1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Salutare, un link despre cutia s -tronic dl 382-7f.
    Spor la vizionat!
     
    Radu O C apreciază asta.
  2. Bud Man 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2016
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 320CP
    Salutare.
    Am un C7 3.0 BiTdi, cutie tiptronic.
    Dupa ce am luat-o, m-am interesat la dealerul Audi din Germania, de unde am cumparat-o, precum si la Porsche Pipera si Scorpion din Focsani, mi-au spus cu totii ca nu se face schimb de ulei.
    In urma studierii acestui topic, dar si a recomandarilor producatorului ZF, am mers la Faur Service si am facut schimbul, oarecum tarziu... la 125.000 km, ZF recomanda sa se faca intre 80.000-120.000, in functie de exploatarea acesteia.
    Oamenii de acolo au fost foarte ok, totul a decurs cum trebuie. Inginerul care a supravegheat operatiunea a fost pregatit la ZF in Germania, mi-a raspuns la toate nelamuririle ce le aveam.
    S-au scos gravitational 4.9 litri de ulei si s-au pus inapoi 5.6, urmand pasii si procedurile descrise la inceputul acestui topic.
    Plus filtrul si garnitura, a costat totul 1.800 de lei.
    Recomand tuturor sa faca mentenanta cutiilor, indiferent de ce spune Audi.
    Drumuri bune!
     
    Cata_ADC, Ionut Stancu, cata181 și alți 2 apreciază asta.
  3. MariusBibi

    MariusBibi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    UK / Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 177cp 2012 4G
    Salut,
    Am citit pe aici dar nu am vazut pe nimeni cu o problema (cred) ca a mea la masina din profil A6 C7 2.0 tdi 2012 177cp. Uneori (nu tot timpul) cand mut din D in R (si invers) se simte o smucitura, in mers e totul bine, doar cand incerc sa parchez sau sa urc o bordura de maxim 10 cm smuceste. Sa fie o problema mare ? Nu prea am timp sa ajung la service momentan si as vrea niste pareri. Uleiul a fost schimbat acum aproximativ 40.000km. Multumesc si scuze daca s-a mai discutat dar poate nu am observat eu.
     
  4. Bogdansimplu

    Bogdansimplu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 Sline 3.0tdi 245 hp 2014
    Salut Marius,
    Eu nu sunt mecanic dar daca ai citit postarea mea, am scris acolo toate simptomele si calea prin care am rezolvat aceste probleme.
     
    Adrian a6 și MariusBibi apreciază asta.
  5. MariusBibi

    MariusBibi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    UK / Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 177cp 2012 4G
    Multumesc frumos,sunt in Anglia,totusi o sa mi fac timp sa ajung la service ca imi sta pe creier treaba asta
     
  6. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Am schimbat si eu uleiul la cutia automata ( Zf8Hp55A) la Zf Faur Bucuresti, cam prin luna ianuarie. La mine totalul a fost 2100lei, mai scump fata de toti pe cei care i-am auzit ca au mers acolo sa schimbe uleiul. Mi s-a spus ca 300lei a costat partea de tester. Am tinut neaparat sa ajung la ei pentru operatiunea asta pentru ca am auzit multe pareri bune. Nu pot sa spun ca sunt perfect multumit pentru ca am dus o masina buna si am plecat cu anumite defectiuni!
    Am sunat la ei inca din data de 4 ianuarie si trebuia neaparat sa iau legatura cu o anumita doamna pe nume Sprancenatu, ea se ocupa cu programarile, altfel nu se poate. A durat 2 saptamani, nu-mi venea sa cred dar eu sunasem de peste 50 de ori la ei si nu o gaseam deloc pe aceasta doamna. Aceasta doamna era foarte greu de gasit ca sa-mi faca si mie o programare, exasperat am constatat ca toate se invart in jurul dansei si ca acolo nimeni nu munceste daca ea nu raspunde la telefon. Abia pe 16 ianuarie am reusit sa ajung la ei sa mi se execute lucrarea de schimbare ulei (uleiul a fost adus in bidoane folosite, desigilate, eu cred ca a fost ce trebuie, dar totusi..), filtru, garnitura, etc.

    Problema este ca am plecat de acolo cu masina defecta pe partea de media , navigatie (raman in initializare), practic in meniu partea de Audi Connect nu mai apare bifata. In momentul de fata functioneaza doar pe partea de radio (acesta fiind separat de fibra optica). Am luat legatura cu inginerul care s-a ocupat de partea de tester si i-am explicat problema, a zis ca nu e de la ei. Nici pana astazi nu am reusit sa ajung la Reprezentanta sa vad daca pot sa fac un update online cu fabrica sa vad daca porneste din nou, sau este stricata unitatea din bord (cea in care intra cd ul). Pe tester apare fibra optica intrerupta. Ceva s-a intamplat cu siguranta de la testerul pe care il folosesc ei.

    Cutia functioneaza bine, nu am sesizat probleme.

    Cam asta a fost patania mea cu Zf Faur Bucuresti. Scump si partea cu defectiunea o pun asa ca o intamplare, nu vreau sa critic profesionalitatea celor de acolo, doar s-a intamplat.
    Pe viitor, care mai ajungeti pe la ei sa le pune-ti foarte clar asta in vedere, eventual sa le aratati practic ca va functioneaza cele enuntate de mine, nu as vrea sa mai vad pe cineva in aceeasi situatie.

    Personal, pe viitor o sa incerc si in alta parte schimbarea uleiului in cutie, chiar daca o sa fac un drum mai lung.
     
    a6jii, boditza și Ionut Stancu apreciază asta.
  7. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Salutare! De o saptamana am niste simptome ciudate la 2.0 Ultra 190 Non quattro cu Stronic7. Practic la rece e ok, apoi dupa aproximativ 30min. Cand dau sa plec de pe loc, da sa plece, scade turatia un pic si apoi cupleaza cu smucitura si porneste greoi, indiferent ca e in E, D sau Sport, Autohold On sau Off. In rampa am si niste zgomote si urca mai greu. Stiu ca am multi km (aprox 280.000 :blush: ) masina fiind la mine de la 65.000km din 2017. Nu izbeste la retrogradare din 3-2 nici, doar f putin in 2-1 si nu mereu, dar nu e izbitura ca o frana de motor ci ca o smucitura finuta. In orice alta viteza gen de la 2 in sus, schimba ok si retrogradeaza ok. Am sa duc masina la reprezentanta Augsburg unde si locuiesc. Nelamurirea mea este Mecatronicul sau sunt ambreiajele?
     
  8. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    @11TUN Sa ne tii la curent si pe noi. Eu am fost la ei si nu am avut nici o problema ulterioara. Personal si inginerul de acolo mi-a lasat o impresie foarte buna. Probabil doar o coincidenta nefericita. Dupa ce ai mai multe date sa ne spui si noua in ce masura o revizie mecanica si niste adaptari pe cutie pot sa intrerupa un traseu pe FO. Probabil ca este doar o alaturare nefericita a acestor doua evenimente, as zice.
     
  9. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @11TUN problema ta este de la unitatea MMI. Nu are treaba cu nici o siguranta. Putea sa se intample in mers, la reprezentanta audi sau in parcare.
    Din ce observ eu pare a fi de la unitatea HDD a unitatii MMI. Cel mai bine este sa faci o scanare cu un VCDS si vezi exact ce eroare ai pe unitate.
    Toate bune
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incheiati cu discutia privind sistemul MMI sau sunet pentru ca nu are nici o legatura cu cutia automata si cu ce s-a facut pe acolo. Este doar o coincidenta nefericita faptul ca s-a intamplat cu ocazia schimbului de ulei. Este asa cum a spus Mabalaru anterior si se putea intampla oriunde nu neaparat la service.
     
  11. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    De ceva timp a inceput să imi agațe, mai ales la rece , treptele de la 1 la 4, restul le schimba bine. Banuiesc că sunt ambreiajele. Ar putea fi altceva? Imi puteți da un cod pentru ele?
    Motorul este 3.0T de 299cp.
    Mulțumesc!
     
  12. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Pot fi solenoizii. Încearcă o adaptare la ambreiaje. Pot să-ți dau si codul ambreiajului dar oricum il cumperi original după seria de sasiu. Ambreiaj AM eu nu stiu sa fie doar discuri și plăci de la ceva firme din statele unite. La audi se vinde montat cu tot cu carcasa. Cei care repara cutii multi schimba doar discuri și plăci dar nustiu de la care producător pun. Ai quattro cu ambreiaj umed sau tracțiune fata cu ambreiaj uscat ?
     
    Ultima editare: 3 Mai 2019
  13. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    E 3.0tfsi. E Quattro cu ambreiaje umede.
     
  14. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Cutia de pe ultra se cheamă DL 382 si este tot cu ambreiaje umede, care sunt racite individual cu ulei cand sunt actionate. Da, principiu de fuctionare si constructie a ambreajelor este diferit fata de cealalta. Am pus eu un video mai sus cu funcționarea cutiei.
     
  15. MariusButurca 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2013
    Salutare!
    Cum ai rezolvat problema mașinii și care a fost cauza?
    Aceeași problema o am și eu la mașina...
    Multumesc
     
  16. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Screenshot_20190502-103855.png Screenshot_20190502-103855.png Screenshot_20190502-103901.png
    Revin poate ajuta si pt ceilalti! Am fost cu masina la Audi si mi-au zis ca este Volanta si ca trebuie schimbata. Mi-au dat un pret de 2.300e cu tot cu manopera, dar asta e Germania si asta e reprezentanta. Am comandat deja din alta parte volanta si am sa fac operatiunea in alt service.
     
    Ultima editare: 3 Mai 2019
    Costel26 apreciază asta.
  17. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    Salut,

    Care ar fi procedura de downshift (in modul manual) la un s-tronic de facelift?

    Am ridicat piciorul de acceleratie,schimbat si apasat din nou pedala (ce'i drept,mai serios asa) ..a stat un pic (turometru a crescut cand am apasat ca si cum ar fi fost in neutru) dupa care a cam smucit.

    Probabil ca nu cuplase inca ,dar e normal sa faca asa?

    La upshift e ok ,aici nu se ridica piciorul din ce stiu
     
  18. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Dacă nu ridicai piciorul nu schimba ? Nu este nici o procedură.
     
  19. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    Trebuie sa schimbe si asa, n-am verificat inca - e un toturial pe Youtube, oficial se pare, pentru un s-tronic 2015 montat pe A3 in care se detailiaza cum face preselectia si cum ar trebui schimbat, etc. Daca ai tine piciorul apasat sau ai accelera, probabil se asteapta si-si face preselectia pentru o treapta superioara si ai deruta-o. Insa intr-un alt tutorial, ce-l ce prezinta, sustine ca daca iei piciorul iti da un lag si ca trebuie schimbat cand accelerezi.
     
  20. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Nu poti sa faci comparatie cu s-tronic de A3, aia ii alta treaba. Logic daca iei piciorul de pe accelerație face lag pentru ca trimite semnal la ECU motor ca nu mai ai nevoie de forță și lag-ul vine de la motor. Dacă ții apăsat face lag de la cutie dar mai mic pentru ca are pregătită viteza superioară. Cutia automata o conduci cum vrei și ea trebuie să se supună, asta pe strada. Pe circuit conteaza lucrurile astea ,dar noi circulam pe strada, nu ?
     

Distribuie pagina asta