1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia viteze manuala - Volanta - Ambreiaj la A4 B7 - diverse probleme si remedieri

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de aljivan, 10 Iun 2009.

  1. DVSorin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Locație:
    Miercurea ciuc
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0, 2005
    Buna ziua, am o problema la Audi A4 B7 2.0 cod motor BLB in sensul ca, simeringul arbore cotit spate/cutie de viteze s-a spart si daca puteti sa ma ajutati cu dimensiuni sau coduri.
    Multumesc mult!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Desfaci si cumperi dupa ce desfaci. Are codul scris pe el. E greu sa faci asta ?
     
  3. DVSorin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Locație:
    Miercurea ciuc
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0, 2005
    Nu am posibilitatea sa ma uit ca este la mecanic (care a stricat deja un simering si acum am zis ca cumpar eu simeringul), m-am gandit ca poate stiti care simering se potriveste.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie seria de sasiu si poate te ajuta un coleg cu ETKA.

    Referitor la mecanic, schimba-l. Simeringul se monteaza cu o scula speciala adica un fel de dorn din teflon sau duramid ar fi indicat care se confectioneaza la strung exact pe dimensiunile simeringului. Eu am zeci de dornuri pentru toate modelel de simering care le-am intalnit. Dar cum mecanicii din ziua de azi sunt pe repede inainte si treaba care ei o fac iese de tot rahatul cand repara pe graba.
     
  5. DVSorin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Locație:
    Miercurea ciuc
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0, 2005
    Da, stiu cu mecanicul..... numai ca nu gasesc altul mai bun, se pare ca toti asa sunt, acuma nu vreau sa-ti povestesc cum am ajuns in situatia asta cu un alt mecanic. Acuma cand i-am povestit ca se monteaza simeringul exact cum ai spus tu, s-a suparat cum adica eu stiu mai bine decat el..... si povesti din astea. Pe bune daca nu imi vine sa ma urc pe gard.
    Aici este seria sasiu WAUZZZ8K36A043183.

    Multumesc din suflet daca puteti sa ma ajutati!
     
  6. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Cristi. Eu sunt mecanic si nu am folosit nici o data dorn de teflon, asta inseamna ca nu sunt un mecanic bun?. Am montat zeci de semeringuri de toate dimensiunele si la marci diferite de masini , nu am avut niciodata probleme, sa stric vreo unul sau sa curga.
    Atata timp cat se lucreza cu simt de raspundere nu are ce sa iasa rau. Daca l-a stricat pe primul al doilea sa il plateasca el ca tu nu ai nici o vina, poate doar ca ai lasat masina pe mainie lui
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stiu ce fel de mecanic esti. Ce am spus eu si ce ai inteles tu. Cand nu ai dorn din ala, te descurci. Cand faci treaba cu simt de raspundere iese ceva bine chiar daca nu ai scule (cu toate ca ar trebuie atunci cand esti mecanic :))
     
  8. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Am inteles exact ce ai vrut sa zici, eu am spus doar ca se poate monta si fara scule(speciale) sau asta am vrut sa se nteleaga, probabil nu m-am exprimat chiar bine. La locul actual de munca se reparau doar camioane, tafuri si utilaje mari si nu prea aveau asa ceva, dar nici unde am lucrat inainte nu avea si acolo avea scule cam pentru orice aproape, dar am ales sa lucrez cu mai putine scule dar fara stresat toata ziua, scuze pentru Offtopic si multi km fara probleme.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca cureti bine suprafata de rugina/mizerie, ungi semering-ul cu vaselina/ulei si ai grija sa il bati incet si drept cu o tubulara pe masura, nu te lovesti de nici o problema.

    Majoritatea nu curata suprafata si cand bat semering-ul il bat stramb si continua cu batutul pana se indreapta singur, moment in care il deteriorezi/ciupesti.
     
    Tirpitz apreciază asta.
  10. RyanAir 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI - BLB - 2005
    Update: era doar o tablă desprinsă, care bătea in țeava de eșapament. 2 șuruburi noi si s-a rezolvat

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pai ce avea tabla desprinsa cu "cursa ambreiajului". Pune-ne o poza cu tabla sa nu murim prosti..
     
  12. RyanAir 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI - BLB - 2005
    Am întrebat aici deoarece credeam (din spusele altora) ca este vorba de ambreiaj/volanta.
    Basically când ridicam ambreiajul, se mișca toată mașina, împreună cu acea tablă, fiind desprinsă din șurub.
    Poza nu am, si nu am cum sa ridic masina / sa ma bag sub ea sa fac poza, dar este vorba de protecția de dedesubt (?). Trece pe deasupra tevii de eșapament, si are un material ignifug (cred) pus peste.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  13. 61 ADU 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a4 2007 brb
    Salut! Am si eu o problema la cutie (1,9 tdi 5 trepte), de fapt am avut mai multe intr un final am ajuns sa schimb cutia , merge bine in a doua sa zic ca agata putin dar nu asta este problema . Cand cobor pante mai abrupte si sunt in treapta 1 sare pur si simplu din viteza. Inainte nu sarea! Este normal ? Mentionez ca dupa schimbatea cutiei inlocuit ulei si volanta ambreaj tot chitul ,tampoan cutie si tamponul din fata motorului, singurul loc unde nu s a umblat este timoneria .sa fie asta cauza?
     
  14. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Am si eu o rugaminte daca ma puteti ajuta. Doresc sa montez eu nuca de la capatul timoneriei care se prinde pe cutia de viteza. Aveti cumva un tutorial sa vad cum se moteaza sau care sunt pasii de urmat? Multumesc
     
  15. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Salutare tuturor,
    Dupa ce a inceput sa-mi patineze ambreiajul in special treapta 4 si 5, si usoare trepidatii la plecarea de pe loc, m-am hotatat, sa schimb kit ul de ambreiaj, si volanta la un motor 1.9 tdi cod BKE.
    Piesele au costat 2150 lei brand SACHS.
    Mentionez ca acelasi brand l am gasit montat si pe masina, aceasta avand 200.000 km la inlocuirea kit ului
    Rezultatul este excelent la schimbarea treptelor, putere ok in toate plajele de turatii, demaraj super.
    Drumuri bune tuturor.

    813085A6-7734-4BF8-BABE-9D9F53605910.jpeg
     
    Eduard86 și soryf apreciază asta.
  16. reyiluca 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2018
    Locație:
    Bv
    Masina:
    Audi A4 3006
    Buna seara,
    Am ramas cu maneta schimbatorului de viteze înțepenită in treapta 1. Aveți idee care ar fi cauza si cum as putea sa o deblochez ? Multumesc
     
  17. Colex 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB
    Salutare,
    Detin un audi A4 B7 cod motor BLB 2.0 tdi si am un zgomot metalic, huruit, la relanti, cand se incalzeste motorul. Cand apas pedala de ambreiaj dispare. Masina merge perfect, nu am vibratii in mers, intra bine in toate treptele, nu patineaza. Sa fie volanta ?
    Multumesc.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Se schimba complet tot ambreiajul si volanta. Dar dupa cum intrebi te sfatuiesc sa te duci la un bun mecanic.
     
  19. Emi07

    Emi07 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE 2005
    Îmi spune careva cât costa un kit original de ambreiaj la un A4 B7 BKE 1.9 TDI cod motor Wauzzz8e75a417244? Am gasit ceva dar ieftin.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    1150 + 220 TVA....de EURO .
     

Distribuie pagina asta