1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Curatare si testare injectoare - proceduri diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de marius A6/2.0, 13 Aug 2008.

  1. marius A6/2.0 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 fabricatie decembrie2006 2.0
    Cum se pot testa injectoarele !?

    Am incercat de ceva timp sa-mi dau seama de ce "balbaie" masina cu motorul rece, de cateva zile, am tot cautat pe aici pe forum, mentionez ca am un Audi A6 model 2007, cu 50.000 la bord. Cand am luat-o din Germania, pe drum inspre casa nu mi-a facut nici un fel de probleme, apoi de cateva zile, la rece, pana ajunge la 90 de grade are un relanti neregulat, lucru care se reflecta si in acul turometrului. Cate o data se opreste, cate o data nu...dar merge de parca nu s-ar alimenta destul...Dupa ce se incalzeste nu mai face de nici un fel...merge...ca un Audi !!:p Sant cam bulversat, am fost la Pitesti la reprezentanta, si cred ca aia asteptau sa le dau eu solutia...au pus-o pe tester, pe loc...(eu stiam ca se testeaza in mers cu a 3-a la blana)...si a reiesit ca masina e beton. Dupa ce i-am atras atentia aluia cu testeru' ca imi balbaie la relantii, mi-a zis ca da, a mai auzit si el, dar nu stie ce sa-mi zica , pentru ca la teste e ok masina de la cap la coada...
    In alta ordine de idei, am vazut pe forum o multime cu probleme asemanatoare, unii cica ar fi volanta, altii injectoarele, altii tampoane motor, dar nimeni nu spune cum si-a rezolvat problema, sau daca au rezolvat-o. Eu am de gand sa ma duc din nou la Pitesti si sa-i pun pe nenii aia sa-si faca treaba cum trebui, mai ales ca masina e in garantie, si apoi o sa postez rezolvarea.
    Alta intrebare ar fi cum se pot testa injectoarele daca lucreaza bine !!...o alta modalitate decat testarea electrica...ca la calculator, v-am spus nu a iesit nimic...!!! Eu tind sa cred ca totusi un injector nu lucreaza cum trebuie, si la cald isi revine...!!! Daca are cineva alte idei, n-ar fi rau sa ni le impartaseasca si noua..Cu stima, tuturor !!
     
  2. rov_gti 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A6 2.5 TDI 180 cp
    Daca merge neregulat la ralanti dimineata poate sa fie din cauza EGR-ului care ramane deschis la pornire.Daca ai varianta cu actionare prin vacuum,poti scoate furtunasul de pe supapa si vezi daca se schimba ceva.Insa,daca e de la EGR trebuie sa ai si un fum inecacios la espament,putin alb-albastrui. Daca e de la pompele-duze e mai delicat.Lasa-le alora cu testerul masina pana a doua zi dimineata ca sa-ti verifice cantitatile de corectie de pe fiecare pompa.Pompele se verifica ,in Romania,doar la Express Diesel,vizavi de Penitenciarul Rahova,in Bucuresti.
     
  3. X Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    -
    Fi atent aici

    Parerea mea, dintr-o oarecare experienta, este ca exista si probleme minore,care nu apar pe vag com sau alte disp electronice - exemplu: eu cand am luat masinuta, mergea f bine, totul ok,dar:1)rar mai imi murea motorul la o turatie mai mica de plecare,2)nu pornea la "sfert de cheie",3)avea o mica intrerupere cand atingeam 2300 rot/min in treapta a2-a - cel care a avut-o inainte nu mergea decat in oras, nu cred ca a iesit de 2 ori inafara orasului,in fine.De cand o am,avand si grija de ea,si mergand numai inafara orasului,aproape deloc in oras, am constatat ca 1)porneste la sfert de cheie 2)nu mi-a mai murit niciodata motorul 3) nu mai da fum aiurea 4) NU MAI AM INTRERUPERE IN TREAPTA A 2-AAAAA!!!!!!! Concluzie - incearca sa o tii majoritatea timpului intre 2500-3800 rot/min(pt benzina(FSI/TFSI)) sau 1600-2700 rot/min (suficient pt TDI), si demareaza ferm pana la acea turatie, si te asigur ca nu o sa se infunde nici injectoarele, nu o sa se strice(afume) nici turbina, nu o sa se uzeze nici prematur motorul si o sa fie si evacuarea "desfundata".Odata cu toate astea, cred ca nici relanti-ul nu o sa te mai supere,daca binenteles nu are efectiv ceva serios(sonda lambda, debitmetru,etc).Succes;)
     
    Ultima editare: 28 Sep 2008
  4. lstein 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2008
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 2.0 I 2003
    Am un A4 2.0I benzina . Masina a inceput sa traga sacadat cand o turam la peste 4000 de ture , am dus-o la un service si am pus-o pe tester si a dat urmatoarele erori : "P1654 Instrument combi Citire memorie erori" , "P0300 Rateu ardere recunoscut" si "P0302 Rateu ardere cilindru 2 recunoscut" .
    Mi sa recomandat sa curat injectoarele cu ultrasunete . Altcineva mi-a recomandat prima data sa incerc cu ceva aditivi de curatat injectoare .

    Daca a mai avut cineva probleme asemanatoare si poate da ceva recomandari .

    Multumesc
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu folosi aditiv, curatarea cu ultrasunete am auzit ca este eficienta.

    La diesel nu merge metoda cu ultrasunete se schimba injectorul.
     
  6. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    eu cand am facut schimbul ,acum cateva zile mecanicul mi-a recomandat sa-mi faca si o curatare de injectoare.avea un aparat cu niste cilindri pe care mergea uleiul ,tur retur.zicea ca pe langa curatarea injectoarelor face si o curatare general...adica ,zicea el,curata cam toate locurile pe unde are circuit uleiul: motor,turbo,masterul si mai zicea el ceva dar nu mai retin.
    intr-un final am renuntat pt ca parea ca o masinarie miracol,ceea ce nu prea cred...

    si folosea niste aditivi putin coroziv,zicea mecanicul...
    acum ramane la alegerea ta.
     
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    2.0 i e benzina si are injectoare.
    recomand curatarea cu ultrasunete. cand am folosit aditiv la benzinar mi-a infundat catalizatorul :(
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Oct 2012
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    La benzina este recomandata curatearea cu ultrasunete. Si noi detinem un astfel de aparat si clar isi face treaba de ani buni.
    Iulian si la diesel ca si la benzina se pot curata injectoarele tot cu un aparat dar care nu functioneaza pe baza de ultrasunete. Se racordeaza la instalatia de tur si retur a masinii si se foloseste impreuna cu o solutie speciala livrata odata cu aparatul. Si tot acest procedeu este verificat cu testerul, demonstrandu-se eficacitatea acestui procedeu prin aratarea valorilor de cantitate injectata pe fiecare injector in parte inainte si dupa curatare.
    Toate cele bune
     
  9. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Poti sa cureti injectoarele la benzina cu ultrasunete, ca rau nu are ce sa se intample prin aceasta curatare. Totusi erorile alea nu inseamna ca neaprat trebuie sa cureti injectoarele. Verifica intai bujii, fise si vezi ce se intampla pe acolo, ca s-ar putea sa cureti injectoarele si masina sa se comporte la fel ca inainte.
    Aditivi eu nu recomand, din principiu, de niciun fel.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Ian 2016
    Bano apreciază asta.
  10. Dell

    Dell 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Pascani Jud.Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2005 Motor BKE
    De ce nu ? crezi tu ca e mai prost aditivul decat motorina de la pompa ?
    Cred ca acel aditiv nu face altceva decat sa mareasca putin arderea, doar atat si rezultatul este doar indepartarea unor mizerii din motorina
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Oct 2012
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...injectoarele de benzina nu sunt asa pretentioase metoda cu ultrasunete pare eficienta.
    ...insa din ce am observat posesorii de diesel cumpara alt injector nu este mare incredere in tot felul de metode de curatire.
     
  12. Bocanelu

    Bocanelu 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI multitronic 7 trepte
    Cum imi dau seama ca ar trebui sa curat aceste injectoare. Totodata ce alte lucrari de intertinere trebuie facute in afara de revizii si ce scrie in cartea tehnica?
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Poti sa verifici cu VAG COM-ul in ce parametri lucreaza injectoarele;poti face curatire de injectoare si preventiv.
     
  14. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Verifica bobina de pe cilindru 2 !


     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Aditivii de combustbil sunt una,iar solutiile de curatat sunt alta,sunt doua lucruri total diferite,nu faceti confuzii.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Oct 2012
  16. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    ...cine a discutat de aditivi pt combustibili......:uhm:
    ..aditivi pt curatat injectoarele se folosesc la 10-16mii km si nu sunt fuel booster sa pui la fiecare plin pe care il faci;
    ...folosirea acestor aditivi pt injectoare...au rol preventiv....
    Te speli pe dinti zilnic ca sa previ aparitia carilor....si nu pt a le trata
    Daca nu ai folosit inainte de a avea probleme cu injectoarele.....nu stiu daca cineva mai poate garanta ca acesti aditivi vor putea rezolva problema unui injector care trebuie schimbat
     
    Ultima editare: 22 Dec 2008
  17. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Eu am facut aseara un test cu vagcom la injectoare si am urm date:

    Iddle speed smooth running control

    -0.90mg 0.14 0.60mg 0.10mg
    Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4

    Se pare ca injectorul 1 si 3 nu sunt tocmai perecte. Cineva mi-a recomandat sa le curat cu ceva solutii...... voi ce ziceti? sa le curat sau sa le las asa?
     
  18. metter 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 CP
    Iti face probleme masina? Daca nu , nu te complica. Oricum nu poti sa le cureti cu solutii. Odata ce incep sa se duca crede-ma ca se duc.
     
  19. balogjozsef 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2010
    Locație:
    Timiosara
    Masina:
    A6.2.5tdi. 2002
    Si eu am un A6 din 2002 cu motor de 2.5tdi AYM si decand a intrat vremea grea a inceput sa porneasca greu, si la pornire scoate un fum gri si miroase a motorina nearsa. Am schimbat injectorul cu fir aveam probleme cu el nu pornea la cald. Am verificat bujiile incandescente sunt ok, am schimbat acumulatorul am cumparat alta noua. Am observat ca la furtunurile de retur la injectoare sunt umede, am sa le schimb si pe alea. Cei de la service ami spun ca am probleme cu restul de injectoare asa le reiese pe calculator , cantitatea de motorina injectate nu este corespunzatoare, poate cineva sa-mi spuna in ce limite trebuie sa se incadreze acea cantitate, si daca se pot schimba numai diuzele de injector???
     
  20. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Pentru ultimul post: cantitatea injectata trebuie sa fie de pana in 8mg daca e mai mult nu e bine . Daca scoate fum ori e cu avansul mult prea mare ori trebuie reglat ajustatorul de cantitnate de pe pompa de injectie. Masina ta dimineata porneste greu ?
    Pentur intiatorul topicului trebuie in primul rand sa ne spui despre ce mtor este vorba. E benzinar sau dieselar ? Daca e Pd atunci e posbi lsa ai probleme cu cablajul ce sta in uleiul din chiulasa sau poate sa fie chiar injectorul.
     

Distribuie pagina asta