1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Contact pornire sau blocator volan blocat - Nu porneste - Ignition Is On / Ignition Lock Defective

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de laurenziu, 28 Feb 2011.

  1. laurenziu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2011
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 2009
    Am o problema, de fapt nu stiu daca e problema sau e ceva normal. Am un A4 B8 din 2009, cutie automata, si uneori cand pun contactul apare mesaul IGNITION IS ON si tiuie in continua pana cand pornesc motorul, apoi mesajul si tiuitul dispare. M-am uitat prin manual, dar nimic concret.:readit:
     
    Șolea apreciază asta.
  2. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Mesajul apare atunci cand nu calci frana ca sa porneasca masina....adica ii pui doar contactul. Este ceva absolut normal.
     
  3. laurenziu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2011
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 2009
    Pai masina asta cum o pornesti? Nu pui contactul (impingi cheia fara sa apesi frana), astepti sa-si faca toate alea si apoi calci frana si abia dupa aia mai apesi o data cheia? Eu asa fac intotdeauna si problema e ca mesajul nu apare mereu.
     
    Ultima editare: 28 Feb 2011
  4. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Masina o pornesti apasand frana si apoi apasand pe cheie, nu e necesar sa pui prima data contactul. Probabil mesajul apare doar cand pui contactul si ai usa deschisa.
     
    Fav330 apreciază asta.
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Fiecare cu ce-l doare :)
     
  6. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Sau mai e o varianta .. o usa deschisa ..
     
  7. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Sigur e o usa deschisa. Tiuitul nu apare decat cand deschizi oricare din usi si ai cotactul pus sau ti - ai uitat luminile aprinse (in caz ca mergi cu farurile aprinse manual). Ignition is on e cand lasi contactul pus si ai o usa deschisa. Parerea mea e sa continui sa pui contactul si dupa sa apesi ambreiajul (pt cutie manuala) sau frana (pt automata) si sa actionezi din nou cheia. E vorba de incarcarea electromotorului, testul pe care il mai face masina etc etc. Chiar daca si le executa oricum dupa.... parerea mea e ca protejezi mai mult motorul (sau e doar o superstitie babeasca :D) Noroc
     
  8. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Toate testele, inclazirea bujiilor si ce mai zici tu si le face singura si nu porneste pana nu le termina....masina porneste in ambele feluri dar recomndat este s-o pornesti din prima cum spune si in manual.
     
  9. laurenziu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2011
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 2009
    Mersi alex4ever. Cel mai complet si profesionist raspuns.
     
  10. noname00 5th Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 3.0TDI 240CP
    Este inutil ce faci tu. Masina face toate testele necesare, asteapta incalzirea bujiilor incandescente daca e frig si d-abia dup-aia porneste motorul. Nu e nevoie sa faci acel "artificiu".
     
  11. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    E o deprindere de pe batranele masini de demult cand nu aveai voie sa dai la cheie decand cand disparea semnul rosu "stop" din bord sau martorul motor, si nu aveai voie sa pleci de pe loc cu masina pana cand nu disparea semnul de ulei. Nu cred ca are vreo relevanta din punct de vedere tehnic daca pui contactul si dupa pornesti sau sa reformulez... este inutil intr-adevar. Poti spune acelasi lucru si despre pornirea motorului cu farurile aprinse (vezi domne cicase s-ar crea un varf de tensiune scurtand viata becurilor), ceea ce este iarasi inutil pentru ca absolut tot circuitul electric al masinii trece prin cutia cu sigurante, si oricum si in momentul in care dai la buton sa aprinzi farurile tot se creaza varf de tensiune in consumatorul respectiv ( e normal pentru ca dureaza cateva milisecunde pana se regularizeaza consumul). Tot textul a fost off topic. Referitor la topic am raspuns mai sus: Singurul moment al masinii in care va aparea textul "ignition is on" este atunci cand este pus contactul (deci masina nu e pronita inca) si deschizi o usa sau este vreo usa deschisa.
     
  12. Kta20 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 s-line, motorina-2000 cm3, 2009
    Este din cauza ca nu pui piciorul pe frana, nu are legatura cu nimic altceva. Daca vei apasa frana si vei introduce cheia vei observa ca motorul porneste si nu iti mai apare nimic pe bord si nici nu mai ai avertizare acustica, avertizare care are rolul de a-ti aduce aminte ca trebuie sa calci frana pentru a porni motorul. Plimbare placuta.
     
  13. noname00 5th Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 3.0TDI 240CP
    Ce zici tu o fi valabil pentru cutii automate. La manuala, pedala care trebuie neaparat apasata este ambreiajul.
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  14. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Avertizarea acustica cu ignition on apare numai in momentul in care contactul este pus si ai o usa deschisa. nu are nici o legatura cu pornirea motorului. Cand motorul e pornit, chiar daca deschizi o usa, Nu iti va aparea mesajul.
     
  15. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    Contact pornire blocat si nu porneste - A4 B8 - cauze si rezolvari

    Dragi prieteni!
    Astazi dimineata m-am urcat frumos in masina si a pornit totul ok ca de obicei si m-am deplasat cu masina pana in oras , aprox 4-5 km, am oprit , am intrat pna undeva sa cumpar ceva , cand ma urc din nou la volan sa dau cheie, am pus contactul si s-a blocat cheia in contact, iar lumile de bord s-au aprins doar la jumatate din luminozitatea lor normala, mentionez doar becul de la bujii, frana de mana , abs, airbag, esp, fara ceasurile din bord.Am incercat sa scot cheia din contact , nimic, am incercat sa folosesc orice altceva de la masina , nimic...totul mort..
    A mai patit cineva asa ceva ?

    Dupa 5 minute in care m-am tot invartit pe langa masina, am ridicat capota si tot nu s-a mai intamplat nimic.Portbagajul a ramas blocat pe inchis...La un moment dat cand am inchis usa din stanga spate totul a inceput sa functioneze normal, m-am urcat la volan si iam dat cheie si a pornit fara probleme...Ma asteptam sa imi dea o oarecare eroare prin bord , dar nimic.
    Am mers la baietii de la reprezentanta , au pus-o pe tester si culmea NICI O EROARE !!!
    Help me !
     
    apetrei florin și Mr.Bobby apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Borna de minus a bateriei masinii este bine legata de caroserie. Face masa in mod corect pe caroseria masinii ?

    Tu ai o problema electrica provenind ori de la bateria masinii ori ceva legat de calculatorul de confort sau centrala electrica. Nu a ramas nici un cod de defect inregistrat ?
     
    Ultima editare: 28 Oct 2011
  17. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    Absolut nici un cod de eroare in acest sens.De asta au ramas si baietii de la reprezentanta uimiti
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Masinile noastre fiind pline de electronica o mai iau razna cateodata. Si la masina mea se mai intampla ciudatenii cateodata dar nu prea bag de seama daca nu raman coduri de eroare stocate. Mai verifica ce te-am sfatuit si scaneaza inca odata modulele mentionate de mine anterior. Bafta.
     
  19. strumfyspm Guest

    Salut,

    Am pățit și eu la fel.

    M-am urcat în mașina, cheia în contact, am apăsat și nu a pornit. Au rămas becurile aprinse la fel.
    Ceea ce am făcut:
    -am luat piciorul de pe ambreiaj
    -am apăsat din nou ambreiajul
    -am pasat din nou pe cheie
    -a pornit.

    Daca se mai întâmpla, încercați asa.

    Presupun ca nu citește bine ambreiajul....???
     
  20. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    Eu am cutie automata...am apasat frana si degeaba tot nici o reactie
     

Distribuie pagina asta