1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Jocul nu este in capetele de planetara. Jocul este in iesirile cutiei unde prinzi planetarele.Trebuie miscat de flanse si vazut.
     
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Ok, mersi pentru detalii, voi reveni cu rezolvări/update.
     
  3. Frunza Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    deva/timisoara
    Masina:
    Audi a6 c7 4g avant 2.0-TDI (2012) Multitronic 177cp
    Salut, am citit postările anterioare în speranța sa găsesc pe cineva care a avut aceleași simptome ca mine.. Dacă ma puteți ajuta va rog cu o părere pt următoarea problema....pt un audi a6 c7 4g 2012 multitronic.
    Acum jumate de an am după un drum de 150km ajung la destinație și la semafor observ ca vibrează foarte tare în drive iar dacă o trec pe neutru zmuceste destul de tare( de la trecerea din drive în N) . O las o zi iar următoarea zi nu mai are aceste simptome... Pana în prezent mi s-a întâmplat destul de rar... Dar ieri am pățit iar și ma macina problema.
    Menționez ca mi se pare ca vibrează puțin! In drive ( tot timpu) și dacă scot în neutru mai scade din vibrație iar mai tot timpu când plec de pe. Loc și e rece uleiul și apăs mai tare pe pedala are un lag de ~1 sec și apoi zmuceste( când pleacă)
    Uleiul a fost schimbat acum 20-30k
     
    Ultima editare: 24 Mai 2020
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ? Ai pus VCDS sa vezi daca exista erori stocate ?
    Ai mers asa cu masina jumatate de an in speranta ca problema dispare de la sine ?
    Problema a aparut inainte sau dupa ce uleiul a fost schimbat ?
    Ce ulei ai folosit ? A fost inlocuit urmand instructiunile din ELSA ?
    Chiar trebuie sa extragem detaliile cu forta de la voi ?
     
  5. Frunza Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    deva/timisoara
    Masina:
    Audi a6 c7 4g avant 2.0-TDI (2012) Multitronic 177cp
    Nu sunt erori. Am stat cu mașina jumatate de an asa pentru ca apărea problema foarte rar cum am mai zis,
    Uleiul a fost schimbat acum 20-25.000 km. Nu am folosit mașina înainte sa schimb uleiul, după schimbul uleiului nu am observat nicio problema.
    Schimbul nu știu dacă a fost făcut urmând instrucțiunile. Au folosit din câte știu ulei cutie viteza Ravenol ATF CVT 8 Litri schimb + 4 litri pentru curățat + filtru original pentru cutie. Ar putea sa fie din cauza uleiului ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica tampoanele motor/cutie, cu toate ca daca ar fi vreunul dus ar trebui sa ai doar vibratii, nu si smucituri.
    E posibil ca vibratiile sa fie din cauza vreunui tampon si smuciturile din cauza ca n-ai facut adaptarea cutiei dupa schimbul de ulei.
    La fel cum e posibil ca toate problemele sa vina din cutie.
    Daca tu personal nu faci investigatii amanuntite asupra acestui fapt, sa elimini alte posibile cauze, noi din fata calculatorului nu putem decat sa ghicim.
     
    M@R și C.i.A ionutz apreciază asta.
  7. Frunza Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    deva/timisoara
    Masina:
    Audi a6 c7 4g avant 2.0-TDI (2012) Multitronic 177cp
    Poti sa imi spui te rog daca are rost sa mai fac acum adaptarea cutiei daca am VCDS ?
    Poate sa aiba legatura cu volanta ?
     
    CristianD Draghici apreciază asta.
  8. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Salutare,
    De 2 luni sunt posesorul unui audi A6 C7 din 2016, 2.0 tdi 150 cp cod motor CSUD, cutie stronic. La 2 saptamani dupa ce am luat-o dimineata cand este rece o bag in D sau in R si nu plec dupa loc, incepe sa se auda un zdranganit destul de tare. Daca o scot pe N sau P, nu se mai aude. Zdranganitul apare ori de cate ori opresc la semafor pana ajunge temperatura la ulei la 70 de grade (pana incepe sa se incalzeasca), ca apoi sa nu se mai auda deloc. Mi s-a spus ca e volanta. O am in portbagaj, mecanicul a zis ca trebuie schimbata si apoi a doua zi vad eu la rece daca se mai aude.Ceea ce mi se pare sincer cam costisitor sa platesc volanta si manopera si sa nu fie de acolo. Mentionez ca nu am absolut nicio vibratie la plecarea de pe loc.
    Masina are 107.000 km, si de cand am luat-o, caraia o rola/intinzator pe la accesorii. Eu ma gandesc sa nu fie din kitul de accesorii pentru ca atunci cand bagi in D sau R se angreneaza niste chestii pe acolo (mecanicul din mine ):(
    Atasez un un filmulet, incepe de la sec 3.



    Acum, eu am filmat pe sub ea dar nu stiu exact de unde provine zgomotul.
    Spun de accesorii pentru ca am citit pe topicul de audi a4 b8 si cineva a postat un filmulet asemanator cu al meu si cineva a zis ca ar fi de la accesorii.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si noi cu ce sa te ajutam din fata calculatorului ?
    Da cureaua jos si vezi daca mai exista sunetul.
    Daca persista, inlocuieste volanta.

    Ai volanta in portbagaj dar ti se pare costisitor sa o inlocuiesti ? Pai de ce ai mai luat-o ? Nu-mi zice ca e SH.
     
  10. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    O sa fiu un pic offtopic, dar daca vrei sa stii, iti raspund: Este noua, luata de pe autodoc, am timp de retur 200 de zile, au avut niste reduceri, m-am grabit si am luat-o nefiind sigur ca de acolo este problema.
    Am fost la 3 mecanici, primul a zis ca "ar fi" volanta nici macar nu a dat-o in D ca sa auda zgomotul din filmare, m-a pus sa o pornesc / sa o opresc timp in care el se uita cu lanterna pe sub ea.. am fost la al doilea mecanic a zis ca nu exista asa ceva, sa iti dai seama de volanta cu lanterna, dar nu mi-a garantat ca se rezolva problema mea daca mi-o schimba, si ca mai bine imi da nr unui tip care repara cutii (nu l-am sunat pentru ca n-am nicio eroare pe cutie, cutia schimba perfect fara smucituri ).. am fost la al treilea si mi-a zis ca din filmare "pare" volanta..
    Ma gandeam ca s-a mai lovit cineva de aceeasi problema sa apara zgomotul numai la rece si doar in D si in R, (in P/N nu se aude nimic) si ma poate ajuta cu un sfat, fara ironii.

    Deseara duc masina si o las sa-mi schimbe volanta, o sa revin cu rezultatul.. ideea era ca este costisitor nerezolvand problema, pentru ca nu elimini cauza si asta implica alte cheltuieli.
    Si nu ma criticati ca am fost la 3 mecanici, pentru ca este normal sa mai ceri pareri, mai ales cand nu-ti zice nimeni ceva concret "ar fi/pare volanta".. de asta am zis sa fac o intrebare si aici ca poate aflu ceva inainte sa las masina..
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Problema ta e de la volanta, schimb-o cat mai repede.
     
    OvYd3L apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie sa invatati ca unele probleme nu se rezolva din fata PC-ului.
    Omul avea dreptate, volanta nu se verifica cu lanterna, ci demontand cutia si data volanta jos.
    Eu am inteles ca vreti sa va duceti punct ochit, punct lovit si sa iesiti cat mai ieftin, dar cateodata nu este posibil si ca sa verificati anumite piese trebuie sa cheltuiti bani pe manopera.

    Din videoclipuri facute cu telefonul pe sub masina, nu iti dai seama de mare lucru. Mai ales ca o inregistrare fie ea video sau audio, distorsioneaza realitatea.
     
  13. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @OvYd3L problema fix la fel cu a ta are un prieten pe un DSG7 (nu e aceeasi cutie, dar pe-acolo) si a fost la mecanic si a constatat ca e volanta, apoi s-a dus la service de cutii care i-au zis ca e volanta. Asadar o va schimba.

    Primul la care ai fost, nu era mecanic. Al doilea te-a sfatuit bine, dar ai considerat tu gresit ca ala care repara cutii nu are si experienta sa constate probleme pe langa cutie.. deci asa cum a zis @audi66 , este bine sa mergi si sa desfaci, chiar daca te costa. Ca din fata calculatorului sau din scanare de erori n-o sa descoperi niciodata ca e volanta sau altceva :)

    Si nici pareri gen "du-te si schimba volanta" n-o sa primesti pe forum pentru ca apoi te vei intoarce si vei spune ca nu era de acolo, cum am vazut recent pe forum astfel de comentarii... mai bine rezolvi si apoi ne spui ce a fost :)
     
    OvYd3L apreciază asta.
  14. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Salut,
    Asa cum am promis, am revenit cu rezolvarea. Ati avut dreptate, volanta era defecta (eu am montat Sachs). :arco:
    O sa ma mai repet, poate ajuta pe cineva, acestea erau simptomele de volanta defecta la mine:
    -prima data am sesizat cand motorul era rece, in D si R se clatina mai mult decat trebuia pe loc;
    -la vreo 2-3 saptamani, tot cand era rece a inceput sa apara si zgomotul din clipul de mai sus, tot in D si R, tot pe loc.
    -ajunsesem sa o scot pe liber la semafor.
    -dupa ce se incalzea, nu se mai auzea nimic si nici nu se mai clatina..
    Am schimbat si uleiul la cutie cu ocazia aceasta, masina avea 108.000 km , am zis sa nu mai astept pana la 120.000km deoarece nu aparea in istoric ca ar fi fost schimbat la 60.000 km, pe langa aceasta am schimbat si garnitura de la baia de ulei de la cutie, pentru ca era ulei atat pe baie cat si pe scut. Masina oricum schimba bine, fara smucituri, dar acum parca schimba si mai bine :)
    Va multumesc!
    Nu se mai aude nimic la rece si a disparut si vibratia! :):)
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Simptomele erau pe forum doar trebuiau citite.:) Acum poti sa le spui si apropiatilor care-i zgomotul de volanta sa nu mai mearga prin ateliere la maimute.

    PS. Am mai precizat prin ceva topic , la cutiile automate( si la manuale merge, dar acolo te joci cu ambreiajul ca sa auzi bataile volantei, daca nu bate la relanti) accelerezi pana in 1000rpm foarte scurt , defapt ii dai un spritz si o lasi sa "cada" din nou la relanti.( repeti de 2-3x procedura in decursul a 5-10 secunde). Daca volanta e pe duca o sa auzi zgomote metalice.
     
  16. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Exact.. am sesizat si eu zgomotele cand acceleram scurt si luam repede piciorul de pe acceleratie, si in gropi daca eram atent cu geamul deschis se auzeau zgomote metalice.. ma speriasem, credeam ca este cutia dusa.. pentru ca am fost la mecanic si nu era nicio bucsa dusa..
     
  17. Florin Marta 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6, 3.0, 2012
    Buna ziua,

    V-as ruga, dacă ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informație. Am un A6 C7, 3.0L quattro 245CP.
    De ieri îmi apare o eroare in mers " Gearbox malfunction, you can continue driving" in bord. Am observat ca luminozitatea de la D/S se stinge, la un moment dat in timpul mersului s-a aprins R pentru o secunda. Apoi se aprinde intermitent D/S.
    Dupa vreo 30 de secunde de la eroarea asta au inceput si alte erori: " Air suspension fault", " Tyre monitoring fault", " Head light, etc..". Masina mergea normal, schimba vitezele fara smucituri sau zgomote. Dupa ceva timp a inceput sa imi dea eroare" Parking brake...." si acolo a inceput sa smuceasca iar turometrul sarea de la 1200 rpm la 0.
    Uleiul din cutie e schimbat in reprezentanta acum vreun an si cred ca nu am facut 20000 km de atunci.
    Marti am programare la Cardinal Motors in Constanta pentru un diagnostic dar ma intrebam daca cineva pe aici a mai intalnit situatia asta si cam la ce sa ma astept.
    Am citit pe forum postarile anterioare dar ce am gasit mi s-a parut cam vag...posibil niste cablaje pe la cutie?
    Multumesc anticipat!

    O duminica placuta!
     
  18. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Nu este nimic vag scris si nu ai citit cu atentie. Schimba supapa magnetica (pompa de racire ulei cutie) care are codul 4H0121671D si ai scapat de problema. Daca este necesar schimba si mufa + pini cablaj pompa de racire ulei cutie. Toate aceste informatii au mai fost scrise chiar de mine si in aria si topicul despre Audi A7 cu probleme la cutia automata. Bafta.
     
  19. Florin Marta 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6, 3.0, 2012
    sel
    Multumesc pentru informatie. Intr-adevar am vazut postarea ta un pic mai tarziu. Am inceput sa citesc de la pagina 1 si am ajuns pe la 35. Apoi am luat-o de la ultima pagina si era mesajul tau.
    Oricum o sa duc masina in Service sa vad ce imi zic si baietii. de acolo. Nu ma pricep la mecanica si nici nu am prieteni experti in Audi.

    Inca odata, multumesc mult pentru informatie.
     
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Am fost la service specializat pe cutii automate și nu e de la cutie problema, nu are joc nici în diferențial și nici la rulmentul de pe partea șoferului, iar sunetul ce eu îl aud se pare că e din altă parte, iar asta începe să mă scoată din minți. :)
     

Distribuie pagina asta