1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    cred ca ai un multitronic
     
  2. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Am si eu o intrebare care poate parea stupida.. Ce fel de cutie am eu pe masina? La transmission coder apare LDV. Apoi in decodarea VIN scrie:0G7 Tiptronic. Cutia este 7+1. E TIPTRONIC sau MULTITRONIC?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    dorutzu74 cand mai pui intrebari mentioneaza si la ce masina faci referire deoarece tu in profil ai trecute mai multe modele de masini.
     
    Ultima editare: 12 Dec 2014
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    LDV-ul este o cutie multitronic de A6 4F. PR codul 0G7 Tiptronic spune ca ai posibilitatea sa schimbi vitezele si in modul "manual".
     
    deejayandrei și ROMERO apreciază asta.
  5. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Multumesc, Nucugheri! M-am lamurit.
     
  6. CalinCata 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.7 2010
    Salut
    Ati intalnit asa ceva?
    A6 2010 motor 2.7

    Simptome: cand vrea ea zmuceste ori la plecare de pe loc...ori la depasire...
    Ideea e ca are toane...nu face tot timpul.
    Am
    Observat ca mai des face cand folosesc prima treapta R si dupa ma duc in D din P

    Dupa ce mi-a facut asa...am pus vag-ul pe ea..nicio problema
    Eroarea de mai jos am prins-o cand am facut testarea fara sa mai scot cheia din contact sau sa opresc motorul
     
    Ultima editare: 7 Iul 2014
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca uleiul in cutie este la nivel s-ar putea sa fie nevoie de inlocuirea calculatorului, stiu ca pica destul de des la multitronic.
    Senzorul G195 face parte din calculatorul cutiei. Este destul de scump, peste 1000euro la reprezentanta.
    Exista pe net firma care repara calculatoarele acestea.
     
  8. alinv82 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6, 2.7 TDI, 2010
    Buna baieti. Sunt nou pe forum.
    Am achiziționat recent mașina si am observat ca uneori m-a zgaltaie când intru si ies din R.
    A mai întâlnit cineva așa ceva?
     
  9. matracion 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6 c6 berlin,2.7tdi,2009
    Buna ziua ,o intrebare, a schimbat cineva uleiul din cutie , cam cat a costat toata operatiunea?
     
    TibiGab apreciază asta.
  10. coriand

    coriand 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G, 2.0 TDI 190 CP, 2016, CNHA
    poate cineva sa-mi spuna cum pot vizualiza temperatura uleiului ATF din multitronicul masinii din semnatura?am VCDS 12.12
    intentionez sa-mi schimb singur uleiul din cutie.

    MULTUMESC ANTICIPAT
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    02 Auto Trans>Meas. Blocks>Group 010 Field 3=temperatura ATF. Bafta.
     
  12. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Amiiiiin.... :)

    CVT? Pa...

    La comentariile de pe FB, unii spun ca e un comunicat diplomatic, ca sa nu spună pe șleau ca a fost un dezastru, cheltuielile din garanție fiind enorme. Ar mai fi limitarea de cuplu.
    "A murit regele, trăiască "... S-Tronic. :)
     
  13. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Sunt si eu curios ce fel de cutie am pe viitoarea masina. Transmission code e KYQ, iar Transmission types/gearshift mechanisms 0G7 Tiptronic.
    De fapt da.. e tiptronic. Are 7 viteze sa inteleg.
    In general, sunt mai proaste decat multitronc-urile, sau mai bune?

    Transmission specifications: G0Z Variable gearing ratio , ce inseamna?
     
    Corfar apreciază asta.
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Multitronic.
     
    Ultima editare: 28 Iul 2014
  15. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Am inteles si ce e cu acel 0G7 Tiptronic, adica am posibilitatea sa schimb vitezele manual (cu + / -).
    Intrebare: daca merg lejer si nu ma bag in ea, pot sa-i dau cu + si pana la viteza a 7-a si sa merg de ex. cu 1800 rpm?
     
    Ultima editare: 28 Iul 2014
  16. bzn_marius

    bzn_marius 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4H, 3.0TDI, CMH, An2012
    Nu, nu poti ajunge cu ea pana la viteza a 7-a cum nu poti ajunge cu ea nici la 4000 rpm in treapta 1-a, dar totusi de ce ai vrea asta?
     
  17. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Pai atunci de ce se cheama "manual"? sa pot schimba cum vreau eu, nu? adica vreau sa schimb in superior mai repede decat ar face-o pe modul automat
     
  18. bzn_marius

    bzn_marius 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4H, 3.0TDI, CMH, An2012
    Nu stiu ce masina conduci acum dar in mod sigur nu o poti duce in ture fara sa iti taie alimentarea...Se numesc protectii, protectii ale motorului, ale cutiei, etc, etc.
     
  19. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Roger, schimbi când vrei tu, dar nu o sa te lase sa-ți bați joc de motor. Dacă ești în prima treaptă și o duci la 4500rpm, ti-o schimbare singura în treapta superioară. Consideră că ai dopuri în urechi, sau ai o discuție prea aprinsa la telefon, ca sa nu spun ca te crezi calare pe un scuter. :)
    Dacă ești în treapta a VI-a și vrei sa mergi așa la 1000rpm, o sa treacă singura în a V-a.

    Pentru ca pe manual nu schimba sportiv (gen 300 de milisecunde :) ) , sau măcar într-un timp "normal" (asta e buba, are un delay), nu folosesc acest program decât la frână de motor, sau iarna, s-o tin în primii km la o turație cât mai joasa. E cam aceeași chestie de care pomeneai în postul tau de mai sus. Deci poti, dar sa nu exagerezi.
    Nu am padele, dar nu cred ca având, sa schimbe mai rapid.
    Oricum, pentru ca schimba și lin, chiar ca nu ai acel feeling, ca la o mașină pur sânge sportiva.

    Cutia tiptronic, fata de cea multitronic, suporta mai mulți Nm, intervalul pentru schimbul de ulei este dublu, iar ca fiabilitate, dacă tragi linie, poți vedea intenția pe viitor a lui Audi. În schimb, multitronicul este mai confortabil în exploatare. Lipsesc schimbările de trepte de viteza. Se spune ca au de ex. 8 trepte, dar de fapt sunt un fel de rapoarte fixate de soft.
     
    Ultima editare: 29 Iul 2014
  20. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Da, nu m-am referit sa o duc sus in ture, nu am de gand asta, ci invers.. sa zicem ca merg lin, si la 2100 ture pac ii dau un +, si pic in 1500-1600. cat timp nu ma bag in acceleratie, cred ca va accepta, nu va schimba automat in inferior.. abia dupa ce ma bag mai tare in ea va schimba. :)
    Sau.. cobori o panta. Pot schimba, treptat, pe + pana ajung la ultima, si sa cobor cu 1500 ture sa zicem, nu? Fara sa accelerez deloc dupa
     

Distribuie pagina asta