1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi sa iti lase ambreiajele la inmuiat in ulei cateva ore inainte de montaj, multi le lasa peste noapte.

    Daca doar le “unge” cu ulei la montaj, fiind lubrificate superficial, se uzeaza prematur sau pot chiar aparea complicatii in primele sute de km.
     
  2. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    @audi66 ambreiajul este nou, nu are ce sa desfaca la ala. Nu am vrut eu sa mi schimbe in cel vechi placile de frictiune si cele de otel pentru ca m-am gandit ca vreun "dorel" va monta pe k1 sau k2 placile inversate, nu cum trebuie si ala se duce dracu imediat. Tocmai de aia am insistat sa-mi comande ambreiaj nou din Germania. Ma gandesc ca ala vine deja inmuiat in ulei. Se si vede pe carcasa ambreiajului ca este imbibat in ulei. Zic si eu. Dar o sa le transmit azi cand ma suna. Multumesc de idee.
     
  3. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Revin dupa ce in sfarsit mi-am recuperat masina. Devizul a doua oara a ajuns la 15.600 de lei. Am schimbat volanta, ambreiaj original NU reconditionat, cablaje, solenoizi (care au fost imbunatatiti intre timp, adica lita infasurata pe ei este mai groasa decat la originali) senzor turatie, conducte filtre, ulei din nou.
    Masina pare ca merge mai bine, cand treci din P in R si nu mai face smucitura pe care o facea inainte. Nici la schimbarea treptelor parca nu mai simpti aproape nimic. Zic aproape, pentru ca este totusi un DSG nu un CVT ... se simte ca schimba dar foarte foarte foarte putin.
    Pentru cine cauta o astfel de masina, luati-va faceliftul. Se spune ca la alea s-au schimbate mai multe in cutiile s-tronic si sunt putin mai robuste.
    Rahatii de la Audi, considera cutiile astea consumabile. Nu puteau monta din fabrica un Aisin sau un ZF ... niste cretini. Pe Q7 au montat Aisin si pe Touareg din cate am vorbit cu astia de la Mercom. Nu stiu daca pe toate dar puteau pune si pe A6. Parerea mea. In consecinta, daca va luati masini VAG, vedeti care au cutii Aisin sau ZF. Inclusiv DSG6-le de pe VW Passat CC e mai bun ca S-tronicurile de Audi. Fratele meu are un Passat CC cu DSG6 si merge brici.

    16287635549481581498869649892825.jpg 16287635968302314675086781370125.jpg
     
    Andu333, Mitiy și dvr apreciază asta.
  4. Andu333

    Andu333 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2017 3.0 TDI -CRTD- 272 CP
    Nici la facelift nu e mare diferenta. Cel putin S Tronic ul de pe 3.0 e pilaf si el. Incercati sa va luati ZF uri direct.
     
  5. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    Astia de la Mercom ziceau ca difera conductele interne pentru ca sunt din aluminiu, nu din plastic ca la primul model, cablajele sunt turnate intr un plastic mult mai dur sa nu se mai deformeze la caldura, si axul pinioanelor ceva mai gros. Dar da, axati-va pe ZF, sau mai degraba Aisin de pe Q7 si Touareg din grupul VAG. Eu asta incerc sa fac, sa o vand sa-mi iau Touareg sau Q7 cu cutie Aisin, la care poti avea probleme cu convertizorul, dar nu costa cat reparatia unui S-tronic oricum.
     
  6. CLITAN MARCEL

    CLITAN MARCEL 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2020
    Locație:
    Cluj-NAPOCA
    Masina:
    Audi A6, 2000cmc, 2014
    De ce nu cumperi o cutie second ? La cate probleme ti-a facut si cati bani ai cheltuit. Cu o cutie SH rezolvai problema si pe a ta o vindeai pe bucati.

    Cutie.jpg CutieEbay.jpg
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ce garantie ai ca acea cutie second nu iti va face aceleasi probleme pe viitor ?

    Stim cu totii cum functioneaza “garantia” pieselor din dezmembrari in Romania.

    Cat despre cutiile SH din Polonia/Germania, nu prea iti convine sa platesti demontat/montat/trimis/primit/schimb de ulei la fiecare problema aparuta.
    UK iese din discutie, deja se plateste vama la reperele de pe eBay.
     
  8. Radu O C 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2021
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2016
    Buna ziua,
    Am un Audi A6 C7 an 2016 200.000 km, 150 cp, transmisie automata S-tronic. Aveam un zgomot ca de rulment uzat in cutie, s-a intervenit schimbându-se volanta si ulterior un tren de rulare care continea si rulmentul defect. Cam dupa 2 luni masina nu a mai vrut sa porneasca apărând roata dințata galbena cu mesajul anomalie cutie viteze, si clipeste doar litera N indiferent in ce pozitie este schimbatorul. A facut pana acum de 3, 4 ori dupa ceva incercari pornea, acum nu mai porneste deloc. La diagnoza a aparut codul: 01315 modul comanda cutie de viteza, 20779 senzor treapta A/B si alte doua coduri referitoare la pozitia schimbatorului si la frana de mana. Am înțeles de la mecanic ca ar fi un senzor magnetic in cutie care face probleme. Vroiam sa intreb daca are cineva vreo idee cum o pot porni pentru a ajunge la mecanic si daca cineva are mai multe date despre acel senzor.
     
  9. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Inlocuieste mecatronicul, daca furcile nu au nimic, fara improvizatii fiindca vei iesi mult mai scump.
     
  10. Ghita Alexandru-Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2021
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 2007 2.4. 177 cai
    Salutare,
    Am aceeasi problema, cineva a reusit sa imi rupa tija aceasta de plastic de la selectorul de viteze. As dori sa stiu daca aceasta tija poate fi comandata sau gasita separat(desi nu cred, ca pare incastrata in timoneria respectiva) si as dori sa stiu daca demontarea selectorului de viteze poate fi facut si schimbat prin partea de sus, prin consola sau doar pe dedesubt unde necesita si demontarea cutiei de viteze.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Exista si s-a mai discutat despre asta. Din pacate trebuie demontat o gramada de piese. Cel mai rapid este prin metoda artizanala... adica piesa rupta reproiectata si prindere prin infiletare.

    Piesa de inlocuit, noua:

    € 10,82 | Per Audi A6L C6 A4L Q5 C7 White-rod White-core Shift Core
    https://a.aliexpress.com/_uh7Gpo
     
    Ghita Alexandru-Gabriel apreciază asta.
  12. Laur96 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2020
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2.0 CGLC 2013
    Salutare,
    Ce sanse sunt sa se uzeze variatoarele si lantul asa de repede la un A6 C7 2013 2.0 tdi cod motor CGLC cutie multitronic la 230.000 km reali verificati ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Repede ? La 230.000 km ?

    E multitronic, deci normal.
     
  14. Laur96 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2020
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2.0 CGLC 2013
    Problema mea consta ca am un vibrat/trepidat in toata masina intre 1700-2300 rpm
    Ce risc este daca mai merg asa cu actuala cutie si nu schimb variatoarele si lantul ? Mentionez ca masina nu smuceste la plecare de pe loc, nu da inapoi in rampa, pe sport si manual trage liniar, nu se simte diferenta la schimbare pozitii.

    Multumesc.
     
  15. Dastardly 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2021
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 3.0TDI 2013
    Eu am avut S-Tronic schimbat pe garantie in reprezentanta, din cauza unor zgomote. Asta s-a intamplat la revizia, programata, de 45.000 km, masina luata noua.
    Nu le-am auzit eu, desi pot spune ca observasem o schimbare de comportament cat sa imi dea de gandit daca mi se pare sau asa era si inainte si doar acum am realizat eu asta. Acel tip de sentiment care te roade.

    Toata operatiunea a durat 3 saptamani, trimis cutia veche in Germania, nefiind servisabila. Primit cutie noua pe palet.

    Comparativ cu ZF-ul este mai rafinata la schimbul vitezelor. Si are functie de "Coasting" ceea ce pe ZF nu am.
     
  16. wackylau

    wackylau 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4G7, CDUC, 2011
    Salutare dragi detinatori de Audi.
    Am o problema la care as dori sa ma ajutati.
    La schimbare treapta 3->4 gearbox malfunction, sunet de rotita invartita in gol. Eroare P284F - fork 3 uncommanded movement
    Am masina la un service specializat. Am schimbat discurile de ambreaj, la fel. Au desfacut partea mecanica si au inlocuit pinioanele de pe treptele impare (treapta 5 avea pinionul foarte usor ras), la fel. Au pus mechatronic + tcm de-al lor. A disparut problema cu sunetul de rotita, insa acum la schimbare din 5->6 apare P187D gear 4 not engaged successfull.

    Intreb ca un naiv: De ce rezolvarea la toate problemele acestea se rezuma la a schimba mechatronic? E asa greu de masurat rezistentele la cablaj, solenoizi? Nu exista bancuri de proba pentru blocul de valve sau tester pentru TCM? Pana acum diagnoza a fost facuta pe sistemul "luam mechatronic de la alta masina ca stim noi ca e bun, calculatoare avem noi pe aici, speram sa fie bune".
    Eu intuiesc ca e o furca.

    Probabil ca service-urilor mari nu le convine sa "sape" dupa problema si e mai simplu sa schimbe tot.

    Va multumesc anticipat!
     
  17. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Prin masurarea solenoizilor si a cablajului nu ajungi la nici o concluzie, teoretic ai nevoie de un simulator care costa cateva mii de euro.
     
  18. cristisf 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2019
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    audi a4 avant
    Salutare,
    Am un A6 2.0 tdi an 2017 162.000 km la bord. Am patit de vreo 2 ori ca mi-a "sarit" din D1. La pornire imediat dupa ce am dat cu spatele. Pe ecran mi-a aparut sa selectez viteza de mers, nu altceva. Am facut o scanare azi.
     
  19. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Se poate rezolva defectul respectiv!
     
  20. cristisf 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2019
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    audi a4 avant
    Ok. Eu din ce am citit e o problema de tensiune/circuit/ECU. Asa sa fie ?
     

Distribuie pagina asta