M-am saturat sa cumpar intinzatoare scumpe cu 450 lei si sa ma tin 1-2 ani pana se uzeaza axul si bucsiile.. Asa ca am conceput sa-mi fac un intinzator din teava din fier nu din plastelina (asa cum sunt cele normale) si e destul de simplu. Rola sta perfect dreapta si nu se va mai stramba 200 de ani. Merge perfect.
Merge perfect, este exact ca cel original dar facut din fier nu din plastelina. A durat o zi jumate cu totul dar a meritat pentru ca n-o sa mai am treaba cu el deoarece nu are ce sa se mai indoaie acum. N-am bucsi din plastic si din alama cum is alea ce le iei din magazin este o poza si cu unu din ala desfacut. L-am facut din "brisca". Pe strung, daca il faceam, iesea mai finisat, dar a iesit si asa bine
Sper c-ai sudat "cu simţ de răspundere" piesele din componenţa întinzătorului. Realizezi ce se-ntâmplă dacă vreuna din suduri cedează. Acolo sunt vibraţii si o solicitare la oboseală foarte intensă.
merge perfect...fara nici o problema.....nu va cedea 200 de ani.......fata de porcariile ce se vand in magazin
...totusi ce va ceda acolo ? Ceva tot cedeaza in timp si ar fi bine sa te anunte cu un zgomot ceva altfel ,e bai...
Da, rola e noua si in ziua de azi merge fara probleme si am peste 10.000 km. Nu are ce sa cedeze. Cureaua merge drept, rola sta dreapta ca in prima zi. A iesit o treaba super bine, sunt multumit de ce a iesit si cost 0 fara rola bineinteles.
Am vazut ca pe surubul care e pe post de ax al rolei, ai pus o bucsa de cupru. Peste ea vine rola, nu? Acum n-oi fi eu inginer, da' te-ai gandit ce se intampla cand se toceste bucsa aia? Cu atat mai mult cu cat nu e vorba de un ax ci de un surub filetat, iar rotirea rolei nu stiu cat de bine ii face bucsei pe canturile filetului...Si la cat este de solicitata rola, nu stiu cat poate sa reziste. Zici ca ai facut 10.000 cu ea asa, din noiembrie si pana acum? Nu stiu zau... Poate spun prostii, da' la prima vedere mie asa mi se pare !
In primul rand rola are rulmentul ei si de acolo se invarte, surubul acela este un surub tratat. Daca te pasioneaza ia un surub si ai sa vezi ca pe capatul lui scrie un cod. Acel cod reprezinta duritatea si rezistenta lui . Aceea bucsa are rolul de fixare doar, nu e o rezistenta mare pe aceea bucsa. Rezistenta e in surubul intinzatorului acolo e rezistenta cea mai mare, de acolo find si amortizarea. Acel surub este cel original si spatele daca te uiti bine. Eu pun pariu cu tine ca tu schimbi 2 intinzatoare ce le cumperi de la piese auto (normal sa nu iei intinzatorul original care are un pret de 1.400 lei) si asta tot mai merge. Iti spun asta si prin prisma meseriei care o am aceea de inginer auto.
Daca aveti idei pro sau contra tehnice este ok in rest .... Singurul lucru care ma baga in dubii este cum a spus si Nelu Patrascu cat poate sa tina sudura ? Sunt de acord mult mai mult decat normal insa nu am idee cat,oare 200 de ani sau mai putin ? Este un experiment interesant sa ne spui dupa 90 de mii cum sta treaba.