1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze automata la A7 - diverse probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de adiyyyyta, 17 Noi 2013.

  1. Dumitru Ionut Madalin

    Dumitru Ionut Madalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 2013-3.0tdi cdu
    #alecsoviki, surubul acela este dintre cutie si motor am impresia, uleiul este dintre cutie si motor, ai scurgeri pe la semering, e ceva normal la motoarele acestea dupa un numar de km, dar trebuie remediat!
    Cutie ai s-tronic, se schimba uleiul cu ce am zis mai sus!! Pe viitor te duci intai la un mecanic, aici este un grup care da unele sfaturi, nu suntem mecanici, nici nu ghicim, mai ales ca nu ai nimic la profil!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    alecsoviki problema ta sigur este asta de aici: http://www.clubaudi.ro/threads/moto...robleme-si-rezolvari.45658/page-2#post-791514

    Dar cum voi nu cititi forumul integral si mai ales aria masinii care o aveti nu aveti de unde sa stiti si automat va repetati cu intrebarile aiurea si inutil. In plus scopul forumul este, ca membrii cei noi de abia inscrisi si nu numai, sa citeasca tot ce este scris (in legatura cu ce cred ei ca ii intereseaza) si doar daca nu este ceva scris atunci sa puna intrebari pentru ca altfel tot ce am scris noi pe forum inseamna ca este scris degeaba si asta denota faptul ca cineva isi bate joc de mine si de noi toti ceilalti care ne-am pierdut timpul sa alcatuim un puzzle concret si la obiect despre ce ii intereseaza.

    Asa cum am mai repetat (dar observ ca degeaba) este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala dar se pare ca lenea este mai pregnanta si de ce sa nu punem/scriem noi pagini aiurea si inutil pe forum daca se poate.
     
  3. alecsoviki

    alecsoviki 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Rastatt, DE
    Masina:
    Audi A7 4G, 3.0 TDI, Quattro 245 CP, 2011
    Crede-ma ca am cautat tot internetul, sa gasesc niste ideei si rezolvari. Am gasit acum topicul acesta, la subiect. Masina mi-a stat 3 saptamani, la audi mi-au zis ca ma costa 8 mii de euro reparatura, daca tu crezi ca am mai avut nervi sa iau forumul la puricat, scuza-ma. Si.. in germania nu gasesti "mecanici".
    Multumesc Dumitrule pentru timpul acordat.
    Editez acum si profilul, merci.
     
    Ultima editare: 2 Oct 2018
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In functie de reprezentanta Audi si de problemele intampinate atat costa reparatia. Audi ce are cutie automata este foarte scump la intretinere si pentru asta trebuia sa-ti faci socotelile inainte adica ce faci cand se strica si trebuie sa o repari. Bafta.

    Nu ai gasit topicul asta "la subiect si la obiect" pentru ca problema ta este tot necunoscuta si deocamdata nu ai rezolvat-o. Citeste unde ti-am spus eu si link-ul de acolo. Bafta
     
  5. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Sunt si in Germania mecanici dar din pacate aceste cutii de viteze sunt foarte performante si complicate si de multe ori se pot repara numai la reprezentanța. Sunt facute să fie așa. Cunosc mecanici buni si aici dar pentru o lucrare la cutie necesita si anumite scule.

    Stie cineva daca exista vreo diferență între cutia S-tronic de pe facelift si cea nonfacelift ? Nu am găsit niciunde o postare despre asta.
     
  6. alecsoviki

    alecsoviki 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Rastatt, DE
    Masina:
    Audi A7 4G, 3.0 TDI, Quattro 245 CP, 2011
    Cristi
    Din moment ce am postat poze cu mufele murdare si mi-a spus Dumitru de la ce provin acele mufe, s-a rezolvat.. am curatat cu spray acele mufe de la caseta, si, ca noua!

    Emanuel,
    La reprezentanta in Germania, niciodata nu o sa iti repare, nu stiu daca ti-au reparat tie, eu schimba direct toata "piesa" pentru ca, prin lege ei nu repara, deoarece odata reparat, se poate strica din nou, totodata si imaginea lor, pe care ti-au mai dat si garantie. In prima zi mi-au spus asta la Audi cand am dus masina pe platforma si mi-au facut testerul. Si cine zice ca au tester bun, se inseala, mi-au spus ca, cica cred ei ca mechatronicul este dus.
     
  7. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Eu nu am avut probleme încă cu masina dar știu că aici nu prea se repară doar se schimbă. Cumnatul meu lucra într-un service aici si de multe ori spune că aruncă piese bune. E ok acuma masina ta ?
     
  8. alecsoviki

    alecsoviki 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Rastatt, DE
    Masina:
    Audi A7 4G, 3.0 TDI, Quattro 245 CP, 2011
    Da am curatat eu cu spray mufele alea cand m-am bagat sub ea. O sa merg zilele astea la un mecanic sa o ridice pe elevator si, sper sa gasim de unde s-a scurs uleiul ala pe mufe. Ramane de vazut acum daca schimb, si unde, uleiul la cutie.. pentru ca, nu as vrea sa am probleme adevarate cu cutia...
     
  9. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Anul viitor trebuie să schimb si eu uleiul in cutie deoarece uleiul asa cum stim si cum trebuie, se schimba la fiecare 60.000 km. Am o cunoștință care l-a schimbat la Karlsruhe la audi si e foarte multumit, el face toate service-urile acolo la ei.
     
  10. alecsoviki

    alecsoviki 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Rastatt, DE
    Masina:
    Audi A7 4G, 3.0 TDI, Quattro 245 CP, 2011
    Daca nu e off-topic, revin, am depistat de unde imi curge uleiul.. Am fost la mecanic am curatat tot, frumos, acum a curs dinou. Este baia de la cutie? Sau de la semering, sa curga?
     
    Ultima editare: 6 Oct 2018
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana nu demontezi nu avem noi de unde sa stim, din pacate. Demonteaza si remediaza Pe urma scrii aici si spui cum ai remediat pentru ca asa trebuie dupa ce pui intrebari. Bafta.
     
  12. Robieu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2018
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    Audia7 3.0 2011
    Salut fanilor Audi si detinatorilor de Audi...am si eu o intrebare poate cineva stie. Am un Audi A7 245cp S-Tronic 2012, din nefericire ghinionul a venit si cutia de viteze sa bulit, a inceput prin simtomele uramatoare...am observat ca turatia motorului oscileaza in viteza 1..2 si 3 acu turometrului oscila ca si cum as fi accelerat putin as lasa acceleratia..dar facea singura eu tineam constant prima oara am zis ca o fi de la motorina si sa nu aibe inceput de sfarsit ceva injectoare....dupa ceva timp a disparut a mers normal perfect..nu a avut nici un alt simptom din partea cutiei schimba perfect etc...dupa vreo 2 saptamani a reaparut iara acele oscilati, de data asta dupa 30 minute de mers oscilatile incepusera sa fie mai puternice am zis ca ceva se intampla dupa alta jumate de ora de mers cand am oprit la un semafor prima smucitura in treapta 2 ..cand a schimbat 3..2 miam dat seama cutia de viteze am continuat sa merg ca trebuia sa ajung acasa dupa 20 minute a sarit din viteza a dat eroare in mijlocul drumului am oprit am repornit motoru deabea am scoso din P...ma lasat pana la urma cand am pus pe D bum smucitura...a pus eraorea si a limitato pe 2..4..6 mergea perfect...
    Am duso la mecanic mia spus ca mecathronicul este dus ...si ca din cauza lui a ars ambreaju...pentru ca da comenzi eronate si ca a dat sa schimbe 2 viteze o data si etc...bun si ce e de facut a spus ca trebe schimbat mecatronicu si ambreiaju...tin sa mentionez ca nu sunt in Romania...
    Bun aveam nevoie de masina si a trebuit sa o fac...sa apucat de treaba a terminat...si cand am luat masina el mia spus dupa 500 de mile sa ma duc sa o verifice...si etc...dar masina face la fel in treptele 1..2..si 3..2..1 nu asa tare usor dar face...si se simte si baga cateodata miros de ulei inauntru...mam dus inapoi si iam zis ..iam arata cum face etc...a spus ca sa stau linistit ca va fi bine dupa 500 de mile cand ma duc inapoi ...dar mie nu mi se pare ok sa mearga asa el tot insista sa stau linistit ca va fi bine si ca din cauza ca toate sunt noi face asa ca ele acuma invata ..ceva gen...da ce plm invata sunt la scoala or intrat in clasa 1...ca dupa alea 500 de mile o sa o reprogrameze si va fi totul bine el a reprogramato si acuma ..si etc...nu stiu ce sa cred....voi ce parere aveti..ar avea voie sa faca asa dupa ce pui mecatronic nou si ambreiaj si ulei....ce parere aveti??
     
  13. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Parerea mea e ca intai sa scrii corect gramatical cu virgule, cu cratima. Ca sa nu mai vb de cuvintele folosite!
     
    sel apreciază asta.
  14. Robieu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2018
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    Audia7 3.0 2011
    Daca nu poti, si nu sti sa dai un sfat mai bine te-ai abtine pentru ca devi penibil. Daca nu am scris corect gramatical, cu ce te impiedica sa dai un sfat in a ajuta un om oricare ar fi ala ? Esti cumva profesor de limba Romana, si suntem la scoala ? Oare tu scrii corect gramatical fara greseli de fiecare data hmm. "Poate din anumite motive de exemplu sunt la munca si am scris pe graba. Nu am putut sa scriu corect si perfect gramatical" Oricum mersi de raspuns.
     
    Mario1987 apreciază asta.
  15. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    @Robieu Macar esti sigur ca ți-a schimbat piesele, mechatronic, set cablaje și amandoua ambreiajele. Pt ca din cate stiu nu găsești doar unul,sunt impreuna. Adica plus minus ar trebui sa ai o cutie noua acum. Banuiesc ca ai cheltuit cateva mii de lire,cred ca esti in anglia. Dacă programezi mechatronic-ul cand il montezi nou el intra in procedura de învățare dar n-ar trebui să facă prostiile ce le spui tu. Ar trebui să se adapteze stilului tau de condus.
     
  16. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Vreau sa cred ca ai pus piese noi, mechatronic-ul cand il cumperi vine cu soft și doar il încarci n-ai ce sa strici, sper ca n-a pus piese de pe vreo cutie s-tronic abandonată pt ca atunci are ce sa meargă rau.
     
  17. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Ajunge. Am inteles. Nu te mai forta. E ok! Probabil faci parte din cei care pleaca din Ro si uita limba romana (pe care oricum n-au invatat-o niciodata).
     
  18. Robieu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2018
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    Audia7 3.0 2011
    Si eu vreau sa cred la fel, ca a montat totul nou. Chiar el mi-a zis, cand i-am zis sa-i aduc eu mechatronic si a spus nu, trebuie nou si aceasi serie care este doar pe masina asta. El ca si mecanic nu face dinalea cu piese second sau altfel de piese si etc. Nu stiu ce sa mai cred. Cateodata am impresia ca este mechatronic-ul meu vechi si poate l-a reconditionat. Sau puii mei, nu stiu ce sa mai zic, dar nu cred ca ar trebui sa mearga asa cu toate noi schimbate.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, suntem la scoala aici pe acest forum si nu toleram agramatii de orice fel. Daca nu ai invatat nimic la scoala si liceu o sa inveti aici obligat fortat. Ti s-a spus sa scrii corect gramatical pentru ca sa te faci inteles si ai obligatia sa faci asta, aici pe forum.

    Mai departe de acum incolo am rugamintea sa faci un efort ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Daca mai scrii in felul acesta, mesajele tale ulterioare vor fi sterse fara explicatii. Este o insiruire de cuvinte fara absolut nici o logica din punct de vedere gramatical. Nu te supara, dar ne vine foarte greu sa citim si sa urmarim un asemenea text scris in acest mod. Nu intelegem nimic din ce ai scris. Respecta te rog limba romana si gramatica limbii romane. Respecta semnele de punctuatie, ortografia intr-un text scris si asezarea in pagina a unui text scris. Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor ori puncte de suspensie in exces pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc.

    Nu iti convin aceste chestii si reguli nu mai ai ce scrie pe forum, doar citesti. Pentru intrebari la fel ca cele mai sus scrise (in halul ala) si mentionate, exista mizeri aia de facebook adica asta:

    Facebook ce inseamna.jpeg

    P.S.:

    Fara replici la acest mesaj pentru ca sigur iti garantez o pauza mai lunga.
     
    NEAMTZU, NonoGe și alex2680 apreciază asta.
  20. Florin Raicu

    Florin Raicu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    Audi a7
    Salut,
    Am aceiasi prolema. Daca o rezolvi, te rog sa scrii aici in topic.
     

Distribuie pagina asta