1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Contact pornire sau blocator volan blocat - Nu porneste - Ignition Is On / Ignition Lock Defective

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de laurenziu, 28 Feb 2011.

  1. borceluc 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2013
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi, CAGA, 143cp ,2009
    Prima data ar trebui sa te uiti in contact sa nu fi bagat ceva copilul acolo. Departezi usitele de la contact si te uiti cu o lanterna.
     
  2. Zatara

    Zatara 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 ,2010
    Salut!
    Azi am bagat cheia in contact si mi-a aparut o pictograma pe bord cu o cheie galbena taiata cu un X rosu si mesajul "ingnition lock defective". Masina a pornit fara probleme dar cand am ajuns la destinatie si am oprit, cheia a iesit mai greu din cantact. no problem, am reusit sa o extrag si am incercat o noua pornire. Bad luck: a aparut mesajul "IGNITION LOCK DEFECTIVE CONTACT WORKSHOP". Toata masina moarta numai MMI-ul mai mergea. Can incercan sa pornesc facea in contact un clac-clanc si atat. Am facut o scanare cu VAG si am eroarea urmatoare. Please HELP!

    Address 05: Acc/Start Auth. (J393) Labels: 8K0-907-064-05.clb
    Part No SW: 8K0 907 064 DP HW: 8K0 907 064 DP
    Component: BCM2 1.1 H02 0324
    Revision: 00002001
    Coding: 032100
    Shop #: WSC 12345 123 61029
    VCID: 81031BDD1812AB1
    Subsystem 1 - Part No SW: 8T0 959 754 D HW: 8T0 959 754 D
    Component: FBSAUDIB8 IDG H37 0060
    Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 905 852 D HW: 8K0 905 852 D
    Component: J764 ELV MLB H37 0042
    1 Fault Found:
    01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
    013 - Check DTC Memory
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101101
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
     
  3. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Alin Alina și Zatara apreciază asta.
  4. Zatara

    Zatara 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 ,2010
    Salutare!
    Multumesc tuturor pentru sugestii.
    Problema s-a rezolvat in sensul ca modulul de confort era prajit. Cauza se pare ca este o infiltratie de apa in zona controler-ului (partea dreapta a portbagajului).
    Apa nu s-a datorat rulajului ci chiar stand in parcare in ploaie. Acum trebuie sa investighez pe unde intra apa.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica foarte bine etanseitatea stopului.
    Inchide-te in portbagaj cu o lanterna si roaga pe cineva sa toarne apa pe stop pret de cateva minute.
     
    Smiley apreciază asta.
  6. Zatara

    Zatara 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 ,2010
    Merci de sfat. Am facut un test cu apa si infiltrarea apare pe la surubul care sustine bara (in spatele stopului). Am montat un senzor de parcare electromagnetic acum ceva vreme si se pare ca am uitat sa montez garnitura. :banghead:
     
  7. Clau1227 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5
    Salut ai rezolvat problema? Aceeași problemă o am si eu. Audi a5 2.0 tfsi. Si nu gasesc nicio rezolvare
     
  8. Zatara

    Zatara 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 ,2010
    Clau1227 Salut,
    Problema s-a rezolvat cum am descris mai sus. Pentru contact trebuie sa o iei pas cu pas: sigurante, scoti borna de la baterie (un reset rudimentar), curata cheia sau incearca si celelalte de rezerva, verifici daca nu e cumva contactul defect si apoi te duci la controler (asta trebuie programat daca se schimba, inclusiv cheile). In principiu pleci de la cel mai simplu defect inainte sa schimbi piese scumpe. Sunt o gramada de defecte care pot genera o eroare de cheie. Pentru mine mesajul a fost clar. Un scan cu VAG poate reduce aria de cautare. Asa-i cu electronica ...
     
    ilky apreciază asta.
  9. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare,
    Ieri dupa ce am oprit masina, am scos cheia din contact si am deschis usa sa ma cobor mi-a aparut in bord mesajul Ignition ON.
    Farurile erau oprite. Am observat ca daylight-ul din dreapta era aprins iar cel din stanga stins.
    Acest lucru am mai patit vara trecuta doar ca atunci au ramas aprinse ambele daylight-uri.
    Dupa ce am pornit si orpit masina de vreo 2-3 ori totul a revenit la normal.
    Stiti cumva cam ce ar putea fi?
    O a doua problema ar fi ca atunci cand dau de maneta sa semnalizez dreapta prneste semnalizarea din partea stanga. Acest lucru a inceput sa se intample tot mai des, dar nu o face de fiecare data.
    Va rog niste pareri. Multumesc.
     
  10. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Daca maneta de semnalizara ramane pozitionata spre dreapta sau spre stanga dupa ce opresti masina, DRL-ul corespunzator ramane aprins si se aude un beep continuu cand deschizi usa de la sofer.

    Problema cu inversarea semnalizarilor e ciudata si mi se pare cam riscant sa mergi asa. Cel mai bine ar fi sa faci o scanare cu VCDS-ul sa vezi ce erori apar.
     
  11. mishuhigher

    mishuhigher 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2017
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 tdi 2008
    Salutare. Am si eu o problema cu ignition lock defective . Imi apare in bord, dar numai dimineata si cand conduce sotia masina. A4 2008 2.0 tdi automata. Se intampla asta de cateva zile. Cand merg eu nu se intampla. A mai patit cibeva asta? Am curatat locul unde se introduce cheia, ba chiar am dat si cu sprei de curatare contacte. Daca o opreste si o reporneste , nu mai face. Va rog daca ma poate ajuta cineva.
     
  12. mishuhigher

    mishuhigher 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2017
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 tdi 2008
    Salutare. Nu am rezolvat. Dupa cum spuneam nu face mereu ci doar cand e rece. Am fost la service am scanat masina si nimik. Totul e ok. Nu stiu ce sa mai cred. De la ultima postare nu a mai facut, pina in dimineata asta cand a reaparut msg-ul cu cheia. Am mers ca 2km am oprit si la plecare nu a mai facut. Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc. Daca nu si problema persista cred ca am sa schimb contactul.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  14. Paun Alin

    Paun Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2008
    Salutare! Masina mea nu mai porneste la prima apasare a cheii. Da sa porneasca dar se opreste dupa o jumatate de secunda. Asa ca sunt nevoit sa tin apasat pe cheie ca sa pornesc. Are cineva vreo idee? Am gasit ceva pe un forum cum ca o persoana a gasit cablaj ars pe ECU la firul de intoarcere semnal...
    https://www.audi-sport.net/xf/threads/correct-start-procedure-manual-tdi.187320/
    Multumesc!
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai facut o scanare sa vezi ce eroare ai ? Am intalnit A4 B8 cu probleme la pornire din cauza senzorului pedalei de ambreiaj.
     
  16. Paun Alin

    Paun Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2008
  17. ilie unu

    ilie unu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2012
    Locație:
    limanu
    Masina:
    audi a4 19 tdi 2003
    Salutare! Am un Audi A4 din 2009 2.0 TDI Multitronic, și de când am cumpărat mașina îmi apare în bord o eroare: "Ignition lock defective". Am fost cu masina la un meseriaș( cel mai bun din zonă) și nu a reușit să îi dea de cap.
    - schimbat contact(din dezmembrari)
    - schimbat si rescris swicht-ul (blocatorul) de la coloana de directie (din dezmembrari)
    -schimbat calculator confort pe cod( din dezmembrari) si rescris + rescris ambele chei
    Și după toate astea eroarea continuă să apară, țin să precizez că totul pe mașină funcționează normal.
    Vă rog să mă ajutați cu un sfat cei care ați pățit acest lucru și cum aș putea remedia această problemă. Va multumesc!
     
  18. Sax

    Sax 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi Q5 2011 177 cai automatik cfgc
    ilie unu salut,
    Cum ai rezolvat problema ?
     
  19. Ghelasev 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2019
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A4 2.0 TDI B8 2009
    Salut,
    Doresc să schimb contactul pentru ca imi face și probleme se pare că este cam uzat. Îmi poate spune cineva ce piese aș avea nevoie pentru înlocuirea lui ? Menționez că voi achiziționa piesele din dezmembrări
     
  20. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Buna seara,
    Am un Audi A4 B8 1.8 TFSI. De 2 săptămâni mașina este in service și nu poate fi pornita. S au verificat contactul, bateria, electromotorul, alternatorul plus cablajele. 2 mecanici au ajuns la concluzia ca ar fie de vina ECU. Trimis fiind ECU La un electronist, acesta a găsit mai multe piese defecte in el, pe care le-a înlocuit, însă pornirea nu a fost posibila, așadar piesa a ajuns din nou pe masa de operație a domnului electronist. L-am întrebat pe acesta dacă in cazul in care ecu nu poate fi salvat, dacă poate fi clonat și mi a spus ca nu este posibil așa ceva la motoarele pe benzina. S a lovit cineva vreodată de o asemenea problema? Se poate sau nu clona ecu de 1.8 TFSI 170 cp 2012. Informațiile voastre îmi sunt de mare folos, fiindcă singura soluție oferită de reprezentanta audi este înlocuirea ecu, care costa 8500 lei...
    Va mulțumesc
     

Distribuie pagina asta