1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Burcea Robert 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, Quattro, 2013
    Salut ,

    Aseara am avut o problema cu masina. Cand am schimbat din R in D, a stat putin pana a cuplat, s a auzit o bubuitura(stand in masina se auzea din spate) și a smucit foarte tare. Pe langa asta au aparut 2 erori “ Gearbox malfunction you can continue driving” si “TPMS, masina ramasese in treapta 2 si schimba direct in 4. Dupa ce am oprit motorul, masina nu mai avea absolut nimic. Aceasta problema cu smucitura la schimbarea din R in D o am de mai mult timp, dar aseara a fost prima oară cand au apărut si erorile. Am fost la mulți mecanici, fiecare cu parerea lui ( ambreiajul, cardanul, diferentialul). In rest, masina la drum merge perfect, nu smuceste la schimbarea treptelor de viteza, nu patineaza, absolut nimic.

    Cand schimb din P-D, P-R, D-R, nu se intampla nimic.
    Masina este Audi A6, 3.0 TDI, Quattro, 2013

    Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Sau daca a trecut prin așa ceva...
     
    Alex21 audi a7! apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce relevanta are ? Nu e obligatoriu ca problema altuia sa fie si rezolvarea ta, o sa iti provoace doar iluzii desarte.

    Te duci la un bun reparator de cutii automate, da cutia jos, o desface si constata.

    In caz contrar, mergi cu ea asa pe riscul tau pana crapa de tot si probabil reparatia va costa dublu sau triplu.
     
  3. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Salut,
    Poate ma lamureste si pe mine cineva legat de 2 erori primite la A6 C7 2.0 TDI, 190CP S-TRONIC.
    20716 - Senzor/Contact presiune hidraulica cutie
    P0841 00 - semnal neplauzibil intermitent.
    20860 - Actuator treapta 1
    P187A 00 - proces de cuplare esuat intermitent.
    Eroarea ea de la cutie s-a sters. Cutia merge normal. Uleiul a fost schimbat la Nurvil acum 4 luni.
     
  4. lei 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 3.0 2006
    Va salut.

    aveti careva idee unde gasesc schema electrica pentru mufa de la cutie?

    am comandat noua si vine cu alte culori si mai multe fire.

    La a mea cand am decapsat cotul de pe fire 3 s-au dezlipit si nu stiu unde le este locul.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stiu ce mufa ai comandat tu dar mufa aia noua vine fara fire. Ai folosit depinator ? Ai pinii necesari sertizarii si implicit cleste pentru montat noii pini ?
    Schema se gaseste in ELSA. Esti de 8 ani pe forum si nu stii ca ELSA este programul pentru reparatie si programul in care se gasesc schemele tuturor cablajelor din grupul VAG ?

    Dupa cum intrebi ai nevoie de un profesionist in electrica auto pentru grupul VAG. Mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
     
  6. lei 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 3.0 2006
    Mufa a venit cu fire. Eu am crezut ca este simplu de schimbat mufa pana ce 3 fire au iesit cand am scos cotul de pe mufa, iar mufa noua a venit cu 20 fire fata de 11 care o avea vechea mufa si alte culori.

    La calculator a fost un pin rupt, am refacut pinul.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intelege ca mufa originala nu vine cu niciun fir. Tu ai cumparat o mufa SH sau ai cumparat o prostie. Trebuia sa scoti pinii, din mufa veche, cu depinator nu sa te apuci sa tai aiurea firele. Mergi la electrician asa cum ti-am spus eu si fa ce ti-am spus eu.
     
  8. lei 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 3.0 2006
    Ok. Multumesc. Am rezolvat cu firele cum vin in ELSA. Dar un depinator unde gasesc? Multumesc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe net. La comanda.
     
  10. Stefan Shadow

    Stefan Shadow 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2020
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0tdi quattro Shadow line 2014
    Salutare,
    La masina mea Audi A6 C7 3.0 S-tronic de curând am observat că atunci când comut în R și vreau să dau cu spatele nu se cuplează cum trebuie și dă sacadat cu spatele sau uneori nu vrea deloc. Cutia schimbă perfect fără absolut nici o problemă și la rece și când e caldă, nu are nici o trepidații și nu a dat niciodată șuturi. I-am făcut o diagnoză și a dat eroarea P284A. Ma poate informa cineva care a avut deja aceeași problemă și a rezolvat-o ? Seara bună si multumesc.

    IMG_20210125_160417.jpg
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Furca de comanda pentru marche-arriere blocata.

    Ai nevoie de un service ce repara cutii automate.
     
  12. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Salutare baieti,
    Am mai scris anul trecut prin toamna, despre o eroare care mi aparea sporadic P17D800 temperatura ambreiaj crescuta, limitare a cuplului.
    Am facut programare la Mercom Arad in noiembrie dar au anulat-o o data pe motiv de Covid au zis ei. Masina schimba foarte bine zic eu, fara smucituri si sunete metalice. Am refacut programarea pentru 7 ianuarie anul asta. Cineva de la ei a mers cu masina cred ca vreo ora doar, doar o aparea alarma.
    S-a mers si frumos si mai putin frumos si sport si ca mosii si ca Alonso. Am lasat-o vreo doua saptamani la ei cu mentiumea ca vreau ulei original nu echivalent, ca daca trebuie schimbat amreiajul sa-l schimbe si sa puna nou nu reconditionat. Am luat o dupa doua saptamani aparent fara sa dea alarma.
    Am plasat-o lui tata (pentru ca avea sarcina) si avea de parcurs vreo 400 km. A zis ca merge brici. Azi am facut un alt drum de 260 de km.
    La o retrogradare (frânare mai brusca) din 3 in 2 o smucitura si un sunet metalic. Am crezut ca mi se pare. La o alta retrogradare aceeasi smucitura.
    Baietii de la Mercom au zis ca nu a fost nevoie de schimbare ambreiaj ci doar cablaj, o valva, filtre, si ulei. Astept pareri si sfaturi. Multumesc.
     
  13. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Sfat: NU MAI MERGE LA MERCOM!
     
  14. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Merci.
     
  15. Radu Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 320 hp Tiptronic 2016
    Salutare,
    Vin cu urmatoare intrebare: este cineva pe forum care a resoftat cutia Tiptronic 8HP la vreun tuner din Romania ? Este vorba de masina din profil, un A6 C7 facelift BiTdi 320 cp.

    Ideea este ca din ce am vazut nu sunt singurul nemultumit de aceasta cutie, in sensul ca nu sunt singurul care a sesizat suturile in cutie, lag-ul sau mersul ei subturat. Efectiv ma seaca la mersul zilnic in oras pe oricare din modurile Efficiency/Comfort/Auto. Pe Dynamic e totul ok, insa nu pot merge nici asa mereu, stand uneori prea turata. Imi place extrem de mult masina, insa aceasta problema m-a secat. De multe ori efectiv nu stie ce sa faca, nu alege treptele cum trebuie, da superioare fix cand nu trebuie, iar cand ai nevoie sa depasesti ori reactioneaza foarte greu, ori da direct cate 3-4 inferioare, cand este nevoie doar de 1.

    Daca exista useri/colegi care au facut resoftare la cutie sau motor+cutie, va rog dati un feedback sa stiu daca asta este solutia la problema de mai sus. Va multumesc anticipat.
     
    CristianPodar apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lag ? Pai este mecanica, nu electrica.
    Merge subturat ? Cam asta este scopul unei cutii automate, din cauza asta ai optiunea S si de a schimba treptele manual.

    Nu incepeti sa comparati tiptronicul cu multitronic, DSG, S-Tronic, etc.
    Fiecare are stilul ei.

    Toate tiptronic-urile functioneaza plus minus la fel, de ani buni.
    Da, cateodata in oras isi amesteca ideile, pe afara la mers in coloana si franari ajunge in trepte superioare mult prea devreme, se simt treptele cand schimba, are unpic de lag.
    In schimb sunt cutii foarte rezistente mecanic, daca o tii din scurt cu reviziile si plecarile de pe loc, n-ai treaba cu ea pana la 500.000km.
     
  17. Radu Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 320 hp Tiptronic 2016
    Multumesc pentru raspuns. Da, stiu despre ce spui, insa am condus multe masini cu Tiptronic (am inclusiv in familie un Touareg si un Cayenne) si cutiile nu au comportamentul asta. Ideea este ca mai multi useri/colegi am vazut ca s-au plans de cele descrise de mine si voiam sa stiu daca prin softul TCU se mai rezolva din lag si mersul subturat. Astept si raspunsurile altor useri. Multumesc inca o data pentru raspuns.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu as lasa pe nimeni sa se joace cu soft-ul cutiei, sa nu iti aduca vreo paguba de 2500-3000 €uro in viitorul apropiat pe vreun set de ambreiaje.

    Ca si la soft motor, promit multe dar dau copy/paste la file pentru aceeasi motorizare si gata soft-ul.
     
  19. Radu Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 320 hp Tiptronic 2016
    De acord cu tine aici, nu este de joaca, insa am avut la toate masinile soft la ECU si toate au fost facute custom. La fel si in cazul cutiei, eu am discutat deja despre softul la TCU, insa voiam un feedback din partea cuiva care a facut asta sa vad daca s-ar rezolva problemele mentionate de mine. Stiu ca sunt multi care au niste softuri cumparate “en-gros” doar pentru tipul meu de masina si asa ceva clar nu as pune pe masina, de aia am si intrebat daca este cineva care a facut asta personal.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde, poate astepti degeaba. Si daca cel care a facut soft cutiei si l-a facut la cineva “pe genunchi”, fara nici o schimbare, ce relevanta mai are ?

    Daca ai pe cineva pe care te bazezi ca iese lucru ok, nu mai astepta niciun sfat, du-te si fa softul.
     

Distribuie pagina asta