuum ? La o cautare pe google sunt mai multe tuburi de vacuum. Intreb pentru a localiza cat mai sigur elementul.
    Multumesc.
     
  7. Nicu.valentin

    Nicu.valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI S-line 190 CP Quattro, S-Tronic 2018
    Salut,

    Eu am rezolvat problema doar prin schimbul de ulei. Dupa ce am schimbat senzor (am revenit si am repus senzorul ei original), pompa ulei, cuzineti, problema tot aparea dupa ce uleiul ajungea la un rulaj intre 8 si 10.000 km.

    Din cate am inteles de la mecanici, filtrul de particule nu apuca sa-si faca regenerarea (opresti masina in timpul regenerarii) si atunci se prelinge motorina in baia de ulei si face ca acesta sa fie mai diluat. De aceea apare problema de presiune cand uleiul ajunge la temperatura de peste 70 Grade.

    Am schimbat uleiul la 9.000 - 10.000 km si nu am avut nicio problema cu mașina. Imi facea de la 190.000 km asa.
    La 250.000 km am vandut-o si in continuare functioneaza fara probleme.

    Parerea mea este sa nu-i faceti nimic, doar schimbul de ulei. Nu schimbati senzorul, cei din comert vor da eroare mai des.

    O seara buna
     
  8. Paulbla7 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2021
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Allroad b8.5
    Buna ziua!
    Va scriu aici si experienta mea.
    A4 Allroad 2013 CGLC, 192000 km in bord cand l-am cumparat.
    I-am facut schimbul de ulei, si la scurt timp a inceput sa imi apara eroarea magica.
    Duc masina la verificat, aveam si termostatul de la egr de schimbat, verifica si pompa totul ok, schimb iar uleiul.
    Dupa vreo 2000km, apare iar eroarea, dupa ce citesc pe forum pagini si pagini despre eroare, zic “hai ca n-o fi nimic, traiesc cu eroarea, motorul merge, aia e”

    Merg cu eroarea aprox 10-12 000 km, mentionez ca aparea doar la relanti, cu motorul cald, in fataiala de oras sau dupa un drum lung.

    Inainte sa plec in concediu, zic hai sa o verific totusi inca o data sa fie ok.
    Se verifica ir presiunea la rece la cald etc, de data aceasta presiunea era foarte mica, 0.2 la relanti.
    Dupa discutii, intrebat stanga dreapta etc ajung impreuna cu mecanicul la concluzia : tacheti si culbutori
    Concluzia a fost buna, dupa demontare acestia aveau uzuri foarte mari, unii chiar avand parti lipsa.

    Montat tacheti si culbutori, schimbat ulei, totul ok, motorul suna mai bine si merge mai bine.
    3-4000 km de atunci, totul ok pana acum.

    Spor la nervi cu aceste motoare si masini...
     
    smurff și moroenius apreciază asta.
  9. monicas 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2014 TDI 2.0 177
    Acesta este tubul pe care l-a aspirat:

    vacuum.png
     
  10. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Rolul acelei conducte este sa reintoarca gazele de carter trecute de separator/epurator inapoi in admisie. Adica acele gaze pe care le poti observa daca scoti capacul de ulei cu motorul pornit. Si nu e vid acolo ci o presiune pozitiva neglijabila.
    Nu vad legatura cu presiunea de ulei.
     
    terrymada apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Furtunul ala nu are nicio legatura cu presiunea scazuta de ulei. Mecanicul ala nu are habar despre ce vorbeste si voi ca utilizatori nu mai sustineti niste tampenii = prostii. V-am rugat sa nu mai discutati despre ceva ce s-a mai discutat si v-am mai spus ca la acest motor (cod CGLC) nu se poate remedia aceasta problema iar cine spune ca a rezolvat va spun eu ca nu a rezolvat nimic deoarece la o masurare ulterioara a presiunii se va constata ca tot sub 0,5-1 Bar la ralanti, va va indica pe aparatura de masurare. Incetati cu aceste discutii pentru ca va sunt sterse mesajele direct si fara alte explicatii.
     
    moroenius apreciază asta.
  12. terrymada 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B8 Quattro, CGLC, 2014
    Acel furtun a fost schimbat de mine recent din cauza unei fisuri. A fost montat unul nou si totusi eroarea a aparut din nou imediat cum am stat in coloana vreo 30-40 de minute. Deci in mod clar acea piesa nu influenteaza aparitia unei presiuni scazute si a erorii.
     
    moroenius apreciază asta.
  13. Sirap 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 B9 avant / 2.0 l /DEUA -2016
    Salut,
    Mentionez ca am schimbat tipul pompei de ulei, la motor CJCB 2013 facelift, cu model de la 1,9 TDI cel pe lant si nu a mai aparut eroarea in bord.
     
  14. terrymada 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B8 Quattro, CGLC, 2014
    Ai masurat presiunea ca sa te convingi ca s-a modificat si valoarea acesteia?
     
  15. Sirap 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 B9 avant / 2.0 l /DEUA -2016
    terrymada sigur. Atat cu manometru mecanic cat si cu unul digital, valorile sunt astfel:
    - la rece, inainte era 2,4/ 2,7 bar, dupa schimbare am 4,5 bar
    - la cald inainte era 0,3/ 0,2 in trafic in Bucuresti, iar dupa schimbare 0,5 bar
    Se gaseste la comanda kit retrofit pompa ulei, in functie de producator si de adaosul comerciant, pretul variaza de la 650 lei pana la 960 lei.
    Eu am fost incapatanat si nu am vrut de prima data sa fac acest retrofit la masina mea. In postarile mele anterioare am specificat tot ce am schimbat la motor inainte de a lua aceasta decizie.
     
  16. Whiskey280

    Whiskey280 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0tdi CGLC 2013
    Super, poti lasa un link sau ceva de unde ai luat acest kit ? Si daca se potriveste si la cod motor CGLC ?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Kit-ul exista peste tot. Nu mai intrebati de unde cumparati piese. Si da, se potriveste si la cod motor CGLC dar trebuie sa mergeti la un mecanic profesionist, sa faca asta, pentru ca trebuie astupate niste gauri de presiune existente pe blocul motor si trebuie facute niste modificari la sistemul de antrenare existent pe vibrochen (care sistem cu pinioane dispare la inlocuire si apare alt pinion cu sistem de antrenare directa pe lant). Parca descoperiti apa calda.
    S-a mai discutat despre asta in topicul dedicat, despre pompa de ulei si nu numai, dar nu cititi nimic, din pacate. Gata cu discutia despre asta.
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ahmm cand vad 650 lei+ pt kit.. iar pe mine ma sunau sa se tiganeasca cand era 500.
    Las un link, sper sa nu incurce postarea; conversia fiind facuta pe 2.0 PD, sa va faceti idee si la CR.

    https://vm.tiktok.com/ZM8Cs2uJw/
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu arata tot. Trebuia sa arate si unde astupa gaurile pentru presiune existente pe blocul motor. Daca nu faci asta ai facut degeab conversie si o sa iti "pice" motorul cu toata conversia ta. Mecanica nu se face pe internet, mergi la profesionisti iar daca nu ii gasiti, ghinionul vostru si mai ales "norocul" alora ce fac experimente pe motoarele voastre. Bafta, pentru ca aveti mare nevoie. V-am spus sa incetati cu discutiile despre asta pentru ca sunt deja mentionate si explicate si nu ne repetam.
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pai nu arata tot deoarece nu oricine iti arata. Sunt cateva poze, conversia e facuta de un prieten care e si mecanic si care a facut destule. Bineinteles ca nu era in interesul meu sa pozez tot pentru ca nu am facut un tutorial la asa ceva, doar cateva din dovezile montajului de pompa (pentru cine a luat motorul respectiv). :)
     

Distribuie pagina asta