1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cum imi dau seama daca motorul meu are facut Chip Tuning ?

Discuție în 'Motor' creată de upgrade, 25 Iul 2008.

  1. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    Salut.mai exista vre-o posibilitate prin care sa imi dau seama daca masinii i sa făcut chip tunning in afara de dyno?am găsit un a4 2003 101 cai tdi si mi se pare ca trage mult prea tare pt acest motor care il am si eu.multumesc
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    poti merge cu el la repezentanta sa-ti spuna daca hartile sunt modificate, sau la un tuner care face asa ceva.
    pana atunci bucura-te de motor :)
     
  3. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Se poate afla si altfel daca este motorul resofat. Se face un log in mers si se vede ce presiune face turbina la o anumita turatie. ;)
     
  4. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Avand model din 2002 poti sa faci si astfel:
    Cu interfata pentru rescris ECU poti sa extragi fisierul cu mapa de injectie (un fel de backup); pe urma compari fisierul de pe masina cu alt fisier scos de pe un ECU nemodificat (trebuie sa gasesti cu alte cuvinte alta masina sa poti face asta sau sa rogi pe cineva de pe forum care se ocupa cu rescrisul sa-ti dea un fisier de asta).
    Fisierele sunt de cativa kb marime si le vei deschide cu un editor HEX dupa care urmaresti daca sunt diferente.
     
  5. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    eu zic sa instalezi un ceas indicator de turbo pressure, si vezi daca masina face presiune mai mare decat stock. atunci iti vei da seama daca ai sau nu chip.
    e posibil sa ai veva stricat la masina si presiunea sa fie in balarii...acum nah..sunt ipoteze.
     
  6. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Adibose: faza cu presiunea marita la turbo nu e chiar asa.
    Un tunner profesionist n-o sa urce presiunea furnizata de turbo pentru simplul motiv ca afecteaza fiabilitatea. In afara de asta te-ar duce mai aproape de un limp-mode in cazul in care sunt deviatii pozitive de presiune.
    Compara presiunea la turbo in cazul motorului 1.9 TDI clasic cu 90 de cai in cele 2 cazuri( fisier stock - pentru 90 de cai si fisier rescris la ECU- la 110 cai) si n-ai sa vezi diferente. E oprimizata doar mapa de injectie. Astfel motorul si tubina nu au de suferit de unde rezulta ca chip-tuningul in acest caz este perfect "safe" pentru masina.
    Cei care urca presiunea fara sa schimbe piesele stock ale masinii sunt niste macelari in adevaratul sens al cuvantului.
     
  7. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    simplu.
    dyno test
     
  8. vasileporav

    vasileporav 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    Jud Mures-Cristesti
    Masina:
    Audi A4 1997
    Sal am un audi a4 1997 1.6 74kw si as vrea sa aflu daca am chip tuning.Cu o interfata Vag-com as putea afla?Am eu o interfata cumparata de pe ebay.Ast pareri .Multumesc
    :cool:
     
  9. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Castigul ar fi prea mic ca sa merite un chip-tuning. ;) La tine trebuie desfacut ecu si vazut daca s-a umblat la Eprom .
     
  10. vasileporav

    vasileporav 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    Jud Mures-Cristesti
    Masina:
    Audi A4 1997
    Aha inteleg din documentatia pe care o am am vazut ca puterea creste cu maxim 15 Cp dar creste si uzura la unele piese, scade consumul.Se pare ca nu ma pot descurca singur cu citirea eprom-ului.
     
  11. focsany

    focsany 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    a4 2.0 TFSI Quattro 2005
    O idee simpla pentru verificare motor daca are soft: verifica presiunea la turbo la relanti si daca este undeva la 1000 si ceva este resoftata masina. In mod normal trebuie sa stea sub 1000.
    toate cele bune.
     
  12. im570rm 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Seat Leon
    Turbinele de diesel nu fac vaacum sub 0.Cu alte cuvinte presiunea la relanti va fi 0 (ma rog ~1000mbari cum apare in vag com) chiar daca e tunata sau nu.
    Ca sa afli daca masina are resoftare sau nu te duci la un tuner iti citeste softul si iti zice el ce si cum ,e cea mai buna solutie si 100% sigura.
    Faza cu aflatul presiunii in turbo din vag com este si nu este buna,de exemplu iarna cand aerul este mai dens si cam toate turbinele mici au tendinta sa faca presiune mai mare decat presiunea data in soft.
     
  13. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Pentru cine are acces la vag com, poate loga pe group 002, cate grame pe secunda citeste debimetrul cu motorul turat la maxim in treapa a 2-a.Apoi se imparte la 0.8 iar rezultaul este puterea maxima.
    La motorul 1.8t de 150 de cai ar trebui sa fie 120 g/s.
    La mine mi-a iesit 143 g/s ,tradus in cai putere 178,75(179 putere stock).Un motor AEB pe care il cunosc bine(al fratelui meu) si pe care il banuiam ca e cipuit, a aratat 154 g/s,care este de fapt potentialul maxim din cip, aproximativ 195 cai(192,5 mai exact).
    Asa se poate descoperi de ce masina trage mai tare decat ar trebui!
     

Distribuie pagina asta