1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. StefanS.

    StefanS. 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2020
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A5 Sportback,2.0TFSI 211Hp, 2011, CVT
    @audi66 Imi pare rău dar n-am făcut poza la tester și am plecat de la service. Am vorbit cu ei dar tocmai săptămâna viitoare poate are loc sa ma primeasca și mi-a zis ca ar încerca sa schimbe mecatronicul și sa vadă dacă face la fel. Multumesc.
     
  2. AlexAlex17 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2021
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A5 2013, 2.0 diesel
    Buna ziua
    La masina mea un Audi A5 motor diesel an 2013 cutie automata multitronic, la plecarea de pe loc puțin mai tare, smucește și îmi da niște șocuri dar doar la plecare. Dacă o las pe ea sa plece fără sa o ajut cu accelerația se comporta normal. La mine chestie e ca doar la început la rece face așa și nu mereu. După ce am schimbat uleiul cu 1000 km in urma a apărut problema, poate e doar o coincidenta. De la ce se întâmpla asta, cât de grav este, cum se poate rezolva ?
     
  3. StefanS.

    StefanS. 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2020
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A5 Sportback,2.0TFSI 211Hp, 2011, CVT
    Când s-a schimbat ultima data uleiul la cutie, poate sa fie ca nu s-a schimbat uleiul.

    Eu după ce-am schimbat uleiul la 4 zile s-a stricat cutia. După 1800 ture smuceste tare și nu poți merge. Am vorbit cu aia de la service și cică ma ajunge in jur de 1.100-1.300 Euro reparatia.
    Mi-a zis ca săptămâna aceasta, miercuri îmi spune de la ce e. Problema e mereu după o anumită turație sau o singura data.

    Ți-aș sugera sa te duci sa pui un tester la cutie și plus sa verifici dacă e destul ulei in cutie.
    Dacă smuceste poate sa mai fie si din cauza ca nu-i destul ulei in cutie. Verificarea la ulei se facă doar când e cald și doar din tester.
     
  4. AlexAlex17 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2021
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A5 2013, 2.0 diesel
    Mulțumesc mult , aștept și alte păreri
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    In loc sa astepti si alte pareri, du-te si cere un sfat la un service ce repara cutii automate.
    Nu te imbata cu apa rece ca o sa completezi 500ml de ulei si problema dispare.

    Probleme de genul apar cand iti lipseste o cantitate considerabila de ulei din cutie, nu 0.5-1l.

    Asta daca esti sigur ca schimbul de ulei a fost facut “ca la carte”, urmand procedura din ELSA.
     
  6. AlexAlex17 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2021
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A5 2013, 2.0 diesel
    A fost făcut ca la carte cu tot cu trecerea prin toate treptele PRND cu tot cu temperatura necesară , băiatul cunoaște și avea acces la toate informațiile plus ca nu era prima data când schimba uleiul la cutie
     
  7. StefanS.

    StefanS. 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2020
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A5 Sportback,2.0TFSI 211Hp, 2011, CVT
    @AlexAlex17 când ai schimbat uleiul ai schimbat și din convertizor și dacă da câți litri ti-a intrat ? Eu am schimbat dar n-am schimbat și din convertizor si au băgat 7 Litri. Sunt curios câți litri ți-au pus. Merci
     
  8. AlexAlex17 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2021
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A5 2013, 2.0 diesel
    Asta cu schimbatul de ulei in convertizor nu știu. 7 litri au pus si la mine in cutie
     
  9. Razvannn05 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2.0 TDi an 2015
    Salut,
    În urma unui eveniment rutier am fost nevoit sa schimb radiatorul de apa la un A5 automat S-tronic. Cei de la service mi-au spus ca, după demontarea radiatorului s-a pierdut din uleiul din cutie acesta facandu-si răcirea prin radiator și mi-au spus ca ar trebui completat uleiul.
    Schimbul la cutie l-am făcut în urma cu 7.000 km.
    Întrebarea este: se poate completa doar uleiul pierdut în urma reparației sau ar trebui sa fac din nou schimbul la cutie ?
    Și încă ceva: este riscant sa merg cu masina 30, 40 km pana ajung sa pun uleiul în cutie ? Service-ul respectiv nu are aparatura necesara.
    Cam ce cantitate se poate pierde în urma operațiunii ? Sper ca m-am exprimat bine, nu prea ma pricep. Mulțumesc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Se face nivelul, nu se completeaza dupa “cam cat a pierdut”.
     

Distribuie pagina asta