1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    De ce nu pui ulei OE si/sau ZF ?
     
  2. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 2010 2.0 143 cp avant
    Stie cineva daca golirea de ulei din cutia automata se face la o anumita temperatura ? Mi s-a spus, unde fac schimbul, ca ii da drumul la ulei si cam peste 2 ore va face umplerea cu ulei. Multumesc.
     
  3. nica_ro

    nica_ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    marianu
    Spre binele tau, sper ca nu ai facut schimbul acolo. Alea sunt afirmatii de amator. Daca nu cunosc procedura, s-ar putea sa te trezesti cu pompa de ATF stricata.
    Nu trebuie sa aiba o anumita temperatura uleiul pentru schimb. Trebuie sa aiba o anumita temperatura pentru procedura de adaptare, care nu este obligatorie dupa schimbul de ulei.
    Ai procedura de schimbare a uleiului in fisierul atasat.
     
    marianu apreciază asta.
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    La schimb ,pentru efectuarea nivelului temperatura uleiului trebuie sa fie intre 35 si 45 grade.

    Checking and correcting ATF level
    Note
    Engine keeps running at idle speed.
    The ATF level is checked at the ATF
    inspection plug.
    The ATF level is correct if a small amount of fluid comes out at the ATF inspection plug when ATF temperature is between 35° C and 45°C, or 50°C in hot climates (the fluid level rises due to expansion as it warms up).
     
    marianu apreciază asta.
  5. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 2010 2.0 143 cp avant
    Asta am inteles, ca verificarea la nivel se face la temperatura indicata. In schimb era vorba de golirea uleiului din cutie, daca se face la rece sau cu motorul cald. Multumesc.
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Masina se lasa la service de seara sau pana scade temperatura. Ce rost are sa dai acum uleiul jos si sa-i faci schimbul peste 5 ore ?
     
  7. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 2010 2.0 143 cp avant
    Va salut,
    Am o nedumerire: la cuita mea multitronic la eliberarea franei si plecarea de pe loc, fara sa accelerez, cateodata masina pleca de pe loc cu usoare smucituri, in rest, nu are probleme. Daca accelerez direct nu se simte nimic. A mai avut cineva asa simptome, o fi volanta ?
     

Distribuie pagina asta