1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor la A4 B9

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de saionut, 16 Sep 2018.

  1. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Intrebare care poate fi absolut stupida pentru unii insa pentru cei cu pitici pe creier poate fi valida. Acum, la 17600 km mi-a aparut si mie mesajul sa completez cu mimim 1L ulei. Intrebarea este daca pot cumpara orice brand (evident, sa fie similar tehnig cu cel care exista deja) sau avand in vedere ca doar adaug trebuie cel OEM Audi. Inca o data scuze pt stupizenia intrebarii insa deh...piticii.
     
    Mamu apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca ai posibilitate adauga cel OEM, altfel poti pune de la alt brand, dar sa respecte caracteristicile.
     
  3. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Multumesc pentru raspuns.
     
  4. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Update: In mesajul de pe bord, scria sa adaug maxim 1 Litru de ulei. Am cumparat astazi 1 Litru de ulei care respecta norma 507.00, am turnat aproximativ 750-800 ML, pus contactul, aparut la inceput eroarea, dupa care a disparut si a aparut OIL level status: OK. Practic problema a fost rezolvata. Multumesc inca o data pentru raspunsuri.
     
  5. Flo1980

    Flo1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Eu am facut 13000 km cu uleiul actual iar MMI imi arata ca trebuie schimbat peste 20000 km ... e bun de aratat la consoarta ca nu conduc asa agresiv. Nivelul e 3/4.
    M-am uitat sa vad daca avem lacasul pentru joja si am gasit o gaura sub capac acoperita cu un buson din plastic, nu stiu daca, corespunde. Stiti daca putem pune joja la A4 B9 ?
    Sa inteleg ca, neavand joja, suntem scutiti de riscul unui schimb de ulei prin aspiratie ?
     
  6. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Din cate am citit pe ici si pe colo, se poate pune joja insa acesta este accesoriu separat si stiu ca vazusem si un pret astronomic "pe original". Asta se intampla cand doar cochetam cu ideea de a achizitiona un B9, si tin minte ca m-a bufnit rasul daca am ajuns sa vindem joja separat. Daca gresesc sa ma corecteze cineva va rog.
     
    gabi79 apreciază asta.
  7. Mamu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 Quatro Avant 190CP 2017
    Este adevarat ca atunci cand se apropie de schimb, incepe sa manance uleiul?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nu il mananca, il consuma.

    Si asta deoarece cand te apropii de schimb, uleiul ala si-a facut treaba deja, numai are proprietatile necesare pentru a mai fi tinut in motor.
     
  9. Mamu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 Quatro Avant 190CP 2017
    Am inteles. Deci e ok sa scada nivelul.
     
  10. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Cu alte cuvinte, cand incepe sa consume ulei, e clar momentul sa fie schimbat uleiul :)
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nu chiar, motoarele in 4 cilindri consuma oricum. Depinde cat ... eu oricum recomand schimbul la 10.000 km indiferent de motorizare.
     
  12. Mamu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 Quatro Avant 190CP 2017
    Eu la 10000 l am schmbat la toate masinile. Mai ales cu praful de la noi.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Praful este important pentru filtrul de aer (implicit durata de viata a turbinei si a debitmetrului) si filtrul de polen (calitatea si cantitatea fluxului de aer).

    Pentru ulei avem topic dedicat (atat pentru motoarele diesel, cat si pentru cele pe benzina) care recomand a fi citit integral de toti userii forum-ului care vor sa isi intretina motorul cat mai ok.
     
  14. Mamu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 Quatro Avant 190CP 2017
    Ok. Multumesc.
     
  15. LoCkEd

    LoCkEd 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, B9, 2.0 TDI
    Buna seara. Am si o o mica intrebare in legatura cu nivelul uleiului de la masina mea (Audi A4 B9 2.0 TDI 150 hp). Am luat masina din Germania cu 48.000 km si cand am verificat nivelul la ulei din setarile navigatiei era undeva cam pe la jumatate. Recent am facut 53.000 km si cand am verificat astazi am vazut ca a scazut destul de mult. Este normal sa scada asa de mult in 5.000 km (dintre care 3.300 km in Bucuresti si in afara orasului)? La reprezentanta mii s-a spus sa fac revizia urmatoare la 60.000 km.
     
    Ultima editare: 10 Ian 2020
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Intre MIN si MAX este diferenta de 1l. Ti se pare tie ca "a scazut asa mult" (la tine initial nivelul nefiind la MAX).
    2.0 TDI si TFSI-urile consuma ulei, scrie si in manual daca l-ai citi.
     
  17. ovidiubi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    a3 alh 2002
    După cum explici ai un consum de ~200ml la 5000km
    Eu zic ca e ok


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Cred ca i-a intrat in cap de la vanzatorii de pe OLX gen “nu consuma gram intre schimburi”. :)
     
  19. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Depinde cum privesti problema, eu pana la 2.0tdi de la Audi nu am completat niciodata la nici un motor ulei intre revizii, si asta pornind de la batrana dacie. Eram plecat din tara si m-a sunat sotia ca i-a aparut in bord ca trebuie sa completeze minim 1l de ulei si initial mi s-a parut un pic ciudat. Am studiat un pic problema, mi-am dat seama ca am cumparat masina cu revizia facuta si nu verificasem nivelul de ulei si m-am linistit. Mecanicul meu pune tot timpul un pic mai mult ulei sa se duca spre nivelul Max ca sa nu fiu nevoit sa fac completari intre schimburi.
     
  20. tatimeu

    tatimeu 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2020
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Megane RS3 302 CP/2014; A4 B9 (DEUA)150 CP/2017 Matrix si Virtual cockpit
    Salut
    Eu pana acum nu mi-am pus problema de temperatura ulei. Acum am vazut ca am in bord si aceasta informatie. Cam pana la ce temperatura maxima ar trebui sa ajunga temperatura uleiului astfel incat sa nu avem probleme ulterioare cu motorul, etc. Multumesc
     

Distribuie pagina asta