1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de Ovidius, 29 Iun 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Convertizorul nu da suturi.
     
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Personal, dar e strict parere de nepriceput, parca ar cupla puntea spate si o face destul de violent. Clar este ca lovitura este in spate, insa apare ocazional. La un drum de 150 km face o data, de 2 ori..... Nu sunt genul de sofer sportiv, imi place sa merg in ritmul meu, sa ma bucur de drum, de confortul oferit de masina.... Cu exceptia acestei probleme cutia schimba impecabil si la oras si la drum lung, nu smunceste nici in frana de motor, nici cand face cruising si nici cand recupleaza cutia.
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pe vechiul model multa lume avea aceasta senzatie din cauza despartitoarelor din rezervor si isi facea balans carburantul.
     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Revin cu un update. Este posibil sa dea acele socuri in spate din cauza presiunii mai scazute din avelope ??
    Eram cu rotile de iarna, pe 18, jante de Q7, doar ca erau cumva umflate la 2.2, toate 4.
    Dupa ce am trecut la rotile de vara pe 20, am facut un drum la Bucuresti(350 km). La dus am mers cu 2.2 presiune in roti(din lipsa de timp, sunasem la vulcanizare sa imi pregateasca rotile, verificare echilibrare......numai cat sa le pun pe masina, ceea ce am si facut). La Bucuresti am oprit la o vulcanizare sa verific presiunea si am crescut la 2.6 cum scrie pe eticheta. DUpa ce am crescut presiunea nu a dat nici un fel de soc.
    Se poate sa fie presiunea vinovata sau doar noroc ca dupa nu a mai smuncit ?
     
  5. Ciobanu ion

    Ciobanu ion 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2021
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi q7,an2008, 3.0BUG
    Salut,
    La masina din profil Audi Q7 3.0 tdi cod motor BUG an 2007, cutia automata smuceste tare dar doar la cald, la rece schimba/functioneaza ca si noua. Mentionez ca am schimbat uleiul + filtrul si face tot la fel. Ceva sfaturi/pareri ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se da jos blocul de valve, se curata si dupa caz se inlocuiesc pucurile, placa de metal si solenoizii.
    La montarea blocului obligatoriu se pune garnitura noua intre bloc si cutie (cu timpul garnitura se taseaza si devine rigida, daca pierzi presiune pe langa ea, schimba treptele mult mai brutal).
     
    Ciobanu ion apreciază asta.
  7. Ciobanu ion

    Ciobanu ion 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2021
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi q7,an2008, 3.0BUG
    De ce se intampla sa dea suturi doar la cald?
    De unde pot cumpara piesele mentionate de tine? La distribuitorii de piese auto nu se gasesc( bardi/unix).
    Multumesc
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa ce ti s-a spus si nu mai intreba de ce da suturi la cald pentru ca sunt zeci de cauze. Mergi la un bun reparator de cutie automata.
    Bardix si Unix sunt revanzatori. Distribuitori principali de piese auto in Romania sunt: Autonet, Augsburg, Materom, Autototal si Intercars.
    Piesele alea le cumperi, cel mai bine, de la reprezentanta pentru ca ai discount la piese.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Ciobanu ion Pentru ca, fizica, dilatare/contractie termica si pentru ca exista depuneri.

    Majoritatea se apuca de revizia cutiei (ulei + filtru) doar cand incepe a da probleme.
    Pana atunci nimeni nu isi bate capul sa o intretina ca la carte, pentru a evita aceste probleme.
     
  10. Ciobanu ion

    Ciobanu ion 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2021
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi q7,an2008, 3.0BUG
    Salut,
    Am achizitionat o noua cutie din dezmembrari cu garantie si tot ce trebuie, acelasi cod ca si a mea (HXG). Aveti idee daca trebuie facuta vreo adaptare/codare la noua cutie la montajul pe masina mea ? Urmeaza sa o montez pe sfarsitul saptamanii si as vrea sa stiu si de la voi nu doar ce imi spune mecanicul (pentru ca in ziua de azi, pentru bani, omul poate spune multe).
    Multumesc anticipat.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai luat tot o cutie de 12-13 ani … e clar.

    Faci schimbul de ulei + adaptarea descrisa pe site-ul RossTech (este mentionata si in topicul pentru A6 C6).
     
  12. Ciobanu ion

    Ciobanu ion 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2021
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi q7,an2008, 3.0BUG
    Am achizitionat cutia de pe o masina cu doar 130.000km, care ar fi costul estimativ corect pentru manopera montare cutie?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai scrie asemenea mesaje .... ma abtin sa le cataloghez pentru ca te superi.
    Raspunsul este: cat vrea mecanicul sa ceara pentru montaj. La demontare si montare sunt mai multe de facut nu doar demontare cutie veche si montarea cutiei SH achizitionata. Se spala piese si se curata locul demontari, se curata suruburi, se masoara, iar se spala cutia SH si multe, multe altele.
    Pentru asta trebuie sa platesti si platesti cat vrea mecanicul respectiv pentru ca fiecare mecanic are tarife diferite. Asta este tot.
     
  14. Ciobanu ion

    Ciobanu ion 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2021
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi q7,an2008, 3.0BUG
    Sunt unii care exagereaza cu preturile, spre exemplu mi-a zis unul ca el da motorul jos pentru schimbul cutiei, sa fim seriosi, nu crezi ca totusi este dus la extrem ?
    Intrebam doar pentru a face o comparatie, pentru a imi face o idee, ca de achimbat oricum o schimb, dar nici sa platesc de trei ori pretul nu il platesc
     
  15. Marius Cirstescu

    Marius Cirstescu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi Q7 3.0 2007
    Salutare,
    Am un Audi Q7 2007 233 cp pe care il am din 2018. Singura investitie a fost doar schimbul de ulei la motor. De ceva timp incet incet a inceput sa dea cateva smucituri din cutie. In schimb ieri a smucit atat de tare incat am simtit ca si cum m-a lovit cineva din spate. Ulterior cutia a ramas blocata pe treapta 3 si pleca foarte greu de pe loc. In drum spre casa cutia s-a decuplat singura dar pe bord indica tot treapa 3 si masina nu se mai accelera, de exemplu in panta nu se mai deplasa decat in R. Am oprit si pornit motorul cutia s-a resetat lucrand normal pentru aproximativ 1-2 km, ulterior face la fel. Ce ma indrumati sa fac ? Se merita investitia in schimbul de ulei la cutie sau este deja prea tarziu ? Multumesc
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E irelevant ce credem noi.
    Vezi ce erori ai stocate pe VCDS.
    Daca exista erori actionezi in consecinta.

    Daca nu exista erori, faci schimbul de ulei (foloseste kit ZF, nu alte panarame), verifici si cureti blocul de valve (placa, pucuri, solenoizi).
    Verifici versiunea SW, verifici daca exista o varianta mai noua, faci adaptarea, etc.
     
    Ultima editare: 25 Dec 2021
  17. SB69WZW

    SB69WZW 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2011
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi Q7 2016, 3L , 272 cp
    Salutare,
    Am un Audi Q7 an 2016 si cand am ajuns acasa am pus in P dar apoi am vrut sa o mut putin mai in spate si nu a mai vrut sa selecteze N si nici R. Acum nu stiu cum o mai pot scoate din curte daca nu pot da cu spatele .:) Vreo idee, a mai patit cineva asa ceva ?
     
  18. Marius Cirstescu

    Marius Cirstescu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi Q7 3.0 2007
    Salut,
    Astea sunt erorile care au aparut. Baiatul cu testerul a spus ca sunt niste erori eronate. Gresite. Care nu au nici o legatura cu cutia. A zis ca sigur a dat erorile astea de la curent slab. Ideea este ca mi-a pornit f greu in dimineata aia ca si acum. Adica a 4-5- a oara. A sters erorile si am mers in oras aproximativ 25-30 km. Se comporta normal. Schimba frumos. Mi-a recomandat sa fac schimbul de ulei. Ce parere aveti ?

    20220107_190048.jpg
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai atasa diagnoze facute cu altceva in afara de VCDS original sau ODIS. Nu avem nicio parere. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     

Distribuie pagina asta