1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A5 (B8) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. golo.mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a6 47 c6 facelift
    Poti urca video?
     
  2. Valentin85

    Valentin85 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2018
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 Quattro
    Salut,

    Sunt posesorul unul Audi A5 Sportback 3.0 Quattro(an fab 2013)cumparat in urma cu 3 ani. Masina am achizitionat-o din Germania cu 150000 km la bord. Eu locuiesc in Belgia. In urma cu cateva luni am sesizat un zgomot ciudat la schimbarea treptelor de viteza mici (1,2 si 3), mentionez ca,cutia de viteze este automata ( 7 + 1) .Acel zgomot sau troncanit se manifesta ca si cum masina este indecisa in schimbarea treptelor de viteza ex (2 si 3) pentru o sec aproximativ. Masina are momentan 232000 km. Ideea este ca nu prea ma incred in mecanici fie ei de la reprezentanta sau nu, Belgia sau Romania etc.
    De aceea vin aici cu postarea mea sa aflu alte pareri de la alti posesori de Audi.
    Am pus-o si pe tester si au spus ca mechatronicul da eroare si ca trebuie schimbat ( 2500 €) . Masina merge dar cateodata se manifesta in modul descris mai sus.
    Poate fi spre ex un nivel scazut de ulei in cutie sau asa ceva din moment ce functioneaza ok in 90 % din cazuri????
    Astept sfaturi si pareri.
    Ms
     
    Ultima editare: 10 Noi 2018
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate degeaba astepti sfaturi. Pana nu desfaci si vezi exact nu ai de unde sa stii cu exactitate problema. Bafta
     
  4. Mrzee 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2014
    Salut.
    Am schimbat de putin timp uleiul la cutie. (a5 2014, stronic)
    Chestia ciudata este ca pe site-urile de piese pentru masina mea arata un filtru hidraulic care se schimba dupa ce s-a dat jos capacul de la baia de ulei a cutieide viteza.
    La mine a spus ca nu este cazul sa o desfaca acel capac, pt ca am o cutie de generatie mai noua si vine cu filtrul la exterior. Intr-adevar s-a schimbat o piesa din partea stanga a cutiei de viteza, insa pe aceea nu o gasesc pe nici un site.
    In plus, incarcarea cu ulei s-a facut pe la un buson din lateralul cutiei.
    Acum, intrebarea mea este, sunt eu putinparanoic sau service-ul respectiv nu si a facut treaba complet.
    Multumesc pt amabilitate

    Acesta este filtrul pe care l-am schimbat.
    Din cate am mai descoperit prin cautari, la modelele >2012 se schimba doar acest filtru.

    12.jpg
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa seria de caroserie sa vedem exact ce cutie ai si daca are filtru/e.
     
  6. Mrzee 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2014
    Multumesc, m am lamurit! Eram eu paranoic! :)

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  7. George Z 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5, 3.0 TDI, an 2010, Cutie S-TRONIC
    buna ziua,
    am un A5, 3,0 TDI, din 2010. Cutie 7+1.
    Problema e ca in momentul cand imi trece din treapta 2 in 1 da socuri. Cineva mi-a recomandat sa schimb uleiul, asa am facut, problema a disparut cam pentru 6 luni in care am mers in jur de 15000km, si dupa care a inceput din nou sa apara.
    Ma puteti ajuta cu vreo parere?
     
  8. STOIA

    STOIA 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A5 3.0 Quattro 2009
    sa schimbi cutia
     
  9. George Z 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5, 3.0 TDI, an 2010, Cutie S-TRONIC
    Nu cred ca e atat de grav, ma gandesc la o problema de la multitronic sau ambreiaje.

    Uite ca dupa cateva luni revin. Poate ai putea sa imi dai un sfat. Sa stii ca am schimbat uleiul si filtrul la un service, nu stiu care a fost metoda de schimbare. I
    deea e ca dupa schimb, cam dupa 100 km de condus masina si-a revenit complet. Acum, cam la 10 luni distanta si in jur de 15.000 km, a reaparut problema, a inceput sa apara sistematic, din ce in ce mai mult, aceleasi socuri la coborarea treptei, de la 2 spre 1. Masina are 220.000km. Multumesc anticipat.
     
  10. Mar Audi A5

    Mar Audi A5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    Buna seara, va salut pe toți membri acestui forum . Am doua erori pe cutie OB 5 s-tronic, una este 17D0 00- slippage too high. Stie cineva exact cum rezolvam aceasta eroare ? Mulțumesc anticipat.
     
  11. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    George Z ai schimbat cu ulei original OE pentru cutia ta ? Vezi o verificare a nivelului uleiului acum, conform procedurii pentru cutia ta poate ai o lipsa de 200-300 ml ulei.
     
  12. Mar Audi A5

    Mar Audi A5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    Mai mentionez ca este la nivel uleiul in cutie. Problema a apărut încetul cu încetul in R acum vreo 3 luni și avea un mic șoc de la 3 la 4. Acum postez din nou niște poze cu testare noua.
     
  13. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
  14. Mar Audi A5

    Mar Audi A5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    Merci mult. O sa ma apuc de documentare
     
  15. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Salut,

    Urmeaza sa fac schimbul de ulei la cutie ( Multitronic 8+1 ) si as vrea va cer sfatul in legatura cu alegerea potrivita : OEM sau RAVENOL ( cu aparat special care am inteles ca ar face si curatare totala de ulei inainte de noul schimb ).

    In reprezentata nu am incredere iar majoritatea mecanicilor din Brasov abordeaza schimbul simplu ( fara a mai trece prin toate procedurile recomandate )

    Orice sfat/parere este mai mult decat binevenit!

    Multumesc.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    OE.
     
    Marius! apreciază asta.
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    e simplu OE inseamna doar o reimprospatare , Ravenol face schimb complet ...
    Alegerea iti apartine @Marius!
     
    Marius! apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa faci schimbul cu ulei OE pe aparat care face schimbul complet.

    Doar ca eu pe unde am sunat mi-au cerut 400 ron manopera daca vin cu piesele mele. :)
     
    Marius! apreciază asta.
  19. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Va multumesc pentru sfaturi!

    Da, asa este, se poate face schimbul si cu OE folosind acel aparat.

    OE - 110 Ron /l + filtru 220 Ron
    Ravenol - 45 Ron /l

    Mi-au spus ca am nevoie se 10l si manopera este 450 Ron.

    La reprezentanta mi-au cerut in jur de 2000 Ron.

    Cam asa arata oferta in prezent.
     
  20. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Salutare,

    M-am decis intr-un final si am facut astazi revizia la cutie cu ulei Ravenol si aparatul dedicat.

    M-a costat 1268 Ron ( 13l de ulei + filtru + manopera)

    Am asistat la schimb si chiar isi face treaba acel aparat.

    Multumesc tuturor pentru sfaturi.
     
    Cata_ADC apreciază asta.

Distribuie pagina asta