1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Automata de viteze la A4 B7 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cip_jed, 26 Sep 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Voi chiar nu cititi nimic, asa-i ?

    Sunt cantitati diferite in functie de interventiile facute asupra cutiei automate.

    Daca o demontezi (pentru reparatie sau alte interventii), iti intra o cantitate.
    Daca faci schimbul de ulei clasic (prin metoda gravitationala), iti intra mai putin decat in primul caz.

    Ce este asa greu de inteles ?

    Cantitatea totala de ulei in cutie este de 7.7 l.
    Cantitatea totala a unui schimb de ulei clasic poate fluctua (este influentata de mai multi factori).

    upload_2020-2-9_18-24-28.png

    upload_2020-2-9_18-29-27.png

    Pentru cei care vreti sa fiti tractati si au cutie automata. Asta este procedura:

    "When the vehicle is towed, the selector lever must be set to position “N” and the vehicle must not be towed for a distance of more than 50 km or at a speed in excess of 50 km/h, as the gearbox would otherwise be seriously damaged."
     
    Armanu Adrian apreciază asta.
  2. Armanu Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 BPW 2006
    Mulțumim de informații. Deci nu trebuie 6 litri la schimb cum vorbeste toată lumea. Scrie clar in tabel 4.5-5 litri. Exact cum scrie si la mine 7.5 l ulei total.
    Asta vedeti dupa ce faceti nivelul corespunzator. O seară frumoasă.
     
  3. Jpnz 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2017
    Locație:
    Germania / Bucuresti
    Masina:
    A6 c6 2007 3.0 ASB
    Salutare,
    Mi-am facut o diagnoza la A4 B7 2005 cutie automata multitronic 2.0 TDI 131cp. Nu stiu ce tester a folosit. In urma licaririi PRNDS in bord, masina facea figuri in marsarier, apoi isi revenea singura dupa repornire, in rest alte simptome nu are, functioneaza tot timpul normal.
    Eroarea este atasata in poza si de asemenea, mecanicul spune ca trebuiesc schimbate urmatoarele 2 piese atasate in poze. Eu tind sa cred ca nu este ok ce vrea el sa schimbe si ca nu ar rezolva problema, dar va las pe voi cei mai avizati sa mi spuneti. Multumesc anticipat
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  5. Jpnz 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2017
    Locație:
    Germania / Bucuresti
    Masina:
    A6 c6 2007 3.0 ASB
    @audi66 pai si la cauze si rezolvari acolo, fata de senzorul ala ce vor ei sa-l schimbe, senzorul ar fi ce-a mai ieftina solutie ? Care ar fi in opinia ta mai plauzibila ? Ideea este ca mie mise aprinde PRNDS si cateodata cand mestec in cutie la parcari mai complicate, marsarierul face figuri si nu merg becurile pe marsarier in momentul cand palpaie dar apoi isi revine singura.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai acolo toate cauzele posibile.
    Nu stam sa dezbatem care este cea mai ieftina sau cea mai scumpa solutie.

    Scrie acolo destul de clar ca trebuie verificat F125 cu VCDS.
    Din poza ta reise ca diagnoza a fost facuta cu o mizerie universala de Autocom sau Delphi.

    Deci, sa ne dam cu parerea ca poate este cablajul sau poate TCM-ul necesita reconditionare ?
     
  7. Jpnz 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2017
    Locație:
    Germania / Bucuresti
    Masina:
    A6 c6 2007 3.0 ASB
    @audi66 vcds spune asta ... deci?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ne intelegem ca pe gaura cheii.

    1. Eroarea respectiva este de pe ABS.
    Daca o cautai pe site-ul RossTech vedeai ca aceasta te trimite sa verifici erorile de pe 02-Auto Trans.

    2. In trecut ai postat eroarea 17090 - Transmission Range Sensor (F125)

    RossTech zice asa :

    17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
    Possible Causes
    • Failed Multi-Function Transmission Range Switch (F125)
    • Wiring harness issue between F125 and TCM
    • Failed TCM
    • Shifter cable incorrectly adjusted
    Possible Solutions
    • Inspect wiring harness between F125 and TCM, repair as needed
    • Replace Multi-Function Transmission Range Switch (F125)
    • Replace TCM
    • Check shifter cable adjustment
    • Check Measuring Blocks for F125 readings
    Special Notes
    • When found in the VW Passat (3B), the Multi-Function Transmission Range Switch (F125) is adjustable, make sure it is set correctly as per repair manual.
    • When found in the Audi models with CVT (Continuously Variable Transmission), the Multi-Function Transmission Range Switch (F125) is part of the Mechatronic unit and cannot be replaced separately.
    3. Verificari asupra F125 se fac cu VCDS, de o persoana ce stie sa foloseasca VCDS si sa intepreteze anumite valori din MVB, nu doar sa scaneze de erori.

    4. F125 este parte a TCM-ului, prin urmare nu se poate inlocui, ci se reconditioneaza TCM-ul.
     
  9. Jpnz 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2017
    Locație:
    Germania / Bucuresti
    Masina:
    A6 c6 2007 3.0 ASB
    Multumesc.
     
  10. Remus123 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2020
    Locație:
    Vulcan
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salut,
    Ce ar putea insemna aceasta eroare afisata, la un Audi A4 B7.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ar putea insemna ca trebuie reconditionat TCM-ul (senzorul G93 responsabil de temperatura uleiului fiind integrat in acesta) sau ca senzorul lucreaza ok dar din diferite motive ti se supra-incalzeste uleiul.

    Cati km are masina si cand a fost facut ultimul schimb ?
    Istoricul il stii, schimburi din 60 in 60.000 km ?

    upload_2021-3-1_20-2-8.jpeg

    upload_2021-3-1_20-12-32.jpeg
     
    Ultima editare: 1 Mar 2021
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu VCDS original in limba engleza NU cu mizerie clona chinezeasca.

    In al dilea rand cauta codul de eroarea aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes

    In al treilea rand nu te mai repeta cu intrebarile la care exista deja raspuns.

    Si nu in ultimul rand te rog te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc. Cand mai afisezi mesaje pe forum, in mesajul scris, scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eroarea e cea de mai jos (daca folosea o interfata originala probabil aparea si G93 in paranteza, la finalul erorii).
    Din pacate eroarea nu exista pe Ross-Tech dar te poti ghida dupa ea pentru a ajunge la senzorul respectiv in ETKA.

    VCDS trebuie utilizat impreuna cu ETKA si ELSA, dar putini inteleg asta.

    005988 - Transmission Temperature Monitoring (G93)
    P1764 - 000 - - Intermittent
     
  14. Remus123 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2020
    Locație:
    Vulcan
    Masina:
    Audi A4 B7
    Masina are acum 234.000 km. Schimbul de ulei l-am facut acuma o luna. Am avut mai multe probleme cu cutia, am avut probleme la calculator cutie. Mi s-a reconditionat o data cu schimbul ulei. Istoricul masini nu-l stiu. Multumesc pentru raspuns.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil a fost reconditionat prost, ai folosit ulei si filtru non-OE sau ai alte probleme la cutie.

    Din cauza asta schimbul se face cu ulei si filtru OE sau echivalent ZF.
    Daca asta ai folosit, poti elemina o cauza din prima.

    Ramane TCM-ul reconditionat prost sau alte probleme in cutie ce duc la supra-incalzirea uleiului.

    Majoritatea sunt “morti” dupa kit-urile Swag, Febi sau Ravennol ... mare greseala.
     
  16. Samy123 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b7 3.0 tdi 232ps manual
    Salut,
    Am cutie tiptronic si motor de 3.0 tdi cod BKN. Codul cutiei este 6HP19 GCX. Serie sasiu WAUZZZ8E05A409261. Am atasat poze poate va sunt de ajutor.
    Ce ulei trebuie sa folosesc la schimb, galben sau verde ?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Uleiul de la ZF. Ai aici pe forum mai multe detalii. Chiar si in acest topic.
     
  18. Samy123 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b7 3.0 tdi 232ps manual
    Am citit tot topicul acesta si e cam plin de multitronic. Am citit si de la tiptronic si tot nu am aflat. Ma intereseaza culoarea uleiului cum am specificat. Am coduri de original zf lifeguard 6 sau 8 totul e ok dar nu stiu care e compatibil ca am inteles ca e dupa versiunea software a cutiei sau ceva de genul..

    Doar culoarea nu o stiu daca ma puteti ajuta
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te intereseaza culoarea atat timp cat tu cumperi un ulei conform codului tau original al uleiului. Codul original il afli si singur aici pe forum daca ai fi citit mai bine forumul
    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur codul. Bafta.
     
  20. Samy123 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b7 3.0 tdi 232ps manual
    Multumesc frumos. Bafta
     

Distribuie pagina asta