1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. ilie hordoban 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2024
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 2011
    Buna seara
    Am un audi a6 C7 din 2011 motor 2.0 de 177 Cp cu cutie de viteze multitronic CVT. La plecarea de pe loc in unele situații are un mic șoc iar in treapta a 2-a, parca se aude un mic sunet. In rest cutie schimba bine. Doar la plecarea de pe loc face acel mic șoc si asta nu tot timpul.
    In plus, la plecare dintr-o rampa mai abrupta a murit motorul. Se poate sa fie aceasi cauza ? Vreo rezolvare ? Multumesc pentru răspuns.
     
  2. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Discurile de ambreiaje pentru forward uzate, problema clasica la cutia multitronic cod 0AW

    Vino cu rezolvarea te rog după reparatia cutiei pentru ca altfel mesajul tau este scris degeaba.
     
  3. Andrei Vacar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2023
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C7
    Da. Asa e face și la mine. Momentan circul așa cu ea de 1 an. Dacă ești atent la plecare e ok. Vreau să schimb discurile pe viitor. Ca si costuri la Cluj la Autoshift sunt 5000 lei discurile. Iar cu totcu schimbarea de volanta și ulei in cutie ajung undeva la 10 mii lei. Dar, repet, dacă ești atent mai poți merge o perioadă așa. In pantă abruptă e mai greu. Strict plecarea de pe loc e problema. După, pe la 5 km/h intră CVT-ul și nu mai ai probleme. Discurile de ambreiaj le folosește cutia strict la plecarea de pe loc, și dacă nu mă înșel și in R.
     
  4. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Poti merge asa cu riscul sa distrugi variatoarele si lantul, iar dupa, dublezi suma sa o poti recondiționa !
     
  5. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    În caz că se lovește cineva de eroarea P2805 correlation error, dar fără a fi memorată, o cauză poate fi senzorul de poziție al levierului. La modelul 0ck e în exteriorul cutiei. La mine citea pozițiile corect, dar apărea eroarea la diagnoza, așa că i-am făcut o revizie completă ceea ce implică scos mecatronica pentru acces la filtre, așa e la 0ck.

    Ulei ATF G055529A2 - 5 litri
    Ulei MTF G052549A2 - 4 litri
    Baie ulei 0CK321359M
    Bușon golire 0CK321439A (2 buc)
    Țeavă 0CK325107F (1 buc)
    Șurub baie N10156207 (25 buc)
    Garnituri mecatronic - 0CK325443 0CK325444, 0CK325445, 0CK325446 (1 buc din fiecare)
    Garnitură 0CK927523 (1 buc) + 0CK301191A (1 buc)
    Filtre mecatronic - 0CK325421A, 0CK325121D, 0CK325149D (1 buc. din fiecare)

    Ulei am pus OE, filtre Hengst (pe OE sunt produse de Ibs filtran, ei sunt principalul furnizor OE cam la majoritatea, dar în ultimii ani și Hengst sunt furnizori OE, ca ex. pe cutii ZF) baie tot OE (se găsește și pe Hengst cod HG104H D835, dar nu era în stoc când am făcut eu revizia) restul pieselor tot OE.
    La aprx. 290k km, uleiul MTF era praf și pulbere (vina mea că am fost ignorant și nu l-am schimbat mult mai repede), cel din cutie era ok, dar e drept că l-am dat jos la 50k km.

    În afară de piesele pentru revizie, se mai adaugă:

    Senzor poziție 0CK927753J (1 buc)
    Simmering 0CK321199 (1 buc)
    Garnitură 0CK927523 (1 buc)
    Șurub WHT002459 (3buc)
    Șurub N91043601 (2 buc)

    Piesele au fost achiziționate de mine și schimbul a fost făcut la un service specializat în astfel de cutii. Cei de la reprezentanță nu fac schimb de filtre pe mecatronică. E o revizie costisitoare, dar oarecum necesară, mai ales la un km ridicat.

    20240325_075838.jpg IMG-20240325-WA0003.jpg
     
    CB927MF, mihaicristian și Ionut Stancu apreciază asta.
  6. ilie hordoban 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2024
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 2011
    Buna seara.
    Revin cu un răspuns la problema cu șocurile la plecarea de pe loc la cutie de viteze CVT.
    Așa cum a spus si @klausdiag discurile de ambreaj pentru mersul înainte a fost problema.
    Le-am înlocuit la Cluj la AutoShift. Azi am fost după mașina si totul pare sa fie in regula. Am făcut plecări din rampa si plecări mai bruște.
    Rezultat: fără șoc la plecarea de pe loc. Multumesc mult pentru ajutor.
     
    klausdiag apreciază asta.
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut,
    Eu am un Audi A6 C7 2.0 tdi Quattro cu stronic DL501 0B5. La 135 km/h acul turometrului sta la 1950 RPM. La doi prieteni ca au acelasi motor, dar tractiune fata, la aceiasi viteza la ei sta acul turometrului la 1650 RPM plus-minus. Este asa de mare diferenta intr-e aceste cutii la rapoarte ? Am facut probe ieri in autostrada toti trei, eram unul dupa altul pe pilot automat.
     
  8. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 3.0 TDI 218 PS
    aveti si exact aceleasi dimensiuni la anvelope?
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Da, 255/35/20 am eu cu unul din ei, celalalt daca nu ma gresesc are 255/40/19.
     
  10. Andrei Vacar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2023
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C7
    Deci sunt serioși băieții de la Autoshift Cluj? Cât te-a costat?
     
  11. worldchanger 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2024
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A6 C7 2013
    Buna ziua,
    Am un Audi A6 C7 si ieri, pentru prima data,cand masina este in P sau N, am auzit un zgomot cand apas frana. Am întrebat în multe locuri si imi spun ca este normal. Mașina face același zgomot ca si cea in video. Este o problemă ?

    .
     
  12. Andrei Vacar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2023
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C7
    @worldchanger Este sunetul normal de la piedica din schimbător. Piedica care se retrage doar când apeși frâna.
     
  13. worldchanger 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2024
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A6 C7 2013
    Am inteles, multumesc pentru raspuns. M-am speriat nestiind despre ce e vorba si prima data cand am observat o fost ieri.
     
  14. Comanf 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2017
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi a6, 2.0 TDI, 2007
    Salut,
    La al meu audi A6 C7, 2016 (facelift), motor 2.0 diesel 190 cai, cutie S-Tronic 7+1 am zgomote la cutie adica asa am cumparat-o cu zgomote la cutie, mai exact are un sunet ca un “uruit continuu”, ca de rulment, in treptele impare (1, 3, 5, 7) si doar cand accelerez, cand iau piciorul de pe acceleratie, nu se mai aude. In treptele pare (2, 4 , 6) nu se aude.
    Si de 2 zile imi apare GEARBOX MALFUNCTION, dar in 10 secunde dispare.
    As fi recunoscator pentru un raspuns daca a mai intalnit cine problema aceasta. Zi buna.
     
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pachetele de ambreiaje pe duca. K2 e aproape mort. Pregateste-te pentru schimbarea totala a lor. Ca sfat, revizioneaza si mecatronica,si solenoizii, si sensorul de trepte din grupul mecanic, pentru ca a ta cutie va fi dezmembrata complet.
     
  16. ilie hordoban 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2024
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 2011
    Din punctul meu de vedere, da. De exemplu am mai avut mici neclarități legate de modul de funcționare al cutiei. Plus au uitat sa șteargă zona de diferențial si părea sa am scurgeri. Am mers din nou la ei si am fost in test si mi-ai făcut încă o verificare fără sa plătesc ceva in plus (am primit garanție 2 ani sau 100.000 km pentru lucrarea făcuta). Atașez o poza cu costul reparației.
     
  17. Adrian573847 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2024
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI Quattro 2011
    Salut,
    Am masina din profil un A6 C7 3.0 tdi 245 cai Quattro, cutie S-Tronic la care, după ce l-am dus deja la 2 service-uri diferite sa-i verifice/schimbe mufele și contactele exterioare plus ca am actualizat softul de pe cutie, încă am următoarea problema: dupa câteva zeci de minute de condus, deobicei când calc pedala brusc sau urc o rampă sau etc., mașina intra automat în treapta a doua. Imi apare în bord "Gearbox malfunction: you can continue driving with limited functionality " și merge doar în vitezele 2 și 4.

    Ciudat e ca dacă opresc motorul și îl pornesc din nou, dispare eroarea și masina se conduce normal ca înainte.

    Am observat ca pe autostrada la 120-130 Km/h apar niște smucituri și acul turometrului tot sare iar mașina tot schimba vitezele aiurea. Va atașez mai jos diagnozele și m-ar ajuta enorm de mult un răspuns. Multumesc :)
     
  18. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Nu ai pus toate erorile de pe cutie,da o serie sasiu si cauta niste oameni profesionisti care stiu sa repare o cutie!Faptul ca toti doreii actualizeaza softurile fara sa verifice TPI urile de producător asta duce la alte probleme,nu la rezolvarea lor!
    Defectele pe cutie nu se repara cu update-uri de soft,este o abordare de dorei!
     
    Ultima editare: 12 Oct 2024
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad BiTDI
    De obicei cutiile de quattro sunt mai scurte (sta mai turata la aceeasi viteza in aceeasi treapta). Si la manuale e la fel. Ori poate sa difere diferentialul...etc. Ideea e ca e normal sa nu aveti aceeasi turatie.
     
    Aurel G apreciază asta.
  20. MihaiM071976 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6, 1.8 TFSI (CYGA), 190 CP, 2017, S-Tronic VIN: WAUZZZ4G9JN035257
    Buna seara.
    Am un Audi A6 C7 1.8 TFSI, 2017, cutie S-Tronic, serie sasiu: WAUZZZ4G9JN035257.

    Am incercat cu TPI 2038191/9/2018 (volanta insurubata in stare tensionata pe discul de ambreiaj) care presupune demontarea volantei, rotirea 360 grade si montarea la loc (in service specializat), si face la fel.
    Precizez ca vibratiile sunt in R cu motorul rece, fara accelerare, daca motorul este cald face mai putin sau chiar deloc.
    Si mai am vibrații la redemararea în D2 (demarare imediat înainte de oprirea autovehiculului).
    Erau exact doua dintre constatarile TPI-ului 2038191/9/2018.
    Cutia schimba fara probleme, pe tester nu are erori, schimburile ulei, placute samd toate facute doar cu piese originale, si la timp. Masina are acum 98.000 km.

    Va rog sa imi spuneti si mie o solutie in afara de schimbat volanta, schimbat kit ambreiaj si asa mai departe adica pe incercate prin eliminare deoarece piesele OE (originale) sunt scumpe si nu le-as schimba la 98.000 km daca nu este necesar.
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta