1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. matei eduard nicusor 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2022
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    audi a5
    Ai rezolvat problema ?
     
  2. ZenonDorin

    ZenonDorin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2020
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C7 2012 3.0 TDI (CLAA)
    Am rezolvat in mare parte problema cu schimbatul din D3 in D2 prin... schimbarea saibelor de foc la injectoare. Suna absurd dar aveam scapari de gaze pe la saibe care probabil afectau functionarea motorului. Prin rezolvarea acestei probleme (pe langa faptul ca nu mai miroase la interior, motorul e mai silentios, consuma cu ~0.5L mai putin) motorul raspunde mai repede la acceleratia in gol prin urmare reuseste sa se potriveasca la turatie conform cu calculatorul s-tronic, iar socul este mult redus.

    Un mic soc tot se mai aude la 5% din schimbari dar asta cred ca se datoreaza uzurii in pinioane (probabil conteaza si faptul ca e quattro = pinioane in plus) - kilometrii multi isi spun cuvantul si ma tem ca pentru asta nu exista reparatie. Exista o sansa sa se rezolve complet cu inlocuirea ambreiajelor insa nu m-as risca sa fac asta pana nu apare o problema reala cu cutia.
     
  3. George_TGC

    George_TGC 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2018
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177CP 2013
    Va salut,
    Pentru cutia multitronic de la masina mea din profil un Audi A6 C7, a început sa nu mai plece in rampa fără sa smuceasca și uneori moare motorul. Am mai observat și un zornăit metalic la plecarea de pe loc. Erori nu sunt, schimburi de ulei la timp, 260.000 km fără intervenții pe cutie. Se comporta bine in regim normal de mers. Este necesar sa o duc in service ? Din cei ce au pățit asta, îmi puteți spune ce probleme ați identificat ?
     
  4. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Ai caz clasic de variatoare si lant uzat...asta duce si la uzura ambreiajelor,asa ca nu ai decat o singura solutie:sa recondiționezi cutia complet,insa costul este suficient de mare,o sa te convingi singur,ideea este ca acum e tardiv...trebuia sa te informezi inainte!
     
  5. George_TGC

    George_TGC 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2018
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177CP 2013
    Multumesc.
     
  6. MihaiM071976 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6, 1.8 TFSI (CYGA), 190 CP, 2017, S-Tronic VIN: WAUZZZ4G9JN035257
    Va salut,
    Am un Audi A6 C7 1.8 TFSI, 2017, cutie S-Tronic, 62.000 km serie sasiu: WAUZZZ4G9JN035257. Am facut schimbul de ulei la cutie la reprezentnata Audi Bacau la 58.000 km (primul schimb). Am observat in ultima vreme ca la mers cu spatele am niste vibratii (mai ales in panta sau cu rotile spre dreapta). Pe tester nu da nici o eroare, de schimbat schimba lin, fara socuri. Aveti idee ce ar putea fi ? Multumesc.
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pe blocul macatronicii sunt 4 valvole solenoizi, eu rar aveam o vibrare in R pentru o jumate di secunda. Le-am schimbat si parca s- a rezolvat, din august nu s-a mai prezentat. Cutia s-tronic DL501 OB5.
     
    MihaiM071976 apreciază asta.
  8. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Exista TPI = TSB pentru simptomul respectiv si se poate rezolva cu costuri relativ decente. Nu are legatura cu electrovalvele din mechatronic.
     
  9. adamg

    adamg 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2022
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7, 3.0Tdi, 2016
    Buna seara,
    Revin asupra problemei la cutia S-tronic A6 C7 3.0tdi cu codurile de eroare: "P17D8 00 - Torque restriction due tu clutch temperature" si " P17D4 00 - valve 3 in transmission part 1".
    Mentionez ca ambreiajul plus kit mecatronic a fost inlocuit acum 9000 km la automaticgearbox din Crangasi iar la 2000 de km am fost rechemat la un schimb de ulei obligatoriu pentu a fi valabila garantia. Dar acum a trecut o luna de cand a iesit din garantia de 12 luni. Am fost la cei de la Automatico din Bucuresti si au spsus ca trebuie sa inlocuiesc kitul de la mecatronic dar si ambreiajul din nou (nu vor sa ofere garantie daca nu schimb ambele componenete). Aveti ceva sfaturi/pareri ?
    Multumesc.
     
  10. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Ai soft pe ea?!
    Am nevoie de-o serie vin!
     
  11. adamg

    adamg 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2022
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7, 3.0Tdi, 2016
    Salut,
    Nu am soft facut pe masina. VIN: WAUZZZ4G2GN063720
     
  12. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Conform informarii de la fabrica (TSB/TPI) trebuie inlocuit mechatronicul. Nu stiu daca a fost inlocuit sau doar reconditionat, posibil doar "reparat" neconform.
    In cele mai dese cazuri reparatia unui mechatronic nu e de durata, eu recomand cumparat si inlocuit cu unul nou. Posibil recidiva actuala provine de la negasirea cauzei care a dus la defectarea initiala. Multi nu verifica cauza ... si se ajunge la reparatii repetate.
    Atentie mare: recomand testarea pentru prezenta glycol-ului in uleiul ATF cu acest test: https://hannainst.de/691-hi3859-glykol-nachweistestkit-fuer-kfz-oele-u.a.-atf-oele-25-tests.html
     
  13. adamg

    adamg 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2022
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7, 3.0Tdi, 2016
    @klausdiag Poti detalia problema cu prezenta glycol-ului ?. O sa incerc sa vad ce costuri sunt pentru un mecatronic nou.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit si tu acest forum ? Este vorba despre antigel ce intra pe la mufa din spatele cutiei. Este o problema comuna asta la modelul asta de Audi si nu numai si trebuie inlocuita mufa, pinii, sealant-urile ce vin pe pini si asa mai departe. Este documentata si discutata pe forum aceast problema.
     
  15. MihaiM071976 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6, 1.8 TFSI (CYGA), 190 CP, 2017, S-Tronic VIN: WAUZZZ4G9JN035257
    Am sunat la Audi Bacau si au spus ca exista TPI/TSB pentru aceasta problema dar la masinile cu tractiune integrala (inlocuire ulei cutie transfer), dar nu se aplica la masina (S-Tronic FWD). A ramas sa vedem daca se mai agraveaza in timp, ceea ce mi se pare aiurea (avand in vedere ca masina are numai 58.800 km, schimbul la ulei la cutie facut in 11.2022 la 55.000 km - in reprezentanta).
     
  16. ovidiu BZ 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2023
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    a6 c7 2.0 tdi 190hp 2014
    Buna Dimineata.
    Vin in atentia dvs cu speranta ca voi gasi un sfat bun cu privire la problemele mele:
    Am un A6 C7 2.0-190 cai cu 300.000 km. Masina a mers impecabil pana acum. De ceava vreme (in ultimii 15 mii km) au inceput problemele care sunt intr-o dinamica agravanta se pare
    -au inceput sa se auda zgomote cuidate la schimbarea treptelor superioare, nu foarte tare dar sesizabile . in general din D5 in D6.
    -ulterior si in celelalte viteze au inceput. Se aude ca o zumzaiala.
    - in tot acest timp masina vibra destul de tare la relanti sau cand o tineam in D la semafor (acum obisnuiesc sa o pun in N)
    - am consultat un mecanic de cutii la mine in oras si mi-a sugerat ca ar fi volanta (sa nu intervin inca asupra ei si sa o las sa se agraveze) dar sa merg la un alt mecanic sa verific si tampoanele la motor. intradevar s-a dovedit ca cele 2 tampoane motor si tamponul cutiei erau uzate. dupa inlocuire masina nu a mai vibrat.
    - dupa alte cateva mii de kilometrii au inceput sa se auda zgomote si pe debraiere la schimbarea vitezelor inferioare (ca un ticait - clantanit si cel mai accentuat in D3-D2-D1)
    - am observat de asemeni ca nu face mereu zgomote . in special cand motorul este rece nu prea se aude nimic in neregula.
    - odata cu venirea frigului am sesizat urmatoarele . la iesirea din parcare trebuie sa fac manevra de mers cu spatele. De indata ce pornesc motorul , pun in R si face ca o smucitura , apoi pun in D si smuceste din nou. dupa aceea merge normal. Zgomotele la schimbarea treptelor au inceput sa fie din ce in ce mai slabe, se aud destul de rar si aleatoriu.
    - aseara dupa o stationare a masinii de cateva zile am plecat cu ea si in prima intersectie , in timp ce eram in D, stationat, cu piciorul pe frana incep sa se auda zgomote destul de tare ca un CIOCANIT (parca batea cineva intr-o usa, nu metalic). am trecut-o in N si zgotele au incetat. in urmatoarea intersectie la fel. Ajung la destinatie in parcare , frana, stationez in D , la fel se auzea. La intoarecere parcurg acelasi traseu aproximativ 7-10 km si nu se mai aude nimic.
    - de schimbat, schimba treptele perfect la aceleasi turatii ca intotdeauna, nu patineaza, nu se tureaza aiurea nu are alte probleme in afara de zgomotele mentionate care dupa parerea mea indica clar o problema ce se agraveaza la cutie
    -mentionez ca am efectuat toate reviziile cutiei la fiecare 60.000 la reprezentanta, iar acum la 300.000 trebuie sa fac din nou revizia si reparatia cutiei se pare.

    Ce ma sfatuiti sa fac? Am tot citit despre diverse serviceuri de reparatii cutii automate din tara dar nu stiu catre cine sa ma indrept. As dori ca tot omul normal sa platesc un pret corect, sa am o garantie a lucrarii si sa dureze cat mai putin imobilizarea masinii. eu sunt din Buzau si as fi tentat sa merg la cei de la AUTOMATICO. Au comentarii mai mult bune decat rele.
    Va rog sa ma ajutati cu un sfat sau o sugestie
     
  17. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Nu doresc sa ma pronunt,fiindca e greu sa dai un diagnostic legat de cutie doar pe baza unor informatii,eu tind sa cred ca aveti nevoie de-o reconditionare totala a cutiei la acesti km!Nu stiu ce inseamna "pret corect" pentru dvs.,dar reparatia totala a unei cutii s-tronic poate duce la 3500-4000 euro doar piesele fara manopera!
    Cei de la Automatico poate stiu de problema...important este sa-si asume lucrarea si sa va dea garantie!Mai dau gres si ei este normal,insa nu stiu ce inseamna pentru ei garantie!
     
  18. ovidiu BZ 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2023
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    a6 c7 2.0 tdi 190hp 2014
    Multumesc pentru raspuns. Nu am discutat inca cu nimeni in afara de mecanicul din orasul meu (care este foarte ocupat de altfel si nu foarte interesat sa ma ajute se pare).
    Cat despre pret intradevar este destul de mult 3.500-4.000 plus manopera si alte cheltuieli ajung probabil la 5.000 euro ce mi se pare foarte mult adica aprope de 30 % din valoarea masinii. Nu am figuri de reprezentanta, sa inlocuiesc cutia ci doar sa o repar. Citeam ca o reparatie completa ajunge undeva la 10-11.000 lei.
     
  19. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    10.000 de lei va costa doar mechatronicul,reconditionarea respectiva in banii astia inseamna cel mult "carpirea" unui mechatronic si cel mult un set de ambreiaje,aveti o postare mai sus cu un caz asemanator,"reparatia" a tinut fix un an!Diferenta intre reprezentanta si un service specializat pe cutii,la pret,nu prea exista,preturile sunt cam la fel!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @ovidiu BZ cand te inscrii pe un forum NU pe mizeria aia de facebook (cu toate ca si acolo este valabil ce iti spun) esti obligat sa citesti fara sa intrebi nimic.
    Cand iti cumperi marca asta de masina cu mizeria asta de cutie de viteze (cea automata) iti asumi costurile reparatiilor indiferent de pret si fara sa intrebi cat costa. Cand iti cumperi o mizerie de cutie automata (pentru mine mine toate masinile ce au cutie automata sunt niste mizerii) trebuie sa te astepti sa se defecteze iar reparatiile sunt pe masura si depasesc chiar si jumatate din pretul unei masini sau chiar si peste 7.000 - 10.000 Euro (da, citesti bine si corect pretul).
    In al doilea rand cand te inscrii pe un forum in ziua de azi mentionezi cum ai procedat si ai remediat o problema NU incepi sa intrebi cum repari = remediezi ceva.
    Asta a fost odata demult acum zeci de ani (referitor la intrebari despre costuri si cum repari si remediezi ceva).

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema pentru ca altfel degeaba ai scris mesaje si ai pus intrebari daca nu mentionezi si rezolvarea. Daca nu mentionezi cum ai rezolvat problema mesajele tale sunt scrise degeaba si vor fi sterse fara alte explicatii. Pe cale de consecinta te rog sa revii cu raspuns cat mai curand posibil fara sa mai pui alte intrebari. Bafta.
     
    klausdiag apreciază asta.

Distribuie pagina asta