1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Curatare si testare injectoare - proceduri diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de marius A6/2.0, 13 Aug 2008.

  1. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Testarea la banc. Necesită demontarea lor de pe motor. Mai nou am văzut standuri de test care îţi scoate şi o diagramă unde sunt specificate presiunea de deschidere, debitul injectat, conicitatea jetului, la diferite turaţii.
    Indiferent ce motor ai, injectoarele, şi cele de benzină şi cele diesel pot fi testate.
     
  2. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Marius,
    Si eu am un A6 de 2.0 TDI. La mine problema este invers: la rece turatia e ok insa cand se incalzeste incepe sa trepideze. Dupa o vizita la mecanic mi-a zis ca un injector nu este reglat cum trebuie (testat cu VAG COM), indicand o valoare mult diferita fata de celelalte 3. Le-a destrans cu o cheie si le-a strans la loc si pentru o perioada nu a mai trepidat. Insa bucuria mi-a fost de scurta durata iar trepidatiile au revenit.

    Bafta.
     
  3. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    Exact, trepideaza mai mult cand este motorul cald.
     
  4. gaso

    gaso 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    brasov
    Masina:
    AUDI A6 2002 2,5 TDI QUATTRO 180 CP
    si eu am aceeasi problema,la rece nu face dar cand se incalzeste putin(2-3 min) incepe sa faca(la inceput isi revenea ,facea putin si gata),acum face continuu. Daca o tin accelerata pana in 2000 de rotatii intrerupe daca sar de 2000 merge perfect.Nu scoate fum porneste bine.
     
  5. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    La mai toate motoarele PD de 2.0 la care am umblat am gasit calamina pe varful diuzelor..e poate curata foarte usor. Din cauza calaminei nu se mai mai pulverizeaza cum trebuie si apar vibratii (trmurat).
    Odata umblat la injectoare recomand schimbarea oringurilor si curatarea mufelor injectoarelor. Mai inatai urmariti pe tester valorile injectoarelor.
    Cum spunea un coleg mai sus .....un injector PD ori merge ori nu; singura problema a lor este cum am mai spus mai sus calamina depusa pe varful diuzei.

    Cheers,
     
    Albescu Bogdan apreciază asta.
  6. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Toate injectoarele ajung să aibă stratul acela de zgură. Odată instalate primele probleme de combustie, datorită compresiei descrescătoare (majoritatea maşinilor ajung la noi după un oarecare număr de kilometri) parametrii de ardere sunt din ce în ce mai slabi, parţial şi datorită motorinei de o calitate îndoielnică. Injectoarele se coxează şi arderea este cu reziduuri. Neuniformitatea jeturilor pe cele trei sau cinci orificii din diuză, fac ca nucleul de flacără să fie deplasat şi zonele "sărace" se vor aprinde mai lent când pistonul deja începe să coboare. Singurul remediu este desfundarea din ce în ce mai frecventă a injectoarelor.
     
  7. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Si care este modalitatea cea mai buna de a curata injectoarele?

    Mersi.
     
  8. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    si ca modalitate de testare a functionarii lor - cu VAG COM. Azi am descoperit ca am unul defect (cu valoare +2.8) :( .mentinez ca defectul este mecanic nu electronic. Ar fi interesant de stiut cum se poate ameliora aceasta slaba calitate a motorinei sau cum se poate face o "mentenanta " a injectoarelor pentru a preveni defectarea acestora.

    Daca sa poate sa ne descrieti cum se face aceasta curatare. (trebuie sa comand injector, si as fi interesat sa stiu daca se poate repara)
     
  9. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Metoda căreia îi cunosc rezultatele este cea clasică. Demontare, spălare, înlăturarea acelei cruste sticloase de pe diuză şi cu răbdare şi câteva ace Miller, pulverizarea corectă este restabilită. Am făcut această operaţie la două injectoare despre care mecanicii spuneau că sunt numai bune de aruncat, şi efectul a fost că la o nouă testare, acestea au funcţionat foarte corect.
    Metoda cu ultrasunete nu o cunosc, iar cea cu aditivi este o păcăleală. Am lăsat cele două injectoare defecte imersate în aditiv, o săptămână şi n-a avut niciun efect asupra acelui dop de zgură de pe capul de pulverizare.
     
  10. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Sustin cele scrise de @Nelu Patrascu !
     
  11. misu a4131cp 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4,1.9 tdi(awx) 131cp
    cum se pot verifica injectoarele pd in afara de vag

    salut am si eu o intrebare exista o metoda prin care se pot verifica injectoarele pd in afara de cea pe vag(-2.8,+2.8)?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se pot verifica decat pe standul de proba (curatare sau verificare) si asta inseamna sa le dai jos de pe masina sau cu VAG-COM.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 15 Noi 2016
  13. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    @dan cta : 'Interventia' asupra unu injector nu este asa simpla...se poate 'infunda' mai rau decat este. Operatia trebuie facuta de cieneva care a mai facut asa ceva si are experienta. Sunt piese foarte fine si orice impuritate poate strica injectorul din punct de vedere mecanic. Sunt orificii forte mici (microscopice) pe care circula motorina cu presiune inalta (in sarcina ajunge la 1900 de barri).

    Toate cele bune,
     
  14. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Tu ai avut "experiente" neplacute cu injectoarele? Daca da, cum le-ai curatat? Daca nu, ai auzit sau stii de vreo metoda mai sigura de a le curata fara a risca sa se infunde mai rau decat sunt?

    Multumesc.
     
  15. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    'Experiente' neplacute nu am avut; in schimb am reusit si am 'adus la viata' peste 30 -40 de injectoare. In baie cu ultrasunete se pot curata foarte bine.
     
  16. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    Salut,
    Am avut si eu motor 2,5 si din ce mai ma uitam prin logurile mele 4 din ele erau aproape de 0,5 si unul singur urca la 2 si peste .
    Am fost la aia pe colt acolo, la Oboru Vechi in Constanta, cica sa il curete, nu am vazut ce au facut si mi-au luat 500 lei degeaba, aceleasi valori apoi l-am schimbat si totul a fost ok. Valori totale care nu depaseau 0,5 nici la cald nici la rece.
     
  17. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    Diagnoza injectoare

    Intrebarea mea este cum pot testa injectoarele la un diesel clasic cu pompa de injectie, nu e common rail, nu e pompe diuze. E vb de un Audi A3 1,9 Tdi 110 cai tip motor ASV. Se poate testa si cu testerul atasat in poza?? Cel care se leaga pe returul injectoarelor ca si la common rail? daca functioneaza vreau sa-mi confectionez unul.
     
  18. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare.

    Referitor la curatarea injectoarelor motoarelor cu benzina, atasez doua linkuri de youtube:



    si



    Dupa ce le-am curatat in felul de mai sus, le-am si lasat o noapte in solutie...

    Spor la treaba !
     
  19. Ricardo27 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5 2011 3.0 tdi quattro


    Salut,
    Am avut eu o problema asemanatoare ca a ta doar ca la mine tremura/vibra toata masina (pe loc). Este vorba de un audi a5 3.0 diesel 2011. Statea la 670 TURE si mi s-a spus ca este un tampon (cu toate ca pe tester imj dadea (insuficient flow) .
    Cum am rezolvat: am reusit s-o depistez, era pompa de injectie. Am cumparat-o noua si totul este la normal.
    Am gasit span in toata instalatia, in rezervor, in pompa de inalta presiune, in rampa in injectoare. Am curatat totul doar pompa am schimbat-o deoarece mi s-a spus ca ar putea fi un element rupt si de aceea nu da presiune suficienta.
    Concluzia: cine se intalneste cu asa problema sa stiti ca nu e de joaca si sa stiti ca problema duce direct la sistemul de circulare. Va multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Banuiesc ca stii si ai vazut ca ai raspuns unui mesaj scris acum aproape 9 (noua) ani. Oricum, multumim pentru explicatii. O zi buna
     
    Florian Badea apreciază asta.

Distribuie pagina asta