1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Lucian17

    Lucian17 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5, B8, 2.0, 2014
    Multumesc pentru raspuns
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact ce spuneam ...
     
    Lucian17 apreciază asta.
  3. PopaRadu96 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2018
    Locație:
    Techirghiol
    Masina:
    Audi A6 C7 ,3.0 TDI (204hp),2012
    Salut,

    Se apropie momentul in care trebuie sa fac schimbul de ulei la cutie (Multitronic 0AW ). As vrea sa ii schimb si filtrul, dar vreau sa fiu putin mai in tema. Am cautat pe site-uri de piese sa-mi fac o idee si am vazut ca exista 2 filtre. Unul cilindric care se pune pe la motor si unu plat ca o placuta care se monteaza pe sub masina.As vrea sa stiu daca le-a schimbat cineva de aici, daca se schimba doar unul dintre ele sau se pot schimba altele si in ultimul rand daca cunoasteti un service de incredere pentru operatiile de genul ( Constanta si chiar si Bucuresti )

    Multumesc !
     
    MihaiM071976 apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu citesti tot topicul ?

    Dupa, va intrebati de ce va sunt sterse posturile.
     
  5. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Salut baieti, am un A6 C7 din 2011, 7+1viteze luat anul trecut. Sporadic apare o alarma cu gearbox mallfunction u cand continue drive...pe tester la service ul la care merg apare o eroare cu codul P17D800. Azi am fost la un service care se ocupa doar cu repararea cutiilor de viteze...inca o data a fost pusa si pe testerul omului de acolo si a zis ca gradul de uzura al ambreiajelor este cam mare si de aici alunecarea lor si cresterea temperaturii uleiului din cutie. A facut o readaptare a ambreiajelor sa ,,stie,, sa mearga cu gradul de uzura actual. A mai zis de ceva valve din mecatronic prost concepute cu orificii mici care nu permit uleiului sa curga cum ar trebui si ca acum ar exista un kit de reparatie cu valvele respective dar cu orificiile putin mai mari care permit o mai buna curgere a uleiului... tot el a zis ca in fuctie de uzura ambreiajelor mai pot merge jumate de an un an doi sau sa pice brusc...Din topic am vazut ca la acelasi cod de alarma s a rezolvat cu schimbarea cablajului din mecatronic... voi ce ati face in cazul asta?! Cu ce ati incepe?! Ati mai cere si a 2 a si a 3 a parere la alti mecanici ?! Multumesc!
     
  6. mihaikinezustoian 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2020
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A6 ,3.0 TDI biturbo 313,2014
    Salut,
    Eu am pățit. Exista o priza dedesubt lângă cutie și face condens. Trebuie desfăcută și curățata. Problema este ca, din cauza acelui condens a afectat mecatronicul și m-a costat vreo 1.200 €uro sa o repar.
     
  7. Alex_dih 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2019
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6
    Salut,
    Nu as mai cere in momentul de fata nici un sfat, vorbesc in numele meu care am trecut prin toate fazele astea.
    Adaptarea este o chestiune de maxim 1000 de km mers in regim normal. Pregateste 8.000 de lei, nu te amagi singur.
    Cutiile astea sunt o belea, eu am adaptat-o, am schimbat soft pe cutie si am cheltuit 2.000 de lei pe mufe si cabluri si softuri si a mers bine 3.000 de km.
    Fa ce ti-au zis cei de la service cutii, adica se repari / schimbi ambreiaje si kit reparatie mechatronic nou.
    Bafta
     
  8. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Alex_dih merci pentru raspuns si sfat, o sa le schimb pentru ca asa cum zicea si mecanicul sunt si astea consumabile. Masina are 294.000 de km deci cred ca si-au facut treaba. Nu cred ca a vazut cutia vreodata, in afara de ulei si filtre, altceva.
     
  9. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Salutare,
    Curiozitate vine in a schimba cutia S-tronic cu una Tiptronic la masina: Audi A7 C7 bezina 3.0 cu limita de cuplu aprope depasita, cutia S-tronic DL501 . Stiu ca varianta de america vine cu HP55 (NCJ ) care e mai greu de gasit la noi . Oare se poate pune cutia de pe tiptronicul diesel 8HP55 MXU ? Mai ramane varianta sa pun ambreaje Deka stage3, dar tot S-tronic ramane .
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cutia ta are volanta, tiptronicul are convertizor.
    Trecand peste faptul ca trebuie sa se potriveasca perfect la prinderi, trebuie sa aibe si aceleasi dimensiuni pentru a sari peste partea de inlocuirea planetare.
    Dupa, ce faci pe partea de TCM si comunicare ?
    ECU-ul tau stie ca ai S-Tronic, nu Tiptronic.
     
    jooopy1 apreciază asta.
  11. Daannn

    Daannn 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2020
    Locație:
    Leeds - UK
    Masina:
    Audi A6 C7 2013
    Salutare. Am cumparat de curand (acum vreo luna si jumatate) un A6 C7 multitronic 8+1 din 2013. Aseara cand am ajuns acasa, am parcat masina si nu am mai putut schimba in P.
    Pana acum cutia a mers impecabil, nu imi apare nici un fel de eroare in bord. Voi incerca sa gasesc pe cineva disponibil astazi sa imi faca o diagnoza sa vad daca apar ceva erori totusi. Am tot citit forum ul si nu am gasit nimic legat de aceasta problema. Are cineva idee de la ce ar putea fi? Mentionez ca masina pare sa mearga normal in R si D dar nu vrea sa intre in P nici in ruptul capului.
     
  12. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Vezi la diagnoză ce erori ai.
     
  13. Daannn

    Daannn 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2020
    Locație:
    Leeds - UK
    Masina:
    Audi A6 C7 2013
    Am gasit problema si se rezolva chiar usor. Ieri mi-a ramas blocat acel buton de pe schimbator si am realizat ca problema e de acolo si nu din cutie. Am desfacut toata partea aia si am observat ca tija de plastic din interior este rupta iar clema care face legatura dintre acea tija si butonul de pe schimbator este de asemenea dusa. In momentul cand sarea de pe pozitia ei, nu mai puteam pune masina in P. Pentru moment am scos de tot acea tija si nu mai sunt probleme, doar ca exista riscul sa mut de pe D pe N din greseala sau oricare alta viteza. Atasez mai jos cateva poze, poate se mai loveste cineva de asa ceva. Voi merge astazi la reprezentanta sa comand piesa si voi reveni cu detalii despre cum se numeste si costul acesteia.
     
    Ghita Alexandru-Gabriel apreciază asta.
  14. Audia6 ultra 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6
    Salutare,
    La modelul Audi A6 C7 2.0 TDI cod motor CNHA cel de 190 cp cu cod de cutie (QLX) exista filtrul de ulei la cutie ? Mecanicul spune ca nu are si nu găsește in niciun program. Mulțumesc anticipat.
     
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
     
    Audia6 ultra apreciază asta.
  16. Audia6 ultra 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6
    Mulțumesc. Am vorbit cu mecanicul si s-a documentat. Mi-a spus, ca cele 2 filtre se schimba doar la intervenția la cutie. O sa schimbe doar uleiul.
     
  17. Cristi 46

    Cristi 46 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2017
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    A4 B8 CJCD,2000cc,150 CP ,AN 2014 :A6C7,2000cc,190CP,AN 2016
    Salut,
    Am achizitionat de curand si eu un Audi A6 C7 2.0 tdi 190 cp din 2016 si am fost sa ma interesez de schimbul de ulei la cutie. Mi s-a spus ca trebuie schimbata si baia de ulei, deoarece cea veche nu se mai poate pune la loc (ceva de garnituri, ca se uzeaza). Este adevarat ?
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Cristi 46 dar de ce umbla la baia de ulei? Carpacii aia nu stiu ca tu nu ai filtru de schimbat?!
    Schimba mecanicul si tine baia ta de ulei, asculta ce iti spun!:)
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cristi 46 citeste integral acest topic, toate topicurile despre cutia automata existente pe forum (pentru ca sa inveti) si lasa intrebarile.
     
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Mai sunt cazuri în care cedează garnitura sau carcasa din plastic.

    Carcasele sunt de 2 feluri, PP și aluminiu, și da, garniturile nu se potrivesc de la una la alta.
     

Distribuie pagina asta