1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la A6 C8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C8 (2018 - prezent)' creată de Serbanescu Raoul, 3 Feb 2020.

  1. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Baietii de sus discuta despre fix aceeasi cutie.

    2.0tdi si 2.0tfsi sunt deservite de fix aceeasi cutie.
    Si numa refer doar ca si arhitectura, adica dublu ambreiaj cu 7 trepte.


    Nu are nimeni motor mare diesel ca sa aiba ZF8, adic o cutie cu convertizor de cuplu


    Cutiile cu 7 trepte cu dublu ambreiaj nici nu au un asa convertizor, despre care se tot vorbeste pe acest topic.

    Se fac niste confuzii grave, chiar intre posesorii care vorbeau pe paginile anterioare.
     
    Ultima editare: 14 Mar 2021
    TDR apreciază asta.
  2. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Deschizatorul topicului are 50TDI si el are ZF Tiptronic, de aceea am ramas cu aceasta idee.
    Apoi au aparut si alti colegi cu 40TDI care au spus ca au acelasi comportament, dar eu ma refer strict la cei care au ZF ca si mine de altfel si inteleg despre ce vorbesc dar partial am si eu 'problemele' lor.

    Cred ca depinde fiecare cu ce compara si ce asteptari are.
     
  3. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Si a mea e S Tronic.La inceput nici eu nu am simtit acea intarziere la accelerare,dupa 15000 a inceput sa fie evidenta.Acum e chiar de nesuportat!
     
  4. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Ok Ionut.
    Nu am fost atent eu...nu stiu de ce traiam cu impresia ca toti au 2.0tdi.

    @tim s, ma faci cu capul.
    Acum se comporta halucinant de bine si efectiv am si termenul comparatiei cu bmw. Gasesc ca pe audi merge si mai bine.
     
  5. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Eu am 45000 si sunt foarte multumit...cu exceptia la delayul ala la incetinire si repornire rapida....si nici ala nu il am tot timpul....dar per total e super ok....
     
  6. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Sunt pline forumurile internationale cu comentarii pe aceasta tema.Interesant e raspunsul primit de cineva care a raportat aceasta problema la fabrica:

    "Audi AG has admitted there's a 'start-off delay'. It says "The 3.0 TDI (210 kW / 286 PS) has been designed for efficiency and driving comfort. We are aware that this vehicle currently features a certain start-off delay. With a view to product optimisation, we are currently developing and testing suitable measures to improve the engine and transmission control in order to improve the start-off performance.”

    Dear Audi gearbox, what is going on? | Our Cars | Honest John

    L.E:
    Uite, am mai gasit ceva interesant pe net:"A new update has been released that supposedly fixes the problem. Update number 23CK, TPI 2060454/1."

    Maine sunt peste cei de la Porsche Timisoara.
     
  7. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    @tim s 3.0 e tiptronic...alta cutie, alt comportament....mai lenta ca stronicul...dar duce cuplu mai mare
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tiptronic-ul pe langa fiabilitate, are si costuri de intretinere/reparatie considerabil mai mici decat S-Tronic-ul.
     
    TDR apreciază asta.
  9. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @tim s ce spui tu acolo este vorba despre ZF Tiptronic, asa cum spuneam si eu mai sus, complet altceva decat ce ai tu pe masina..

    @traian si decebal e bine ca am elucidat misterul si tu esti multumit de masina si cutie :)
     
  10. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Are careva impresia ca atunci cand comuta din reverce in drive, schimbatorul ii agata si nu intra in drive?

    Mi s-a intamplat destul de des si am impresia ca trebuie usor impins spre stanga cand bagi in drive din reverce.

    Practic agata, incerc din nou imprins spre stanga usor si merge.

    Vreun feedback pe tema asta?
     
  11. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Acum vin din service Audi.Am mai incercat inca o data sa vad daca a aparut vreo actiune pentru acea intarziere la accelerare.

    Concluzia oficiala Audi:ei stiu ce existenta acelei probleme, e la toate masinile A6,A7,A8 si Skoda si nu au nicio solutie> Mi-au zis ca pot sa fac drive test cu orice masina ca sa ma lamuresc ca asta e! Jenant!Penibil! Cum poti sa vinzi in continuare masini cu asemenea probleme fara sa ii informezi pe clienti?

    Ma gandesc daca o mai tin sau o vand cuiva care conduce foarte molcom!:(
     
  12. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Nu stiu cum dracu, dar nu am cuvinte sa spun cat de bine merge cutia mea. Sper sa ramana asa.
    Ma ingrijoreaza faptul ca tu spuneai ca initial a ta functiona bine.

    Tu ai problema aia cu agatatul la comutarea din reverce in drive?
    Vezi mai sus.
     
  13. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Nu. Am mai spus-o,in afara de acea intarziere la accelerarea de la 2000 la 3000 de ture,in rest masina merge impecabil.Din pacate delayul poate fi factor de accident.
     
  14. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Un pont:daca vreti un comportament mai sportiv al cutiei chiar si in D ,scoateti ESP-ul. este o diferenta majora chiar daca acel delay nu dispare de tot!
    Daca tineti butonul de ESP apasat cateva secunde se dezactiveaza mai multe functii cum ar fi start-stop,pre-sense.......
     
  15. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Tot in speranta de a rezolva acel lag la acceleratie, dupa multa lectura pe net, am decis sa imi comand un dispozitiv de la PedalBox.

    PedalBox

    A venit in 2-3 zile, e usor de instalat si surpriza, chiar are un efect semnificativ asupra comportamentului pedalei de acceleratie. Are trei trepte de reglaj: City, Sport si Sport+, fiecare cu subsetari de finete. Am ales varianta cu control de pe telefon, asa ca am putut sa il maschez in compartimentul-manusi.
    Repet, acum e altceva, masina are un alt comportament DAR ... DAR tot nu revolva total acel lag.
    Desi produsul se poate returna pana in 30 de zile daca nu esti multumit de el, desi nu a rezolvat total problema pentru care l-am comandat, am ales sa il pastrez. Celor care au un stil de conducere mai sportiv, il recomand.
     
  16. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    @TDR
    Dar tu la ce te referi cand spui delay la incetinire si la pornirea rapida?

    Singura chestie pe care am observat-o a fi un pic mai lenta, este atunci cand sunt pe start stop, motorul e oprit la semafor si vreau sa plec.
    La ambele masini, nu apas acceleratia si apoi sa o tin apasata in continuare pt a pleca.
    Dau un click pe acceleratie pt a porni motorul si apoi apas din nou.
    La audi imi intarzie plecarea de pe loc 2-3 maxim 5(desi nu cred ca sunt 5) zecimi fata de cealalta.
    Si chiar daca sar peste acel click si tin apasat continuu din mom in care se pune verde, e la fel.
    Nu am absolut nicio problema cu asta, era asa, ca observatie.

    Singura chestie care ma supara, dar nu ca sa ma deranjeze, este agatatul levierului cand comut din reverce in drive si trebuie sa repet manevra cand se intampla asta.
    Sau, se mai intampla o chestie cand o iau repede: pornesc motorul si instant apas pedala de frana si bag in drive. Fara exceptie trebuie sa repet manevra ca si cum nu as fi tras levierul pana in capat. Poate chiar nu il trag pana in capat din cauza ca fac manevra repede si probabil incomplet...nu stiu.

    Cu toate pe care le-am scris pe diverse topicuri, inclusiv aici, pot trai fara probleme si sper eu ca e o critica constructiva.

    Singura chestie care m-ar supara f tare ar fi sa ma lase in drum. Am patit asta in juma de mil de km o singura data acum aprox 10-12 ani cu o jetta cu motor de 1.6tdi cand mi s-a blocat clapeta de admisie aer si motorul evident ca nu a mai functionat.
    Era vineri seara, la 120km de destinatie si alti peste 200 de casa. Am chemat sa ma ia pe cineva care era in locul unde trebuia sa ajung.
    La intoarcere am mers catre buc cu o persoana care era in in localitatea unde ajunsesem eu si m-am sincronizat sa ajung la masina defecta impreuna cu platforma care venea sa o ia.
     
    Ultima editare: 28 Mai 2021
  17. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Tot din cauza start-stop-ului cand se opreste la incetinire si vreau sa pornesc repede. Am patit-o de cateva ori la intrare in giratorii, parca o ia razna si nu stie ce sa faca, dar daca il dezactivez dispare problema.
     
  18. bskmiki 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, 50TDI, 2019
    Salut,
    A schimbat cineva uleiul la cutia automata de pe A6 C8 2019 cu motor 3.0 TDI si 286 cp, stiti care sunt intervalele de timp sau km pentru schimb ulei ?
    Audi spune ca e cutia sigilata si nu e nevoie de schimb dar tare greu imi vine sa cred. Multumesc
     
  19. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    In principiu, cutiile ZF cum ai tu, chipurile au uleiul pe viata.
    La cele cu dublu ambreiaj, schimbul de ulei se face la fiecare 60.000km
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -

Distribuie pagina asta