1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. cl4ud1u 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2014
    Dar este nevoie de resetare adaptari dupa schimbul de ulei ?
     
  2. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    am intrebat si eu dupa schimbul de ulei si mi s-a raspuns ca nu ,doar la interventie in cutie.
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Se face adaptare 100 % dupa schimbul de ulei... mai ales daca este trecut de 100k km.
     
  4. cl4ud1u 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2014
    Adaptarea se poate face cu VCDS ? Am cautat pe ross-tech cum se face, dar am gasit multe variante si nu stiu ce sa aleg. Prefer sa incerc eu decat sa duc masina in reprezentanta. :)
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Adaptarea la reprezentanta se face cu VAS/ODIS.
     
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Păi e la latitudinea reprezentanței dacă se face adaptarea, sau nu, sau e o procedură obligatorie, până la urmă?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde de reprezentanta.
    Unii o fac dupa schimbul de ulei, altii nu.
    Altii o fac dupa, doar daca clientul reclama socuri, ezitari, etc.
    Altii o fac doar la cererea clientului.
    Nu este o regula generala.

    Dupa reprezentanta, nici schimbul de ulei nu e obligatoriu, crezi ca ar fi altfel pentru o adaptare ? :)
     
    borsy apreciază asta.
  8. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Păi de asta îmi e teamă, că după mintea lor nimic nu trebuie făcut, doar să scoți banii când apar problemele. :)

    Urmează schimbul de ulei și nu știu încotro să o apuc. :(
     
  9. GeorgeZZZ 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7,2.0,2013
    A reusit cineva sa rezolve problema? Am strans tot ce tine de suportii de la evacuare,initial am crezut ca acolo este problema,dar face exact la fel.
    Tind sa cred ca este o problema din cutie,zgomotul fiind foarte pronuntat si in masina, dar si in afara ei ,la plecarea de pe loc, sau intr-o anumită zonă de turatii la mers pe autostrada, un zornait continuu care se aude clar ca vine din zona cutiei.

     
  10. Bragadireanu gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6
    Ma poti ajuta si pe mine ca am acelasi problema.. ce ti au schimbat ? Mir imi apare senzor presiune hidraulic..
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gabriel pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Inca ceva: vezi ca userul caruia i-ai adresat intrebarea nu a mai accesat forumul de aproape 2 (doi) ani. Asa ca nu iti va raspunde.
     
    Turok apreciază asta.
  12. Daser

    Daser 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2015
    Locație:
    e.u.
    Masina:
    Audi A6
    GeorgeZZZ
    Sunetul este dinspre cutie sigur, dar ce anume nu stiu, cam la toate 2.0 Multitronic am auzit, fie A4 A5 A6.
    Sunetul posibil sa fie de la lantul din cutie, fiind in tensiune la plecarea de pe loc.
     
  13. Gotan

    Gotan 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Viseu de Sus
    Masina:
    Audi a6 4g c7, 3.0 TDI Quattro 2014
    Salutări
    Am un audi A6 c7 2014 3.0 TDI Quattro Limuzina. L-am cumpărat în ian 2017 și pana în 05.01.2020 a funcționat fără probleme, timp în care am făcut 160.000 km. Când am cumparat-o avea 100.000 km.
    Deci, fără prea multă vorbă, să nu vă plictisesc, am simțit șocuri la schimbarea din D2 în D1.
    Adică, după ce se oprea roata, trecea din D2 în D1 după care se simțea o smucitură, destul de puternică, ca și cum ar vrea sa plece de pe loc.
    După vreo 700 km a început să se simtă șocuri și la schimbarea din D4 în D3, iar după circa încă 250 km s-a aprins roata dințata galbenă în bord și a sărit din viteza.
    Am oprit motorul aproximativ 10 min după care l-am pornit și a funcționat din nou, cu șocurile la schimbările din treapta superioară în treaptă inferioară. La accelerare schimbă normal, fără probleme.
    Am pus testerul pe ea și mi-a dat 10047 -Hydraulic Pressure Sensor 1 (G193)
    P1775 00 [109] Adaptation Limit Reached.
    S-a mai întâlnit careva cu aceasta problemă?
    Dacă da, cum ați remediat-o?
     
    Octavian ge apreciază asta.
  14. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    G193 se pare ca este în mechatronic, nu stiu sa fie piesa separata.
     
    borsy apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba mechatronic-ul. Mergi la un bun reparator de cutie automata.
     
  16. cristian1975

    cristian1975 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    ALexandria
    Masina:
    Audi, A6, 2014 4G2 C7. CGLC. Multitronic 8+1 WAUZZZ4G9EN036009
    Salut,
    Din modul CONFORT selectat pentru cutia multitronic a autoturismului din profil, am trecut in SPORT, accelerand si nu am putut depăși viteza de 180 km/h cu accelerația n podea (temperatura exterioara plus 7 grade). A mai întâmpinat cineva aceasta problema ? Mașina are 170.000 km și a mai făcut așa (am observat in aceleași condiții) acum 3 ani pe la 120.000 km.
     
  17. Alexandru Ivanov 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2019
    Locație:
    Constantap
    Masina:
    Audi A6 c7
    Salut,
    De câteva zile s-a aprins martorul GEARBOX MALFUNCTION: you can continue driving
    Am făcut diagnoza și mi-a dat eroarea P1893. Menționez ca mașina nu are nicio simptoma.
     
  18. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Salut,
    Schimba supapa magnetica (pompa de racire ulei cutie) care are codul 4H0121671D si ai scapat de problema garantat. Daca este necesar schimba si mufa + pini cablaj pompa de racire ulei cutie. Bafta.
     
    Alexandru Ivanov apreciază asta.
  19. Alexandru Ivanov 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2019
    Locație:
    Constantap
    Masina:
    Audi A6 c7
    Mulțumesc frumos pentru răspuns
     
  20. Gotan

    Gotan 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Viseu de Sus
    Masina:
    Audi a6 4g c7, 3.0 TDI Quattro 2014
    Dupa ce schimbi cutia de viteze la A6 C7, ce trebuie facut?
    Stie cineva daca exista un tutorial?
    Multumesc aticipat!
     

Distribuie pagina asta