1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A5 (B8) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. Alex29 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a5 2.7 2008
    Problema cutie cvt

    Am un audi a5 2.7 multitronic. Are 117000km si se pare ca nu a fost inlocuit uleiul in cutie niciodata. Eu am cumparato la 108000km. Initial cand reduceam viteza de la 40 la 0 auzeam un suierat tip turbina. Acum cand plec de pe loc sau reduc viteza de la 0 la 40 se simte o vibratie in levierul cutiei si se aude o bataie metalica. Nu am nici o eroare in bord si cutia schimba vitezele. Are idee cineva ce poate fi? Ma poate ajuta cineva in Galati?
     
    Ultima editare: 20 Sep 2015
  2. Loredana_H 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A5 S Line
    Buna. Ieri am luat un audi a5 s line quattro automat.si am observat ca in D vibreaza putin iar in treapta 2 are o mica smucire. Aveti idee ce ar putea fi? Masina e din 2011 si are 130000 km. Va multumesc pentru sfaturi
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Loredana_H completeaza te rog in profilul tau ce tip de masina si ce motorizare ai, asa putem sa fim mai precisi in a-ti raspunde. Pe A5 sunt doua cutii automate, S-tronic si multitronic. Ce cutie are a ta?
    In prima faza(indiferent de cutie), as verifica nivelul uleiului din cutie.
     
    Ultima editare: 25 Mar 2016
  4. Loredana_H 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A5 S Line
    Motorul e 3.0 tdi.cutia e tiptronic dsg in 7 trepte. Nu sunt chiar experta in domeniul cutiilor,sper ca am scris corect :) cutia schimba impecabil, la max 2000 ture a schimbat.si smucitura am sintit-o doar cand merg fff incet, am avut ghinion sa stau in blocaj pe autostrada si asa am simtit.altfel,cand conduc normal, nu se simte acea smucitura
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu ai cutie tiptronic, nu exista asa ceva pe audi A5, este S-tronic. O simpla smucitura din cand in cand este normala, mai ales la turatii mici. Daca se repeta des sa smuceasca, atunci trebuie investigat. Smucitura ce simti cred ca este de la tractiune quattro.
    Cand a fost schimbat uleiul la cutie ultima data?
     
  6. Loredana_H 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A5 S Line
    Dupa cum spuneam,nu sunt experta in domeniul asta :) dupa cartea masinii, la cutie nu a fost schimbat uleiul niciodata.vreau sa il schimb eu.dar inainte de a-l schimba,am vrut sa stiu daca masina are ceva grav (caz in care o dau inapoi) sau daca este doar imaginatia mea bogata si masina nu are nici o problema. Cati litri de ulei intra in cutie? Pt schimb o sa o duc la un service audi ca sa fiu sigura ca e totul facut ok. Eu sunt mai panicoasa cand e vorba de masina mea si de fiecare data cand aud ceva sau simt ceva o duc la service.si dau mult prea multi bani pt ca...sunt femeie si nu stiu.de aceea,de data asta am hotarat sa va intreb pe voi
     
  7. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    La cutia S-Tronic (0B5 - 7 trepte, cu ambreiaje in ulei) schimbul ce se face la fiecare 60.000 km, intra 6.7 litri, tu ar trebui sa fii deja la al doilea schimb de ulei daca masina are 130.000. Lipsa schimbarii uleiului la intervalul maxim specificat de producator ptr. o cutie automata mi se pare un motiv suficient ptr a nu cumpara o masina, dar asta e o parere personala.
     
  8. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    La cat de pretentios e S-tronicul, cred ca era deja praf pana acum daca nu i se facea nici un schimb :)
     
  9. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salut!

    Un drum sigur sa strici cutia automata este sa o dai pe mana nepriceputilor sau sa nu schimbi uleiul.

    La Citroen aceeasi poveste, "nu se schimba" . Dar in soft exista procedura de improspatare 3 din 7 litri si cand l-am scos la 120.000 km era ars si negru.

    Deci "lifetime" este o vrajeala. Aveti grija de cutiile voastre si stati cu ochii pe ei. O automata clasica cu hidroconvertizor de cuplu intretinuta corect este cea mai fiabila cutie, vorbind procentual.

    S tronic / dsg nu am avut, nu stiu mai nimic.

    Eu nu as sta cu acelasi ulei mai mult de 60.000 km.
     
    Dobritan sorin apreciază asta.
  10. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Va salut, as vrea sa fac si eu schimbul de ulei C.V. la audi a5 sportback 3.0 V6 TDI an 2011 (cutie automata 7 trepte, s-tronic cred). Am tot citit diverse probleme care au aparut la unele autoturisme dupa efectuarea acestui schimb. Din cate am inteles trebuie inlocuit atat uleiul cat si filtrul. Locuiesc in Bucuresti insa am optat sa fac acest schimb la audi nurvil Rm. Valcea, este o alegere buna sa merg acolo pentru aceasta interventie, sau imi recomandati alt service. Multumesc!
     
  11. Dobritan sorin

    Dobritan sorin Bronze Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A 5, 3.0 quatro, 2011
    Salut stimați colegi. Am o nedumerire referitor la acest subiect. Maine efectuez și eu schimbul de ulei în cutia de viteze, mai aveam vreo 10000 de km pana la cei 60000, dar mâine îmi schimba EGR ul și cu acest drum fac și schimbul. E adevărat faptul ca schimbul de ulei în cutie trebuie făcut la rece, adică mașină nu are voie pornita cu câteva ore bune înainte de acest schimb? Asta mia zis un mecanic din România, cei de aici de la reprezentanta nu au zis nimic referitor la acest aspect . Oricum, cică, pana schimba EGR ul au nevoie de vreo 5 6 ore.
     
  12. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Eu am retinut fix invers, ca se schimba ,,la cald'', precum si faptul ca uleiul trebuie incalzit inainte de schimb...
     
  13. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salut!

    In general se schimba la cald. Audi automat nu am avut dar asigura-te ca la service urmeaza fiecare pas din procedura. Eu i-am pus la c5 sa imi dea pe email scris ca procedura se face pas cu pas conform producatorului.
    Daca ceva iesea prost, le dadeam cu ea in cap, cutie noua imi puneau.

    Poti cere asta, poti cere sa stai asistat si cat se lucreaza vezi si cum/ce fac,
     
    Dobritan sorin apreciază asta.
  14. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Inca astept pareri despre aceasta procedura la Audi Nurvil Rm. Valcea
     
  15. Dobritan sorin

    Dobritan sorin Bronze Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A 5, 3.0 quatro, 2011
    Mersi de lămuriri @jaguarxkr și @lucianmarius. Am un noroc la mecanicii noștri de te doare mintea. Un motiv în plus sa îmi vad aici de treaba doar la reprezentanta. O zi buna tuturor
     
  16. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Ai grija si ce reprezentanta alegi, tocmai de aceea am intrebat si eu si inca astept raspuns, dupa ce am exclus reprezentantele din Bucuresti unde am avut de cele mai multe ori experiente neplacute pe bani multi, daca Audi Nurvil este ok pentru aceasta procedura.
     
    Dobritan sorin apreciază asta.
  17. Dobritan sorin

    Dobritan sorin Bronze Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A 5, 3.0 quatro, 2011
    Nu sunt în România, asta nu e exclus sa fie și pe aici cate un "Dorel", dar din ce am văzut și săptămâna trecută și azi mia luat masina în primire un bătrânel, sper cu ceva mai multa experienta.
     
  18. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    @jaguarxkr, cred ca e cam greu sa iti dea cineva un raspuns 100% ca e bine sau rau sa faci schimbul de ulei la cutie la Nurvil. Din ce am vazut eu pana acum pe forum, sunt pareri bune cu privire la Nurvil, multi membri din Bucuresti o prefera in dauna PBN, PBV sau Midocar dar sunt si nemultumiti de Nurvil, inclusiv legat de reparatii/schimb ulei cutie automata. Probabil cand o sa fiu in situatia ta, nu peste multi km, max. 10k o sa am aceeasi dilema, dar as inclina catre Nurvil, desi nu am avut nici o experienta pana acum cu ei. Oricum sa ne spui si noua alegerea si experienta avuta.
     
  19. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Eu deja am ales Nurvil sper sa fie o alegere buna, am si facut programare la finele lunii iunie. Sper sa am vesti bune dupa aceasta procedura mai ales pentru faptul ca pana acum cutia a functionat impecabil si nu am avut absolut nicio problema in legatura cu aceasta.
     
  20. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Se pare ca de ce ma temeam nu am scapat. Acum o luna am schimbat uleiul in cutie la Nurvil, in mai putin de 1.000 km dupa schimb mi-au aparut urmatoarele erori:
    7980 Signal from ECU
    P 0726 00 [038] - implausible SignaL
    Intermitent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    iar pe alt program, G641 - Gearbox input speed sender 3.
    In plus am si o vibratie la relanti pe care o simt in tot habitaclul, iar la schimbarea din trapta N in D si respectiv N in R se simte o usoara smucitura si un bâzâit pe care nu le aveam inainte.
    Ceva idei?
     

Distribuie pagina asta