1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cursa de accelerare 201m Iasi

Discuție în 'Evenimente din lumea auto / Curse legale' creată de CoCaine, 29 Apr 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    [​IMG]

    A.C.S. Horse Power Racing Team organizeaza pe 13 iunie 2009 cursa de accelerare pe distanta de 201m:

    I.Detalii cursa de accelerare pe distanta de 201 metri din 13 iunie 2009 organizata de A.C.S. Horse Power Racing Team:

    Inscrierile se fac pe internet in perioada 13 mai - 12 iunie sau la secretariatul clubului in dimineata zilei de 13 iunie,intre orele 9-11.
    Startul cursei va fi la ora 11.

    Cursa de accelerare - viteza se desfasoara pe distanta de 201 metri. Porneste cate o masina, cu startul de pe loc si sosirea în lansare.
    Concursul se desfasoara pe grupe, acestea stabilindu-se în functie de puterea motorului (declarata de fabricant) ce echipeaza autoturismul înscris în concurs, precum si alti factori de departajare.
    Fiecare masina va lua startul de doua ori,fiind cronometrata cu fotocelula.La sfarsitul competitiei se va face clasamentul final pe fiecare grupa in parte si astfel se va desemna castigatorul fiecarei grupe.


    Grupele cursei de accelerare pe 201 metri vor fi umatoarele:

    A1. AUTO pana in 75 cp (limita de locuri)
    A2. AUTO intre 76 cp - 100 cp
    A3. AUTO intre 101 cp - 130 cp
    A4. AUTO intre 131 cp - 165 cp
    A5. AUTO intre 166 cp - 200 cp
    A6. AUTO intre 201 cp - 250 cp
    A7. AUTO intre 251 cp - 300 cp
    A8. AUTO peste 301 cp
    B1. AUTO 4X4 pana in 250 cp
    B2. AUTO 4x4 peste 251 cp



    Incadrarea pe grupe se face dupa urmatoarele formule de calcul:

    1 CP = 1 KW x 1.36
    CP = cai putere;
    KW = numarul de kilowati din talonul masinii;

    Grupa = CP x CTA

    CTA = coeficient de tractiune si arhitectura,dupa cum urmeaza:
    = 0.95 pentru masinile cu tractiune fata;
    = 1.00 pentru masinile cu tractiune spate;
    = 1.10 pentru masinile cu motor central.

    Pentru masinile care au modificari majore se aplica urmatorii coeficienti:
    -pentru montare suplimentara de turbo = 1.6
    -pentru montare suplimentara de compresor = 1.3
    -pentru montare de NITRO,NOS = 1.4
    -pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NOS, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.



    Folosirea unui bloc motor întâlnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite, nu poate determina în mod direct clasa, aceasta fiind determinata de configuratia generala, nu doar de seria blocului motor.
    Pentru schimbat chiulasa:

    Motor Opel-115cp-8valve - se schimba chiulasa, se monteaza de 16v, rezulta motor de 136cp sau 150cp.
    Motor VW 1,8-90cp-8valve - se schimba chiulasa, se monteaza de 16v, rezulta motor de 130cp.

    IMPORTANT:
    1. Daca apar cazuri speciale, organizatorul poate întruni o Comisie Tehnica, abilitata sa dea derogari în ceea ce priveste clasa de participare.

    2. Concurentul este obligat ca in fisa de inscriere sa declare puterea reala a motorului cu care este echipat in acel moment autoturismul cu care va concurat,cat si interventiile majore,daca acestea exista (aplicarea unui turbo, compresor, nitro, nos sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe, rezultând un motor de alt tip).DACĂ ÎN URMA VERIFICĂRILOR TEHNICE SE CONSTATĂ FAPTUL CĂ PARTICIPANTUL A DECLARAT FALS ÎN FIŞA DE ÎNSCRIERE, ACESTA VA FI ELIMINAT DIN CONCURS, FĂRĂ A-I MAI FI RETURNATĂ TAXA DE ÎNSCRIERE.

    3. ORGANIZATORII NU IAU ÎN CALCUL ALTE MIJLOACE/MODALITĂŢI DE CREŞTERE A PUTERII MOTORULUI CU CARE ESTE ECHIPAT ÎN ACEL MOMENT AUTOTURISMUL SAU DE MODIFICARE A RAPORTULUI CP/MASA AUTOTURISM (CIP TUNING, TOBE, COMBUSTIBIL, UŞURARE CAROSERIE, ETC).

    II.CONDIŢII DE PARTICIPARE:

    1. posesor permis de conducere sau dovadă valabilă în original, categoria B sau B1
    2. buletinul de identitate sau cartea de identitate a concurentului
    3. certificatul de înmatriculare al autoturismului în original (inspecţia tehnică periodică la zi si RCA valabil)
    4. completarea şi semnarea fişei de înscriere (nu completaţi date false, în caz contrar, veţi fi eliminaţi din concurs, fără returnarea taxei de participare)
    5. achitarea taxei de participare 30 RON

    III. REGULAMENT CONCURENTI:

    1. Autoturismele participanţilor trebuie sa aibă toate elementele de caroserie montate fără pericol de desprindere, cât şi sistemul de semnalizare si frânare în stare de funcţionare. Maşinile trebuie sa fie dotate cu extinctor.
    2. După înscriere şi verficarea tehnică, automobilul rămăne în regim de parc închis, concurentul nemaiavând voie să părăsească incinta Carrefour ERA, în caz contrar, acesta este eliminat din competiţie, fără a i se returna taxa de înscriere. Din acest moment, până la festivitatea de premiere sau orice situaţie prin care concurentul este eliminat din concurs (abandon tehnic, renunţare la continuarea cursei, indisciplină), concurentul se supune în totalitate programului impus de organizator.
    3. În incinta Carrefour ERA, pe toată durata desfăşurării competiţiei, în autoturismul înscris în concurs este admis doar concurentul.
    4. Dacă concurentul efectuează manevre suplimentare sau inutile, punând în pericol integritatea fizică a spectatorilor, celorlalţi participanţi sau a altor autoturisme înscrise în concurs, acesta va fi eliminat din competiţie, fiind obligat să părăseasacă incinta Carrefour ERA, fără a i se returna taxa de participare.
    5. Nu are dreptul să conducă autoturismul înscris în concurs decât concurentul.Concurentul participă STRICT cu autoturismul cu care s-a înscris în concurs.
    6. Concurentul este obligat să facă dovada existenţei cel puţin a unei plăcuţe de înmatriculare pe autoturismul înscris.
    7. Concurentului care se află sub influenţa băuturilor alcoolice şi/sau substanţelor psihotrope îi este STRICT INTERZISĂ participarea în competiţie.
    8. La start, concurentul este obligat să respecte următoarele reguli: să fie atent la indicaţiile coordonatorului, să fie singur în maşina cu care concurează, să poarte centura de siguranţă, să închidă geamurile, să aprindă luminile de întâlnire, să se asigure că roţile viratoare sunt direcţionate drept.


    Mai multe detalii veti primi accesand urmatorul LINK
    Cu respect,
    CoCaine, vicepresedinte A.C.S. Horse Power Racing Team
     
    Ultima editare: 29 Apr 2009
  2. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    abia astept evenimentul asta :) . pacat ca mai este mult pana atunic :( . o sa participi costan ? sau stai pe tusa :(
     
  3. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Sper sa pot participa.Daca iese masina de la vopsit pana atunci;)
     
  4. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    CoCaine, cu tractiunea integrala cum e? ce CTA se aplica?

    CTA = coeficient de tractiune si arhitectura,dupa cum urmeaza:
    = 0.95 pentru masinile cu tractiune fata;
    = 1.00 pentru masinile cu tractiune spate;
    = 1.10 pentru masinile cu motor central.
     
  5. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Salut,pentru integrale am facut 2 grupe separate,de asta nu apare CTA acolo:
    B1: AUTO 4x4 pana in 250 cp
    B2: AUTO 4x4 peste 251 cp
    Distanta de 201m fiin scurta,sunt prea avantajate integralele,de aceea le-am pus separat.;)
     
  6. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    da, asa este avantaj net pentru integrale pe 200m :)
     
  7. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Ma inscriu! Doar ca trebuie sa reverific...din cate tin eu minte, tot in acelasi week-end este si intalnirea clubaudi de la Snagov...:confused:
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  9. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    george , vom veni si te vom sustine :)
     
  10. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Nu vreau sa par carcotas, sau vesnicul nemultumit, dar pur si simplu, azi am avut ceva timp, si am analizat detaliile tehnice si diferentele intre masinile cu tractiune fata,spate sau integrala (pe acelasi model si motor) si am ajuns la concluzia ca acesti coeficienti, chiar sunt foarte prost ganditi!
    Astfel, m-am uitat la modelele BMW seria 3, coupe si sedan, seria 5, Audi A3,A4,A5,A6,TT si Mercedes C,CL si E classe. Ca sa fiu scurt si la obiect, la nici unul dintre modele, pe aceeasi motorizare,intre tractiunea integrala si celelalte, nu exista diferente notabile in materie de accelerari!
    La BMW, numai pe 330xd si 335xi masina echipata cu integrala, are un infirm avantaj (0,1/0.2sec), in rest, pe celelalte 3 motoare disponibile , tractiunea X-Drive constituie un dezavantaj! Iar pe seria 5, nici un model nu este mai performant cu X-Drive!
    La Mercedes, pe nici un model, chiar daca este echipat cu o cutie automata 7G, una in 5 trepte automata sau manuala, 4MATIC-ul nu ofera absolut nici o performanta in plus in materie de sprint-uri, ci doar pe cateva modele, cu motoare de capacitate mare, abia echivaleaza modele cu tractiune spate!
    La Audi, care foloseste DOAR TRACTIUNEA FATA sau integrala (Quattro), pe foarte putine motoare exista diferente notabile, asta cu toate ca repet, aici se face diferenta intre tractiunea FATA si integrala!!! (si nu cea spate, cum e standard la ceilalti 2 constructori...) Astfel, la Audi (spre superinderea mea), SINGURUL MOTOR LA CARE SE REGASESC DIFERENTE IN MATERIE DE PERFORMANTA SPRINT CAND ESTE ECHIPAT CU QUATTRO, este cel de 2.0 TFSI si anume, 0.2 sec pe toate modele cu exceptia lui A5 2.0 TFSI care cand vine cu quattro, scoate o diferenta de 0,4 sec, adica 6.5s in loc de 6.9s 0-100km/h. In rest, performantele la motoarele ce permit o echipare quattro cat si tractiune fata, sunt identice, indiferent de alegerea facuta!
    Deci, pentru nici o masina echipata cu tractiune integrala, avantajul procentual (in cazul in care exista :lol: ), NU POATE FI MAI MARE DE 5% :o (intre 3.33% si 4.6% in functie de model,cu exceptia A5 2.0 unde este de 6%) . NU UITATI SI DE FAPTL CA O MASINA CU INTEGRALA< ESTE MAI GREA!!! Atfel, sper ca intelegeti, tractiunea integrala, in cazul oricarei masini, reprezinta un avantaj doar pe traseu, constand in felul in care poate fi abordat un viraj sau in avantajul pe care aceasta ti-l da in conditii meteo defavorabile, dar IN NICI UN CAZ IN CAZUL SPRINT-URILOR!!! Desemenea, acelasi lucru este valabil si in cazul masinilor echipate cu motor central!!! :evil:
    Nu intamplator, acesti coeficienti incep sa nu mai fie folositi... Nu vreau sa ma bag in organizare, apreciez foarte mult ceea ce faceti, si munca depusa! Am scris aceste constatari, doar in dorinta de a imbunatati evenimentul! Sper sa renuntati la acesti coeficienti, atat din ratiuni tehnice cat si ca numarul participantilor pe categorie sa fie mai mare si evenimentul mai fun! ;) Bafta!

    P.S.Nici cu scosul banchetelor si al scaunelor nu sunt de acord...am mai zis, la greutate, se scoate din alte locuri...Nu trebuie umblat la INTEGRALITATEA si siguranta masinii!!!
     
    Ultima editare: 1 Iun 2009
  11. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    George nu esti primul care spune aceste chestii.
    Dar,DAR s-au discutat de N ori aceste aspecte si s-a ajuns la concluzia ca acesti coeficienti,chiar daca nu reflecta realitatea 100%,sunt buni.Asta la cursa pe 402m.
    Nu mai zic la 201m,unde 4x4 sunt clar avantajate,si de aceea le-am pus intr-o grupa separata.
    Cat despre bancheta,trebuie sa fii putin nebun cand spui ca scoaterea banchetei spate si/sau a scaunului din dreapta afecteaza integritatea masinii pe un sprint de maxim 1km.Let's get real;)
    Sfatul pe care pot sa ti-l dau este sa ajungi la cat mai multe etape de curse legale pe 402m la care se aplica acesti coeficienti si o sa vezi cum sa treaba.;)
    Bafta.
     
  12. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Atunci, aplica coeficientii, asa cum sunt ei, pentru 201m. Aici, sunt mai justificati... Oricum, ideea mea de baza, este sa facem totul cat mai animat, pentru ca daca vor fi prea putini concurenti la fiecare grupa, nu va avea nici un farmec! Si asa ca nu se desfasoara proba in paralel... macar grupele sa le facem mai interesante! Bafta!:friends:
     
  13. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Asa arata lista cu preinscrieri pentru accelerare si indemanare.
     
  14. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Foarte reusita proba de drifting. Felicitari organizatorilor.;) Care a fost problema cu M3-ul de avea reprize cand era "cuminte"? Reintra DTC-ul?
     
  15. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Multumim pentru incurajari,astea sunt cele mai mari satisfactii.
    Din pacate proba de accelerare a fost compromisa din cauza vremii.Am stat de la 8.30 la 11.30 cu d-nul ing. care ne-a facut celula sa o montam,dar pur si simplu nu s-a putut din cauza vantului.Laserul nu putea sa se duca la punctul fix unde trebuia sa stea.Am facut absolut tot ce s-a putut.Daca avea la dispozitie 2 zile sa o faca se facea cu trepied solid,sa nu fie problema vantului.Dar a avut la dispozitie o singura zi,de fapt jumatate,a lucrat vineri noaptea incontinuu si a terminat-o pe la 7 dim.I-am facut proba la institut,mergea brici.Dar acolo nu batea vantul..Si decat sa trimitem oamenii acasa am dat drumu la cursa cu cronometru..Din pacate spectatorii au fost mult mai multi decat ne asteptam..Jandarmii au venit abia pe la 12.30,chiar inainte sa dam drumu la cursa..si au venit doar 5 oameni intr-o duba :)))))) contrar promisiunilor:notme:

    Problema M3-ului a fost intr-adevar DTC-ul..E prima oara cand a facut figuri..Se cupla automat dupa ce lua gazul si de decupla doar daca repornea motorul..Ai vazut si tu ca au incercat si HAI&KNS dar pur si simplu nu se putea..asta e..

    Felicitari participantilor de la ClubAudi,George cu A4 DTM a luat locul 3 la accelerare,desi sunt sigur ca daca era fotocelula lua locul 1..oricum grupa lui a fost dominata de Audi (toate cele 3 locuri:applaus:)
     
  16. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    FELICITARI PENTRU EVENIMENT !!! SE VEDE CA ATI DEPUS O MUNCA ENORMA PENTRU A-L ORGANIZA CAT MAI BINE SI ATI REUSIT!!!!
    Traseu de indemnare frumos si bine realizat, participare buna inclusiv a cluburilor din tara, premii consistente! (desi nu stiu nici acum ce am castigat... :nunu: ) Singura problema, dar la care nu ati avut nici o vina, au fost sprint-urile, care s-au tinut...aiurea...DAR NU DIN CAUZA ORGANIZATORILOR!!!:beerchug:
    Daca cei de la FRAS aveau bunul simt sa zica din timp ca nu vin, probabil si acestea ieseau perfect! Dar si publicul a fost putin cam indisciplinat iar concurentii nu au intrat in ordinea grupelor din care faceau parte...:|
    Oricum, INCA O DATA , FELICITARI PENTRU UN EVENIMENT EXTREM DE FRUMOS, BINE ORGANIZAT SI INCITANT! SPER SA SE REPETE CAT MAI CURAND!!!

    Costan, merci mult pentru aprecieri, dar la cum am plecat ieri...puteai sa pornesti fotocelula (daca mergea) mai tarziu si tot nu cred ca as fi castigat:eiertritt::asskicking: sau a fost diferenta atat de mica pe hartie?? Chiar sunt curios, abia astept timpii!
    Pur si simplu, FELICITARI PENTRU EVENIMENT!!! DEOSEBIT CE ATI REUSIT SA ORGANIZATI!:beerchug::beerchug::rockwoot:
     
  17. sorrow666draku

    sorrow666draku Bronze Member

    Înscris:
    1 Mar 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 (B7), 2006, 2.0TDI -140cp multitronic 7+1
    Vreau sa felicit si eu organizatorii pentru efortul depus!!! :arco:
    Mi-a placut si sper ca sa mai organizati inca unul cat de curand, insa sa avem si mai multi participanti cu masini de top.
    La un moment dat il compatimeam pe Costan care cred ca mai avea oleak si lua la bataie publicul la cursa de 201m. Adevarul e ca am avut parte de un public curios...atat de curios incat erau in stare sa stea pe mijlocul pistei sa prinda o poza cu bolizii :).
    Era frumos sa fie in dotare [statii emisie receptie pt comunicare intre organizatori] si o portavoce pentru a TIPA la public, dar si pentru a anunta masina, puterea, concurentul.
    Eram in multime si asteptam sa vad ce face George cu DTM-ul... aud din spate: "uite-l frate [a se citi coa**] pe asta ce masina are, ii RS, are vreo 500 cai pe putin" si colegul care ii erau adresate vorbele " AHAAAA.... super tare!" ca atunci cand a accelerat sa zica "aaa yo ii dadeam in p***** mai tare ca el, nu a schimbat cum trebuie" ... [omu cand nu stie maisna si isi imaigineaza 500 cai, cred si eu ca i se pare ca a plecat incet.... asa daca ar fi auzit 220cai, nu ar fi comentat, mai mult: abia atunci ar realiza cum pleaca o masina de 220...]
    pPS. sa nu mai zik de M3-ul lui Roax....care la fel niste comentarii....desi mi s-a parut ca a plecat bine de tot. O felicit si nu numai din prisma faptului ca sta in scara cu mine si ne batem pe locurile de parcare in fata blocului :)
     
  18. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    chiar liviule , tare faza cu "uauuuu , uiti uai , Audi RS4 de 420 cai puteri "
     
  19. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Multumim de aprecieri baieti si va asteptam si la urmatorul eveniment.
     
  20. EPoX

    EPoX 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Fiat Stilo Abarth
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta