1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia viteze manuala - Volanta - Ambreiaj la A4 B7 - diverse probleme si remedieri

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de aljivan, 10 Iun 2009.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Numarul de dinti da, are relevanta, altfel nu mai "calca" bendixul electromotorului cum trebuie, la pornire.
     
  2. Marchis 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2017
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    A4 B7 2006
    Salut!Am un A4 din 2006 1.6 benzina cutie manuala 5 trepte .Dupa un drum în care am forjat-o (depășiri schimbări bruște din trepte superioare în trepte inferioare ,cuplare brusca ambreiaj)a apărut o problema :de fiecare data când schimb dintr-o treapta superioara intr-una inferioara și vreau sa o calc
    (când depășesc de exemplu )se aude o bubuitura ca și Cum ar lovi ceva sub capota .În rest dacă las ambreiajul foarte foarte încet merge normal nu se mai aude .În viteze intra normal.Ce ar putea fi ?aveți vreo idee?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Suportii de la motor i-ai verificat ?
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    In concluzie: merge ambreiajul de pe AWX, dar nu si volanta?!
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da tu de ce-ai vrea sa pui ambreiaj de AWX daca are aceeasi dimensiune cu al tau de BRB ?
     
  6. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Tamponul anticuplu pare a fi problematic. Probabil a cedat bucsa din el.
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    nucugheri: pentru BRB, nu produce decat Sachs(inclusiv in cutie de LuK este Sachs). Am schimbat 2(inclusiv volant) pana acum si fac la fel:trepideaza la plecarea de pe loc si se aude o pocnitura la schimbarea vitezelor.
    P.s daca pun bendix de AWX pot lua kit-ul de ambreiaj si volant?
     
  8. mateo 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2010
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    a4 1.9 tdi 2007 115hp
    Am citit toate postarile din topicul asta si nu am gasit ceva similar ca la mine.Am montat intr-un service pe masina(A4 b7 1,9 brb) un kit de ambreaj sachs(fara volanta,nu aveam trepidatii sau semne ca ar fi de dusa si mecanicii au zis ca e ok) si dupa instalare am constatat ca masina se tureaza mult mai mult decat era inainte de a inlocui kitul,mai exact eu nu depaseam 2700 de tpm acum urca usor la 3500 4000 de rotatii ca sa demareze masina comparabil cu kitul vechi.Ba mai mult trebuie sa apas acceleratia pana la podea ca sa pot face de exemlu o depasire,exclus faptul sa fac o depasire in viteza a 5,lucru pe care-l faceam cu usurinta inainte de schimbarea kitului.Intr-un cuvant, masina ii trebuie o distanta mult mai mare sa demareze ,adica sa ajunga efectiv la o anumita viteza,turatiile sunt mult mai mari si ajung la turatii mari intr-un interval de timp f repede,plus trebuie sa apas pedala de acceleratie pana la podea sa pot circula normal,nu mai are cuplul nici jumate duapa instalarea kitului nou.Poate fi de la turbina?Mentionez ca tot atunci am schimbat si uleiul,si de obicei la schimbul de ulei demarajul era mult mai mare ca si cum as avea un ulei uzat in motor.
     
  9. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Iti patineaza ambreiajul. Ai schimbat kit-ul de ambreiaj la un "service autorizat" tipic, unde lucreaza doar habarnisti. Iti cumperi alt kit de ambreiaj, de data asta cu tot cu volanta si le schimbi iarasi.
     
  10. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Mai e posibilitatea sa nu fi aierisit ambreiajul si sa nu cupleze ca lumea. Mergi la service sa faci o constatare
     
  11. Trasca Alex

    Trasca Alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI (BRD) quattro 2007
    Ma tot interesez de ceva timp de short shiftere si pana acum am dat de shifterul JHM special pt Audi si ma cam tenteaza. Vreau un raspuns mai bun la schimbarea vitezelor.

    Voi ce parere aveti? Ati instalat asa ceva pana acum? Daca da, cum vi se pare?
     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Salut,
    Stiu ca s-a mai discutat pe tema asta dar nu am lamurit-o. :)
    Sa ma lumineze si pe mine, cineva, daca se poate realiza investitia. Dupa 2 kit-uri de ambreiaj si volant pe Sachs mi s-a luat de trepidatii la plecarea de pe loc si "bum-bum" cand apas pedala (dupa ceva mers in oras si a 1-a, a 2-a, maxim 3-a - in "Bucufiresti"), asa ca as vrea sa incerc cu LUK. Doar ca se pare ca pentru BRB nu se produce pe LUK (tot Sachs e in cutia de LUK - asa mi-a spus un operator de la o firma specializata pe ambreiaje si volant - nu dau nume sa nu fac reclama).
    Varianta ar fi sa iau pentru BKE, care la urma urmei e acelasi motor/cutie. Codurile ar fi :600004000 - kit ambreiaj + volant pe LUK (compus din 623330100 - ambreiaj si 415023110 - volant). Sunt compatibile? Ma intereseaza mai mult la volant caci la ambreiaj nu cred ca sunt probleme.

    Descriere pentru volant cod motor BKE:
    Volanta de la LuK
    • Numarul gaurilor de fixare:6
    • Echipament vehicul:pentru vehicule cu cutie manuala
    • Articol completare/Info suplimentar 2:cu set suruburi, Volant cu masa dubla cu disc de frecare
    • Varianta motor:pentru motoare cu volanta cu masa dubla
    • Articol extins/Informatii de extindere:fara bucsa de ghidaj
    • Jocul maxim [mm]:1,6
    • Unghiul liber maxim [Grade]:16
    • Numarul de dinti (determinarea unghiului liber maxim):6
    Descriere pentru volant cod motor BRB
    Volanta de la LuK
    • Numarul gaurilor de fixare:6
    • Echipament vehicul:pentru vehicule cu cutie manuala
    • Articol completare/Info suplimentar 2:cu set suruburi, Volant cu masa dubla fara disc de frecare
    • Varianta motor:pentru motoare cu volanta cu masa dubla
    • Articol extins/Informatii de extindere:fara bucsa de ghidaj
    • Jocul maxim [mm]:2,9
    • Unghiul liber maxim [Grade]:10
    • Numarul de dinti (determinarea unghiului liber maxim):4
    Multumesc anticipat!!:hi:
     
  13. Calinutz_1986 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, 2.0 D ,2007
    Buna seara,
    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o parere...
    Se auzea un fel de fluierat la cutia de viteze mai tare in vitezele 3 si 4 in momentul in care acceleram. Cand luam piciorul de pe acceleratie nu mai suna. Am completat cu ulei in cutie, a intrat aprox 1 litru. Fluieratul a scazut in intensitate dar totusi se mai aude in viteza a 4 a. Vreun sfat ca sa scap de sunetul respectiv? Mersi. Audi b7 2.0 D , 17P CP
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil lipsa uleiului a dus la uzura prematura a vreunui rulment din interiorul cutiei.
    Partea buna este ca este o piesa relativ ieftina, partea proasta este manopera care ajunge a fi destul de piperata.
     
    Calinutz_1986 apreciază asta.
  15. Calinutz_1986 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, 2.0 D ,2007
    audi66 mersi mult de raspuns.
     
  16. stryker1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 1.8T, 2007
    Salutare. La plecarea de pe loc ( la cald), masina incepe sa trepideze, iar pentru a iesi din aceasta zona, dau drumul mai mult pedalei de ambreiaj. La schimbarea in treapta 2 mai simt o secunda vibratia, apoi totul intra in normal. Toate acestea se intampla doar atunci cand am masina full ( pasageri, bagaje). Atunci cand masina nu are greutate, lucrurile decurg ok. Nu stiu daca are legatura, dar masina a inceput sa consume mai mult ( cam cu 1 l), la drum intins. Cam la ce piese din zona ambreiajului ar trebui sa ma gandesc ca dau semne de oboseala ? Ms.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are importanta ? Oricum trebuie sa schimbi kit-ul complet.
     
  18. stryker1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 1.8T, 2007
    Are. Pentru ca unele kituri includ si volanta. Altele nu. Si nu stiu daca e cazul sa fie schimbata si asta.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand se schimba si se umbla la ambreiaj se schimba obligatoriu tot, inclusiv volanta. Tu faci cum vrei dar eu tit spun cum trebuie sa procedezi.
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca iti tremura la pornirea de pe loc la cald e obosita volanta. O sa inceapa sa tremure din ce in ce mai mult. Succes.

    Eu am schimbat doar kitul de ambreiaj si nu am nici un simptom de volanta. Batai , trepidatii etc.
     

Distribuie pagina asta