Am achiziționat un Audi Q5 2.0 diesel, 177 Cp, Quattro, cutie automată. Am verificat nivelul de ulei, electronic pe MMI, și indica 3/4 (nu a indicat niciodată maxim). După un drum de 700 de km a tot scăzut ajungând aproape 1/4. Vreau sa va întreb dacă v-ați întâlnit cu situația asta, dacă e normal având în vedere ca motorul e în sarcina și ma gândesc ca uleiul ala circula prin motor nu sta cuminte în baia de ulei ? E normal sa vezi această scădere de nivel sau poate fi o problema de pierdere de ulei sau consum de ulei ? Orice sfat îmi e de ajutor, sunt sigur ca sunt mulți experți pricepuți printre voi. Va mulțumesc anticipat.
Salut Dețin 3 audi Q5 facelift an 2013 2.0 tdi 177 cp cod motor CGLC (firma rent a car) și am avut la toate aceeași problema cu "Oil pressure Too low", dupa ce motorul ajungea la 90 grade la ralanti apărea mesajul ca presiunea este scăzută și trebuie oprit motorul. La toate masinile am rezolvat problema prin înlocuirea uleiului cu unul 10w50 TOTAL RACING. Am făcut acest lucru acuma 2 ani și de exemplu la un audi Q5 am făcute 5 schimburi (75.000 km făcuți) și nu am nici o problema cu PDF sau AdBlue. Nici iarna la pornire la rece nu am sesizat vreo diferența. În general lumea nu-i de acord sa bagi alt ulei decât cel specificat de producător. Mentionez ca am ajuns sa fac acest lucru la sfatul un mecanic care lucrează la reprezentanta Audi în FRANȚA.
La CGLC trebuie sa ai minim 0.8 bar cand pornesti motorul, la ralanti. La 2000 rpm trebuie sa ai minim 2.0 bar. Daca nu ai valorile respective, ai o problema la pompa de ulei. Daca ai valorile respective si eroarea in bord persista, se muta pozitia senzorului (s-a mai discutat de N ori).
Aceeasi problema si la mine. Am achizitionat un Q5 an 2013, 2.0 TDI , 177 cp, 147.000 km , toate service-urile facute la reprezentanta Audi Germania, iar dupa ce am facut schimbul de ulei (original Audi 0w30) la o luna m-a atentionat ca trebuie completat ulei. Am completat 1 litru, iar dupa alti 2.000 de km se apropie de minim conform verificarilor. Am fost la service .. no problem mi-a zis.
La masina mea din profil un Audi Q5 motor 2.0 tdi, problema martorului aprins pentru completare sau verificare ulei s-a rezolvat schimband corpul filtrului de ulei, care are o supapa si de obicei se infunda aceasta. In plus am luat senzor nou si i-am scos sita din cap, exact ca la injectoare. Am 500 km si nu a mai aparut eroarea facut. Unii au rezolvat ca in imaginea atasata. Au majorat colturile din corpul port filtru de ulei.
Bună ziua tuturor, Vreau să comand jojă de ulei pentru mașina mea (Audi Q5, 2011, motor CGLB, 125 Kw, Quattro) și vă rog să îmi confirmați dacă piesa cu codul 03L 115 611 E se potrivește la acest model. Vă mulțumesc.
Salut, Pentru a schimba senzorul de presiune ulei la un audi Q5 din 2011 motor 2.0 tdi cod CGLB imi puteti confirma daca cheia tubulara este de 24 mm si imi puteti spune exact unde se afla senzorul, eventual o imagine ? Merci fain
Multumesc. Imi poti spune exact unde se afla, se afla cumva langa radiatorul EGR ? Deoarece in imagine nu se intelege bine. De ce cand dau sa caut pe autodoc senzor de presiune imi da ca si marime de cheie 24 mm, nu 27 mm ?
@MATEDU daca NU stii sa interpretezi o imagine mergi la mecanic. NU are importanta ce cheie iti trebuie la demontare. Se presupune ca cine face asta are sculele necesare si NU sta sa cumpere chei = scule pentru asta. Inceteaza cu aceste intrebari pentru ca NU descoperim apa calda aici pe forum. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.
Salut, Dupa ce am citit si alte topicuri privind avertizarea martorului presiune scauzata ulei am gasit ca pot monta un alt senzor presiune ulei, in locul celui OE adica senzorul de 0.45 bar. Se potriveste pe cod CGLC la Audi Q5 ? Oare montarea acestui senzor a rezolvat problema mesajului de avertizare din bord ? Ma intereseaza asta pentru ca pompa de ulei este noua, presiunea pare ok, dar tot imi arata avertizarea. Am schimbat pompa si imbus pompa ulei ca avea totusi uzura ceva ceva. Senzorul la tipul asta de motor e pe chiulasa, partea stanga a masinii capatul spre panoul de foc adica in spatele motorului ? Mersi anticipat pentru raspuns..
Facet 7.0174 este de 0.45 bar Facet 7.0196 este de 0.5 bar Ambii se potrivesc in locul senzorilor OE (care masoara de la 0.3 si se opresc la 0.6 bar). Daca iti rezolva sau nu problema, ramane sa dai 40 lei pe un senzor si sa ne anunti si pe noi.
Multumesc pentru raspuns. Stiti daca trebuie demontat ceva ca sa se schimbe senzorul ? Intreb pentru ca daca e o chestie simpla de facut ma pot duce la un atelier mecanic mai mic (gasesc mai repede disponibil si e langa casa). M-am uitat cu ei azi dar nu am reusit sa il vedem deoarece ne cam uitam in zona filtrului de ulei.
Update. E mai rau cu senzorul asta de 0.45 bar. Oare ala original care are specificatiile 0.3-0.6 bar, de fapt 0.3 e limita minima la care se aprinde martorul ?
daca intelegeam nu mai intrebam. Merci. Nu-i problema, a fost ieftin senzorul. Montez original si schimb cu un ulei w50 si vedem daca se rezolva martorul din bord. Revin cu update.
Update. Schimbat senzor cu altul original, pus ulei LiquiMoly 5w40, facut azi pe 37 de grade 15 km in Bucuresti apoi iesit pe autostrada 40 km si nu s-a mai aprins Low oil pressure, deci incurajator. Vedem cat o tine.