1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Mai am varianta cu acatiste :p Inca nu am facut tot ce se putea face :) Lasand gluma la o parte eu sper sa fie bine. Oricum nu am avut decat o data o eroare care nu a mai aparut, dar nu strica sa fiu precaut :)
     
  2. ThePuiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2014
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6, 2.0TDI, 2011
    Salut, am si eu o posibila problema cu cutia de la masina mea (un A6 C6 din 2011). Masina are 150.000km (rulati in tara 20.000, eu am adus-o din DE). Acum juma de an a inceput sa faca o chestie pe care o facea foarte rar...cu trecerea timpului o face tot mai des, iar acum o face cam la fiecare pornire de pe loc: indiferent cit de tare o calc (sau nu), se simte o smucitura usoara cred ca intre treapta 2 si 3 (nu stiu exact pt ca imi arata numai D). A venit cineva cu o interfata de diagnoza deasta piratata si a zis ca totul pare ok (nu stiu cit de priceput este...) Acum un an, cand am adus-o s-a verificat nivelul uleiului in cutie si era ok, iar culoarea au spus ca e ok, e curat... (cu ochiul liber). Ce ma sfatuiti sa fac prima data? Multumesc!
     
    paulgr apreciază asta.
  3. RUDY20140TDI

    RUDY20140TDI 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    VW PASSAT 3G 2.0 BiTDI 310 Cp 2015
    Sal.,
    Ma tot bate gandul sa-mi schimb si eu masina cu un A6 C7 cu cutie S-Tronic dar cand vad atata indolenta din partea REPREZENTANTELOR din Romania la schimbarea unui amarat de ulei ma ia cu frisoane .

    Cateva intrebari asa avea :
    1. Acesta cutie S-Tronic 7 este identica cu cea DSG de pe VW ?

    2. Daca schimb uleiul la fiecare 50000 Km are ceva ?

    3. Un service in zona asta de sud a moldovei care sa faca acest schimb de ulei ca la carte (profesionist) se gaseste ?
    Ca mi se pare total aiurea ca dupa ce pun mecanicii Romani mana pe aceste cutii la schimbul de ulei ba incep sa smuceasca ba se duc de te costa reparatia lor cat masina .

    4. Nu inteleg ce proprietati are acest ulei ATF de trebuie schimbat la xx grade celsius ?
    Cum naiba sa creasca cantitate de ulei cand se incalzeste si sa revina la normal (sau sa scada) cand se raceste !!!!!!!!!
    Sa mor daca nu as lua un litru de ulei si sa-l pun la fiert sa vad daca se umfla bidonul pana pocneste (ca-l bag la baimare ca pe zacusca) .

    5. Ce alte probleme mai pot aparea la aceste cutii S-Tronic inafara de problemele creiate de incompetenta mecanicilor din Reprezentantele din Romania la schimbul de ulei ?

    6. Si care este limita maxima de cuplu pe care o suporta aceasta cutie S-Tronic ?

    A6-sele care vreau sa-l achzitionez este 2.0 TDI / 190 CP si are 40000 Km .
    Multumesc .
    O seara buna .
     
    Ultima editare: 18 Dec 2015
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pot sa-ti raspund doar la aceasta intrebare:
    Se schimba si se reface nivelul in cutie la xx grade deoarece atunci este prezenta in baie cantitatea maxima de ulei, care este de referinta pentru aceste interventii. Nu se umfla uleiul, doar se deschid niste supape/valve in interiorul cutiei la xx grade.
     
    BERNATH COSMIN apreciază asta.
  5. RUDY20140TDI

    RUDY20140TDI 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    VW PASSAT 3G 2.0 BiTDI 310 Cp 2015
    Ok,
    Am inteles .
    Pai bun se verifica nivel-ul la o teperatura a uleiului intre 30 - 50 de grade .
    Dar de ce schimbul nu se face la rece ?
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din acelasi motiv care l-am enuntat anterior. Ca sa se scurga din baie o cantitatea cat mai mare de ulei, care este prezenta acolo la xx grade.
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    sa le luam pe rand

    1) depinde cu ce faci comparatia insa in mare sunt la fel

    2) nu are nimic sa schimbi uleiul mai repede , producatorul il declara la 60.000

    3) aici ia legatura cu cei din zona repsectiva, colegii de forum vezi sectiunea de Intalniri sau pe Service exact recomandarea

    4) este normal ti-a explicat si colegul mai sus nu are rost sa revin ( buna asta cu zacusca chiar daca nu imi place :))

    5) problemele apar doar daca nu a fost inlocuit / intretinuta cum trebuie , am trecut recent prin schimbarea unei mecatronici si crede-ma ea cedeaza nu partea mecanica

    6) trebuie identificat tipul ca sa descoperi cuplul - 8 trepte , 7 ?

    La 40.000 de km nu a ajuns in schimb poti sa mergi la sigur daca masina se prezinta ok si fostul proprietar a avut grija ca la carte de ea

    cu placere ;)
     
  8. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Am intrebar si pe topicul meu, dar intreb si aici, poate sunt mai multe vizualizari. Aveti vreo recomandare in zona Munteniei unde as putea face o verificare la sange la cutie? Ma refer sa poata fi demontata si desfacuta sa se gaseasca exact cauza pentru care se incalzeste unul dintre ambreiaje si imi apare eroare. Cutia inca functioneaza perfect dar as vrea sa previn distrugerea ei daca o las. Vreau sa aflu motivul pentru care mi-a aparut de 3 ori eroarea si sa repar ce e de reparat. Ma intereseaza cineva priceput....nu ma intereseaza daca se face intr-un garaj sau la reprezentanta...ideea este sa stie cu ce se mananca tipul asta de cutie.


    PS. Cutia in 7 trepte se spune (pentru ca nu e nimeni sa fi probat exact) ca ar rezista pana la 650 Nm. Din soft se poate urca si mai mult limita dar oricand poate face poc. Pana in 650 Nm sunt mai multe persoane care au dus-o si nu au avut probleme. Normal conteaza si felul exploatarii - daca se participa la liniute mereu nici cu ce vine din fabrica nu rezista mult
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Am un nr. de telefon al unui tip care are referinte pozitive de la mai multe persoane: 0760 012 300 Mihai. Vezi cum este si da-ne de stire.
     
  11. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Multumesc de ajutor tuturor. Am sunat la o persoana destul de recomandata in zona mea si din spuse, omul parea ca stie ce face. Se ocupa numai cu cutii automate si e a 5 cutie tipul asta pe care o repara anul asta. Dupa ce i-am spus simptomele si tipul de eroare mi-a zis din prima ce are si ce interventie necesita. In primul rand discurile (cred ca asta era cauza pentru care spuneam ca miroase a ulei incins de cutie), uleiul si cel din interior, cablajul, selectorul, 2 valve la mecatronic, conducte si mai era ceva. Spunea ca sunt unele piese care poate nu necesita acum inlocuire dar sunt foarte mari sanse sa pice ulterior si se ajunge la ele doar demontand iar cutia (de selector era vorba). Costul total cu tot cu manopera - 2000 euro.
    Ca si problema am inteles ca nu "se remediaza" singura...adica daca am ajuns sa am erorile astea e doar o chestiune de timp pana va pica. Mecatronicul spune ca nu ar avea probleme...in afara de cele 2 valve nu trebuie schimbat. Astept sa treaca sarbatorile, mai sun si in alte parti si vedem ce decizie voi lua. De facut oricum trebuie facuta
     
  12. iulianiulian91 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2015
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi A6 c7 2012
    Salut,
    Am un Audi A6 C7 din 2012 3.0 quattro automat S-tronic. De scurt timp îmi apare o roata zimtata și semnul mirări în triunghi galben spunând: Gear Box Mall Function you can continue driving. In acelaș timp cat sta aprins acest martor îmi smuceste din treapta 3 în treapta 2. Ma poate ajuta cineva ?
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, o diagnoza profi la un service bun. Daca nu ai istoric service, un schimb de ulei la cutie e printre primele lucruri care trebuie facute.
     
  14. iulianiulian91 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2015
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi A6 c7 2012
    Am fost la reprezentanta audi în Austria și mi-au spus ca ar fi problema la racitorul de la cutie dar nu am încredere pentru ca nu îmi sta aprins tot timpul. 2-3 zile nu are nicio problema după îmi apare și nici nu îmi trage cum trebuie. Ati mai întâlnit asemenea probleme pentru ca cei din Austria îmi cer 2.500 €uro pentru reparație ceea ce mi se pare prea exagerat. Va rog dacă se poate sa îmi dați un răspuns cat de cat concret. Multumesc.
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Sa înțeleg ca vrei sa iti spună cineva din auzite ce ai fără o verificare înainte poate doar Mafalda...
    Exact cum spune și Nucu mergi la un service bun pentru o diagnosticare corectă
     
  16. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Asta cu schimbul de ulei ar fi cea mai usoara chestie, cu toata ca daca ai ajuns sa ai eroare "dauna" cred ca deja s-a produs. Cati km are masina? Din spusele mai multor persoane (ba mecanici care repara cutii ba mecanicii de la Porsche) cutiile astea sunt facute sa fie "consumabile". Asemanator cu o anvelopa, care la un anumit nr de km se toceste, la fel sunt si cutiile respective. Indiferent cat de bine tratate sunt, la un moment dat tot pica....
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Fals cutiile de viteza ca și parte mecanica sunt rezistente. Cele cu 7trepte 7HP sunt cu mult mai ok dpdv al fiabilității ca 8HP.
    Probleme sunt în toate cutiile atât la BMW cat și Mercedes.
    Iar în 80 % din cazuri de vina este întreținerea proastă la care se adaugă regimul de mers în România...
     
    Isildur și Florin C apreciază asta.
  18. IonutMarius00

    IonutMarius00 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2013
    Locație:
    Ulm - Germany
    Masina:
    ...
    Cata, eu cred ca nu are nimic de aface regimul de mers, o cutie de viteza e proiectata pentru a face fata in orice situatie, nu e facuta pentru a conduce doar pe autostrada, Eu cred ca e vorba de un defect de fabrica, sau Audi inca nu is in stare sa faca cutii de viteze OK. De cand e lumea Audi au aceasta problema a fiabilitati cutiilor de viteze. Exclud cutia manuala.

    Problema au si marcile enumerate de tine mai sus, dar nu asa des intalnite.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ba exact asa sunt facute, pentru a fi consumabile, ca un kit de ambreiaj. Toate fac probleme mai devreme sau mai tarziu, uneori tine de noroc, alteori de modalitatea de exploatare si intretinere.
    Daca ai avut un BMW sau Mercedes care nu a avut probleme la cutie, ori nu l-ai tinut destul timp, ori ai fost norocos (da, mai exista si cazul asta :)).
    Audi este mai sensibil la cutiile de viteze ? Da ! Dar nici nu poti compara cutiile de la Audi cu alte marci "premium", am mers cu ceva modele care pur si simplu iti era scarba sa mergi in oras cu ea.
    P.S : Si cutiile manuale au probleme, ce-i drept, la un numar mare de km.
     
    George scarlat și Florin C apreciază asta.
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cum sa fie gândite ca un consumabil când costul uneia ajunge ușor spre 10.000 de euro
    Ce comparație este asta intre un amarat de kit care cu tot cu volanta nu este nici măcar la sfert din sfert cat prețul unei cutii
    Nu știu câți dintre voi ați văzut măcar o data o cutie 7HP demontata sau vorbiți din cărți...
    Fiabilitatea este atent studiata din alegerea materialelor precum și de orele de funcționare sau nr de km
    Cat despre mașini da am avut și Mercedes și recent vin de pe BMW nu e nimeni va spun mai presus ca fiabilitate cel putin în cazul cutiilor.
     
    Ultima editare: 1 Ian 2016

Distribuie pagina asta