1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Intrebare: exista o codare care sa faca cutia sa porneasca direct in S si nu in D ?!
     
  2. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Pai pe individual nu poti selecta gearbox pe dinamic?
     
  3. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Am si eu aceiasi problema si tot dupa schimbul de ulei , ai aflat ceva intre timp? Oare poate fi un simptom al volantei??
     
  4. L_M_G

    L_M_G 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI - 2016 - S-tronic
    Salut,
    La masina din semnatura, 2.0 S-tronic, schimburi de ulei facute la zi, ultimul facut la 180k km, ieri am schimbat volantul. Masina are acum 191k km. Acesta a fost schimbat pentru ca dimineata, la semafor, in D, pana ca apa sa ajunga la 90, masina tremura. Daca o treceam pe N sau P, tremuratura disparea. Acum dupa ce am scos masina din reprezentanta, in R si in D (treapta 1 si 2) se aude un carait. Mult mai pronuntat in R, chiar si o vibratie. Cei de acolo mi-au spus ca trebuie schimbat si kitul de ambreiaje si ca masina nu facea asa inainte pentru ca volantul avea joc si prelua el. Dubios, dupa ce am tot citit pe forum, am intrebat daca au incercat o recalibrare a tijelor si mi-au raspuns ca nu se face asa ceva. Se poate sparge cutia.
    Ce ma sfatuiti sa fac? Cat ar putea ajunge un kit de ambreiaje.
    Nu ma pricep dar ceea ce mi-au spus ei pare a fi bullshit, mai ales ca in R nu se audea si nu facea NIMIC.

    Multumesc.
     
  5. Chch

    Chch 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI Quattro CDUC 2011
    Salut, ma puteți ajuta?mi a apărut aceasta eroare, iar codul este pe vcds 8026 și 8093
    Ea intra in R, dar nu se aprinde și nici nu da cu spatele. Vreo idee?
     
  6. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Mecatronicul!
     
  7. Chch

    Chch 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI Quattro CDUC 2011
    Am mai discutat cu unele persoane care au avut aceasta eroare, doar ca la diagnoza pe VCDS l- a apărut altceva când a fost Mecatronicul. La mine este ceva legat de valva și/sau cablaje. Acum nu știu ce sa zic, ma mai interesez
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, mecatronicul !
     
  9. L_M_G

    L_M_G 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI - 2016 - S-tronic
    Salut, la problema descrisa de mine nai sus, s-a dovedit a fi volantul nou. Avea defect de fabricatie.
    Seara faina!
     
    pamfilie2006 și Cata_ADC apreciază asta.
  10. FantomA

    FantomA 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A6 C7 , 2.0 TDI, 190 CP, 2018
    Am mers in reprezentanta pentru schimb ulei si filtru la cutie si mi-au schimbat doar uleiul, pe motiv ca la seria mea de sasiu filtrul nu se inlocuieste decat daca se demonteaza cutia. Am fost surprins de informatia asta si am cerut lamuriri, mai ales ca la schimbul anterior imi amintesc ca am inlocuit si filtrul. I-am pus sa-mi scrie pe factura ca nu necesita inlocuire de flitru si au scris fara retineri. As vrea o parere si din partea voastra. Multumesc. P.S. Cutia este multitronic.
     
  11. Fanutz

    Fanutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 TDI [CLAB 2012]
    Salut. Ai acces usor la acea mufa?
     
  12. waru 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2010
    Locație:
    barlad
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0 tdi 2012
    dupa inlocuirea cutiei de viteze (automata) la un a6 c7 2012 se face sincronizarea acesteia sau altceva?sau mai bine zis ce operatiuni trebuiesc facute dupa inlocuirea cutiei?Va multumesc
     
  13. Alex_dih 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2019
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6
    Cam toate sunt asa.

    20191119_174543.jpg
     
  14. Chch

    Chch 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI Quattro CDUC 2011
    Salut, am rezolvat problema. Aceasta a fost pe valva și acele cablaje, cutie nu a avut nicio problema, ca sa zic așa. Doar electronica
     
  15. 81 STF 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2019
    Locație:
    Barlad
    Masina:
    AUDI-A7 C7/3000 TDI QATTRO/245HP/2012
    Salutare la toti membrii in primul rand!!!
    Am achizitionat un Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro, cutie 7+1 si am observat ca in mers cand incetinesc la nivel de treapta 3 (dar nu las sa intre in 2) si apoi daca accelerez se aude un troncanit de parca ar cupla ceva fier pe fier. Am fost la un service de cutii automate si mecanicul a spus ca trebuie sa schimb ambreiajele.(totusi masina nu smuceste, schimba perfect, nu patineaza si troncanitul se aude in spate).
    Va rog daca ma puteti ajuta cu o sugestie, cineva care a mai avut aceasta problema ?
     
  16. Andreyhot

    Andreyhot 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a 6 2.0 diesel
    Salut! Dețin și eu un audi A6 2016 , 2.0 TDI “Automata”. Am patit de vreo 4 ori sa îmi moara motorul dând in spate și ultima oară când mi-a murit am pornit și când sa plec in fata iar a murit motorul . Mașina are 80 de mii . Este posibil sa mi se strice cutia ?De când am schimbat uleiul la reprezentanta am stat mereu cu gândul ca dracii au făcut ceva ...
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stai sa ghicim in globul de cristal. De unde vrei sa stim noi, din fata calculatorului, ce probleme ai tu la masina fara niste elementare investigatii ?
     
  18. Andreyhot

    Andreyhot 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a 6 2.0 diesel
    Problema este ca nu da nimic pe tester. Mulți spun ca dacă moare motorul in timp ce este pe D sau R este pe ducă cutia.
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Andreyhot cutia nu are nimic, are un comportament diferit de alte cutii automate. Trebuie doar sa inveti sa o folosesti la plecare si nu vei mai avea probleme. Auto Hold este obbligatoriu sa fie activ mereu.
     
  20. Andreyhot

    Andreyhot 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a 6 2.0 diesel
    Problema este ca eu auto holdul l-am dezactivat pentru ca mereu trebuia sa-l dezactivez din buton și l-am setat sa fie dezactivat si când pun centura sa fie activ.
     

Distribuie pagina asta