Salutare, Am un A3 cu vechime de 1 an, 10.000 km la bord, 1.4tfsi si cutie automata - luat de la WeltAuto, second-hand pe cand avea doar 5000km. Pe scurt, acum cand am ajuns la 10k km imi apare in bord semn ca nivelul uleiului este la minim. Am verificat si intr-adevar nu e senzorul stricat dar mi se pare ca uleiul este foarte negru, prea ars. Pana ajung in cateva zile la reprezentanta, as vrea sa stiu daca e normal ca la o masina foarte tanara sa ai asemenea probleme - consum de ulei si uleiul sa fie prea ars? Mai ales ca cica uleiul se schimba la 30k km... Multumesc.
Multumesc pentru sfaturile de pana acum Am fost pana la urma la service, unde evident mi-au spus ca e normal sa consume o anumita cantitate de ulei (max. 0.5L/1000 km - dupa cum scrie si in carte) dar nu mi-au putut spune nimic despre calitatea uleiului - eu am reclamat ca uleiul pare destul de ars. Se pare ca nu exista teste pentru a determina calitatea uleiului - cel putin nu la Porche Pipera. Recomandarea lor este completati cand e cazul Ce mi-am propus sa fac in continuare: astept sa ajung la 15k km si apoi fac un schimb complet de ulei. Apoi incep din nou monitorizarea calitatii uleiului - desigur visual ca altfel nu stiu cum. Daca nici asa nu da roade, vreau sa pun de un concediu in DE si merg acolo la un service sa vedem daca ei stiu mai multe. Desigur, daca mai aveti sfaturi nu ezitati sa le exprimati.
Nu e normal ca un motor cu asa putini km sa consume atat de mult ulei. A fost masina de teste sau cum?
In teorie a fost "masina directorului" Cam asta e raspunsul general la o astfel de intrebare, dar in realitate poate fii masina de teste, masina de angajat, masina de orice. Acum, in teorie, un motor poate sa consume mai mult ulei in kilometrii de rodaj - sa ziceam in max. 5000km. Dar dupa ce se "caleste", acest consum trebuie sa scada substantial. Momentan am completat cu ulei si in weekend am un drum de vreo 2000km. Am sa vad dupa drumul asta cum sta cu consumul.
Eu am avut A4 1.8 TFSI , luat de nou , in primii 8.000 km a consumat vreo 0,8-1L de ulei. Am fost la completare si au spus ca este normal. Dupa care am mai completat cu aprox 1 L dar dupa alti 20.000 km. Deci este normal sa consume.
Salut, am citit postările voastre și m am cam speriat. Am de ridicat săptămâna asta un a3 sedan 1,4 tfsi 125 cp, nou. Fac multi km asa ca voi reveni curând.
este normal , este motor benzina supraalimentat inainte sa postati verificati consumul pe 1000 de km , doar asa va puteti face o idee concreta La fel cum calculati l/100 km la combustibil ,asa sa faceti si la ulei pe 1000 de km parcursi si atunci nu vi se va mai parea mult Bucurati-va de masini si km fara probleme
Salut, Imi cer scuze daca s-a mai discutat chestia asta, am cautat pe forum si inca am niste mici dubii asupra consumului de ulei. Mentionez ca am achizitionat recent un A3 1.8 TSI 2014 si as vrea sa stiu daca e sigura informatia ca s-a rezolvat problema cu acest consum de ulei dupa 2012, considerand ca motorul de pe varianta din 2014 este gen a3-a EA888
In general la motoare de pana in 2 litri (1.2 - 1.4 si chiar 1.8) nu s-au semnalat probleme cu consumul de ulei. Oricum la cele strict 2.0 TFSI este o problema in continuare si nu s-a remediat nimic. Si eu urmaresc sa achizitionez o masina din grupul VAG cu acest tip de motor asa ca sunt destul de la zi cu problemele care le poate genera, dar pana acum nu s-a plans nimeni de probleme majore la acest tip de motor. Bafta.
Salut, Am nevoie de o poza sau o schema unde este montat senzorul de ulei la A3 8V benzina motor 1.8 TFSI. Se aprinde/stinge martorul cu nivel ulei, mai spune ca senzor ulei defect. Cred ca e vorba de un contact imperfect si as vrea sa verific. Multumesc.
Buna ziua, Detin Audi A3 8V Sportback 1.4 TFSI an 2014. L-am cumparat in urma cu 3 luni. Problema este ca am completat deja de 3 ori cu ulei (aproximativ 500 ml de fiecare data). Aseara mi-a aparut martorul in bord desi completasem ultima data acum 100 km aproximativ. Numar de km actuali 160.000. Am parcurs aproape 2.000 km in aceste 3 luni de cand o detin. A mai avut cineva problema asemanatoare ? Masina functioneaza foarte bine, nu scoate fum, zgomote, nu sunt urme de ulei pe sub masina. Multumesc anticipat.
Sigur, te duci si ii refaci motorul pana nu ajungi sa distrugi motorul din cauza consumului de ulei. Cu 1.5l la 2000km, nu esti departe de catastrofa.
@Georgiana06 am rugamintea sa mentionezi obligatoriu din ce an este modelul tau de Audi (adica an fabricatie), codul tau de motor si sa completezi cu aceste date si profilul unde ai trecut datele masinii, altfel mesajele tale vor fi sterse. Multumesc pentru intelegere.