1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A5 (B8) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. StefanS.

    StefanS. 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2020
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A5 Sportback,2.0TFSI 211Hp, 2011, CVT
    @audi66 Imi pare rău dar n-am făcut poza la tester și am plecat de la service. Am vorbit cu ei dar tocmai săptămâna viitoare poate are loc sa ma primeasca și mi-a zis ca ar încerca sa schimbe mecatronicul și sa vadă dacă face la fel. Multumesc.
     
  2. AlexAlex17 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2021
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A5 2013, 2.0 diesel
    Buna ziua
    La masina mea un Audi A5 motor diesel an 2013 cutie automata multitronic, la plecarea de pe loc puțin mai tare, smucește și îmi da niște șocuri dar doar la plecare. Dacă o las pe ea sa plece fără sa o ajut cu accelerația se comporta normal. La mine chestie e ca doar la început la rece face așa și nu mereu. După ce am schimbat uleiul cu 1000 km in urma a apărut problema, poate e doar o coincidenta. De la ce se întâmpla asta, cât de grav este, cum se poate rezolva ?
     
  3. StefanS.

    StefanS. 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2020
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A5 Sportback,2.0TFSI 211Hp, 2011, CVT
    Când s-a schimbat ultima data uleiul la cutie, poate sa fie ca nu s-a schimbat uleiul.

    Eu după ce-am schimbat uleiul la 4 zile s-a stricat cutia. După 1800 ture smuceste tare și nu poți merge. Am vorbit cu aia de la service și cică ma ajunge in jur de 1.100-1.300 Euro reparatia.
    Mi-a zis ca săptămâna aceasta, miercuri îmi spune de la ce e. Problema e mereu după o anumită turație sau o singura data.

    Ți-aș sugera sa te duci sa pui un tester la cutie și plus sa verifici dacă e destul ulei in cutie.
    Dacă smuceste poate sa mai fie si din cauza ca nu-i destul ulei in cutie. Verificarea la ulei se facă doar când e cald și doar din tester.
     
  4. AlexAlex17 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2021
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A5 2013, 2.0 diesel
    Mulțumesc mult , aștept și alte păreri
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In loc sa astepti si alte pareri, du-te si cere un sfat la un service ce repara cutii automate.
    Nu te imbata cu apa rece ca o sa completezi 500ml de ulei si problema dispare.

    Probleme de genul apar cand iti lipseste o cantitate considerabila de ulei din cutie, nu 0.5-1l.

    Asta daca esti sigur ca schimbul de ulei a fost facut “ca la carte”, urmand procedura din ELSA.
     
  6. AlexAlex17 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2021
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A5 2013, 2.0 diesel
    A fost făcut ca la carte cu tot cu trecerea prin toate treptele PRND cu tot cu temperatura necesară , băiatul cunoaște și avea acces la toate informațiile plus ca nu era prima data când schimba uleiul la cutie
     
  7. StefanS.

    StefanS. 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2020
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A5 Sportback,2.0TFSI 211Hp, 2011, CVT
    @AlexAlex17 când ai schimbat uleiul ai schimbat și din convertizor și dacă da câți litri ti-a intrat ? Eu am schimbat dar n-am schimbat și din convertizor si au băgat 7 Litri. Sunt curios câți litri ți-au pus. Merci
     
  8. AlexAlex17 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2021
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A5 2013, 2.0 diesel
    Asta cu schimbatul de ulei in convertizor nu știu. 7 litri au pus si la mine in cutie
     
  9. Razvannn05 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2.0 TDi an 2015
    Salut,
    În urma unui eveniment rutier am fost nevoit sa schimb radiatorul de apa la un A5 automat S-tronic. Cei de la service mi-au spus ca, după demontarea radiatorului s-a pierdut din uleiul din cutie acesta facandu-si răcirea prin radiator și mi-au spus ca ar trebui completat uleiul.
    Schimbul la cutie l-am făcut în urma cu 7.000 km.
    Întrebarea este: se poate completa doar uleiul pierdut în urma reparației sau ar trebui sa fac din nou schimbul la cutie ?
    Și încă ceva: este riscant sa merg cu masina 30, 40 km pana ajung sa pun uleiul în cutie ? Service-ul respectiv nu are aparatura necesara.
    Cam ce cantitate se poate pierde în urma operațiunii ? Sper ca m-am exprimat bine, nu prea ma pricep. Mulțumesc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se face nivelul, nu se completeaza dupa “cam cat a pierdut”.
     
  11. Craciunrbt 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Târgu Neamţ
    Masina:
    Audi A5 2.0 177 S Tronic 2013
    Salut.
    Detin un audi A5 2013 177 cai - S tronic 7 + 1 180.000 km. In Octombrie 2020 a fost schimbat mecatronicul, uleiul, filtrele, garnitura și anumite tuburi in cutia de viteze. De câteva luni de zile observ la mașina un comportament ciudat. Practic când trec cu mașina din D1 in P, îmi da un ușor șut și se simte zgomotul respectiv. Când o dau din P in D1 ori îmi da un șut, ori nu îmi prinde D1, îmi iese D ul dar D1 mi l ia după 6-7 secunde. Lăsând mașina in P uneori se simte de parca ar da sa plece, ma zdruncina puțin. Chestiile astea nu mi le face mereu, dar se întâmpla sa mi le facă. Lăsând mașina in P și ținând o accelerata in 1.000 rpm pentru 10 secunde, la un moment dat îmi pică turațiile dar mașina rămâne pornita. In acel moment mașina parca are un alt comportament, nu mai Trepidează și e mult mai silențioasă lăsând o in P, nefăcând nimic. Parcând mașina mi s a blocat in D2, reușeam sa introduc R. Dar era blocată in D2 cu o eroare de la cutie, sa conduc la viteze reduse. Am oprit mașina și am repornit o și a revenit. Am făcut o diagnoza la VW, mi s a spus ca din diagnoza a ieșit. Attuatore 2, component blocat. Dar nu au știut sa mi zică exact ce e de făcut. Ca e de demontat cutia. Ce ar putea fi ? Mulțumesc mult
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Craciunrbt pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi A5), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Referitor la intrebarea ta: Nu stie nimeni din pacate si pot fi zeci de cauze. Pana nu demontezi si verifici nu stie nimeni. Cutia automata (si implicit o masina = motor, etc., etc.) nu se repara pe un forum sau pe internet.
     
  13. Catalin989 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2021
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A5 2011 S line 2.0 tdi 143 cp
    Bună ziua!
    Dețin un Audi A5 2.0 tdi, motor caga, cutie multitronic 8+1.
    Am tot citit și cautat răpuns la problema mea atât la mecanic cât și pe forum.
    Problema este următoarea: în unele situații (nu se întâmplă de fiecare data), după o distanta mai lunga parcursa, în momentul în care pun maneta din R-N se simte o zguduitura mai puternica, iar atunci când cuplez din N-R tremura mai tare ca de obicei. De asemeni zguduie mai tare și atunci când pun din D-N după o distanta lunga. Recent i am schimbat uleiul la cutie +filtru dar cam tot la fel face. Menționez ca la distante scurte nu se simt zmucituiri, iar în nicio situație in mers la schimbarea vitezelor nu apar zmucituiri . Pe tester nu da nici o eroare la cutie.
    Este ceva normal sau ar trebui sa merg și la alți specialiști?
    Va mulțumesc!
     
    Ultima editare: 31 Oct 2021
  14. Iani7 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2022
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A5 2010
    Salut !
    Detin Audi A5 2.0 TFSI 2010 180cai, cutie Multitronic.
    In momentul cand am achizionat masina (acum 1 an) i-am facut o verificare mecanica si electrica in reprezentanta Porsche Timisoara, iar singura eroare a sunat asa : eroare sporadica presiune adaptare ambreiaj. Cel care s-a ocupat de ea din reprezentanta a zis ca nu stie despre ce e vorba si cum se rezolva.
    In general masina nu prezinta probleme si se comporta normal. Singura buba pe care o are este la turatii mici, intre 1000-1300 indiferent in ce treapta este sau la ce viteza, se aude un suntet foarte ciudat, un golgait, atunci cand accelerez. Dupa ce turatia creste si trece de acel interval, dispare si sunetul. Mentionez ca sunetul se aude pe toata perioada accelerarii in intervalul de turatie de mai sus. Chiar si la 80km/h cu o turatie de 1800 sa zicem, daca am luat piciorul de pe acceleratie pt cateva momente si turatia a scazut in acel interval, cand reaccelerez apare sunetul.
    Pe langa verificarea de la Porsche Timisoara, am verificat cutia si la Cardinal Motors Constanta, mi s-a spus ca cutia nu prezinta niciun fel de eroare si ca probelema ar fi de la niste cleme si surubele, nu sta bine prinsa vreo teava sau ax care iese din cutie. Dupa logica unui necunoscator, acea chestie ar fi trebuit sa joace si sa faca zgomot tot timpul, nu doar la un anumit interval de turatii.
    Va sunt recunoscator pentru orice informatie care ar duce la rezolvarea problemei. Multumesc !
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca asta e eroarea, de ce nu au incercat o adaptare a ambreiajelor ?

    9828 - Clutch Pressure Adaptation
    P1741 00 [044] - Limit Reached
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
     
  16. Iani7 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2022
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A5 2010
    Poate din lipsa de profesionalism. Tehnicianul care a verificat masina s-a plimbat 20 metri cu ea la viteza de 5 km/h si nu i s-a parut nimic dubios.
    Daca as merge la reprezentanta sau la un service mare si as cere/sugera ce mi-ai spus mai sus, ar fi ok ? Ar intelege ce vreau ?
    Sau ce ar trebui sa verifice exact pentru remediere ? Nu sunt un cunoscator de mecanica, de aceea cer sfaturi avizate.
    Multumesc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Reprezentanta iti va face un update pe partea de SW a cutiei si dupa va incerca adaptarea ambreiajelor.

    Daca eroarea persista, problema ta este mecanica.
    Deci, reconditionarea cutiei.
     
  18. iAntonio 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 S-Line, 2.0 TDI, 150CP, 2016
    Salutare,

    Am o problema care pare sa vina din cutia de viteze. Audi A5 2016, 106.000 km, multitronic, ulei schimbat la 60.000 km in reprezentanta.
    Initial am crezut ca e rulmentul, dar dupa ce am urcat-o pe elevator pare sa fie un zgomot care vine din cutie, unde intra planetara, care are si ea un joc.

    Zgomotul se aude cand merg drept, in special cand iau piciorul de pe acceleratie. Se aude ca un rulment care se invarte si care incetineste odata ce scade si viteza masinii.
    Am incarcat aici si un video https://we.tl/t-Yo6ATGllK0 - aici eram in coborare, nu mai acceleram deloc.

    Ceva sugestii/opinii? Pot rezolva asta in reprezentanta sau sa caut pe cineva care se ocupa strict de cutii?
     

Distribuie pagina asta