1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu pui ulei OE si/sau ZF ?
     
  2. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Stie cineva daca golirea de ulei din cutia automata se face la o anumita temperatura ? Mi s-a spus, unde fac schimbul, ca ii da drumul la ulei si cam peste 2 ore va face umplerea cu ulei. Multumesc.
     
  3. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    marianu
    Spre binele tau, sper ca nu ai facut schimbul acolo. Alea sunt afirmatii de amator. Daca nu cunosc procedura, s-ar putea sa te trezesti cu pompa de ATF stricata.
    Nu trebuie sa aiba o anumita temperatura uleiul pentru schimb. Trebuie sa aiba o anumita temperatura pentru procedura de adaptare, care nu este obligatorie dupa schimbul de ulei.
    Ai procedura de schimbare a uleiului in fisierul atasat.
     
    marianu apreciază asta.
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La schimb ,pentru efectuarea nivelului temperatura uleiului trebuie sa fie intre 35 si 45 grade.

    Checking and correcting ATF level
    Note
    Engine keeps running at idle speed.
    The ATF level is checked at the ATF
    inspection plug.
    The ATF level is correct if a small amount of fluid comes out at the ATF inspection plug when ATF temperature is between 35° C and 45°C, or 50°C in hot climates (the fluid level rises due to expansion as it warms up).
     
    marianu apreciază asta.
  5. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Asta am inteles, ca verificarea la nivel se face la temperatura indicata. In schimb era vorba de golirea uleiului din cutie, daca se face la rece sau cu motorul cald. Multumesc.
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Masina se lasa la service de seara sau pana scade temperatura. Ce rost are sa dai acum uleiul jos si sa-i faci schimbul peste 5 ore ?
     
  7. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Va salut,
    Am o nedumerire: la cuita mea multitronic la eliberarea franei si plecarea de pe loc, fara sa accelerez, cateodata masina pleca de pe loc cu usoare smucituri, in rest, nu are probleme. Daca accelerez direct nu se simte nimic. A mai avut cineva asa simptome, o fi volanta ?
     
  8. Peles 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6
    Salutare,

    Am o problema la cutia automata multitronic, eroarea este F125 semnal neplauzibil, cod 17090- senzor treapta cutie viteze. Masina nu are smucituri, schimba perfect. Selectorul cu rosu nu apare doar cand si cand trebuie sa apas pe butonul de jos ca sa scot levierul. Care ar putea fi cauza?

    Multumesc.

    20191122_154516.jpg
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cauza o afli citind tot topicul.
     
  10. marius troaca 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a6
    Salutare la toata lumea,
    Sunt posesorul unui A6 C6 2.0 tdi cutie automata si astazi s-au aprins cu rosu simbolurile PRNDS si a ramas cutia blocata pe parcare. Am sters eroarea cu VCDS dupa care am reusit sa plec dar pe drum se tot aprindeau si se stingeau acele simboluri. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ? Multumesc.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu citesti tot topicul ?
     
  12. JohnAmsterdam

    JohnAmsterdam 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Amsterdam
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2.4 V6 2006 BDW
    A intrat cutia in avarie ,de aici nu prea ai ce sa faci decat sa mergi sa vezi ce e de schimbat la cutie . Ti-as da un sfat sa nu mai mergi cu masina
     
  13. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    Dupa un an de liniste in acest topic, vin si eu cu o problema sa-l readuc putintel la viata.
    Postez in ideea ca poate s-a lovit cineva sau, a intalnit o problema asemanatoare, astfel incat sa-mi fac o idee ce ma asteapta.
    Asadar, masina in cauza este un A6 C6, 2.0 TDI cutie de viteze multitronic (cod LDV).
    La rece, cutia functioneaza corespunzator, dar cand se incalzeste, apar smucituri in timpul plecarii de pe loc, cel mai adesea, smuceste scurt si de slaba intensitate.
    Am observat ca socurile mi le da dupa ce parcurg 15-20 km cand o las sa plece singura, daca o ajut din acceleratie nu mai face aproape deloc.
    Dar sunt si rare momente cand ma scutura bine de tot, de zici ca se opreste motorul, asta am intalnit de cateva ori cand ma aflam la semafor sau in ambuteiaje.
    Precizez ca, uneori, problema apare si la oprire. Uleiul a fost schimbat recent.
    La diagnoza s-a gasit o eroare:
    006168- Pressure Control Valve 2
    P1818 006 - Electrical Malfunction - Intermitent.
    Prin urmare, tind sa cred ca trebuie reconditionat TCU-ul, sau blocul de valve.
    Multumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand multitronicul iti da socuri la plecarea de pe loc este semn ca ai ambreiajul din cutie uzat si necesita inlocuire.
     
  15. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Daniel 96 cu ce tip de ulei a fost schimbat ?
     
  16. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    Ulei SWAG daca nu gresesc
     
  17. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Cand ai schimbat uleiul, ai mai efectuat si alte interventii mecanice in cutie? Sau recent?
    Problemele pe care le-ai semnalat au aparut inainte de schimbarea uleiului sau dupa?
     
  18. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    Masina a fost adusa de curand din afara avand aceste probleme, deci da, problemele pe care le-am semnalat existau si inaintea schimbului de ulei.
    Acum, nu cunosc daca s-au efectuat alte reparatii la cutie.
     
  19. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Din proprie experienta, iti pot spune 2 variante:
    -daca nu-s probleme grave, astfel incat sa poti folosi in continuare masina, las-o asa;
    -cauta un mecanic priceput/specializat in cutii automate (preturile pentru reparatiile cutiilor automate iti sterpezesc dintii).
     
  20. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    Multumesc pentru sfaturi. Foarte grava nu-mi pare problema, o ajut din acceleratie cand plec de pe loc si nu mai face aproape deloc.
    Deranjant e cand trebuie sa plec din frana, in ambuteiaje. Chiar si asa, caut un mecanic sa rezolv problema. Avand in vedere ca nu face aceasta problema imediat de cum pornesc masina, tind sa cred ca nu ar fi ceva foarte grav si costisitor. Acum, sper doar sa gasesc persoana potrivita care sa ma poata ajuta.
     

Distribuie pagina asta