1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Daca o schimbi cu tot cu TCU trebuie sa faci CP / IMMO pe cutie + adaptarile necesare (o sa vezi in log exact ce erori ai).
     
  2. Scarlatescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2020
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 4g
    Si eu am o problema asemănătoare. Am schimbat ambreiajul, cablaje noi, filtre ulei si iarasi dupa 500 de km masina merge infranata la semafor iar dupa 50 de secunde când stai pe loc si o ții in Drive miroase a ulei încins. Ma poate ajuta cineva cu o părere ? Nu stiu ce sa ii mai fac.
     
  3. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Nu aveai nevoie de cablaje. Aveai nevoie de kitul complet de reparație care contine 2 solenoizi pentru control ambreiaje,un solenoid circuit răcire și cablajele.
     
  4. Andy87

    Andy87 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    audi a6 c7 4g , 2.0 tdi 190 hp, 07.2017
    Va salut ! Detin un A6 c7 4g , an fabricatie 2017, 2.0 tdi cu 115k km , stronic .Cand schimba din 5 in 6, si 6 in 7 in modul de condus auto, motorul sta un pic subturat, daca nu accelerez, adica se mentine turatia la 1050 rpm. Daca accelerez, imi da inferioara si merge normal. Intrebarea mea este, dupa ce am rasfoit tot forumul de vreo luna: daca fac o resetare a cutiei, dupa un clip postat de un coleg aici pe forum, e posibil sa scap de aceasta subturatie ? Ea revine la valorile prestabilite din fabrica ? Nu cred ca a fost setata din fabrica pentru ca la mers in turatii joase sa vibreze un pic cand schimba in treptele superioare si nu e accelerata. Mentionez ca toate reviziile au fost facute la timp in reprezentanta in Germania. Multumesc
     
  5. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    E stricata, cumpara altul cu cutie manuala!
     
  6. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    @seftaka cum ai ajuns la concluzia că e stricată?Poate colegului nu ai plac cutiile manuale si ar vrea sa o repare pe a lui.Ce răutăciosi pot fi unii.....
     
    AdrianSebi și borsy apreciază asta.
  7. Andy87

    Andy87 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    audi a6 c7 4g , 2.0 tdi 190 hp, 07.2017
    Nu cred ca e vorba de reparat , Ci doar de calibrat niste valori ceva, cumva. Mai astept opinii. Mersi oricum:arco:
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Andy87 mersul subturat este ceva specific cutiei S-tronic ultra. Prin adaptatoare de care spui se obtine o inbunatatire, dar cu timpul se intoarce la subturare. Un factor important este modul selectionat in ADS.
     
    Begu Ionut apreciază asta.
  9. Andy87

    Andy87 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    audi a6 c7 4g , 2.0 tdi 190 hp, 07.2017
    @MarianMaxx multumesc pentru raspuns! Eu imi faceam griji ca poate e ceva defect, sau de reglat, cum am citit pe forum ca se fac adjustari a valorilor in care schimba cutia de viteze. Ai spus tu “ stronic ultra” modelul meu este ultra? ca in anunt cand am cumparato nu am gasit aceasta denumire si nici in acte . Te salut cu stima! :beerchug:
     
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Altul nu poate cumpăra, că mașina în sine e o ea, și câteodată e mofturoasă, chiar dacă știi că niciodată nu te lasă la greu! ;)

    Andy87, dacă ai 115k km se apropie și schimbul de ulei, încearcă și o adaptare a cutiei, unele reprezentanțe o fac, altele nu, de ce, nu știu să îți spun.
     
    NEAMTZU și Caprita Emanuel apreciază asta.
  11. Andrei_m89 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2020
    Locație:
    Londra
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi, 2016
    Salut! Detin un A6 C7, 2016, 2.0 tdi, cutie s-tronic. Astazi mi-a dat eroare "Gearbox malfunction", iar dupa o scanare au aparut mai multe erori legate de pompa auxiliara de transmisie.

    20759 - Control Circuit for Aux. Trans. Fluid Pump
    P0C2C 00 [100] - Feedback Signal Implausible

    20797 - Auxiliary Transmission Fluid Pump
    P0C2A 00[40] - Motor Stalled

    20799 - Auxiliary Transmission Fluid Pump
    P0C28 00 [032] - Current too High

    A mai patit cineva la fel ? Aveti vreo idee ce ar fi de facut ?

    Multumesc anticipat.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum adica ce ar fi de facut ? Mergi la un service pentru cutie atomata sa schimbe si/sau sa inlocuiasca piesele defecte. Tu intrebi pe forum cum iti repari masina ?
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  13. Alexandru Chereches 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2020
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi a6 4g 2.0tdi
    Va salut, sunt posesorul uni audi a6 4g 2012 2.0tdi 166cai Belgia) care are 248000 km automat. Problema este ca la rece masina trepideaza in D si in R, in R, daca masina este inclinata se tureaza si misca foarte greu. Dupa cam 2 minute masina intra ok in viteze si nu mai vibreaza, ramane doar o mica smucitura cand pornesc de la stop sau trec in R.
    Mentionez ca nu stiu cand a fost facut schimbul de ulei in cutie. Multumesc.
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Atunci faci schimbul de ulei si filtru la cutie pe original, apoi vezi daca sunt inbunatatiri.
     
    dann778 apreciază asta.
  15. dann778

    dann778 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 ultra
    Aveti idee daca in reprezentanta la efectuarea schimbului la S-tronic, schimba ambele filtre de ulei(nr.4 si nr.12 din atasament)

    [​IMG]
     
  16. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Si nr.7 este filtru,sunt 3 filtre în total. Nu schimba nimic doar uleiul. Nu dau capacul la baie jos, și oricum ca sa ajungi la filtre trebuie demontat mechatronic-ul pentru ca sunt deasupra lui.
     
  17. Scarlatescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2020
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 4g
    I-am facut adaptare (calibrare) ambreiaje masina merge perfect 50-100 km si dupa, iarasi este înfranata asa la semafor. Repet calibrarea, merge iarasi perfect 100 km si dupa, iarasi este înfranata in D /S.
     
  18. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Uita-te la presiune la K1 și K2 în momentul când o simți infrânată cum zici. Dacă creste presiunea stand pe loc atunci arde ambreiajul. Solenoizi ambreiaje uzați, agață.
     
  19. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Va salut. Nu obisnuiesc sa postez inutil dar acum chiar am nevoie de o parere de la voi. Dexi...a6 c73.0 tdi 204cp din 2013 deci cutile multironic 8+1. Problema e urmatoarea. Masina a inceput sa plece de pe loc in socuri in momentul in care apasam pedala umpiiic mai serios....ca si cum nu cupla cutia cum trebe. Daca plecam batraneste, adica o lasam pe ea sa plece si ulterior acceleram usor, mergea perfect. Odata ce pleca totul mergea perfect si la kickdown si la orice, era perfect. Fara nici o eroare pe diagnoza nimic. Deci problema se manifesta doar la plecare. Sunat, explicat la mecanic, ma trimite direct la service de cutii. Din prima imi spune omu ca e clar ambreajul. Las masina, intro zi jumate merg dupa ea. Total 1500 euro. Si imi spune sa merg usor cu ea cam 1000 de km sa se rodeze si ulterior sa mai trec odata pe la el sa vada ca i tot in regula. Concluzia..problema sa rezolvat (cred). Darrrrr...cand e rece, tot in socuri pleaca de pe loc.dupa maxim 5 min de mers pleca perfect oricat de agresiv o calc. Cand s-a defectat, pleca uraat indiferent de cald rece. Intrebarea mea e:...are legatura problema asta cu rodajul de care imi spunea? Binenteles ca maine il sun, dar am zis ca trebe sa am si o parere de la voi.
     
  20. dandanielxxl

    dandanielxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6c6,2.0 TDI,2007 Audi A6 C7, 2.0TDI, 2012
    Salut,
    Ma confrunt cu aceeași nelămurire. Masina este un Audi A6 C7 cutie multitronic. Pana la urma unde ai schimbat uleiul ? Are filtru extern ?
     

Distribuie pagina asta