1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia viteze manuala - Volanta - Ambreiaj la A4 B7 - diverse probleme si remedieri

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de aljivan, 10 Iun 2009.

  1. ionutiordan91

    ionutiordan91 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 BERLINA , 1.9 TDI BKE, 2005
    Salutare am verificat ce mi-ați zis, timoneria e ok, când sunt pe loc si cu motorul pornit si cu el oprit toate treptele intra frumos, dar in mers a 2a trebuie sa trag tare sa intre iar a 1-a daca nu sunt la 0km/h face foarte urat cârâie..
     
    marcu dumitru apreciază asta.
  2. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salutare! as vrea sa schimb uleiul in cutia de viteze la masina din semnatura, in program scrie ca intra 3,2 L, dar am inteles ca ar fi pentru o cutie noua, "uscata", are cineva idee cat ar trebui sa cumpar, cineva care a mai schimbat?

    multumesc!
     
  3. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    am comandat pana la urma 2,5 L, sper sa-mi ajunga....
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Conform programelor de piese auto, in cutia ta intra 3,2 l. Acum depinde cat ulei se scoate, iar dupa reumplere sa faca nivelul. Doar atunci vei stii exact ce cantitate a intrat.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La tipul meu de cutie, toate programele aratau 3l, am scos 2.8l din ea la schimbul de ulei.
    La cutiile manuale am impresia ca scoti undeva la 90% din cantitatea de ulei.
     
  6. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    pentru siguranta mai cumpar 1L si ce ramana il tin de rezerva
     
  7. Marius Tiberiu

    Marius Tiberiu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006
    Buna .
    Sunt nou pe forumul acesta .Am un audi A4 2.0 TDI din 2006 si am o problema la el imi intra greu in vitza întâi si in maşarier . Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica daca e reglata corect timoneria. E posibil sa fie si din chitul de ambreiaj. (rulment sau placa de presiune)
     
  9. brebenash 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4,2.0 TDI BLB,2005
    Pana la urma a gasit cineva rezolvarea concreta la maneta de viteza intepenita iarna??ca am citit, dar nu a raspuns nimeni concret care este cauza si cum se poate rezolva..
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimbatorul de viteze nu are nimic. Cauza este foarte normala la aceste temperaturi. Uleiul din cutie devine mai vascos decat este vara (mai bine zis temperaturi peste 0 grade) si asta este perfect normal. Nu-ti mai face griji din cauza asta. Lasa motorul sa functioneze 2-3 minute la ralantiu si dupa ce te pui in miscare in maxim 5-10 minute va intra normal/usor in viteze.
     
  11. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Intrucat si eu aveam problema descrisa de brebenash iarna trecuta la B7, am salvat intr-un fisier (nu mai retin sursa) urmatoarea solutie:
    "
    La mine in vara intra usor in viteze. Cand ploua, timp de cateva zile mergea greu, nu revenea schimbatorul la punctul mort si iarna imi ingheta schimbatorul. Cand am schimbat uleiul in cutie m-am uitat mai atent pe acolo si am descoperit ca intr-un burduf in care in mod normal trebuie sa fie vaselina la mine era apa si rugina. Dupa ce am scos apa si am pus vaselina acolo intra mult mai usor in viteza, schimbatorul revine la punctul mort indiferent de temperatura, umezeala, ploaie, etc. Apa aceea provine in cea mai mare parte de la scurgerea din compartimentul bateriei, foarte prost gandita acea scurgere.
    Si mie mi se intampla sa se blocheze.. dupa o noapte geroasa.. si am pierdut ceva timp pana am descoperit buba. Bun.. se misca mai greu din cauza uleiului mai gros, dar la mine era ţeapăn !!! Prima data cand mi s-a intamplat, o lasasem in treapta 1-a.. asa ca n-am avut decat sa o pornesc.. si sa-i dau drumul.. am mers asa 1 km.. pana si-a dat drumul.
    Problema apare la levierul care face legatura intre schimbator si timonerie ( cutia de viteze), pe acolo se prelinge apa prin compartimentul bateriei cand se topeste zapada, sau apa de pe carosabil si peste noapte ingheata.
    Mi-a descoperit un mecanic ca la acel "pivot" aveam mansonul de protectie de cauciuc deplasat si in locul unde trebuia sa fie vaselina, eu aveam apa si rugina, asadar pe acolo ai de cautat.
    Sa verifici mansonul de cauciuc, cat si restul articulatiilor sa fie unse cu vaselina in special la punctele 14, 15, 16, 23.
    Bafta!"

    Inca nu am apucat sa pun in practica ce se descrie aici. Daca se va manifesta si iarna asta, cu siguranta o sa incerc sa urmez pasii de mai sus, 55a91369-b8dd-4a7f-b936-93398b6b697c.png
     
  12. Tomi

    Tomi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2016
    Locație:
    Dunstable
    Masina:
    Audi b7 1.9tdi
    Salutare. Am si eu un Audi b7/BRB. si trebuie sa schimb volanta si kitul ambreaj. Una noua este ff scumpa, as vrea sa stiu daca potriveste kitul ambreaj si volanta de pe vw si ce cod motor e compatibil cu codul motor BRB?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca deja o volanta este scumpa ar cam trebui sa vinzi masina si sa-ti permiti una care sa o intretii. Anumite piese se cumpara noi nu SH sau de la alte marci. Cumperi ambreiaj Sachs sau LUK conform tipului tau de masina asta dupa ce demontezi ca sa vezi ce ai montat pe masina. Ti-am mai spus ca nu poti pune de la VW din cauza multor diferente.
     
  14. fkj06

    fkj06 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A 4 B7 1,9 116 CP 2007
    Salut

    Am un A4 B7 1.9 cod BRB 116 cp cutie manuala cu care cam am probleme. As vrea sa inlocuiesc cutia si daca tot o fac as pune o cutie cu 6, cea originala e cu 5. Are cineva habar ce fel de cutie ar trebui sa pun , sau care ar merge ? Multumesc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La tipul tau de motor exista cutie cu 6 viteze montata din fabrica dar este foarte rara ca si dotare pe masina. Cauta in ETKA codul acelei cutii. Exista A4 B7 cu motor de 1.9 TDI cod BRB si/sau BKE care are cutie de viteze cu 6 trepte. Bafta.
     
  16. fkj06

    fkj06 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A 4 B7 1,9 116 CP 2007
    multumesc
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu iti recomand codurile cutiilor cu aspectul ratio 32/9, acesta se gaseste si pe cele in 5 viteze. Ai codurile respective in imagini.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adica poti monta cutia mea de viteze cod JEM de la motorul 2.0 TDI. Ai codul in plansele anterioare. Bafta.
     
  19. ionutiordan91

    ionutiordan91 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 BERLINA , 1.9 TDI BKE, 2005
    Salutare tuturor,
    Saptamana trecuta am schimbat la masinuta mea A4 B7, 1.9 tdi ,116cp cod motor BKE simering palier, volanta + kit complet ambreiaj ( placa + disc + rulment presiune) totul pe Sachs.
    Toate bune si frumoase pana sa ies cu masina in proba de drum, unde am ramas putin surprins la cat de jos tine ambreiajul si doi la mana simteam ca ceva tine la ambreiaj cand il calcam si cand ridicam piciorul de pe pedala (senzatie ca si cum ar freca undeva pedala sau ar fi ceva pe care culiseaza).
    Am revenit la service si mi s-a zis ca mai trebuie facuta o aerisire, am facut si aerisirea din nou , dupa care nu am vazut niciun efect si mi s-a zis sa mai merg cu ea pana se aseaza piesele.
    La 3 ore dupa aerisire am iesit cu masina si surpriza, in dreptul pedalei de ambreiaj cand calc si ridic piciorul de pe aceasta se aude un scartait gen cauciucat, scartait mai pronunat in rulare dar se aude si in ralanti. Aveti idee ce poate fi ? Multumesc
     
  20. yulian.gaby 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2006
    Salutare. Am si eu o problema la un audi A4, B7, 1.9 TDI, BKE. Imi intra greu in viteze, in toate treptele, mecanicul a zis ca este de la ambreiaj, am schimbat kitul, cu unul noi LUK, acum intra in viteze perfect, dar patineaza foarte rau. Este posibil sa fie de la volanta? Mecanicul zice ca are putin "joc". Pana sa schimb kitul de ambreiaj nu patina deloc, doar intra greu in viteze.
     

Distribuie pagina asta