1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A5 (B8) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. WRB 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5, 2009 3.0 TDI
    La mine au avut ceva de schimbat in cutie, deci si-au meritat banii. Te am avertizat ca sunt scumpi:)
     
  2. Siavas Khan Mohammadi 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0TDI 2013
    Salut,
    Aceiasi problema o am si eu cu un A5 2.0 TDI cu aceiasi cutie. Vreun coleg cu o rezolvare, o mana de ajutor ?

    Mai precis la masina mentionata ce are cutie 8+1 am schimbat uleiul la cutie. Dupa ce l-am schimbat masina la kick down a inceput sa smuceasca si intre greu in viteza. Cei de la service-ul unde fac masina mi-au zis de cand am dus-o ca le a aparut eroare de ambreiaj si ca sar putea sa fiu nevoit sa il schimb. Acum intrebarea este: sunt ei de vina? E ambreiajul de vina sau face asa pana cand se aseaza uleiul ? Cand accelerez normal nu are nimic.
     
  3. Alexandru Iamandi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2013, 2.0 TDI, 177cp, Quattro, S Tronic
    Unde ai facut schimbul de ulei?
    Ce ulei ai pus?
    Inainte sa umblii prin cutie recomand un test la o reprezentanta + verificarea nivelului de ulei.
     
  4. xWx 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 TDI 2013
    salutare . am si eu un sunet la cutie(cutie multitronic 8+1 , audi a5 2.0 TDI 2013) ca un "fluierat" cand este in sarcina iar cand franez la treceri de pietoni sau semafor cand eliberez frana are tendinta sa o ia inainte masina .. ma gandesc sa ajung la timisoara la samer ... mai stie cineva ceva de el lucreaza inca ok ? sau ce sume are pentru o manopera de convertizor ? multumesc
     
  5. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Se vorbea in acest topic de preturi de schimb ulei cutie.
    Am cerut un deviz la Nurvil Valcea si pretul este de 1350 cu ulei VW, Carcasa filtru originala si filtru original. Mare diferenta fata de Porsche Buc. unde mi au cerut 1800.

    Inca ceva, constat ca cei de la Kata Technik nu au urmat procedura data de Audi pentru schimb ulei. Nu mi-au verificat nivelul uleiului din cutie si nu au schimbat filtrul de ulei si nici nu au culisat cu uleiul la 30-40grade in PRND cu motorul pornit si o ulterioara completare. Uleiul folosit la Kata technik este Ravenol si am mai dat si 1200 ron..
    In fine, o sa repet la Nurvil procedura (chiar daca nu am smucituri sau vreun fel de problema) deoarece am dat de oameni intelegatori si ma lasa sa stau langa masina in timpul schimbului. Vreau sa fie facut ca la carte.

    Adaug ceva, am observat ca stand pe loc consumul pe instant este cu 0.3-0.5 mai mare in D decat in N, imi da senzatia ca ramane putin agatata o treapta. Oare o fi normal?
    asta fiind spus nu am smucituri in 3-2 sau 2-1 cum este des intalnit la cutiile Stronic.
     
  6. Klause21

    Klause21 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 sportback 8T, 2.0 TDI (CAGA) , 2011, 143CP
    Am facut schimbul de ulei la cei din cragasi , am cutia cumparata de la ei si am garantie prin urmare nu mi au luat bani pe manopera, la cutia mea multi tronic 8+1 au intrat 7 litri de ulei ATF (G 052 516 A2) 220 lei / litru , la fel ca si cei de la kata technik nu au incalzit uleiul ( uleiul se incalzeste doar atunci cand sunt temperaturi scazute afara) am vorbit cu un prieten care lucreaza la grupul porche si la fel fac si cei de acolo . In timp ce incarca cutia cu ulei a fost cineva in masina care muta din P in D apoi in N si asa mai departe. Putin cam scump uleiul dar sunt multumit de ce au facut cei de acolo.
     
  7. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Salut. Nu faceam referinta in a-l incalzi in prealabil, ci doar lasat pornita masina dupa completare, masurare cu VCDS temperatura uleiului in cutie, culisat prin PRND si apoi refacut nivelul, strict la temperatura aia.
    Discutand si cu mecanicul de la Nurvil, asta este cea mai corecta procedura si dupa spusele lui. Dar la Kata technik au uitat sa faca multe :)
    Apropos, in pretul de 220/l e loc si de manopera...
    uite din deviz: 122Ron L fara TVA, asta in reprezentanta, ei ce vor sa zica? ca iti fac schimbul cu manopera gratis? bullshit
     
  8. Klause21

    Klause21 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 sportback 8T, 2.0 TDI (CAGA) , 2011, 143CP
    Ai dreptate , nu stiu ce ulei pun cei din reprezentanta , asta e original VW din mama germania , nu stiu cat este acolo dar am intrebat pe cineva din berlin si astept sa mi spuna , sunt convins ca si au pus si ei partea lor.
     
    0218cristian apreciază asta.
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Oficial, putin peste 27 euro.
     
    cata181 și 0218cristian apreciază asta.
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    masina in d consuma mai mult pt ca la multitronic rămâne "cuplata" si este normal sa consume mai mult pentru ca sunt mai multe "agregate" antrenate. La dublu ambreiaj cutia se trece pe "liber" chiar daca este pusa in D
     
  11. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Salut bobalex18.
    Cutia mea este Stronic. Din acest motiv intrebam daca este normal sau nu. Cand schimb dij D in N pare sa decupleze un pic fortat. Nu se schimba turatia sau ceva de genul dar nu este 100% lin. Iar apoi creste cu 0.3 consumul instant ca si cum ar fi un pic debraiata, dar foarte putin. Un coleg spunea ceva de o readaptare din VCDS.
    A facut cineva aceasta procedura?

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  12. Jiflor4 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A5.2000 2013
    Salut,
    Este posibil pe un A5 2.0 177 cp quattro 2013 sa fie cutie tiptronic ? Mulțumesc anticipat
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu exista tiptronic pe A5 2.0 TDI 2013, este S-tronic.
     
  14. Jiflor4 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A5.2000 2013
    Exista un cod ceva care se poate verifica??
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Despre ce masina e vorba ? Lasa seria de sasiu sa vedem ce cutie are.
     
    Sergiu92 apreciază asta.
  16. Jiflor4 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A5.2000 2013
    Din PDF reiese ca e tiptronic nucugheri chiar tu l-ai decodat.nici eu nu înțeleg care este.va rog lamuritima
     
  17. Jiflor4 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A5.2000 2013
    Asta este vin-ul WAUZZZ8TXEA056252 masina a fost recent adusă
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tu crezi ca eu ma uit in toate pdf-urile pe care le decodez ce optiuni au masinile respective ?
    E vorba despre masina cu VIN-ul asta : WAUZZZ8TXEA056252 ?
    Daca da, are cutie S-tronic cu codul PWY. Ceea ce vezi tu in pdf cu codul 0G7-Tiptronic inseamna ca ai posibilitatea de a schimba vitezele in modul tiptronic, (manual) adica are + si - ca optiune.
     
    Mitiy și Jiflor4 apreciază asta.
  19. Jiflor4 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A5.2000 2013
    Scuze .multumesc mult când est începător așa e mulțumesc de intelegere
     
    Mitiy apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Jiflor daca ai fi citit toate topicurile despre cutia automata de pe acest forum asa cum avea obligatia ai fi aflat ca in decodarea VIN cutia tiptronic apare multitronic pentru motivul expus de Nucu si nu ai mai fi adaugat mesaje inutile acestui topic / forum. Pe viitor cand vezi ca ti-au disparut mesajele sa stii ca unul din motive este cel mentionat anterior.
     

Distribuie pagina asta