1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A4 B8 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de tur4alx, 22 Aug 2012.

  1. gavril ducu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A4 B8, 1.8 tfsi - 125kw, 2012
    Salutare!
    Am si eu cam aceleasi probleme pe care le-au descris cateva persoane aici.
    La un Audi A4 B8 2012 1.8 TFSI, 125 kw, cutie manuala 6 trepte, la rece, cand folosesc vitezele 1 si 2 „agata” (opune rezistenta) destul de tare. Uneori ma chinui sa o bag in aceste viteze. :(
    Dupa ce merg o vreme prin oras parca intra mai usor, dar nu tot timpul.
    Am inlocuit kit de ambreiaj + volanta și uleiul din cutie, am schimbat lichidul de frana si am aerisit instalatia, dar nu s-a schimbat mare lucru.

    Am in cap sa schimb pompa de ambreiaj si cilindrul receptor, dar inainte de asta as vrea sa se uite cineva la timonerie, poate e ceva in neregula si trebuie reglata.

    Multumesc anticipat!
     
  2. Alexddr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDi 2011 CAGA
    Aveti o recomandare pt reglat timonerie? La porsche m au tratat cu indiferenta si au spus ca nu e nevoie de nicio reglare, asa e masina, iar in alta pare mi au cerut 2150 pentru set reaparatie timonerie plus manopera.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E atasat un pdf cu reglarea timoneriei, cred ca in acest topic. Verifica daca e si daca nu il mai scot odata.
     
  4. Alexddr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDi 2011 CAGA
    Mersi pt raspuns, da l-am gasit atasat in postul #256 . Sa intreb un mecanic daca poate urma pasii din el?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca nu ai doua maini stangi poti si tu, daca nu mergi la mecanic.
     
  6. gavril ducu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A4 B8, 1.8 tfsi - 125kw, 2012
    Salut, Rotitza!
    As vrea sa te intreb daca reglarea timoneriei ai facut-o ca in filmuletul de pe forum sau in alt fel, si totodata as vrea sa ne zici daca ai reglat-o singur sau ai fost la un specialist?
    Acum cu venirea frigului ma supara rau de tot cand schimb in treptele 1 si 2 si as vrea tare mult sa rezolv problema. Stiu ca este topic separat, dar daca ai apelat la un specialist, ne indici si noua cum dam de el?
     
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Salut!
    Da, filmuletul a fost cel dupa care m-am ghidat pentru a regla timoneria.
    Reglajul l-am facut singur.
    Am repetat de mai multe ori procedura pana am fost multumit de rezultat. In sensul ca am slabit acel surub si am miscat tija cate putin.
     
  8. gavril ducu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A4 B8, 1.8 tfsi - 125kw, 2012
    Salutare din nou!
    Am luat decizia sa schimb pompa de ambreiaj și cilindrul receptor.
    Sunt la mecanic și de dimineața ne chinuim sa ajungem la pompa de ambreiaj. A demontat cutia electrică și calculatorul de deasupra pedalelor și acum se apuca de desfăcut motorasul ștergătoarelor.
    Știe cineva cum pot ajunge la pompa de ambreiaj fără sa demontez jumătate de mașina?:((
    Mulțumesc anticipat!
     
  9. Vancea Cosmin

    Vancea Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013, 2.0 tdi 177 CP, CGLC, multitronic/manual
    Salut! De curand am cumparat un audi a4 b8 facelift, cod motor CGLC, cutie manuala. Ulterior am descoperit ca prezinta doua erori. Masina se comporta normal, insa nu am gasit detalii pe internet despre eroarea care aparare pe motor. Ciudat este ca eroarea de pe motor a aparut in aceeasi zi cu eroarea care este prezenta la senzorul pentru lumini si ploaie. Masina are acum 158.000 km si nu s-a aprins in bord vreun martor.

    Address 01: Engine (J623-CGLC) Labels: 03L-906-018-CGL.clb
    Part No SW: 03L 906 018 JG HW: 03L 906 018 JL
    Component: R4 2.0l TDI H25 9977
    Revision: 45H25---
    Coding: 12194012232401080000
    Shop #: WSC 32870 002 1048576
    ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018JG 003006
    ROD: EV_ECM20TDI01103L906018JG.rod
    VCID: 78FF8286C312618298-802C

    1 Fault Found:
    18177 - Gear Reconition Sensor
    P181E 00 [040] - Gear Position Implausible
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 74
    Mileage: 147448 km
    Date: 2018.03.14
    Time: 18:37:36

    Engine speed: 2067.00 /min
    Normed load value: 37.6 %
    Vehicle speed: 73 km/h
    Coolant temperature: 82 °C
    Intake air temperature: 11 °C
    Ambient air pressure: 990 mbar
    Voltage terminal 30: 14.740 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Neutral position sensor: current transmission angle: 20.00 °
    Neutral position sensor: adapted transmission angle: 0.00 °
    Transmission neutral position sensor voltage: 0 mV
    selected gear-Bit 0: 00000100

    Readiness: 0 0 0 0 0
    ..............................................................................................................................................................................................
    Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb
    Part No SW: 8K0 907 063 DH HW: 8K0 907 063 DH
    Component: BCM1 1.0 H16 0103
    Revision: 08016001 Serial number: 00000431574501
    Coding: 260000108034AFC00081400300001D0D0F1C070806010201000004000400020100000020000000
    Shop #: WSC 06335 000 00000
    VCID: 78FF8286CB12618298-802C

    Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB
    Component: WWS 010612 H07 0070
    Serial number: SWF12060016939
    Coding: 00FD11

    Subsystem 2 - Part No SW: 8U0 955 559 B HW: 8U0 955 559 B Labels: 8U0-955-559.CLB
    Component: G397_RLFS H06 0002
    Serial number: 20323401
    Coding: 02005D

    Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AS HW: 8K0 941 531 AS
    Component: E1 - LDS H03 0031
    Serial number: 00000000002505120908

    Subsystem 4 - Part No SW: 4G0 907 658 A HW: 4G0 907 658 A
    Component: Humidity_Sens H02 0002
    Serial number: 9C18CF26000000000001

    1 Fault Found:
    01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397)
    014 - Defective - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101110
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 75
    Reset counter: 242
    Mileage: 147370 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.03.14
    Time: 07:46:33
     
  10. radu35 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2009
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8.5 avant 2TDI quattro 177 cp 2012 Ex a4 B7avant 3tdi quattro
    Posibil ca erorile sa nu fi fost sterse?? totusi,e vb de 9 luni si 10k km de la data aparitiei..
     
  11. Vancea Cosmin

    Vancea Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013, 2.0 tdi 177 CP, CGLC, multitronic/manual
    Le-am sters de mai multe ori, insa au aparut imediat! De fiecare data eroarea apare pe motor cand masina are viteza intre 50 si 80 km/h. Are cineva idee unde este localizat ”Gear Reconition Sensor ”?
    Address 01: Engine (J623-CGLC) Labels: 03L-906-018-CGL.clb
    Part No SW: 03L 906 018 JG HW: 03L 906 018 JL
    Component: R4 2.0l TDI H25 9977
    Revision: 45H25---
    Coding: 12194012232401080000
    Shop #: WSC 32870 002 1048576
    ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018JG 003006
    ROD: EV_ECM20TDI01103L906018JG.rod
    VCID: 78FF8286C312618298-802C

    1 Fault Found:
    18177 - Gear Reconition Sensor
    P181E 00 [036] - Gear Position Implausible
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 5
    Mileage: 156366 km
    Date: 2018.12.13
    Time: 01:02:10

    Engine speed: 1692.00 /min
    Normed load value: 0.0 %
    Vehicle speed: 60 km/h
    Coolant temperature: 81 °C
    Intake air temperature: 5 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 14.660 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Neutral position sensor: current transmission angle: 20.00 °
    Neutral position sensor: adapted transmission angle: 0.00 °
    Transmission neutral position sensor voltage: 0 mV
    selected gear-Bit 0: 00000100

    Readiness: 0 0 0 0 0
     
  12. Vancea Cosmin

    Vancea Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013, 2.0 tdi 177 CP, CGLC, multitronic/manual
  13. Vancea Cosmin

    Vancea Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013, 2.0 tdi 177 CP, CGLC, multitronic/manual
    M-am documentat si pe toata cutia manuala cod MVT exista un singur senzor - SENSOR FOR GEAR DETECTION. Aveti idee daca acesta poate fi cauza erorii?
    Masina este un Audi a4 B8 avant 2013, 2.0 tdi CGLC, 177 hp, cutie manuala cod MVT.
     
  14. ionescu liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2013 120kw
    Salut! Am citit tot topicul, si la mine intra mai greu in a 2-a la rece. Ce parere aveti de Febi Bilstein 75W80 GL5 40580? Are un pret mai de bun simt, respecta norma pt Audi si nu e nici no name. Nu as da de 3 ori mai mult pe ulei ca sa scrie Audi pe bidon.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba trebuie sa dai de 3 ori pentru ca asa trebuie. In cutie se pune ulei original si atat.
     
  16. Maran Toma 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2019
    Locație:
    Tg jiu
    Masina:
    A4 b8 2009 cagb
    Salut detin de curand un b8 din 2009 cod motor cagb 136cp cutie manuala si am observat ca in timp ce e in viteza tremura foarte rau schimbătorul.. Si uneori se aude si un țăcănit in interiorul schimbătorului.. Mentionez ca intra ușor in toate vitezele si la rece si la cald..uneori trepideaza la plecarea de loc. am fost la mecanic si a zis ca ar fi din planetare ca ar avea joc si nu ar fi din volanta. A mai patit cineva problema asta?
     
  17. cristidm

    cristidm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2013 Facelift, CJCB, 2.0 TDI - 136 cp
    @sorinel : Am si eu o problema asemanatoare cu a ta, la o viteza mai mare se aude un scartait (treptele 4,5,6) in special de la denivelarile drumului. Nu imi dau seama daca este vorba de plasticul / suportul de plastic care inconjoara schimbatorul de viteze sau daca scartaitul este fix de la schimbator, cert este ca se aude ca un plastic care trosneste. Ai rezolvat cumva aceasta problema?

    M-am hotarat sa schimb si eu ulei-ul la cutia de viteze pentru masina de la profil, A4 B8 2013 Facelift CJCB. Dupa ce am citit forumul de 2 ori cap-coada am ajuns la concluzia ca trebuie sa pun ulei OE cu codul: G 052 532 A2 dar nu sunt sigur daca vascozitatea buna este 7W80 sau 7W90? Modelul pe care l-am gasit este:
    https://www.autokarma.ro/piese-auto-universale-ulei-c-v-manuala/ulei-c-v-manuala-75w80-1l-g-052-532-a2-volkswagen?filtru=a3:60404;a1351:60179;

    Imi poate confirma cineva va rog daca este fix modelul de ulei de care am nevoie? As vrea sa dorm linistit inainte sa dau comanda, seria de sasiu este: WAUZZZ8K0EN014737 , intre timp am dat si un mail celor de la AutoKarma pentru a avea o siguranta. Multumesc
     
  18. Alexddr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDi 2011 CAGA
    Poza cu ce am schimbat eu, vad ca are acelasi cod cu cel pus de tine, rezultatul schimbarii : nicio diferenta

    2018-10-11 09.59.06.jpg
     
  19. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    cristidm
    Mai repede cred ca este de la flansa amortizorului, daca spui ca face si la denivelari. Dupa ce am schimbat acea nuca de langa cutie nu a mai facut un timp, dar dupa acea a inceput iarasi (aproximativ 3000 km). Trebuie sa umblu si pe la maneta, pe sub mansonul de piele, poate trebuie unsa si pe acolo.Cauta un baiat care este dedicat muncii sale sa se uite pe sub ea foarte bine. Poate sunt bieletele antiruliu, pot fi mai multe. Bafta.
     
  20. SebastianTeo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2019
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi a4 2.0tdi 143 cai 2008
    Salut,
    Am un audi A4 B8 2.0 tdi 143 cai din 2008. Am schimbat acum 3-4 luni de zile tot kitul de ambreiaj plus schimbat ulei in cutia de viteze. Nu i-am pus uleiul original pentru ca nu am stiut care este si i-am pus ce mi-a recomandat service-ul, un ulei Castrol. In urma cu 2 luni am avut probleme in treapta a 3-a in sensul ca, cursa s-a micsorat undeva la jumatate iar cateodata mi-o respingea. Dupa vreo 3-4 zile cand ma pregateam sa o duc in service nu a mai aparut aceasta problema, cutia mergea ca unsa. Astazi in schimb mi s-a intamplat la plecarea dupa loc sa bag viteza 1-a iar cand am vrut a 2-a nu a mers. Precizez ca face acelasi lucru si cu motorul oprit. Cand intra in a 2-a cursa este undeva la jumatatea. De la ce ar putea sa fie, de la cablu ? Multumesc anticipat
     

Distribuie pagina asta