1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Hai sa te intreb pe tine, cum iti spune logica? Sa mergi cu uleiul ala pana crapa cutia si apoi sa ti se spuna ca a dus destul cu acelasi ulei, sau sa schimbi uleiul asa cum o faci la motor? La motor de ce sa il schimbi? Ca si ala merge pana crapa...
    Nu te mai lua dupa toti lenesii. Se schimba fluidele inclusiv la frana, daramite la motor si la cutie care merg sute/mii de ore la mii de ture.
     
    boresque apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Andrei1984 data viitoare citeste toate topicurile despre cutia automata existente pe forum. Acum am facut o exceptie si nu ti-am sters mesajul scris aiurea (ca si topic initial unde ai scris) si inutil.
     
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    La fiecare 60.000km se face schimbul . La km care ii ai exact acum trebuie sa ii faci schimbul de ulei si filtru, adica al doilea. Altii mai schimba si uleiul si in grupul mecanic al cutiei, Stronic este o cutie din doua, grup hidraulic si mecanic.
     
  4. Andrei1984 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2019
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi a6, C7 190cp s-tronic
    @ovidiutm stiam și eu ca se schimba, însă mulți dintre cei care se cred "meseriasi" m-au tot dus în eroare. Sa vedeți răspuns de la reprezentanta Audi: la mașină dumneavoastra se schimbă doar uleiul, fără filtre. M-am mirat si eu cum naiba fără filtre în condițiile în care, când am adus-o din Germania m-am oprit la reprezentanta din Frankfurt si după seria de șasiu cei de acolo mi-au dat ulei + doua filtre si ulei pentru partea mecanica. Am intrebat in topicul dedicat unde sa merg pentru schimb. Multumesc pentru raspuns.
     
  5. Whiskey280

    Whiskey280 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0tdi CGLC 2013
    Va salut,
    Problema cu zornaitul cand masina este in D la plecatul de pe loc se datoreaza (din ce am vazut la altii) volantei iar costul schimbarii este de 1.200 volanta + 800 lei manopera.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Whiskey280 ai patit tu asta ? Spui asta din experienta proprie ? De ce faci afirmatii neverificate ? Ai schimbat tu personal volanta din cauza asta ?
    Voi credeti ca forumul asta este mizeria aia de facebook ? Scrii pe forum doar solutiile la ce ti s-a intamplat tie in nume propriu si personal fara sa intrebi nimic ci doar mentionezi cum ai remediat o problema avuta la masina ta. Pentru asta este un forum nu pentru intrebari idioate sau sa vorbim la persoana a 1-a adica de unul singur, tu cu tine insuti, asa cum ai scris tu mesajul anterior adica te-ai trezit vorbind.
    Referitor la pret ala este un pret gasit de tine dar in alta parte piesa poate fi mai scumpa si manopera mai ieftina sau mai scumpa.
    V-am mai spus sa nu generalizati si sa mentionati faptul ca, atunci cand spuneti un pret pentru piesa si manopera va referiti doar la masina voastra si la pretul primit de voi si atat, pentru ca nu la toata lumea se aplica ce scrieti voi din zeci de motive.

    Sa zici merci pentru ca ai primit o explicatie pentru ca in 99% din cazuri nu se acorda explicatii pentru mesajele sterse si nu este nimeni obligat sa explice motivul stergerii unui mesaj aici pe forum.

    V-am mai spus eu: voi confundati forumurile cu mizeriile alea de site-uri de socializare.
     
    Claudiu Tlb apreciază asta.
  7. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Salutare,
    La un A6 C7 an 2012, 2.0 TDI, tractiune fata, cutie automata cu padele pe volan, probabil multitronic, la o scanare am gasit eroarea 2310 - modul comanda cutie
    P1701 00 [044] (blocat), intermitent, confirmat.
    Cautand pe net am gasit ca e ceva legat de component protection la cutia automata. E ceva grav ? Merita achizitia in conditiile astea ? Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este, deoarece acolo a fost o interventie si dupa cum se vede, nu a fost facuta ca la carte.
     
    Mariuspolizei apreciază asta.
  9. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Conform istoricului, ultima revizie la cutie a fost la 176.000, acum masina are 225.000. Am mers cu masina, nu are socuri nici la plecari de pe loc si nici la ,,schimbarea" treptelor, in mod Sport sau Manual, pe padele.
     
  10. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    @Mariuspolizei salut,
    Daca nu ai fantezii cu Quattro cum am avut eu, ci vrei doar A6 cu motor de 2 cauta manual. Costurile la cutiile automate sa le repari, sunt foarte mari, si problema poate nu se pune de bani, dar mecanici seriosi si priceputi nu gasesti. Eu stau cu a mea de 2 luni in curte ca nu gasesc un mecanic sa mi repare cutia. Iar o cutie noua este peste 9.500 de euro. Sunt fan audi si crede-ma ca regret ca am luat aceasta marca, cu aceste puroaie de cutii. Cel putin astea de la BorgWarner sunt niste pliciuri. Dar asta este doar parerea mea. Succes cu masina, dar nu ti-as recomanda Audi ce are cutie automata. Automatele sunt pentru Germania pentru ca au autostrazi. Nu pentru Romania, adica sa faci doua ore pentru ca sa traversezi un oras la ora de varf, timp in care cutia aia schimba de cateva sute/mii de ori.
     
    Mariuspolizei apreciază asta.
  11. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Nu cred ca nu ai gasit pe cineva care sa o repare... s-tronic?!
    Ce erori ai si cum se manifesta?!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste ce a scris in pagina anterioara.
     
  13. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    @vlahdacoroman pai prima data am fost la Mercom Arad. Dupa, am tot vorbit cu un tip din Craiova, doar ca ma tot amana si el de o luna si dupa parerea mea neseriozitate este si asta cu amanatul. Adica i-am zis omului, ba frate spune-mi daca nu ai timp ca ma duc la altii. Normal ca nu s-a sinchisit sa raspunda, nici da, nici ba.
    Saptamana viitoare o sa sun la Brasov sa vad cat de ocupati sunt si aia. Daca si aia au de lucru zeci de masini, prefer sa o pun pe "butuci", astept jumatate de an mai strang ceva bani si iau cutie noua. Macar am garantie 2 ani si are 0 km. Inca o data, parerea mea e ca daca vrei acest audi cu motor diesel 2 litri, i-al cu cutie manuala. Eu am vrut neaparat 3.0 tdi Quattro si se pare ca service de cutii nu prea gasesti, iar o revizie serioasa este undeva la 3-4.000 de Euro fara schimbat mecatronic. M-am interesat de preturi inclusiv la reprezentante Audi. Vezi cum cum suna suma asta 22.000 lei schimbare mecatronic nou plus dublu ambreiaj. Cutie noua 46.000 lei. La Brasov o revizie cu desfacut cutia in 3 bucati schimbat ambreiaj, cablaje mecatronic si reconditionat mecatronic cu ulei, cu garnituri cu senzor turatie/pozitie, 14.000 de lei.

    Erori gearbox mallfunction you can continue driving, asta e una si uneori nu mai recunoaste in ce viteza este, adica fizic levierul este in drive, iluminarea de langa el este stinsa si pe display imi apare ca sunt in N. Sau am mai patit sa nu-mi mai recunoasca treapta de mers inapoi. Codurile de alarma in momentul asta sunt P179E00 si P179F00. Adica defect electric cu intermitente la senzorul de turatie. Dar cu siguranta simptomele de a nu mai stii in ce treapta este pot sa fie si din cauza unui ambreiaj foarte uzat care nu mai reuseste sa atinga placile de frictiune intre ele suficient. Asta din spusele mecanicilor. Poti sa-l intrebi si pe Cristi de aici de pe forum si la fel iti va zice si el. Niste porcarii de cutii cu intretinere care nu stii cand si cum a fost facuta. Si inca altele au picat mai devreme. Masina mea are 300.000 km.
    Asa ca, gandeste-te bine, daca masina asta e pasiunea ta, pasiunile sunt costisitoare. Acum stau cu 5.000 de Euro in buzunar si masina parcata in curte si inca nu gasesc pe cineva serios sa repare cutia aia . Numai bine, si nu te grabi.


    Inca ceva: pentru cine merge sa testeze o masina asemanatoare cu S-tronic, luati masina, o puneti cu rotile din spate langa un bumper de viteza, bagati in R, daca masina abia trece peste el, trebuie mult ajutata din acceleratie si se tureaza foarte mult si abia trece peste, ca si cand nu ar avea putere, ambreiajele sunt uzate. Masina = cutia mea face la fel. Aveti grija ca baietii inainte sa le vanda, fac readaptari la ambreiaje. Alea pot tine o luna, un an sau o saptamana.
    Dupa, ajungi sa cauti mecanic sa repari cutia. Si credeti-ma ca am ajuns sa nu pot dormi de nervi, nu ca nu am bani sa o repar ci ca nu gasesti mecanici priceputi, toti sunt foarte ocupati, incearca sa te rupa la manopera.

    Si eu cred ca nu este nimeni pe forumul acesta care sa vrea sa faca experimente pe banii si masinile lor. Daca ajungi la doi mecanici, clar costurile vor ajunge undeva la peste 20.000 de lei.

    O sa mai atasez o poza sa vedeti niste preturi la Mercom Arad.

    Screenshot_20210611-151637_Yahoo Mail.jpg Screenshot_20210525-122247_Messages.jpg
     
    Andu333, Ionut Stancu, dvr și încă o persoană apreciază asta.
  14. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    @adu2 erorile provin de la mecatronic defect ... se inlocuieste mecatronicul.
    Cu siguranta e posibil sa fie si ambreiaje uzate, dar nu asta e cauza erorii.Daca schimbi mecatronicul se inlocuiesc si ambreiajele la tipul asta de cutie, asta pentru ca sa scutesti o noua manopera pe viitor.
    Nu recomand pe cei din Brasov care repara cutii, daca vrei sa le faci cadou cateva mii de euro e treaba ta.
     
  15. Mihăiță93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2021
    Locație:
    Rimini - Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 4g
    Salut,
    De curand detin un Audi A6 C7 4G 2014 Multritronic 2.0, 177 CP. Cutia schimba perfect fara nici un fel de smucitura la rece iar la cald la fel nu se simte nimic insa cand o bag in R si dau in spate si dupa calc frana incepe sa vibreze si daca o scot smuceste. Daca o bag in R si o dau in spate si franez incepe sa vibreze iar mai calc inca o data pe acceleratie sa o mai dau putin in spate si calc frana nu mai face. Precizez ca la diagnoza nu am avut nici o eroare pe cutie am schimbat uleiul si la fel face.
     
  16. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    @Mihăiță93 problema clasica de uzura lant si variatoare. Necesita reconditionare cutie viteze. Doar piesele sunt cam 3.000-4.000 euro pentru o reconditionare totala. Cauta cutie gata reconditionata cu a ta la schimb, desigur si cu garantie.
     
    Mihăiță93 apreciază asta.
  17. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Nu e niciun mecatronic si nu se inlocuieste nimic pe partea de ambreaje (decat daca se constata ca flex-urile nu mai sunt in cota de 2,3mm sau sunt arse dar pierzi un oring si un simering ca sa afli asta).
    Erorile sunt generate de senzorul G676 (Gear Position Sensor) din partea mecanica a cutiei. Se inlocuieste cu kitul de reparatie 0B5927321L ce vine cablaj complet inclusiv cu senzorii imput speed de pe K1 si K2. Este cunoscuta problema mai ales la prima generatia de s-tronic ( inainte de 2012). Exista si TSB emis de fabrica.
    Problema-i ca trebuie desfacuta complet cutia inclusiv parte hidraaulica astfel incat sa eliberezi tijele selectoarele. Apoi luata bucata cu bucata de la diferentialul spate pana la jumate.
    Nebuniile legate de mecatronic (cablaje printate, solenoizi, valve) si ambreaje sunt usor de rezolvat.
     
    cata181 și audi66 apreciază asta.
  18. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Salutare
    Revin cu un nou status despre cutie. Am discutat cu cei de la Mercom Arad si le-am zis ca-i dau in judecata si bla, bla, tiganie, show si pana la urma am dus masina din nou, au desfacut cutia asa cum trebuia de prima data. Devizul este destul de piperat pentru Romania, dupa parerea mea.
    Masina a mai fost in ianuarie la ei si au zis ca au reconditionat mecatronicul si ca nu are probleme nici calculatorul nici blocul hidraulic. Altfel banuiesc ca nu se putea reconditiona. O sa trimit ceva poze sa vedeti despre ce este vorba. Idee e ca pe viitor cine vrea aceasta masina, in special cu aceasta cutie, va avea de bagat ceva bani, sau daca are cu duiumul mai bine sa cumpere cutie noua pentru ca e ,,doar 9.700" de Euro.

    IMG-20210723-WA0013.jpg

    Ideea e ca de data asta nu ma mai intereseaza ce trebuie sa schimbe. Sa dea jos furcile selectoare, sa verifice tot absolut. Acum astept sa vad ce mai zic baietii, ca nu e devizul final asta ce l-am atasat mai sus. Probabil va mai trebui schimbat ceva la ea. Va tin la curent cu ce s-a schimbat exact la cutie. Spre exemplu volanta am vrut eu noua sa nu mai desfac cutia dupa aia ca incepe sa bata volanta. Ambreiaj cutie am vrut nou nu reconditionat, ca sa nu ma trezesc dupa alte 5000 de km ca un dorel a montat gresit discurile de frictiune in ambreiajul vechi. Restul sa schimbe ei ce stiu ca ar putea cauza probleme pentru ca ei sunt mecanicii, nu eu. Ei trebuie sa stie exact ce anume din partea mecanica, trebuie sa aiba tolerante si ce cote trebuie sa aiba acele tolerante. Le-am cerut inclusiv rulmentii toti sa-i schimbe daca considera ca nu arata ok. Pentru ca la cutiile astea unul din rulmenti isi face joc in carcasa cutiei. Nu la toate, dar exista posibilitatea. Sincer decat sa mai bag bani in mizeria asta de cutie, mai bine o filmez ii dau foc in curte si pun pe net si fac bani din vizualizari pe youtube.
     
    Ionut Stancu și Andu333 apreciază asta.
  19. wackylau

    wackylau 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4G7, CDUC, 2011
    Salutare,
    @adu2, te inteleg perfect. Am acelasi model si uneori imi vine sa ii dau foc. Poate ne adunam si le ardem pe amandoua. :)
    Acum 1 an si jumatate m-a lasat in drum. Intai functionau doar vitezele impare, apoi n-a mai vrut nimic.
    Clasicul P174C valve 2 in transmission bla bla bla, electrical malfunction.
    Dupa ce specialistii mi-au dat deviz de 5000 Euro m-am enervat si am reparat-o eu. Ajutat de ELSA am demontat mecatronic. Am luat la masurat solenoizii si cablajele cu multimetru. Un fir de pe cablaje nu avea continuitate, am inteles ca se mai prajesc.

    Ca si o paranteza vreau sa subliniez ca e nevoie de mecanici si electricieni buni sa interpreteze erorile si sa faca masuratori, e nevoie de cunostinte si pe partea electrica. Rezistenta solenoizi, cablaje, etc. Poti sa schimbi piese de 5.000 Euro si defapt ai o siguranta arsa, zic si eu.

    Revenind la problema cutiei automate. Am pus cablaje noi, calibrare si toate bune dar ... am scapat ... pana in seara asta. Iar gearbox malfunction. :)
    Si mai trebuie sa-i inlocuiesc si discurile de ambreiaj :( Cred ca o repar, o vand si cred ca trec pe manuala.
    E frustrant ca "te lasa" cand e lumea mai draga. Nici in concediu nu poti merge linistit.
    Nevasta mea cu Golf 6 1.4 clasic rade de mine. Il are de 12 ani (a fost nou) si o bucsa n-a schimbat. Consumabile ai atat.

    Sa ne tii la curent cu reparatia.
    Multa rabdare. :)
     
    Andu333 și dvr apreciază asta.
  20. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Salut,
    Asta cu nerecunoasterea treptelor de viteza, din spusele mecanicilor ar fi de fapt un simptom al ambreiajelor foarte uzate sau in cazul masinilor din prima generatie, senzorul de pozitie aflat cumva in coada cutiei, iar sa ajungi la el se demonteaza toata cutia, in 3 bucati.
    Mda, manuala e manuala, dar boschetarii astia de la audi au refuzat sa mai puna manuala pe Quattro. Probabil si eu o voi repune la vanzare sa vad daca mai scot ceva bani pe ea. In principiu in cutie am pus volant nou, ambreiaj nou, pompa de racire noua, cablaje senzor pozitie nou. Azi voi afla ce au mai gasit defect prin ea si sa schimbe. Deja nu mai suport masinile astea, si nici mecanicii. Oricum, din cate am inteles nu vom mai avea bani de Audi, ca vor sa produca doar electrice la un moment dat. Dar pana atunci ne mancam amarul cu ele.
    Va tin la curent cu reparatia. Urmeaza saptamana asta, cel tarziu viitoare, sa-mi iau masina. Am atasat cateva poze, in prima sunt piesele noi ce se vor monta, in urmatoarele apare senzorul de pozitie si ambreiajele, pentru ca l-au desfacut pe ala vechi.
     

Distribuie pagina asta