1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. ovidiu BZ 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2023
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    a6 c7 2.0 tdi 190hp 2014
    @Cristi interesanta atitudine ai si foarte nepoliticoasa as spune. chiar daca esti Staff Member din 2009 tot nu inteleg cum de ai aceasta stitudine dictatoriala.
    O fi poate forumul dumneavoastra personal si privat in care sa va permiteti sa va exprimati liber opinia despre bunurile altor membrii ca fiind niste MIZERII si sa le indicati clar ce sa faca sau nu (esti obligat sa citesti fara sa intrebi nimic). Atentie v-am respectat din politete .Fraza de mai sus a fost o afirmatie si nu o intrebare.
    Ma exprim in consecinta la fel de liber ca si dumneavoastra. Este de tot rahatul ceea ce m-ati scris. Sunt membru in zeci de forumuri profesionale nationale si internationale si nu am intalnit nicaieri o astfel de aberatie (esti obligat sa citesti fara sa intrebi nimic). nu cred ca incalc nici un regulament.

    In alta ordine de idei am cerut un sfat depre unde sa merg sa incerc reparatia, bazandu-ma pe experienta si buna vointa celorlalti membri. nu am intrebat cum sa repar eu.
    Cand o sa rezolv problema semnalata o sa revin probabil la rugamintea dumitale si o sa impartasesc la randul meu experienta mea.

    Calm down buddy!
     
    DeViAnS, popescu luci, raika și alți 3 apreciază asta.
  2. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Omul nu s-a referit ca bunul tau(masina) e o mizerie,s-a referit strict la cutiile automate,care chiar sunt stricacioase!
    Ideea era alta,toti vor ajutor dar nimeni nu vine sa posteze si rezolvarile in urma unei remedieri!Asa ar trebui sa functioneze un forum/grup!
     
  3. ovidiu BZ 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2023
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    a6 c7 2.0 tdi 190hp 2014
    eu stiu foarte bine care este ideea. un pic de bun simt si eleganta in exprimare nu cred ca strica nimanui, cu ata mai putin unui staff member . eu ca un om normal urmeaza sa intreprind niste masuri pentru a remedia problema pe care o am si sunt obisnuit sa ma informez, sa intreb, sa citesc comentarii si review-uri inainte de a actiona.
    Forumurile pentru asta sunt. Pentru discutii.
     
    Bud Man și Aurel G apreciază asta.
  4. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Ai cazut in capcana "informarilor" de tip facebook,din pacate aceste informatii nu te vor duce in directia buna,vei cheltui bani fara ca remedierea sa fie de durata,sau profesionala,cazurile intalnite de tine pe grupuri nu au legatura cu cazul tau!
    Ai nevoie de un service de cutii care sa faca o constatare cu demontare,doar asa te poti apropia de solutia profesionista,costurile date de mine sunt pentru reparatie nu pentru inlocuire,o cutie noua te duce peste 10.000 euro
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @ovidiu BZ fac o exceptie si iti raspund punctual si nu iti sterg direct mesajele.
    1. In primul rand cand te inscrii pe un forum NU incepi cu intrebarile ci cu cititul luni de zile pentru ca sa inveti. Altfel tot ce este scris pe forum este scris degeaba.

    2. Exista reparatori pentru cutia automata in multe judete = regiuni din Romania (Arad, Timisoara, Brasov, Bucuresti, Constanta). Cat de buni sunt (ca si meserie prestata) asta afli singur dupa ce iti repari cutia automata si ne spui si noua. Sunt mentionati aici pe forum cu nume si locatii dar nici macar nu ai fost in stare sa cauti informatia necesara. Esti degeaba pe zeci de forumuri daca nu esti in stare sa cauti ceva.

    3. Nu imi tine mie lectii si prelegeri cum sa vorbesc si ce atitudine sa am pentru ca NU ne tragem de sireturi si NU te-am jignit cu nimic pe tine personal.

    4. La varsta pe care o ai nici macar nu ai proprietatea termenilor gramaticali si nu esti in stare sa citesti o propozitie cap-coada si sa intelegi ce am scris.

    Nu stii nimic si NU ai inteles nimic.
    Nu mai sunt pentru ca NU suntem pe mizeria aia de facebook. Acest forum NU este site de socializare si despre cereri de prietenie. Aici scrii la concret cum ai rezolvat o problema pentru ca NU se reinventeaza roata si/sau apa calda. Daca stii sa cauti exista informatia necesara dar tu NU ai habar sa faci asta dar stii sa comentezi in loc sa taci din gura.
    Pentru asta trebuia sa iei o pauza aici pe forum dar acum trec cu vederea si te scuz pentru prostia scrisa la adresa mea.

    Fara replici la acest mesaj pentru ca situatia sa nu degenereze cu niste consecinte foarte proaste pentru calitatea ta de membru in acest forum.
     
    Bogdan123 și klausdiag apreciază asta.
  6. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Salut,
    Detin un Audi A6 C7.5 2016 cutie viteze S-tronic 0CK DL382 cu tractiune fata. De vreo 2 ani, am un zgomot ritmic pe viraj maxim cand accelerez (nu este zgomot de bataie, se aude ca un hum hum/ vum vum), am ajuns sa schimb cauciucurile la recomandarea mecanicului de la acea vreme desi aveau 1 an vechime. Nu s-a remediat, asa ca am incheiat colaborarea cu el si am inceput sa sap singur dupa problema, si am ajuns la concluzia ca inlocuirea uleiului MTF ar putea rezolva problema mea.
    Zgomotul meu este identic cu cel din linkul de mai jos (video este chiar cel atasat TSB/TPI-ului 2049840/13, am platit 1 ora pe Erwin).
    https://youtube.com/shorts/lqAVpt3HhcU?feature=share

    Conform acestui TSB/TPI, uleiul MTF G 052 549 A2 se inlocuieste cu G 055 549 A2

    Unii au schimbat uleiul MTF punand acelasi cod si a fost liniste pentru 30.000 km, iar altii conform TPI/TSB-ului au trecut la G 055 549 A2, zgomotul disparand definitiv.

    Urmeaza sa fac schimbul complet la cutie ATF, filtrele de pe mecatronic, MTF, baie noua, suruburi noi, mecanicul nu stie de acest TPI/TSB si zice sa-mi puna tot G 052 549 A2.

    Va rog sa-mi rspuneti (daca stiti) daca acest TPI/TSB se aplica si la seria mea de sasiu (vezi prima poza). Eu ma gandesc ca da din moment ce l-am gasit pe baza seriei de sasiu, dar am zis sa mai fac o intrebare sa nu pun ceva gresit incat sa produc daune cutiei.
    Cu ocazia asta sper sa ajute si pe altcineva care se confrunta cu zgomotul.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    TPI-ul e valabil pentru seria ta de sasiu.
    Pune linistit uleiul mentionat in TPI.
     
    OvYd3L apreciază asta.
  8. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Mecanicul tau nu stie despre ce vorbeste,respecta TPI ul si vei rezolva problema...
     
    laca și OvYd3L apreciază asta.
  9. adamg

    adamg 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2022
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7, 3.0Tdi, 2016
    Revin asupra unei probleme poate o sa fie de ajutor cuiva. Acum putin timp am inceput sa am probleme cu cutia automata S-tronic 0B5 de la Audi A6 C7 3.0 tdi. Problema cea mai persistenta consta in socuri date la oprirea pe loc la semafor la trecerea din treapta 2 -1 plus eroarea P17D800. Am recurs la inlocuire de ambreaj complet plus inlocuire din mecatronic:
    N471 Cooling Oil Valve
    N435 Sub Transmission 1 Valve 3 (for clutch valve K1, activation)
    N436 Sub Transmission 1 Valve 4 (for pressure regulation in sub-gearbox 1)
    N439 Sub Transmission 2 Valve 3 (for clutch valve K2, activation)
    N440 Sub Transmission 2 Valve 4 (for pressure regulation in sub-gearbox 2)
    N471 Cooling Oil Valve
    N472 Main Pressure Valve
    Trese circuite x2.
    Problema cu socurile la oprire a disparut doar dupa ce au fost inlocuite si garnituri plan de separatie bloc hidraulic.

    WhatsApp Image 2023-03-03 at 23.16.24.jpeg mecatronic.JPG
     
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Daca tot ai desfacut cutia, era convenabil sa schimbi si aceasta piesa din grupul mecanic al cutiei, senzorul treptelor. Este o piesa cu risc foarte mare de a se strica. Multi care se ocupa de reparatii cutii automate, recomanda so o schimbi daca tot se desface cutia.

    modulo sensore marce.png
     
  11. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Va salut,
    Vroiam sa confirm ca a disparut zgomotul, descris in mesajul meu anterior, dupa ce am inlocuit uleiul MTF cu noul cod.
     
  12. MihaiM071976 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6, 1.8 TFSI (CYGA), 190 CP, 2017, S-Tronic VIN: WAUZZZ4G9JN035257
    Confirm si eu disparitia zgomotului la virare la plecarea de pe loc, prin inlocuirea uleiului MTF, conform TPI.
     
  13. Mazilu Marius

    Mazilu Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A6 C7 ULTRA, 2.0TDI 190CP, CNHA, 2015, WAUZZZ4G7FN048564
    Va salut,
    detin un Audi A6 C7 2.0TDI 190 CP, 2015, cutie viteze S-tronic cu tractiune fata (masina din profil). In urma cu 6 luni (la 205.500 km), am constatat o scurgere de ulei pe cablajul de la cutia de viteze, iar la momentul respectiv masina functiona normal. Ulterior (la 211.000 km), au aparut socuri in cutia de viteze, in special in vitezele 1/2 sau la accelerari mai puternice, fara nici un mesaj de eroare. Am fost la reprezentanta NURVIL din Ramnicu Valcea, iar in urma verificarilor s-a constatat ca exista o pierdere de ulei (ATF) prin mufa mechatronicului din cutia de viteze, cauza probabila a socurilor din cutie, motiv pentru care au luat decizia inlocuirii mechatronicului. Mentionez ca masina are toate reviziile facute la aceasta reprezentanta, iar ultimul schimb de ulei in cutie a fost la 180.000 km.
    Ulterior, dupa inlocuirea mechatronicului si adaptarea pe cutie, au reaparut socurile la schimbarea treptelor de viteze.
    In urma discutiilor cu cei de la reprezentanta (la 212.000 km), s-a luat decizia de inlocuire si a ambreiajului in speranta ca se vor rezolva problemele in totalitate. Dupa inlocuirea ambreiajului si adaptarea pe cutie, din nefericire, socurile in cutie nu au disparut. Cei de la NURVIL au spus sa merg asa cu masina aproximativ 1000 km pentru ca noile componente sa se adapteze la modul de conducere, iar daca socurile nu dispar sa revin pentru o readaptare.
    Costurile totale cu inlocuirea mechatronicului (0CK 325 026 AE), a ambreiajului (0CK 141 030 N), a uleiului ATF si manopera s-au ridicat la 15.000 lei.

    Sunt disperat, dupa inlocuirea practic a principalelor componente ale cutiei de viteze, simt ca am epuizat toate variantele fezabile. Sper sa nu ajung la inlocuirea in intregime a cutiei de viteze. Chiar nu stiu ce mai este de facut in conditiile in care nu exista nici un mesaj de eroare, jumatate din cutie a fost inlocuita cu componente noi si originale, iar socurile/smuciturile nu au disparut.

    Va rog sa imi spuneti daca ati mai intampinat aceasta situatie si cum ati rezolvat problema.
    Daca, prin nu stiu ce minune voi rezolva aceasta problema, am sa revin cu detalii. Multumesc anticipat!
     
  14. Sobyta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 2.5tdi bdg 2004
    Va salut,
    Acceasi problema o am si eu la un alt model de Audi (A7 cu 240.000 km) ce are cutie automata S-tronic, vibratie in treapta 2 subturat. Am incercat recalibrare insa la unul dintre pasi nu imi da voie, se tureaza cateva secunde iar apoi apare Aborded for Safety Reason. Am incercat cu 2 diagnoze VCDS. Cu ce versiune VCDS ati reusit ? Stiti cumva cum pot rezolva ? Multumesc
     
  15. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
  16. Andrei Vacar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2023
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C7
    Salut. Pana la urma cum ai rezolvat problema la cutie?
     
  17. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Se inlocuiesc ambreiajele ... simplu !
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @klausdiag ambreiaje la multitronic ? Ia mai informeaza-te putin.

    @Andrei Vacar trebuie verificata uzura de la lant si variator, si mai trebuie vazut daca pe partea electronica totul este normal.
     
  19. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @klausdiag nu sunt ambreiaje, cele din poza ta, dar daca tie asa iti place sa le numesti este problema ta.

     

Distribuie pagina asta