1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum la audi TT Mk1 (8N) motor 1.8 T - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de m3lc, 30 Aug 2008.

  1. m3lc

    m3lc 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2008
    Locație:
    piatra neamt
    salutare! :sign_welcome:cine se pricepe la tipurile de motorizari de pe TT uri... am intzeles ca la 1.8 T este cel de 179 CP si normal si quattro.. si mai este unu de 224 CP ... care e diferentza .. exista diferentze la consum??
     
  2. ding

    ding 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    TT Roadster 1.8 (2004)
    Mai e si de 150 CP, care consuma 9-10 litri.
     
    Marius_Aby apreciază asta.
  3. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    KASSEL are un TT super echipat ! Luati legatura cu el pentru mai multe informatii !
     
  4. ZgabeartA

    ZgabeartA 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT, 1.8T 180 CP
    a facut cineva obd sau chip tuning la motor ? sunt curios de cresterea de putere vs consum.

    tcmturbo este renumit pe alte forumuri de specialitate si imediat cum fac revizia si rezolv cu ac-ul merg la ei. cresterea de nm este mare :hubbahubba:
     
  5. Escudo 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    Cervia,Italia
    Masina:
    Audi A6 2.5 Avant Quattro Tiptronic 180 hp
    Consum?

    Vreau sa stiu cat consuma modelele de 1.8l 179 cai,quattro,respectiv 224 cai quattro...cele de dupa anul 2000. :icon_thumright:
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Iul 2013
  6. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    180 cp urban 12-13 l
    225 cp urban 14-15 l
    250 cp urban 17-18 l

    extra urban scade cate 2 -3 litri dar depinde si cum mergi foarte mult.
     
  7. Escudo 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    Cervia,Italia
    Masina:
    Audi A6 2.5 Avant Quattro Tiptronic 180 hp
    Merci :p
     
  8. tyger_lelee 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Kassel, consumul declarat de producator pentru motorasul tau este undeva la 13,8%(daca m-am uitat bine) tu ajungi undeva la 17-18%! Odata cu trecerea anilor si a km stiu ca o masina nu mai merge in parametrii cu care "s-a nascut" imi poti spune cati km are masina ta? din ce an este? si care e stilul de mers pentru un astfel de consum? si pentru un mers linistit de pana in 3000 de ture ce consum ar avea? Stiu ca sunt multe intrebari, dar ti-as fi recunoscator daca le-ai lua pe rand si ai raspunde la ele!Merci
     
  9. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    -140 000 km
    -2005
    -forjat
    -nu pot sa iti spun ca nu stiu cat consuma sub 3000 ture ( mi-am luat 3200 dsg tocmai ca sa merg peste 3000 ture). Sper ca ti-am raspuns la toate intrebarile, dar acum pe bune chiar crezi ce scrie producatorul cu 13,8l la un motor aspirat de 3200 cmc ??
     
  10. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Eu am rescris cipul masinii. Si sincer nu am observat nici o diferenta la consum
     
  11. ZgabeartA

    ZgabeartA 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT, 1.8T 180 CP
    Dar ai simtit o diferenta de putere ? la depasiri, la porniri de pe loc.. ?
    Merita investitia ?

    Pentru ca ma uitam la un stage 2/3 si daca diferenta este foarte mica, mai de graba m-as uita la o crestere mai mare de cp.
     
  12. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Eu personal am simtit. Masina trage mult mai bine la turatii mai mici si am observat k trage pe a 4 aproape la fel cum tragea inainte cu a 3
     
  13. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Masina a capatat dp rescriere cca 40 cp (cel putin asa mi s-a zis). Nu ar fi o putere prea mare fata de cei 225 initiali(cam 18% din puterea de serie) insa eu i-am simtit, plus k a crescut cuplul undeva la 340-350 Nm, de la 280 cat are standard
     
  14. al1n

    al1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi tt, 1,8 l,180 cai, albastru interior-exterior
    probleme consum audi tt, 1,8 l,180 cai

    nu stiu ce se intampla dar a cresut consumul la tt-ul meu de la 10% media la aproape 20%.stie cineva ce ar putea fii?am facut plinu de 62l si trebuia sa fac aprox. 600 km, dar am facut doar 350km.daca se poate va rog sa ma ajutati.(motorul trage, ii ok)
    mersi.
     
  15. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    e posibil sa ai probleme cu debitmetrul, cred ca mergi foarte bogat, si asta numai de la calculator poate veni ca si informatie. verifica debitmetrul, cu un altul de la 1.8t si vezi cum se comporta, verifica si bujiile. daca ai posibilitatea sa pui un vag com p ea ai face bine
     
  16. Insanity 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Skodita Octavia mk1 RS
    Poate sa fie sonda de dupa catalizator... mai ai cat pe masina??? Daca da poate sa fie sonda sau poate sa fie chiar catalizatorul. Daca nu ai catalizator ai checkul aprins?
     
  17. adi.tt

    adi.tt 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi TT, 1.8 Turbo, 2002
    :|

    vag com ar fi solutia, daca nici asa nu depistezi, cred ca bujiile si bobinele ar trebui verificate..
     
  18. adi_b

    adi_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2009
    Locație:
    Oradea/Tg Mures
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2009
    consum audi tt 1.8T

    am tot cautat printre thread-uri da nu am gasit nimic concret si de aceea am deschis unu nou.as vrea sa achizitionez un audi tt 1.8T (180cp) si as vrea daca se poate sa spuna si mie cineva ce consum scoate (urban, extraurban)...daca mergi frumos sau daca il "calci" :p
     
  19. adi.tt

    adi.tt 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi TT, 1.8 Turbo, 2002
    consum

    salut..hai sa te ajut eu. Eu am modelul care-l vrei tu, tt,1.8, 180CP. consum urban (9 - 12l/100km) consum extraurban (6l - 8l/100km). Si un exemplu : Am scos un consum mediu din Focsani pana in Pitesti (prin Bucuresti) de 7l/100km, viteza medie 70km/h, conform datelor indicate in bord. Acum depinde de cum calci pedala mai exact depinde de stilul tau de a conduce..Daca adopti stilul sportiv...vei avea consumul mai sus mentionat + cca 30%. Oricum, indiferent de consum, se compenseaza cu senzatia care o ai la volanul acestei masini....Grija mare de unde iei masina..iti recomand atunci cand o cumperi sa ai si vag-com la tine.asa pt linistea ta...:idea: Eram sa uit.....este foarte rigida la suspensii...ceea ce mi se pare normal la o masina sport...deci o sa simti fiecare crapatura in asfalt...iar daca iei o groapa o sa dai cu capul de cupola masinii (lucru care mie mi s-a intamplat ;)) )
     
    Ultima editare: 16 Iun 2009
  20. adi_b

    adi_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2009
    Locație:
    Oradea/Tg Mures
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2009
    mersi mult pentru informatii.chiar ma gandeam ca nu mai raspunde nimeni...sincer daca ii asa cum zici cu consumul, nu-i chiar asa mult avand in vedere ca are 180cp:drool:.eu ma gandeam sa nu cumva sa scoata exagerat de mult...cu suspensiile sunt obisnuit, momentat din cand in cand conduc un bmw 318i cu niste suspensii de zici ca lasi roata in fiecare groapa, si pe deasupra are si cauciucuri run flat(adica sunt pline pe interior) ;).in fine...masina o s-o aduc in mod sigur din germania.daca te rog imi poti spune care ii chestia cu vag-com-ul ca nu ma prea pricep:whistle2:
     

Distribuie pagina asta