1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Automata de viteze la Audi A8 D4

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - prezent)' creată de alex_box, 9 Ian 2017.

  1. Adrian.Bdr

    Adrian.Bdr 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2012
    Salut,
    Nici la mine nu au putut sa dea reset la adaptarile cutiei dar am continuat sa merg asa si nu observ nicio diferenta, cutia schimba foarte lin. Mai mult, nici mecanicul recomandat de cei de la ZF nu mi-a recomandat sa le resetez. Daca totusi vrei, acesta este numarul lui, 0722.543.015, il cheama Robert.

    O zi buna,
     
  2. Laur mugur

    Laur mugur 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8,4H,3.0TDI,2012
    Salut,
    Ai rezolvat cu cutia de viteze ? Se face un update de soft si apoi o calibrare a cutiei de viteze deoarece uleiul inlocuit are alte proprietati fata de cel din cutie. In general, majoritatea schimba uleiul dupa 170.000 km ceea ce nu este in regula. Daca ai nevoie sa te ajut imi poti scrie.
     
  3. Mihai Florian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 ,2.0D ,2013
    Am un Audi A8 din 2012 și am problema cred eu, la cutie. Când masina se afla pe R in marșarier atunci se aude un fel de fluierat probabil. Am mai auzit și la un A8 2015. Am 100.000 km. Asta o fi problema le ele sau cutia mea e pe ducă ?
     
  4. Laur mugur

    Laur mugur 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8,4H,3.0TDI,2012
    Salut,
    Referitor la ce spui ca are masina, acele șocuri sa stii ca sunt si din cauza uzurii in cutie. Poate fi bloc valve, poate fi de la motor. Mersul cutiei in mare parte este dat de motor. Schimba-i uleiul si filtrul apoi din 30.000 km in 30.000 km îi mai faci un schimb doar de ulei, atat. Asta deoarece capacitatea cutiei este de 9.5 litri iar la schimb de ulei ies 4.5 - 5 litri maxim si uleiul nou se amesteca cu cel vechi.

    Mihai Florian Salut,
    Acel fluierat este un rulment in grupul din fata. Este o problema generală si treci peste. Indicat ar fi sa schimbi uleiurile din grup fata torsen si grup spate.
     
    Mihai Florian apreciază asta.
  5. Adrian.Bdr

    Adrian.Bdr 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2012
    Va salut, am rezolvat problema pana la urma la un alt service, am schimbat electrovalva de racire din cutie, piesa a fost cam 700 de lei. acum nu mai apare nicio eroare pe cutie.
     
    stefan550 apreciază asta.
  6. Mihai Florian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 ,2.0D ,2013
    Mulțumesc frumos. I-am scris mecanicului in legătura cu ce mi-ai zis. Sa vedem ce rezolva.
     

Distribuie pagina asta