1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A4 B8 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de tur4alx, 22 Aug 2012.

  1. Vali1988 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La cutia manuala se schimba doar si obligatoriu cu ulei OE. Nu ai nevoie de cod. In cumperi pe baza seriei de sasiu. Bafta.
     
  3. Daniel1988 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 b8 3.0 quattro 2008
    Salut,
    Ma confrunt cu problema asta la rulmentul intermediar de la cutie manuala 6 trepte de pe audi a4 b8 3.0 quattro. Nu pot gasi rulmentul. Am incercat cu o planetara cu tot completa cu rulment de pe un 2.0 diesel si este mai mic cu 1mm fata de al meu.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ori te-ai exprimat tu anapoda si nu intelegem despre ce rulment vorbesti, ori nu ai inteles nimic, ori nu ai citit nimic. Acolo unde intra planetara trebuie facuta o ajustare. Reciteste inca odata acest topic si uita-te inca odata la acel clip.
     
  5. Daniel1988 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 b8 3.0 quattro 2008
    Am vazut clipul dar mecanicul asta de ma pune sa iau alt rulment la fel nu are masinaria aia de rectificat. Tocmai din cauza aia ma si pune sa iau alt rulment la fel, care sa intre fix acolo in cutie dar problema e ca nu gasesc nici la reprezentanta Audi.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Reparatia aia o faci si la un strungar destept. Daca nu are sculele necesare acel mecanic il schimbi pana gasesti pe cineva care te poate ajuta. Nu ne repetam cu explicatiile. Ai toate datele pe forum. Fa un efort si ajuta-te singur adica sa iti cauti singur piesele. Nu ai cautat tu unde trebuie. Se gasesc acele bucse pentru ajustare si/sau se fac la strung dupa multe masuratori si teste.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ca sa evite asta, “maimuta” la care a fost l-a pus sa caute rulment putin mai mare decat cel actual, sperand ca va intra si va sta la fix acolo. Sperand prost, acel locas cand se olareste nu devine perfect rotund ca sa ai posibilitatea de a monta un rulment mai mare si de a sta perfect fix. Incerci asta si risti sa spargi carcasa la montaj si/sau sa ai aceeasi problema ca inainte.

    Pe strung, CNC, etc., se face gaura perfect rotunda, dupa care se construieste o flansa adaptoare de la dimensiunea gaurii rezultate la dimensiunea rulmentului ce urmeaza a fi montat. Problema rezolvata.
     
    Sergio și lowlife apreciază asta.
  8. Daniel1988 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 b8 3.0 quattro 2008
    Rulmentul cel vechi intra perfect, nu are joc in carcasa doar ca este el terminat s-a dus vaselina din el si nu il pot pune la loc asa.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daniel, rulmentii au un cod format din 3 sau 4 cifre si este scris acel cod pe rulment. Daca nu se vede codul se masoara rulmentul, camasa rulmentului si il cumperi de la magazinele care vand rulmenti. Cumperi marca FAG, SKF, SNR, KOYO, etc. etc. Se vede ca nu ai nicio treaba cu masinile. Vad ca esti din Bucuresti si te intreb cum ai reusit sa mergi la cele mai proaste maimute care fac pe mecanicii ? Orice mecanic cu ani de experienta trebuia sa stie sa iti cumpere acel rulment sau sa iti spuneace fel de rulment este (sunt mai multe clasificari pentru rulmenti: conici, drepti, de presiune, rulmenti cu bile, rulmenti cu ace, rulmenti cu role cilindrice, rulmenti oscilanti, lagare cu rulmenti, etc., etc.).
    De exemplu: in funcție de poziția rulmentului în mecanism, acesta poate suporta o sarcină radială, axială, sau o combinație dintre cele două. La autoturisme, de exemplu, rulmentul de la roata mașinii suportă o sarcină combinată: cea radială se produce prin greutatea implicită a mașinii, iar cea axială este produsă atunci când roata se anjgajează într-o curbă.
    Citeste aici: https://www.leco.ro/blog/deosebirile-dintre-diferitele-tipuri-de-rulmenti.html si aici: https://ro.wikipedia.org/wiki/Rulment si citeste integral fisierul atasat.

    Vai de capul mecanicului la care ai mers pentru ca sa repari masina
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cristi a avut dreptate.

    @Daniel1988 Ce cod are cutia ta ?
     
  11. Liviu87 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 b8 2012 2.0 TDI CJCB
    Salutare. Am o problema cu rulmentul din cutia de viteze (pe partea dreapta). Trebuie sa inlocuiesc cutia. Codul cutiei montate(manuala 6 trepte start-stop) este LLM (am gasit in portbagaj pe eticheta cu toate codurile masinii) iar codul motor este CJCB. Masina este din 2012. Vanzatorii de cutii SH, imi spun ca sigur merge si cu codul LLW, LLS etc. Am inteles ca pot aparea multe probleme. Ma poate ajuta cineva care are acce la o aplicatie in care se poate verifica codurile compatibile (de cutie vit.) pt masina mea?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Repara cutia ta si lasa ce zic vanzatorii din dezmembrari.
     
  13. Liviu87 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 b8 2012 2.0 TDI CJCB
    Mecanicul mi-a spus ca nu imi recomanda sa o reparam pt ca voi ajunge mai scump si plus ca mi-a pierdut ulei si nu se stie ce uzuri s-au facut in interior. Acel rulment are joc mare si foarte posibil sa fi uzat din dintii grupului. (rulmentul defect este cel opus celui care apare in tutorialul de inlocuire Audi postat pe acest thread). Multumesc
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci ia una din dezmembrari si probabil in cateva luni vei ajunge in aceeasi situatie.
     
  15. Marcy smm 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2020
    Locație:
    Filiasi
    Masina:
    Audi a4 b8.1.8 tfsi 2008
    Ce cod ai la cutie?
     
  16. alinox

    alinox 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0 TDI, 2010
    Salut,
    Unde ai gasit kitul acesta ? Am cautat fiecare piesa in parte si doar rulmentul il gasesc
     
  17. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    @alinox De la reprezentanta trebuie sa le poti cumpara.
     
  18. Audi2014 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2020
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a 4 avant 2014 ULTRA 136 cp
    Salut,
    Detin un Audi A4 B8.5 an 2014 136 cp cutie manuala cumparat de putin timp. De la 80 km/h in viteza a 4-a incepe si se aude un sunet de avion. Cu cat accelerez se aude mai intensiv. Am dus masina la garantie, au umblat la cutie, schimbat ulei si nu demult am schimbat si ambreiajul dar la sunetul de avion nu i-au dat de cap. Au verificat si rulmentii si sunt ok dupa spusele lor. La ce as putea sa ma gandesc sa le zic sa verifice ? Multumesc.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rulmentii de la flansele tripodelor si/sau diferential.
    In orice caz, rulmenti din interiorul cutiei.
     
    Audi2014 apreciază asta.
  20. Marcy smm 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2020
    Locație:
    Filiasi
    Masina:
    Audi a4 b8.1.8 tfsi 2008
    Vorbesc din propia experiență cu referire la intratul greu în treapta 1. Nu faceți gresala de a umbla la timonerie pentru ca odată reglată din fabrică este pusă cum trebuie. Rezolvarea a fost schimbarea uleiului si intră in cutie 4,3 litri dar ajung 4 cu ce mai rămâne în ea. Se pune doar ulei original după codul masini nu alte prostii cum am făcut eu si a trebuit să cumpăr din nou pe original nu castrol sau altele. Cel original costa 130 lei litru. La masina mea codul cutiei este LLV iar uleiul original a fost cel din imaginea atasata.
     
    Doro și lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta