1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A6 C4 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de grd, 5 Ian 2009.

  1. grd 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2009
    Locație:
    craiova
    am si eu nevoie de ceva imagini cum se demonteaza pompa de ambreiaj sau ceva pdf soft legat de ambreiaj ptr modelul 1996 2.5tdi. va multumesc mult
    mi-ar trebui si cu pompa de ambreiaj desfacuta o poza sau schema ceva daca ai cumva sa vad cum vin garniturile . thanks.
     
  2. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Am un audi 100 A6 2,5 tdi ! problema la masina asta este urmatoarea: cand introduc repede viteza a2-a caraie cutia ... ca si cum nu as fi calcat ambreiajul ...la fel face uneori si intr-a 4-a( mentionez daca schimb usoooor viteza nu caraie cateodata). E o problema generala la cutiile in 6 trepte? Ce ma sfatuti sa fac, sa schimb uleiul sau sa iau alta? In rest ce sa zic , e fenomenala combinatia dintre 2.5 si 6 trepte ( la 3000rot/min are 170/h in treapta a-6-a UAU )
     
  3. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Zgomotul apare cand motorul e rece,sau dupa ce mergi un timp?Daca uleiul din cutie e putin mai vascos decat ce recomanda producatorul,atunci va aparea tendinta de "agatare" la schimbarea vitezelor,indeosebi in sezonul rece.
    Nu e exclus sa fie si din timonerie (care se poate regla) sau,in cel mai rau caz,sincroanele.
     
  4. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    si la cald mai face ... ma enerveaza cand trebuie sa schimb a2-a , trebuie sa o iau cu usurelul ;)) ce ulei recomanda producatorul la tipul acesta ce cutie ? multumesc pentru raspuns
     
  5. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Te cam lasă sincroanele. Orice i-ai face, de cârâituri nu vei scăpa. Uleiul din cutie este acelaşi şi când selectezi celelalte trepte, şi nu cârâie. Cutie îi 6 trepte am şi eu, şi nu are (până acum) nici o problemă.
    Pînă rezolvi problema, încearcă cu dublu ambreiaj. N-o să mai facă zgomot, numai că se măreşte intervalul de timp necesar schimbării vitezelor. Sunt situaţii când poţi ocoli treptele de viteză "cu probleme", 1-3-5 e o soluţie de avarie care funcţionează aproape perfect la această cutie, cu motorul de 2,5.
     
  6. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    75W/90 Synthetic
     
  7. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Multumesc mult baieti pentru raspunsuri ... in prima faza am sa schimb uleiul , si apoi daca tot persista am sa ma duc sa o reconditioneze meseriasii...
     
  8. alexa76

    alexa76 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI B4 2.0E 16V QUATTRO
    aceeasi masina am si eu,un audi 100 combi,fost 115 cai si cutie 5+1 si schimbat motor,am pus motor AEL,cel de 140 cai si cutie 6+1 si imi agata si mie putin in treapa 3si 4.
     
  9. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Inca o intrebare , se poate si din ambreiaj sa fie treaba asta ? la rece cam patineaza putin ambreiajul , la cald nu mai patineaza ...
     
  10. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    salut,aceiasi problema am avut-o eu la masina mea B4 1,9 TDI ,cutie in 5.Sfatul meu e sa nu mai investesti nimic in aceasta cutie,poti deja sa te gandesti la alta cutie,is duse sincroanele,orice ulei o sa pui nu scapi de carait.Eu am desfacut cutia si era praf sincornu 3,si celelalte deja erau slabite,asa ca am luat alta cutie,e foarte costisitor sa repari o asemenea cutie.In concluzie dezmembrarile auto e solutia pentru o alta cutie,multa bafta
     
  11. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca tu Florin ai procedat asa nu isnemaan ca toata lumea trebuei sa schimbe cutia de viteze. Daca vrei sa faci o treba gospodareasca mai bine faci o revizie la cutia ta si ii schimbi sincroanele si gata. Daca ai ceva abilitati iese bibelou. Bafta@ O cutie Sh nu va tine NICODATA cat una verificata si nu poti sti cand te lasa ... Mai mult ca sigur cand ti-e lumea mai draga.:)
     
  12. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    da ... deocamdata trebuie sa imi repar masina ca azi am intrat intr-una din fata mea ;) deh graba strica treaba. apropo cat e o aripa stanga fata, si un far la sh ?
     
  13. 11-YYY

    11-YYY 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2008
    Locație:
    Călimănești
    Masina:
    Audi URS6 4.2 AEC
    Se stie

    Audi au avut mereu probleme cu treapta a doua la cutiile de 2.5 tdi. E sincron dus. Baga-i ulei si poate nu mai face un timp. Oricum e inevitabila treaba cu reparatul sau schimbatul de cutie.
     
  14. 11-YYY

    11-YYY 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2008
    Locație:
    Călimănești
    Masina:
    Audi URS6 4.2 AEC
    E pea scump

    Sa schimi sincroanele la cutia asta te duce cam 2000 RON
     
  15. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    ce sa zic , inca nu am bagat ulei sa vad daca se remediaza problema cat de cat .... masina e inca la cosmetician ;)) Si eu cred ca sunt sincroanele ... cine stie cat e de schimbat sincronul 2 si 4 ? ( pt ca numai in treptele astea imi caraie)
     
  16. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Cum verific daca am nivelul ok la uleiul din cutie ? cum se procedeaza , adica nivelul e pana la buson ?
     
  17. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Revin cu ceva noutati, am verificat uleiul in cutie, e negru ca taciunele, nivelul uleiului e scazut , a trebuit sa bag degetul in jos sa dau de el ... urmeaza sa il schimb( poate poate scap numai cu atat) ;))
     
  18. raceala gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2009
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    audi 100 2,5 tdi
    nu mai cautati prea mult am un audi 100 2,5 tdi si am avut probleme la cutia de viteze imi caraia in a patra am desfacut cutia si am gasit sincronul la a patra varza de fapt lam gasit pilitura am fost nevoit sa schimb si un rulment care scotea un zgomot ciudat
     
  19. raceala gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2009
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    audi 100 2,5 tdi
    norocul meu a fost ca am avut o cutie de viteze de a6 2.5 tdi si am luat din aia ce mia trebuit inca mai am piese din ia daca te intereseaza ti le dau cu placere o tin de geaba
     
  20. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    sigur ca mi-ar trebui ceva piese din cutie ... sincronul nr 2 in ce stare ? uite ID-ul meu de mess dodorau2006 , vb pe mess mai detaliat .
     

Distribuie pagina asta