1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Dastardly 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2021
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 3.0TDI 2013
    Seara buna,

    Dupa un accident frontal, mai nou am erorile aceasta care revin si dupa stergerea or

    P093000 Gear Shift Lock Solenoid Control Circuit - Low

    P189000 Signal Wire For Tiptronic - Electrical Error

    Prima eroare, se poate observa si fizic. La apasarea pedalei de frana, acel solenoid nu se aude. Cutia se poate debloca doar manual, iar schimbul intre P-R-N-D il face.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce nu mergi la mecanic bun reparator de cutie automata ? Forumurile nu iti rezolva problema. Invatati sa mergeti la mecanic NU sa intrebati pe forum si invatati sa mentionati cum s-a remediat fara sa intrebati cum remediati.
     
  3. Dastardly 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2021
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 3.0TDI 2013
    Deci, sa ma duc la un mecanic reparator, ca sa constate el marea eroare, dar totusi sa revin pe forum si sa spun cum a reparat, ca asa e normal?
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vorbim vorbe si ne pierdem timp aiurea si inuti. Pentru asta sunt forumurile. Cum crezi tu ca iti raspunde cineva care nu este mecanic si nu sta pe forum ?
    Crezi ca pe forum este un mecanic la dispozitia ta sau a altuia oricum in orice moment ? Daca NU este documentata explicatia pentru erorile tale (pe internetul asta infinit) ele nu exista si in cazul asta ne spui tu cum ai rezolvat pentru ca altii pe viitor sa NU mai intrebe despre aceeasi problema.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Desi nu sunt mecanic si nici nu repar cutii un sfat in legatura cu erorile iti pot da.

    P093000 Gear Shift Lock Solenoid Control Circuit - Low - verifica si schimba solenoidul daca este cazul, verifica pintenului de blocate din cutie sa culiseze cu ușurintă. Cu solenoidul in mana ii dai curent 12V, de la bateria auto. Acesta trebuie sa aibă un țăcănit la fiecare atingere a firelor de cele doua borne ale acestuia.

    P189000 Signal Wire For Tiptronic - Electrical Error - verifica cu atentie cablajul exterior ce vine la cutie. Verifica continuitatea firelor.

    PS: as incepe cu cablajul din mufa cutiei. Dupa remedierea firului responsabil de semnalul cutiei verifica daca nu cumva se remediază si funcționalitatea pintenului de blocare al acesteia.
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  6. Dastardly 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2021
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 3.0TDI 2013
    E ceva la mijloc cred problema, ma gandeam sa mut tot ansamblu selector de a doua masina la asta doar de curiozitate.

    Daca deblochez manual cutia, PNRD le vede. Nu trece in sport sau in manual.

    Daca calc frana tot nu deblocheaza, deci probabil e dus solenoidul sau nu-i convine ca lipseste o parte din masina.

    In orice caz, ea se deplaseaza daca o deblochez cu mana. fara gafaiala
     
  7. VgBnT

    VgBnT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2019
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    A6 2.0TDI 177cp 2012
    Salutare băieți, am un A6 C7 2012 2.0 177cp ,cutie 8+1 automată și observ când plec de pe loc, sau când schimb din R in D, la plecarea mai agresivă smucește plecarea de pe loc. In alte viteze nu smucește și până acum n-am avut surprize de genul să schimbe aiurea, sa nu citească comanda sau să îmi dea erori.
    Urmează să fac și schimbul kit cutie dar simptomul ăsta îl are de 4 ani.
     
  8. Cimpanu Marius

    Cimpanu Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2021
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    Audi A6 C7 quattro, motor 3.0 tdi 180kw 245 cp, 2011
    Buna ziua,
    Am un audi A6 C7 din 2011, motor 3.0 tdi, 245 cp, cod motor ar fi CDUC serie sasiu WAUZZZ4G5CN058621 si de ceva timp imi apare renumita eroare gearbox malfunction-you can continue driving-limited functionality. Eroarea imi apare in momentul cand pun pedala in podea, la trecerea din treapta 3 in 4 da o smucitura iar din 5 in 6 nu mai schimba si atunci apare si eroarea. Daca ridic putin pedala de acceleratie sa merg cu viteza constanta, trece in 6 foarte lin si apoi in 7 si nu mai are aceeasi putere dupa ce apare eroarea. Asta se intampla doar cand accelerez puternic, daca e sa merg normal/lejer, treptele se schimba foarte lin de la plecatul de pe loc pana in treapta 7, nu am tremurici in treptele 1-2, nu am socuri, nu am nimic. Doar cand o suprasolicit pe acceleratie se intampla problemele de mai sus.
    Am facut diagnoza, cu ce am gasit, la un sevice aici in zona si imi apare eroare la ambreajul 1. Mecanicii mi-au zis ca nu se baga la cutia asta.
    Intreb, fiind necunoscator in mecanica, sper sa nu supar pe nimeni, problema tine de partea mecanica/ambreiaj sau ar fi ceva electronic/un scurt pe undeva ?
    Daca este ambreiajul cutiei defect imi puteti spune cat costa si ce cod ar avea kitul de ambreiaj ce trebuie sa-l montez ?
    Va multumesc.
    Tin sa precizez ca am citit de la pagina 1 pana la 63 si nu am gasit simptomele mele. :(
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Cimpanu Marius Pai, iti patineaza ambreiajul. Pentru asta trebuie desfacuta cutia bucati pentru a inlocui ambreiajele.
    Te sfatuiesc sa faci lucrul asta la un bun reparator de cutii pentru a beneficia de garantie.

    Nu cumpara tu piesele ca mai apoi sa ti le monteze cineva deoarece in caz de probleme vanzatorul va da vina pe mecanic si vice-versa. Costa undeva intre 5000 si 7000 lei, piesele cu manopera demontat/montat cutie, desfacut cutie si schimb de ulei.
     
  10. Cimpanu Marius

    Cimpanu Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2021
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    Audi A6 C7 quattro, motor 3.0 tdi 180kw 245 cp, 2011
    Multumesc frumos.
     
  11. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Stai fără griji, asa face cutia aia după ce are un pic de uzura. Foloseste (A) - auto hold tot timpul și o sa vezi ca vor dispare șocurile în mare parte. De obicei trebuie sa o lași sa plece singura de pe loc sau sa accelerezi ușor pana se pune mașina în mișcare.
     
    VgBnT apreciază asta.
  12. VgBnT

    VgBnT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2019
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    A6 2.0TDI 177cp 2012
    @Tudor Virgil mulțumesc de răspuns. Întradevăr la 300k km doar cu schimburi ulei, nu mă aștept să fie chiar ceas.Eu m-am obișnuit cu ea dar soția cu permis recent o mai smucește când pleacă deșii i-am explicat de N ori cum trebuie să facă. Mi-e frică să nu rupă ceva prin cutie când smucește
    Auto-Hold nu folosesc, merge prea ciudat ca să pot conduce cu el.
    Sănătate și drumuri bune!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Tudor Virgil Cum sa stea linistit daca isi ia eroare cutia cand ii dai talpa ?
    Are tremurat, socuri, limp-mode, smunceste din 3-4, iar 5-6 nu schimba si tu ii zici sa stea linistit ?

    Sa vezi ce linistit e buzunarul cand pleci intr-un concediu/vacanta si te intorci cu masina pe platforma.
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  14. Zanfirescu Cezar

    Zanfirescu Cezar 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2022
    Locație:
    Ramnicu Sarat
    Masina:
    A6 C7 2012, 2.0 TDI CGL 177CP, cutie multitronic
    Salutare,
    Am schimbat ieri uleiul la cutie și filtrul la masina din profil un Audi A6 C7. La service Audi Focsani. Au pus ulei original pentru cutie + filtru si garnituri.
    Ieri toate bune. De azi dimineața am o observat ca se aude un tacanit când calc frâna cu mașina pornita pe loc in P. Dacă este mașina oprită nu se aude.
    Dacă merg cu ea și calc frâna, nu se aude, dacă schimb din P in celelalte moduri, nu se aude cand schimb. Cand calc frana in orice mod se aude.
    Cutia schimba bine, nu se simte nimic. Doar un tacanit o singura data cand calc frâna pe loc. Se aude de la consola de bord cu schimbător.
    Pedalele nu tremura și nici schimbătorul. Doar se simte o vibratie usoara in schimbator cand cand pedala de frana. Mașina merge bine.
    Au testat mașina la service și au spus ca e ok. Am stat lângă ei când au făcut revizia la cutie. Au folosit piese originale.
    Ieri cand am plecat din service nu mi-am dat seama de tacanit. Posibil sa se fi auzit si inainte dar nu mi-am dat eu seama ?

    Aici: https://youtube.com/shorts/O-S90q7sD9A?feature=share se aude zgomotul cand cald pedala de frana.
     
  15. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    E normal sa se auda, se deblocheaza selectorul. Daca nu calci frana nu poti sa pui in R/N/D.
     
  16. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @Zanfirescu Cezar in primul rand ca "masina din profil" scrie doar A6. Sa ghicim noi ce motor sau ce cutie ai? :)
    In al doilea rand este normal sa se auda, cum spune si colegul de mai sus. Inainte sa schimbi uleiul n-ai observat ca se auzea?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Zanfirescu Cezar fata de ce a spus @Ionut Stancu te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  18. Zanfirescu Cezar

    Zanfirescu Cezar 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2022
    Locație:
    Ramnicu Sarat
    Masina:
    A6 C7 2012, 2.0 TDI CGL 177CP, cutie multitronic
    Gata, m-am lămurit. E normal sa facă așa. . Am un A6 C7 2012, motor 2.0tdi 177cp CGL, cutie multitronic.

    Am modificat acum si informatiile despre masina
     
    Ultima editare: 22 Mai 2022
  19. ErikaM 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2022
    Locație:
    London
    Masina:
    A6 2.0 2016
    Buna ziua ,

    La masina mea din profil un Audi A6 C7 motor 2.0 TDI din 2016 cutia nu recunoaste pozitia de parcare. O detecteaza ca fiind pe N si nu pot sa pornesc masina. Am facut o vericare amanuntita cu VCSD si am inteles ca este vorba de placa automata dar mecanicul nu este sigur si doreste sa o demonteze de pe masina si sa o trimita pentru test sa vada daca e ok. De la ce se intampla asta ? Mentionez ca masina nu porneste deloc momentan. Atasez poze.
     
  20. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    G676 defect si in unele cazuri, TCU defect. Atentie ca, la unele modele nu e nimic defect si se face update software conform TPI/TSB, depinde de part number si an fabricatie, serie vin, etc.
    Ai nevoie de un tehnician electrician capabil sa puna un diagnostic corect, asta dupa consultare TPI/TSB (Technical Problem Information / Technical Service Bulletins).
     

Distribuie pagina asta