Salut, Nici la mine nu au putut sa dea reset la adaptarile cutiei dar am continuat sa merg asa si nu observ nicio diferenta, cutia schimba foarte lin. Mai mult, nici mecanicul recomandat de cei de la ZF nu mi-a recomandat sa le resetez. Daca totusi vrei, acesta este numarul lui, 0722.543.015, il cheama Robert. O zi buna,
Salut, Ai rezolvat cu cutia de viteze ? Se face un update de soft si apoi o calibrare a cutiei de viteze deoarece uleiul inlocuit are alte proprietati fata de cel din cutie. In general, majoritatea schimba uleiul dupa 170.000 km ceea ce nu este in regula. Daca ai nevoie sa te ajut imi poti scrie.
Am un Audi A8 din 2012 și am problema cred eu, la cutie. Când masina se afla pe R in marșarier atunci se aude un fel de fluierat probabil. Am mai auzit și la un A8 2015. Am 100.000 km. Asta o fi problema le ele sau cutia mea e pe ducă ?
Salut, Referitor la ce spui ca are masina, acele șocuri sa stii ca sunt si din cauza uzurii in cutie. Poate fi bloc valve, poate fi de la motor. Mersul cutiei in mare parte este dat de motor. Schimba-i uleiul si filtrul apoi din 30.000 km in 30.000 km îi mai faci un schimb doar de ulei, atat. Asta deoarece capacitatea cutiei este de 9.5 litri iar la schimb de ulei ies 4.5 - 5 litri maxim si uleiul nou se amesteca cu cel vechi. Mihai Florian Salut, Acel fluierat este un rulment in grupul din fata. Este o problema generală si treci peste. Indicat ar fi sa schimbi uleiurile din grup fata torsen si grup spate.
Va salut, am rezolvat problema pana la urma la un alt service, am schimbat electrovalva de racire din cutie, piesa a fost cam 700 de lei. acum nu mai apare nicio eroare pe cutie.
Salutare tuturor. Am citit toate mesajele care le-am gasit aici si vad ca sunt persoane nelamurite in ceia ce priveste schimbul de ulei in cutie. Recomand sa va uitati pe you tube la un tip care are un canal , "99 vehicle " este numele canalului ( asta daca nu stiti deja de el) si la el pe canal cautati asa: " client de al meu care si-a luat teapa". Acolo explica foarte bine ce si cum cu schimbul de ulei la cutie ZF. O zi buna tuturor!
Eu am fost la Service Faur inca odata si desi am zis ca sunt profi, cred ca s-au schimbat oamenii. Nu am fost intru-totul multumit pentru ca mi-au recunoscut in fata ca ei nu prea lucreaza pe Audi ci predominant BMW, fiind unul dintre motive. I-am intrebat cum de au stiut ei sa imi bage 6 litrii in cutie si nu 5 sau 7. Raspunsul halucinant a fost ca atat au scos. Cat scoatem atata bagam. M-am luat cu ei sa le explic ca exista si un buson de umplere pe la care se face si nivelul culmea si domnul sef de atelier mi-a ras si m-a intrebat daca am avut probleme cu cutia cand am venit la ei. Raspunsul meu a fost nu la care dansul iara razand mi-a raspuns persiflant, nici acum n-o sa aveti. Deci eu trebuie sa merg pe mana lui Gigi Necunoscutul ca imi garanteaza el cu absolut nimic. Ca daca se intampla ceva la cutie raspunsul e ca ati mers nu stiu cum cu ea, ati forjat-o sau alte bazaconii romanesti. Asa ca am ales si voi alege pe viitor calea ZF Viena. Oamenii sunt profi si chiar stiu ce fac. Reprezentanta de cutii in adevaratul sens al cuvantului.
Si daca aveai o pierdere si intre schimburi ai pierdut 2l ? Tot bagau atat cat scoteau, fara sa faca nivelul conform ELSA ? Eu m-am lamurit de profesionalismul lor cand mi-au zis ca nu pot face update la firmware-ul cutiei si nu pot reseta/adapta cutia dupa schimbul de ulei.
Exact asta am zis si eu. De unde stii ca e nivelul care trebuie? Daca nu aveai probleme inainte n-o sa ai nici dupa. Cand l-am luat tare dupa un raspuns pueril a recunoscut ca nu se pricepe la Audi ca ei fac predominant BMW. Ziceti asa baietilor. Tot ZF din strainatate e suveran. Am vrut la unguri dar m-am gandit ca daca tot ma duc pana la Budapesta ce mai e pana la Viena, o aruncatura de bat, iar Austriacu tot neamt e. Munca si profesionalismul s-a cunoscut. Ca fapt divers, la ZF Viena fac full flush folosind metoda Tim Eckart. Dureaza cam 3.5-4 ore si mi-au luat un pic sub 700 euro. Pentru full flush 700 euro mi se pare un pret ok, mai ales raportat la 4000+ lei cat cer unii la noi pentru service drain adica 6 litrii.
Salut. Si eu am facut schimbul de ulei saptamana trecuta la a mea. Spre surprinderea mea, cutia la a8 2016 FL,cica e diferita decat cel de 2015. Modificarea/schimbarea/diferenta intre cutii, o reprezinta si faptul ca(dupa spusele expertului in audi) ca la modelul cu FL nu mai este filtru si ca au schimbat-o si au adus alte imbunatatiri. Drept urmare, la modelul de 2015 la schimb se folosea aprox 9 litri + flush, la modelul de 2016 FL, s-a folosit aprox 7 litri + flush, nefiind schimbat filtru care cica nu exista. Pentru toata afacerea am platit £500, ceea ce mi s-a parut un pret rezonabil. Am folosit garajul ca avea recenzii bune, plus ca majoritatea clientilor lui erau doar in brand-ul audi / Rs-uri. Cert e ca in primvara cand am fost in tara, am contactat un service din Tg-mures, recomandat de un prieten care mi-a dat oferta lui, in care erau estimati 9 litri de ulei ( flush inclus ) + filtru. Acum nu stiu ce sa cred cu filtru fiind sau nefiind acolo. Masina nu ar arata semne de " ezitat " in a schimba sau stiu eu ce alte simptome.
Eu nu cred sa fie asa mari diferente intre non-facelift si facelift. Stii cumva codul cutiei sa verific in ETKA/ELSA daca are filtru si ce cantitate de ulei necesita un schimb ?
Tot ce e posibil sa fi plecat oamenii, sau erau in concediu cei dinainte. Mi se pare o diferenta de la cer la pamant ceea ce am gasit acum 4 ani la ei, si ceea ce este acum. Umplerea se facea la nivel conform procedurii, foloseau o pompa manuala pentru a nu face spuma, asteptat temperatura optima de golire, adaptare cutie, proba pe elevator, proba de drum, inginerul stia toate raspunsurile la toate intrebarile mele..si eu sunt un om cu multe, foarte multe intrebari, chiar plictisesc cateodata. E bine de stiut ca lucrurile nu mai sunt ca odata, nu voi mai recomanda pe viitor Service Faur.
Adaptare/resetare si update de SW nu fac de cativa ani si nu stiu daca au facut vreodata cu vreo interfata. Sunt colegi pe forum cu postari din 2015 si chiar mai vechi care confirma acest lucru. Eu numai gasesc mail-ul (vechi de 4-5) ani unde imi scriau negru pe alb ca dupa schimbul de ulei, ei nu au sculele necesare pentru a reseta/adapta parametrii cutiei. Si pentru update de SW, daca e nevoie se face inainte, in reprezentanta, de catre proprietar.