1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Manuala de viteze si/sau Ambreiaj la A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de paul_e88, 22 Oct 2008.

  1. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004
    hmm am citit tot cap coada si nu prea ne lumineaza nimeni. O sa ajung la mecanic si o sa incep prin a schimba lichidul de frana. Asa cum a spus un coleg putin mai sus o sa scoat cilindrul receptor si am sa il curat. Revin cu ce mai aflu, poate ne usuram munca unul altuia.
     
  2. Guest 86281 Guest

    Salut. In cazul care iese greu din treapta 1 si intra greu in treapta 2, numai in mers si numai cu motorul rece (pe o distanta de 1 km) poate sa fie timoneria? Ulterior revine totul la normal. Multumesc
     
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    rabbit85 posibil sa fie de la uleiul din cutie. Pana se incalzeste. De aceasi problema s-au lovit vreo doi indivizi, lasi masina pornita un timp pornita si vezi atunci cum functioneaza schimbarea treptelor. Tu mergi cu motorul rece ? Dai cheie si pleci ? Asta nu-i o intretinere corespunzatoare..
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar unde scrie ca trebuie sa crosetam un mileu pana sa plecam cu masina ? Astea sunt perle din popor.

    Si untdelemn de la bunica daca punem in motor sau cutie, in maxim 3 secunde ajunge unde trebuie.

    Si ca o paranteza, normal ca merge cu motorul rece, altfel cum l-ar incalzi ?
     
  5. Guest 86281 Guest

    Stau cam 1 minut. Daca o las 4-5 minute isi revine. Uleiul din cutie e schimbat intrucat cuplarea treptelor se facea cu foarte mare zgomot nu "carait". Uleiul este Valvoline 75W-90. Ma gandesc ca exista posibilitatea sa nu fie compatibil.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ba da, 75W90 iti trebuie.
     
  7. Guest 86281 Guest

    Cred ca este vorba mai mult de calitatea uleiului. Cel original este de 3x mai scump. O sa-l dau jos, pun original si revin cu vesti.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu numai Valvoline si Motul Motyl Gear folosesc la cutiile manuale si nu am avut reprosuri pana acum.
     
  9. Guest 86281 Guest

    Problema a fost din ulei. Am pus ulei original si s-a rezolvat. Pe uleiul original nu e trecut niciun indice de vascozitate. Posibil sa aiba aditivi sau 75W-90 sa fie o specificatie gresita pentru cutiile mai noi.
     
  10. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Nu cred ca este vorba de ceva pachete de aditivi extra.
    Incearca sa te uiti in manualul masinii tale, sau daca poti posteaza o poza cu bidonul de ulei pentru cutie original.

    In cazul meu, 1.4 tfsi 2010, uleiul din cutie trebuie sa fie 75w.
    O buna parte din masinile moderne folosesc uleiuri 75w inclusiv masina ta. Probleme au fost cauzate de vascozitatea prea mare a uleiului, de asta uleiurile originale pentru cutie sunt si atat de mult laudate.

    Eu dupa ce am schimbat uleiul din cutie, cu unul la fel original VW 75w m-am trezit la ceva vreme ca trebuie sa schimb rulmentii de la diferential.
    Astazi, A3-ul zace in parcare pana reusesc sa fac o programare la Domnul Barbu la Brasov pentru a repara cutia iar, de data aceasta un sincron, la numai 102.700 km.

    Aparent cei care nu au schimbat uleiurile din cutie, avand zeama originala nu au avut stres. Cel care s-a implicat prea mult si a bagat mai ales ulei original VW, a doua oara in cutie, are de platit. Poate este coincidenta, dar ulei original VW eu nu mai bag in cutie.
    Ori cutia mea este facuta din mamaliga, ori uleiul original VW chiar este periculos.
     
    Ultima editare: 31 Mai 2018
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Sa fie uleiul original de vina si la mine pentru rulmenti?
    In treapta a4a imi suiera rulmentul, doar in treapta a4a in rest nu se aude nimic.
    Am pus ulei original de vreo 30k.
     
  12. catap 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A3, Model 8P/LBSEF, Motor BSE. 1.6 benzina,manuala
    Salutare,
    Ma bag si eu, poate va ajuta:)
    La masina din semnatura mea, nu exista interval de schimb pentru uleiul din cutie, adica nu se schimba( la fel si distributia, nu are interval de service).
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu se schimba de ce au mai pus buson de golire si umplere pe cutie ?

    Lasa ce zice Audi si schimba uleiul din cutie odata la 70-80.000 km, intra cativa litri si pretul este relativ mic. Rau nu are cum sa ii faca.
     
  14. catap 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A3, Model 8P/LBSEF, Motor BSE. 1.6 benzina,manuala
    Busonul presupun ca este pentru a goli uleiul din cutie atunci cand ai o reparatie.
     
  15. FFLO 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A3 2.0 tdi
    Salut, am si eu o mica problema. Uneori iese greu din treapta 1 (si marsarier) si trebuie sa trag de maneta mai tare. In celelalte trepte intra si iese perfect. Am impresia ca patesc asta doar cand opresc la semafor sau in parcare si se intampla destul de rar. Am mers de dimineata vre-o 30 de km si dupa ce am parcat s-a tras mai greu din marsarier.
     
  16. Guest 86281 Guest

    Asa a fost si la mine. Se rezolva prin schimbarea uleiului la cutie (ulei doar original) si/sau a kitului de ambreiaj. Cel mai probabil e si placa de presiune pe duca.
     
    FFLO apreciază asta.
  17. FFLO 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A3 2.0 tdi
    La ce te referi prin ulei original? O fi pe duca, are ceva km. Mi s-a parut ciudat ca face doar in treapta 1.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Adica ulei marca VW/Audi.
     
    FFLO apreciază asta.
  19. RotaruEmanuel 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 2.0tdi 2009
    Salutare. De doua zile ambreiajul meu când îl calc nu mai revine rămâne la podea. Am mai pățit cineva și ce ar putea sa fie . Menționez ca dacă îl trag cu piciorul își revine . Citia schimba foarte bine și nu agata. Multumesc
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te-ai inscris astazi si vrei acum pe loc raspunsul ? :) Un forum si mai ales acest forum functioneaza altfel. Te rog eu sa citesti tot acest topic integral si toate topicurile despre ambreiaj si cutia de viteze manuala existente pe forum. O sa fli imediat ce ai de facut dupa ce citesti topicurile. Multumesc pentru intelegere.
     

Distribuie pagina asta