1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. wackylau

    wackylau 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4G7, CDUC, 2011
    Buna seara,

    Ce ati putea face dvs acasa, pana sa demontati cutia, ar fi sa verificati sigurantele:

    Siguranta 1 (10A) de sub ECU (sub capota langa rezervorul de lichid de parbriz)
    Sigurantele 2 si 4 (modul ST4) din porbagaj (partea dreapta)


    Eu n-as recomanda a se desface din prima cutia, pana nu se verifica:
    - cablu selector cutie;
    - mufa cutie viteze: masurat tensiunile la mufa de la cutie
    - masurat senzor pozitie schimbator (P switch, etc.);

    Placile care fac legatura intre solenoizi si TCM odata desfacute trebuie inlocuite, de acceea nu recomand sa se desfaca din prima mechatronicul pana nu a face un minim de verificari.
     
  2. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Nu au legatura sigurantele, sau alte bazaconii cu erorile respective. Nu e vorba de mecatronic sau conector, etc..
     
  3. wackylau

    wackylau 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4G7, CDUC, 2011
    Cum puteti spune ca nu are legatura cu conectica? Acel senzor e wi-fi? Nu mai verificam nimic si inlocuim asa din prima totul conform TSB?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depsre ce vorbesti ? Nu toate TSB-urile implica inlocuirea unei piese.

    Omul a zis clar, consulti TSB-ul, daca implica vreun update, il faci, daca nu diagnostichezi mai departe.

    In rest, a mentionat 2 eventuale posibilitati.

    Evident, din fata PC-ului nu o sa iti dea nimeni un raspuns scurt si la obiect fara a face nici un fel de investigatie asupra problemei, doar ne dam cu parerea.
     
    klausdiag și Aurel G apreciază asta.
  5. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Inteleg ca esti amator, pasionat sau ce vrei tu. Incerc sa-ti explic cat se poate de simplu: pe baza codurilor de eroare (au o caracteristica anume) si experienta pe aceste cutii putem stii cauza. Cum ? Simplu, daca problema era de sigurante si conexiune avea alte erori.
     
    Aurel G apreciază asta.
  6. Claudiu Tlb

    Claudiu Tlb 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2017
    Salutare,
    Ai gasit vreo solutie la problema ta ? Aceleasi probleme le intampin si eu. Cutia schimba perfect, doar in modul manual, la retrogradarea din M3 (intre 2500-3000 ture) in M2, se simte o smucitura si o bataie din cutie. Asta doar cand dau drumul la pedala si schimb viteza, daca o tin accelerata, smucitura nu mai apare la nicio turatie!
    E posibil sa fie o simptoma normala, ceva de felul franei de motor, resimtita chiar si pe unele manuale...
    Sincer, imi e teama sa ma apuc sa "o caut"... :)
     
  7. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Salut,
    La masina mea un A6 C7.5 2.0 tdi ultra Stronic in incercarea de a scapa de un rontait de injectie la masina, am incercat un basic settings in Engine (vezi poza-cele 2 bulinute verzi-sunt sigur ca de aici este problema). Nu s-a remediat nimic, insa imediat dupa ce am pornit la drum am sesizat ca in modul de condus dynamic cand urc un deal, turatia ajunge si la 3000-3500rpm, atingand finut pedala de acceleratie, ba chiar iau si piciorul din acceleratie si nu schimba intr-o treapta superioara, decat dupa 3500 rpm. Este deranjant ca sunt nevoit sa o trec pe confort, de fiecare data cand urc ca sa schimbe.
    Pe cutie n-am umblat la basic settings!
    Am incercat si resetarea aceea cu contactul pus si pedala de acceleratie 10-30 de secunde, fara succes.
    Ulterior am rescris si softul original ECUu si am facut update de soft la cutie + calibrare, dar la fel.
    Masina este un fara nicio eroare stocata. Alte idei ?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca te-ai jucat cu o mizerie de clona VCDS cine stie ce s-a modificat pe acolo si pe ce canale. Mergi la un profesionist in diagnoza auto (sunt colegi, aici pe forum in aria prestari servicii, care te pot ajuta). Data viitoare nici macar NU te mai atinge de interfata VCDS. Cand ai probleme apelezi la profesionisti si NU faci tu asta (adica diagnoza).
     
    stefan.89 apreciază asta.
  9. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Pe baza carui TPI / TSB a fost facut update la motor ? Cutia si motorul nu merg decat cu un anumit set de software.
    Procedura de calibrare la senzorul de presiune e mai complexa decat in VCDS ... exista si acolo TPI / TSB cum se face corect cu ODIS! "Rontaitul" la cod motor CNHA este specific, nu trebuia facut nimic, exista informare si despre acest aspect.
    Sunt de acord cu Cristi ca nu trebuia facut nimic acolo, risti sa strici decat sa repari.
     
    cata181 apreciază asta.
  10. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    O sa incerc sa fac calibrarile pe motor la tipul care mi-a facut update-ul de soft la cutie, si mi-a rescris softul original cu ODIS.
    Codul motor este CSUD, este de 110 kw.
    Sa speram ca se rezolva cu ODIS
     
  11. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Se rezolva cu ODIS doar daca ai acces la TPI / TSB si trebuie efectuat SVM corect pe cutie si motor!
     
    cata181 apreciază asta.
  12. laca

    laca 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2019
    Locație:
    Covasna
    Masina:
    Audi a6 Avant, 2.0, 2016
    Salut,
    La cutia S-tronic montata pe Audi A6 C7 se schimba uleiul in blocul ce contine ulei MTF ? Cei de la reprezentanta spun ca nu si sa nu umblu acolo. Altii spun ca sa-l schimb, inclusiv filtrele cutiei.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Orice ulei se schimba, ca ei zic “lifetime”, e marketing-ul lor. Adica, revizii mai ieftine, nu necesita multa mentenanta, etc.
     
    laca apreciază asta.
  14. laca

    laca 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2019
    Locație:
    Covasna
    Masina:
    Audi a6 Avant, 2.0, 2016
    Multumesc.
     
  15. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    @laca MTF este un ulei mineral pentru partea de cutie mecanica a cutiei S-tronic, se uzeaza foarte greu, dar il poti inlocui la cerere, nu are interval de schimb ca uleiul ATF.
     
  16. laca

    laca 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2019
    Locație:
    Covasna
    Masina:
    Audi a6 Avant, 2.0, 2016
    Multumesc.
     
  17. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Ca tot vorbim de ulei MTF in cutia automata. Eu am un Audi A6 C7 2016 cod motor CSUD S-tronic si dupa ce m-am documentat putin, ar fi un TPI / TSB numar 2049840/13 si confor acelui TPI/TSB uleiul MTF G 052 549 A2 s-a inlocuit cu G 055 549 A2 un ulei mai gros. Imi poate confirma cineva de existenta acestui TPI ?
     
  18. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    TPI/TSB-urile nu se aplica la modul general. Accesezi Erwin platesti accesul 1 ora cu 8 euro si pe seria ta VIN ai acces la toate TPI/TSB-urile de la producatorul masinii.
     
    OvYd3L apreciază asta.
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu la al meu DL501 0B5 am schimbat uleiurile si filtrele atat in grupul hidraulic, cat si in cel mecanic. Rau nu i se face.
     
    klausdiag și laca apreciază asta.
  20. Stirbu matei alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2022
    Locație:
    Darabani
    Masina:
    Audi a6 c7 3.0tdi 2017
    Salutare,
    La masina mea un Audi A6 C7 3.0 tdi an 2017 aveam o problema la cutie cu niste smucituri. Am rezolvat problema după 1 luna de zile. Prima data am încercat cu un kit de reparatie mecatronic dar nu a mers și pana la urma am schimbat ambreiajele și mecatronicul iar acum merge perfect. Total costuri 25.000 lei.
     

Distribuie pagina asta