1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la A8 D3 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de edwardmihail, 11 Mar 2009.

  1. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    pe la simering la prinderea cardanului? se poate schimba, e piesa separata.
     
  2. Bujdei 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A8
    Am achzitionat si eu recent un A8 motor 3.0 diesel. Am fluctuatii la turometru intre 1400-2000 ture ,iar cateodat in momentul decelerarii fluctueaza turometrul intre 800-1200.Am sesizat ca se intampla in jurul vitezei de 60Km /h in special treapta 4-5 .Dupa aparitiea acestor fluctuatii in momentul accelerarii fortate parca masina ar avea un delay (sper sa ma exprim bine}dar daca accelerez in forta de pe loc , adica peste 2000 de ture masina schimba perfect fara suturi. Singura eroare a masini este un senzor Tampon Cutie.Un mecanic a zis ca de vina ar fi convertizorul si sa incerc sa il achizitionez Reconditionat de firma ZF direct. Are cineva vreun Sfat ? Multumesc
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Convertizorul este de vina. Il poti reconditiona la orice firma, cu garantie.
    Totodata fa si schimbul de ulei in cutie.
     
    lucian190 și Bujdei apreciază asta.
  4. Bujdei 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A8
    Multumesc pentru promtitudine. Exista convertiozoare reeconditionate de firma ZF sau asta e can can ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista, dar nu cunosc pretul.
    Si eu am cautat sa reconditionez unul si am primit preturi intre 1200 si 1800 ron in conditiile in care te duci cu el demontat, "in punga".
    Majoritatea firmelor ce reconditioneaza convertizoare vor manopere exorbitante pentru demontat/montat, in conditiile in care sa dai cutia jos la orice service platesti intre 350 si 500 ron.
     
    Bujdei apreciază asta.
  6. Razvan_B 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A8 3.7 2004
    Salutare! Sunt nou pe aici si sper ca am nimerit bine. Am un audi A8 3.7 din 2004 si am doua erori.. poate sa mai intalnit cineva cu ele... :
    17090 - Transmission range sensor f125
    P0706 - 000- implausibile signal intermitent

    17235 -Park/Neutral switch input circuit
    P0851 - 001 - short to ground - intermitent
    Prima eroare este pe cutie si a doua la motor.

    Am inteles ca pot fi legate intre ele erorile. Multumesc mult.
     
    Ultima editare: 12 Sep 2018
    VRobert apreciază asta.
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    in ambele cazuri se rezolva prin schimbarea senzorilor, F125 e pe cutie, e resonsabil de selectare intre P,R,N,D. Celalat banuiesc ca este pe placa de la schimbator din masina si e in scurt, probabil ca nu o poti porni?
     
  8. Razvan_B 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A8 3.7 2004
    Masina porneste si merge dar cateodata nu imi mai recunoaste D in mers e ca si cum e pe liber. O bag in S si merge si 1000 de km asa si dupa daca o bag in P intra cutia in avarie si nu pot sa o mai scot din P dar dupa un timp cam 30 de minute isi revine la normal.
     
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ramane blocata in P din cauza acelui switch de pe placa schimbatorului din masina, e un magnet acolo. D-ul nu-l mai recunoaste din cauza F125. Nu e nimic grav, schimba-le si va fi totul ok. Poti lua cu totul placa de la schimbator de prin dezmembrari, o verifici inainte daca poti sa nu aiba aceeasi hiba. F125 insa l-as lua nou, alea pica mai des decat switch-ul de N si nu stii cat te va tine unul SH.
     
    Razvan_B apreciază asta.
  10. Razvan_B 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A8 3.7 2004
    Ok, multumesc mult pentru ajutor. Drumuri bune
     
  11. Audi A8 4E

    Audi A8 4E 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Loc.Reghin Judet.Mures
    Masina:
    AUDI A8 4E 2005
    Stie cineva daca e utila metoda aia cu apasarea pedalei de acceleratie, apoi contactu pe 2 15 secunde apoi iei contactu si cheie din el, si lasi pedala de aceleratie! Face ceva chestia aia?? as vrea sa o fac la a8 d3
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca nu ai probleme mecanice la cutie, o mica diferenta se simte... dar serveste pentru a reseta pedala de acceleratie. Incearca, nu ai nimic de pierdut.
     
  13. Audi A8 4E

    Audi A8 4E 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Loc.Reghin Judet.Mures
    Masina:
    AUDI A8 4E 2005
    Marian la cutie ceva am pentru ca de exemplu la trecerea din a viteza intai in viteza a doua pe D am o mica latenta iar la viteza mare 90 100 daca-i dau kick down, uneori da o smucitura dar foarte rar.
    Am pus testeru pe ea acum cateva luni dar pe cutie nu dadea nimic eroare no fault codes.
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Astea sunt aproape normale. Daca vroiai sa faci aceasta adaptare pentru ca ai mereu smucituri sau altele, atunci iti spuneam ca nu rezolvi nimic. Dupa aceasta adaptare sigur vei simti o inbunatatire, dar daca este o problema mecanica la viteze, in timp va reaparea.
    Tiptronic este singura cutie automata care memorizeaza stilul de condus si periodic isi modifica parametri. Cu aceasta adaptare teoretic esti sigur ca pleci de la "zero".
     
    Cain apreciază asta.
  15. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Cand vrei sa schimbi uleiul la cutie mergi la service Faur in Bucuresti si acolo te vei lamuri daca sunt sau nu probleme la cutie..eu aveam niste mici smucituri la schimbare viteze 1-2, 2-1, 2-3, 3-2..am schimbat ulei la ei, facut adaptare, proba de drum etc..la final mi-au spus ca are o uzura normala dar nimic de speriat si ca in aprox. 10.000km se va duce convertizorul si cam dupa 15.000km s-a dus. Dupa ce am facut schimb ulei+adaptare la ei in timp s-au dus si smuciturile, recomand cu caldura vizita la ei.
     
  16. Nicu A8

    Nicu A8 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2019
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A8 d3 4e 3.0tdi
    Salut de cand am luat A8 d3 4e 3.0 2005, am o mica vibratie si in P si in mers la orice viteza peste 50 60km/h pe tester imi da defecr un tampon sau suport la cutie de viteza, oare de acolo sa provina vibratia? Am pus si alte roti la fel pe drum drep autostrada se simte vibratia nu foarte tare dar se simte
     
  17. Nicu A8

    Nicu A8 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2019
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A8 d3 4e 3.0tdi
    Va salut, recent am schimbat uleiul in cutiuta si mai nou am urmatoarele probleme
    Pornesc de acasa totu ok merg pe drum iar masina cand i da adoua sau a treia nu stunt sigur, am o mica smucitura sau inpingere asa o simt eu, in restu vitezelor nu face nimic
    O alta chestie iarasi merg prin oras si las aceleratia la 20 10 km ora depinde dupa ce o las si imediat o calc iara finut am o smucitura ca un joc de suport se simte la cutia manuala ceva in genul ala!
    La viteze mari 90 100 120 cand dau cick down uneori uneori smuceste destul de tare!
    Inainte de schimbul de ulei mai facea dar nu asa pronuntat aceste simptome!
    SPECIFIC ca am schimbat suporti de pe cutie cei doi cu doi second amandoi perfect iar mecanicul cred ca mi-a rupt o mufa sau a distruso mufa de pe partea stanga a cutiei pentru ca la momentul cand am dus masina la el aveam eroare pe dreptul CIRCUIT INTRERUPT! acum am eroare pe stangul SCURT LA MASA asa imi da eroare
    Am incercat ambi suporti pe partea dreapta nu dau eroare nici unul merg perfect dar cand il pun pe stanga pe oricare din el ramane in SCURT LA MASA deci ori mufa ori cablul ori nustiu ce a facut acel mecanic super bun! Sa fie din acel suport aceste smucituri??? VA ROG SA MA AJUTATI pentru ca in zona mea nu prea am mecanici competenti pentru asa ceva
    Am bagat ulei ravenol in cutie pentru ca asta baga acel service de cuti din zona mea in toate masinile aduse la ei! sa fie o problema?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie dat jos blocul de valve si curatat, implicit verificat valvele. Blocul de valve se scoate afara si se curata/inlocuieste ce este uzat pe el.

    Nu e nevoie sa desfaci cutia, se da jos capacul pe unde ti-a inlocuit filtrul cand ai facut schimbul de ulei si demonteaza blocul de valve.
     
    Nicu A8 apreciază asta.
  19. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Nicu A8, n-as umbla in cutie inainte de a rezolva problema suportilor si a reseta valorile de adaptare ale cutiei. Verifica si nivelul de ulei.
     
  20. Nicu A8

    Nicu A8 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2019
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A8 d3 4e 3.0tdi
    mihaicristian
    Mai nou a inceput sa faca si urmatoarele: la trecerea din treapta 2 in 3 face socul ala mic impingerea aia, daca-i dau kick down la 80 90 km/h pe ora sare si-i da un soc destul de tare sau daca schimb din padele din a 5-a in a 3-a treia sau din a 6-a in a 3-a iar simt socul ala cand ii dau cox.
    Uneori cand pornesc de acasa merg frumos cu ea si cate o data schimba si se tureaza un pic ca si atunci cand apesi pedala mai mult adica ii da a 3-a si se tureaza. Oare ce sa fie ?
     

Distribuie pagina asta