1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, m-am exprimat gresit, nu cutia in sine, anumite componente din ea. Un amarat de kit cu tot cu volanta la o masina 2012+ costa ceva la pret de reprezentanta (vad ca ai mentionat pretul unei cutii noi), daca pentru tine este o suma neglijabila ...
    Ti-am spus, daca tu nu ai avut probleme cu o anumita marca, asta nu inseamna ca sunt in top. Am in familie un 530D cu revizii facute numai in reprezentanta, smuceste cand schimba 3-4 si 4-5 la mers sportiv. Masina nu a fost neglijata sau condusa in bataie de joc. Oricum, deviem ...
    Arata-ti-mi si mie o masina cu 3-400.000 km la care schimba perfect cutia sau nu a fost facuta nici o interventie in cutie decat revizia normala.
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu am spus ca e cineva în top toate sunt făcute de ZF și toate sunt aceeași apa și pământ :)
    Si eu îți pot da N exemple de la seria 7 model F la X5 cu CV avariate etc
    Crede-mă știu preturile pui câteva kituri complete și la 2014 și nu ajungi la pret de cutie automata.
    Consumabil e un filtru, o plăcută de frana, un pneu dacă bagam cutia automata la consumabile punem atunci și motorul pe lista și asta a fost
     
  3. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Sustin ce spune Audi66. Nu cutia in sine este problema....nu am auzit sa se fi spart pinioane, sincroane sau alte componente interne. Consumabile sunt discurile de ambreiaj, mecatronicul si alte cateva parti gandite sa pice. Recunosc nu am tinut niciodata o cutie in brate sa pot spune din experienta proprie, dar de cand mi-a aparut prima data eroarea la cutie am inceput sa ma interesez peste tot, sa citesc tot ce prind si sa vorbesc cu toti mecanicii specializati in tipul asta de cutie. Recent am purtat o discutie cu 2 mecanici de la Porsche Pipera si aratandu-le eroarea pe care am avut-o mi-au confirmat exact acelasi lucru ca si persoana unde vreau sa o repar. Si din vorba in vorba mi-a spus acelasi lucru ca sunt gandite sa fie consumabile. Dar asta se vede cu ochiul liber...globalizarea ii indeamna sa nu mai puna acelasi accent pe calitate, sa fie construite astfel incat dupa un numar de ani sa fie casate (numar mult mai mic decat era in trecut) , electronica si fortarea lor la limita fizicii le face sa pice mult mai des decat la o cutie fabricata in anii 90 si multe alte strategii.
    Iar in legatura cu ambreiajul normal ca este consumabil....la cineva poate pica la 80 000 daca masina s-a folosit predominant in oras sau poate pica la 200 000 daca s-a mers mult pe autostrada. Dar cu siguranta va pica si asta nu la 4-500 000 km. Nu are rost sa deviem de la subiect insa companiile auto traiesc mai mult din servisare in prezent decat din vanzarea propriu zisa...
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Eu ce am scris mai sus ajung sa cred ca voinu știți sa citiți sau înțelegeți doar ceea ce vreți :)
    O cutie de viteza nu este un consumabil este un mecanism făcut sa reziste la fel cum nici motorul nu poate fi catalogat consumabil
    Toată lumea știe ca este o piață de consum insa o masina intretinuta adecvat cu o cutie care a văzut schimburi și filtre la nu mai mult de 60.000 va duce cel puțin 300.000 de km
    Mecatronica pe A6 C7 și A7 de pe cutia s-tronic este un defect pe care Audi îl știe și îl înlocuiește fără costuri la o masina în garanție
    Desfă cutia și ai sa înțelegi ca nu este tocmai făcută sa se strice și nici făcută din plastilina.
    Cat despre mecanicii de la Porsche... sa fim serioși nu știu sa aibe cumva scolarizare de la producătorul ZF sau Borg Warner sau oricare altul nu vorbiți dacă nu știți sau din auzite... Ca la romani este sport național datul cu presupusul
     
    boby81 apreciază asta.
  5. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    S tronic nu este o cutie ZF, este o cutie dezvoltata in intregime de Audi.
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu a zis nimeni ca scrie Made by ZF cea de pe C7 insa este la fel cu cea ZF PDK de la Porsche care sunt în același grup
    Si Audi nu produce cutii ;)
    Mecatronica este Borg W
     
    Ultima editare: 2 Ian 2016
  7. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    ,,Nu am spus ca e cineva în top toate sunt făcute de ZF și toate sunt aceeași apa și pământ :) ,, Citez doar din ce spui tu pe aici. Dar cine produce cutia S tronic dezvoltata de Audi? Toate masinile din zilele noastre sunt un conglomerat de piese fabricate de diversi.
     
    CHISAVU NELUS apreciază asta.
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    În niciun caz Audi poate vroiai sa zici grupul Volkswagen
    Principalul producător este ZF fiind și numărul 1 insa nu este singurul și nici nu poate fi
    Dacă te uiți același principiu de funcționare este și pe Porsche și revin iar la ZF
     
    Ultima editare: 2 Ian 2016
  9. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    In acest caz Audi subsidiara a grupului Volkswagen minte cand declara ca S tronic este o cutie dezvoltată in integralitate de aceasta. Si motoarele diesel au toate același principiu de funcționare . Apropo reprezentanta ZF din România a refuzat sa efectueze schimbul de ulei cutiei mele motivat de faptul ca este o cutie ce nu aparține grupului.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu ar fi prima data când ar mintii [emoji1]
    Ciudata abordarea băieților la care ai apelat, nu știam ca sunt ZF reprezentanți oficial în România...
    Sunt curios spre exemplu și la Panamera ar spune la fel?
     
    florin_horvat1988 apreciază asta.
  11. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Asta au dovedit ca pot ridica minciuna la rang de ,. politica de firma,,.
    Impropriu spus reprezentanta este vorba de service- ul partener Faur:
    http://www.zf.com/corporate/en_de/p...ndefined/45.943161,24.966760000000022/SERVICE
    Am auzit lucruri bune despre ei si am vrut sa incerc, certat fiind cu tot ce inseamna reprezentanta audi.
    Una peste alta mie imi place foarte mult cutia, cat despre fiabilitate, din pricina asta am optat pentru o masina cu putini km, si sper sa nu aflu vreodata cat de fiabila este.
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    bet cutia este fiabila stai linistit am intalnit atat A7 cu peste 300.000 de km cat si altele care functionau impecabil.
    Eu am luat A6 le cu istoric verificat si facturile vechi de la reprezentanta nu vreau sa dau nume , insa sunt convins ca din intretinere au aparut si problemele...
    Nu avea uleiul cum sa fie negru și plin de particule metalice decât dacă a fost împrospătat și nu schimbat.
    Pe langa A6 mai am un A5 3.0 tot s-tronic fabricatie 2011 achizitionat la 2.500 km care in prezent are aproximativ 140.000 si nu a avut absolut nimic nici la cutia mult blamata si nici la motor. Am facut primul schimb la 45.000 , al doilea la 80 si ultimul la 125. Filtrul a fost de fiecare data înlocuit, schimba perfect fără smucituri și nu a aprins vre-un martor vreodată sau sa dea semne de oboseala

    Dacă de curiozitate intrați și pe forumurile altor mărci veți vedea la fel diferite probleme ce apar la cutii nu doar Audi în sus Audi în jos

    In plus din experienta va spun ca pe forum cel puțin în România postează NUMAI cei care au probleme și se plâng.
    Restul se bucură de mașini [emoji1]
     
    Ultima editare: 3 Ian 2016
    Razvan Cocos, marianu și Caius apreciază asta.
  13. IonutMarius00

    IonutMarius00 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2013
    Locație:
    Ulm - Germany
    Masina:
    ...
    Acum nu de mult era la radio, masina cu cei mai multi km reali, aici e vorba de masina mica ( nu camion, duba..etc) primeste alta noua.

    Chici ce, (nu am prins toata emisiunea ca a durat cateva zile) majoritatea masinilor care le-am auzit erau Audi. Audi A6 Allroad: 400.000km, Audi A8 480.000km, Bmw 530d e60 600.000km si ultimele doua erau tot Audi A6 3.0d 800.000km si cealalta 830.000km.

    Km sunt cu aproximatie, nu mai stiu exact km reali, stiu ca ultimele doua telefoane ce auzisem eu erau Audi A6 si amindoua cu peste 800.000km. Emisiunea a mai continuat, dar nu am mai apucat sa o ascult.

    Este vorba de o emisiune de la radio Antenne Bayern din Germania.

    Unul dintre propietari cu 800.000km a spus ca e multumit de masina, si vrea sa o duca la 1.000.000 :)

    Am sa caut pe siteul lor, poate gasesc emisiunea. Sau ceva legat de castigator, ce masina a avut si cati km :)

    Scuzati de Off Topic
     
    Razvan Cocos și Cata_ADC apreciază asta.
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Si ghici ce exact ele ajung la noi și sub 100.000 km în bord
    Apoi începem sa aruncăm cu noroi în Audi și cutiile lor...
    Bun punctul tău de vedere off topic ce e drept insa asta e realitatea mioritică
     
    Florin C și IonutMarius00 apreciază asta.
  15. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Din pacate km facuti in Germania nu prea se compara cu cei facuti in Romania. Poate doar la masinile taxi sa se compare. Nemtii merg mult pe autostrada, km se aduna dar schimbarile de trepte sunt foarte putine. Comparativ cu traficul de la noi din tara si nu vorbeasc neaparat de Bucuresti unde in 10-15 km pana la serviciu masina schimba de 50-100 de ori treptele de viteza (am dat un numar, nu e bazat pe vreo statistica).

    Sunt si variante norocoase cand unele masini ajung la km foarte multi fara interventie la cutie dar foarte multe ajung sa se strice chiar daca au fost intretinute cum trebuie. Si cand spun foarte multe compar cu ceea ce se construia in trecut ca nu cred ca a facut cineva o statistica gen - din 100 000 de masini vandute 50 000 au avut probleme cu cutia.

    Cata nu pari genul care nu are grija de masina si cu toate astea si tu ai schimbat mecatronicul. Deci orice le-ai face si oricata grija ai avea, daca e sa pice, tot pica.

    Noi vorbim aici de Audi ca suntem posesori si suntem pe un forum dedicat dar si celelalte marci au probleme. Din pacate, cum ziceam ieri, masinile sunt facute pentru consum nu mai sunt consruite ca in anii 70-80 cand erau facute sa tine 30 de ani (cazul Mercedes Cobra pe care inca le mai vezi pe strazi). Din punctul meu de vedere pana in anii 2002-2005 se faceau masinile mult mai tepene. Dupa acesti ani au avansat foarte mult tehnic plus cerintele pietei de a se reinoi parcul mult mai rapid ca in trecut, au dus la scaderea calitatii.

    Si eu urmeaza sa am interventie la cutie. Deja m-am resemnat si nu ma mai sperie cand vad eroarea. Tot ce imi doresc este ca dupa reparatie sa nu mai am probleme ca mai sunt si cazuri de genul - ai totul nou dar problemele tot nu dispar..
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    A6 le comparativ cu A5 ul a fost luat cu 90.000 km deja parcurși fata de 2500 cat a avut A5 ul
    Drumurile sunt la fel și de regula le scot la drum întins.
    Problema la mecatronica se datorează neschimbarii uleiului și a filtrului probabil în proporție de 90 %

    Pt drumuri scurte folosesc motocicleta și mai am câteva mașini ce nu fac parte din Audi nu trebuiesc enumerate. :)

    Si drumurile cum spui tu sunt un minus insa asa cum spunea un coleg mai sus mașinile au fost gândite nu doar pt regim de Autostrada insa și asta e un minus pt noi

    Insa nu e problema atât de grava pe cat se plâng unii
     
  17. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Oricum ar fi...este clar ca sunt foarte sensibile. Caz personal - lipsa ulei 150 ml, agata la rece daca o fortam. Am completat cu 150 ml nu mai agata deloc indiferent ca era rece sau cald motorul. Si curios este metoda de verificare - pe elevator dadeam drumu la busonul de umplere, incepe sa curga ulei. Dadeam jos masina si o puneam pe canal de ITP unde podeaua era 100% orizontala - surpriza...era nevoie sa completez cu 150 ml de ulei. Nu mai spun de modalitatea de schimb: uleiul la 40-50 de grade. Incepe sa fie o loterie daca reusesti sa ii faci shimbul ca la carte...Pe vremuri nu erau atatea probleme...putei sa ai lipsa si 500 ml de ulei ca in continuare cutia isi facea treaba si foarte rar pica...
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Pt ca un elevator cu brate nu va avea același nivel ca cel de la itp cel ce ridica masina pe roti
    Sincer schimbul cu temperatura este floare la ureche nu vad unde e greul aici, majoritatea cutiilor automate cer mai multa atenție din partea "Doreilor" grăbiți.

    Sunt sensibile pentru ca sunt și mecanisme complexe gândite sa funcționeze după niște parametrii anume, nu e loc de las ca merge și asa...
     
  19. Rares Miu

    Rares Miu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8
    Dragi coechipieri si iubitori de audi ,ma alătur si eu celor cu probleme la Stronic ,cutie 7 viteze Ob5,motor 3.0 quattro..
    Am avut eroarea atasata,cod eroare P174A00 masina nu mai mergea decat in vit 2,4,6 si R.
    Reprezentanta Nurvil Vâlcea zicea ca se rezolva din soft ,niste banditi cu interes financiar care au vrut sa bifeze 2 rechemari si sa-mi ia 2600 lei pe filtre si ulei motor + ulei si filtru exterior cutie.
    Dupa ce mi-am batut capul cu problema ,cca o saptamana ,am scris unor specialisti in De care au raspuns kitul mechatronic ..1100lei fara tva doar cablurile si 1650 fata tva cu cei 3 solenoizi.Unul dintre acestia este responsabil de temperatura uleiului la cutie si provoacă alta eroare des întâlnită.
    Operatiunea de schimbare a kit-ului este extrem de simpla, se da jos baia ,6 suruburi tin mechatronicul si se schimba kit-ul.
    Cu migalelei ,bibileli si setări ,op a durat fix 1,5 ore .
    Va atases poze .
    Sa aveti baftă si stati linistiti- cutiile sunt bune ,acest kit este ieftin si rezolva majoritatea erorilor .
     
    Bogdan0724, Razvan G, audi66 și alți 4 apreciază asta.
  20. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Cablurile si valvele respective au fost schimbate si la mine. In plus la mine s-au mai schimbat si discurile, selectorul, uleiul si nu stiu daca mai era ceva. Nu stiu daca era necesar sa se schimbe si restul ca din ce am inteles nu erau prea uzate piesele. Faza cu cablajul am auzit la multi ca se duce...
    Se poate sa ne dai mai multe detalii de unde ai achizitionat kitul? Unde l-ai montat? Sunt sigur ca sunt multi interesati de subiectul respectiv

    Ce provenienta are kitul respectiv? La mine cablurile erau doar pe original (din spusele mecanicului nu se gaseau AM si intr-adevar cutiile erau pentru piese OEM) iar discurile erau o firma americana. La celelalte nu mai retin
     

Distribuie pagina asta