1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gnr15, 11 Oct 2011.

  1. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Am optat pentru inlocuirea cutiei de viteza cu una SH , se pare ca reparatia dureaza aproximativ 2 saptamani piesele provin din DE. Numai ca acum ma lovesc de nestiinta personalului de la dezmembrari care nu-mi garanteaza ca acea cutie manuala ar fi JMJ ... e doar manuala si e de 3.0 atat stiu.. imi dau tot felul de serii care nu stiu cum le pot verifica.. am incercat si varianta sa vad daca masina de provenienta este pe stoc pentru a identifica seria cutiei dar din pacate nu o mai au..

    Ma puteti ajuta cu sfaturi?

    Multumesc,
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu e o eticheta pe cutie pe care sa scrie codul de piesa gen 0A33000040X(asta e un cod fictiv) , cel care e si in ETKA ? Ar trebui deasemenea sa existe si codul JMJ stantat undeva.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Uite aici un pdf poate te ajuta sa o identifici. Codul de piesa ar trebui sa fie cel din imagine, cu Q sau QX.
     
    MrFler apreciază asta.
  4. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    multumesc nucugheri , presupun ca nu difera intre ele Q respectiv QX
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu difera. Piesele cu X sunt refacute/reconditionate total de fabrica si ti se opreste piesa ta la schimb cu cea cumparata de la reprezentanta.
     
  6. Alex-F1

    Alex-F1 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Huruit continuu la acceleratie constanta, de ex. daca o tin la 2.000 rpm constant, se aude huruitul peste muzica din masina. Daca apas ambreiajul (si turatia continui s-o tin la 2.000 rpm), tace. Daca o las sa decelereze (frana de motor), la fel, nu mai face. Doi maistori bazati (care au mers cu masina) au zis ca asta e 100% cutia si nu se merita s-o repar. Ma gandeam sa nu fi ramas fara ulei, dar cica aceste cutii nu pierd ulei. Alte pareri?
     
  7. Ionutdogaru31 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2018
    Locație:
    Tg jiu
    Masina:
    Audi a6
    Salut... am si eu un Audi a6 din 2005 motor 2.7 Tdi si am o problema la cutie in treapta a 2 imi sare sau cateodata intra si nu sare de la ce poate fii ??? multumesc.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stai sa o intrebam pe Mama Omida. Pe bune, de unde vrei sa stim asta, din fata tastaturii ? Verifici uleiul in cutie si demonteaza cutia de pe masina sa o desfaci ca sa vezi de unde ai probleme asta dupa ce mai faci investigatii suplimentare. Te-ai inscris pe forum si ai inceput cu intrebarile. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  9. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    @Ionut - iti trebuie sincron+pinion ... reparatia costa minim 3000 lei.
     
  10. Ivascu codin 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2018
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi 2007
    Salut,
    Am o problema cu mașina audi A6 C6 2.0 tdi an 2007 cutie manuala: cand iau piciorul de pe ambreiaj se aude un zgomot in cutie când apăsa pe pedala se aude ok. Cand ii dau drumul își schimbă mersul se aude in cutie. Aveti idee ce ar putea fi ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nu ai decat sa dai cutia jos si sa speri ca nu s-a uzat vreun rulment din interiorul ei. Asta dupa ce verifici ansamblul disc/placa/rulment presiune/volanta.
     
  12. Ivascu codin 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2018
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi 2007
    Multumesc pentru raspuns
     
  13. Alex-F1

    Alex-F1 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Din cand in cand (chiar si dupa ce-am pus ambreiaj nou) am momente cand nu-mi intra in viteza intai din prima incercare...ca sa intre, trebuie sa mai fac 1-2 incercari sau s-o dau in viteza a doua si apoi direct in prima. Sunt ceva reglaje de facut la timonerie? Am mai vazut ca exista "kit reparatie levier c.v." (OEM chiar, 100 de lei), ca in poza de mai jos...cu ala se repara cumva jocul schimbatorului la punctul mort? Eu am un joc, nu e mare, dar exista. De unde ma sfatuiti sa incep cautarile?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Un mic joc e normal, nu este sudat acolo sa stea perfect fix. In prima faza reglezi timoneria, dupa aia continui cu investigatiile.
     
  15. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Salut
    Pana la urma cum ai rezolvat problema? Am aceeasi problema la masina mea cu aceleasi coduri.
    Multumesc
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    N-a mai intrat de aproape 2 ani pe forum.
    Crezi ca o sa iti raspunda ?

    Probabil ai sincronul sau inelul sincronului dus.
    Pana nu o desfaci nu afli.
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  17. Sorin baciu

    Sorin baciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Germania / Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI BMK. AN 2006
    Salutare colegii.

    Este vorba despre un Audi A6 4F 3.0 TDI quattro cutie manuală an 2005 si se pare că și la mine au început figurile cu ambreiajul.
    De vreo două luni mă tot lupt cu problema plecării de pe loc și schimbării treptelor 1/2 (când iau piciorul de pe ambreiaj) de la 3 în sus mai puțin, aproape deloc
    Problema fiind: pornesc, bag în treapta 1, plec de pe loc iar când îi dau treapta 2 are o smucitură de mare frumusețe (numai zic dacă plec forțat) iar dacă stresez puțin ambreiajul nu mai face (dacă o mai țin așa cred că distrug placă de presiune + rulment)
    Am zis, bă o fi vreun tampon si aAm fost la două service-uri în Germania. Am vrut să schimb toate tampoanele adica motor, cutie + grup în ideea ca problema să fie total eliminată,
    Au făcut verificări și să-mi spună că totul este ok. Acum eu vreau să știu care este principalul motiv care generează strict această problemă ?

    Nu vă gândiți că sunt eu vreun dobitoc care nu știu să exploatez o mașină cu, cutie manuală
    Conduc de 17 ani numai mașini cu, cutii manuale. Vă mulțumesc.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni. Aceeasi simptoma am avut si eu (la masina din profil) si am schimbat complet (acum ceva zile in urma) ambreiajul, Mai precis s-a inlocuit placa, disc, rulment, volanta si toate dar absolut toate piesele care actioneaza ambreiajul adica furca, fusul triunghiular cu rulment, ghidajul de plastic si pinul pentru fixarea ghidajului si a furcii plus rulmentul din interiorul simeringului de la palier). Asa ca pana nu demontezi cutia nu stie nimeni. Mai mult ca sigur este distrus rulmentul din ambreiaj.
     
  19. Sorin baciu

    Sorin baciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2017
    Locație:
    Germania / Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI BMK. AN 2006
    Salut Cristi. Și mulțumesc foarte mult pentru răspuns,
    Legat de ambreiaj cred că undeva m-am exprimat greșit,
    Nu dă nici-o simptomă că ambreiajul ar avea probleme ba chiar intră frumos în toate treptele atât la rece cât și la cald
    Nu huruie, Nu bate volanta,
    Însă ce am vrut să spun este faptul că atunci când îi dau drumul la ambreiaj mai sacatat (adică normal) cum ar trebui să o fac și cum o făceam și înainte să apară acea problemă,
    Și problema este că se aude ca un dum-bum (bătaie în caroserie/podea)
    Așa cu am mai spus, dacă țin mai mult piciorul pe ambreiaj numai face,
    Însă eu nu vreau să ajung în punctul de a dstruge ambreiajul
    Pun prea mult stres pe el
    (este ca și cum un începător așteaptă la semafor cu piciorul pe ambreiaj) ceia ce știm cu toții că nu este tocmai ok,
    Eu cred că este vreo bucșă sau tampon care este mai putred dar vizibil să pară că sunt ok
    Vreau să știu exact ce ține de balansul ăsta care mă stresează enorm de mult ?

    Te rog să mă crezi că mă simt ca un ghiolban prost la volan :racer::wtf::scared2::banghead::banghead:
    Am spus și mai sus, că eu m-am dus să le schimb pe toate și gata dar nu vor să se apuce de treabă
    Dacă aș fi în România
    Era cu totul altceva că mai mult i-aș forța
    Spuneam în felul următor
    cât mă costă bla...bla... ?
    :atât te costă +/-
    Hai dă-i bătăi și gata
    Dar aici sunt în Germania și oameni sunt foarte greu de convins

    Încă odată mulțumesc.
     
  20. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Cand ai schimbat ultima data lichidul de frana? Acesta actioneaza rulmentul de presiune si daca si-a pierdut din calitati sa nu o mai faca normal....
     

Distribuie pagina asta