Salut, Intrebarea mea este urmatoarea: ce cod de cutie are A2 1.4 55 kw ? oare se potriveste de la alte masini respectiv polo 1.4, fabia 1,4 sau golf 4 1,4 16v ? Multumesc.
de vreo cateva zile am probleme cu treapta a-3-a. in 2-3 cazuri din 10 intra foarte greu sau deloc. trebuie sa insist sau din treapta 2 sa dau direct 4 pentru ca nu vrea sa intre deloc in 3. foarte rar mai am probleme cu treapta 1, la modul ca nu vrea sa intre nici cu motorul pornit (la plecarea de pe loc) dar nici cu motorul oprit (parcare). a mai patit cineva asa ceva? ce ar putea fi?
revin cu informatii....am remediat problema. cedase tamponul de la motor (cel dinspre parbriz) si nu mai intra cum trebuie in viteza. ghionul este ca un tampon nou este in jur de 900 ron deoarece exista un singur furnizor care speculeaza acest lucru dar norocul este ca am gasit sh la 100 ron. s-a potrivit perfect....deci am scapat foarte ieftin. cu ocazia asta am rezolvat si problema troncanitului (avea un tronacanit in mers)....
Buna seara, De cand am cumparat masina, de cca 3 luni, am vazut ca intra cam greu in toate vitezele, nu intra fin, ci agata. Am verificat cablurile, sunt OK, dar la axul cautatorului de pe cutie (cel care intra in cutie) am joc destul de mare, semeringul este largit, si nu are o miscare sus-jos si de rotatie fina. Acum m-am hotarat sa desfac cautatorul, sa schimb rulmentul ăla lung si semeringul. plus bucsele de plastic de la parghia de comanda a levierului. Exista set de piese de schimb pentru acel ax (rulment, garnituri, semering ?) A mai incercat asta cineva ?
Exact. Multumesc pentru raspuns. As vrea sa schimb inclusiv bucsele de plastic ale parghiei de comanda si cele care sunt in interior la maneta schimbatorului. Ai cumva codurile acestora ?
Salut, am ceva probleme cu cutia de viteze la a2 si as vrea sa o schimb, insa nu gasesc acelasi cod, merg si alte coduri? A mea are codul GRJ, e modelul de 1.4 90cp destu de rar, am gasit ceva cutie tot de 1.4 cu codul EXB . Oare potriveste. Multumesc.
Salutare colegi! De cateva zile ma confrunt cu o problema grava zic eu... la un Audi A2 cu motor 1.2 TDI am schimbat setul de ambreiaj, am adaptat cutia totul a mers corespunzator...vreo 2 luni , cand s-a auzit o pocnitura in mers s-a oprit si nu a mai pornit. Am dus-o la service si mi-a spus ca problema ar putea fi de la pompa hidraulica a cutiei de viteze si acea pocnitura a fost data de faptul ca masina a sarit din viteza. Am comandat o pompa hidraulica, am montat-o si am constatat ca cilindrul de ambreiaj nu functioneaza (nu merge reglat sub valoarea de 4V nici daca dam senzorul jos de pe el) si am luat si un cilindru (sh). Montat cilindrul dar nu reusim sa adaptam cutia, motorul nu vrea sa porneasca deloc de la cheie (decat daca ii dau direct de pe electromotor). Acum intrebarile mele ar fi urmatoarele: - ce anume ar trebui sa reglez ca motorul sa porneasca? - aveti idee intre ce valori (V) trebuie sa mearga cilindrul de ambreiaj cand este dat jos si actionat manual? Multumesc!
Salut, Ce fel de ulei trebuie si ce cantitate pentru cutie manuala audi A2 motor 1.4 benzina an 2001 ? serie sasiu WAUZZZ8ZZ1N043938 Eventual un cod de produs daca ma poate ajuta cineva. Trebuie aparat special pentru inlocuire sau care ar fi procedura ? Multumesc.
Buna ziua, Ma poate ajuta cineva cu procedura de reglaj a cablurilor de la cutia de viteze la Audi A2 an 2001 cod motor AMF ? Va multumesc.