1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia viteze manuala - Volanta - Ambreiaj la A4 B7 - diverse probleme si remedieri

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de aljivan, 10 Iun 2009.

  1. Emi07

    Emi07 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE 2005
    Deci am vorbit la magazin și volanta cu codul 03G105266P este 2800 lei și kit-ul de ambreiaj cu codul 03G198141X este 1400, pret total 4200 de lei, adică 885 de euro, nu 6495 de lei, adică 1370 de euro. Sunt încă 2295 de lei in plus...
     
  2. volnick1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    AB
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salut. Vreau sa schimb uleiul in cutia de viteze la A4 B7 BRD cu cutie HCK (tractiune fata si manuala cu 6 trepte). Stie cineva cu ce se desfac subururile de umplere si respectiv golire ale cutiei. Este hex (de care?) sau imi tebuie tool-ul acela special VW ca un M16 gaurit in mijloc?
     
  3. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Stie cineva la ce pret ar ajunge manopera pentru schimbarea volantei si kitului de ambreiaj pentru masina din semnatura , cutie manuala ?
    Multumesc !
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Manopera o stabileste service-ul sau mecanicul dupa ce demonteza si repara. Nu inainte pentru ca pot aparea probleme neprevazute. Iti spun eu ca aici in Bucuresti o manopera pleaca de la 600 lei in sus asta depinzand de probleme intampinate: suruburi blocate = care nu se desfac, inlocuire simering daca ala este terminat pentru ca tot umblii pe acolo si asa mai departe.
     
  5. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Asta cautam , un pret informativ... Multumesc ,Cristi !( la primul service unde am intrebat , au cerut 750 lei fara alte discutii )
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Preturile s-au marit. Si pretul ala este OK daca oameni fac treaba de calitate.
     
  7. folescu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2019
    Locație:
    beba veche
    Masina:
    audi a 4 b7 2.0 tdi
    Salut,
    Cand ai montat kit-ul te-ai uitat pe placa de presiune si volanta pentru ca au semne pe ele, plus ca semnele trebuie sa fie cat de cat aliniate de pe placa de presiune si volanta.
     
  8. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Bună ziua Domnilor
    Azi am luat ulei pentru cutie manuala din reprezentanță, masina are 139km si aproape 12 ani așa că ar cam trebui schimbat..preț 28€ litrul și o poză pentru cei interesați
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Voi cautati probleme acolo unde nu sunt. Eu am astazi 170.000 km, masina are tot 12 ani si schimba vitezele perfect. Nu mai umblati aiurea pe unde nu trebuie fara sa aveti probleme.
     
  10. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Si pentru a schimba la fel si in urmatorii ani sa nu schimbam uleiul deloc! Stiu ca in manual nu e trecut un interval de schimb dar....??
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu faci ce vrei pe banii tai. Bafta.
     
  12. Ionut-raul 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b7 2.0 tdi bpw sline quattro 10/2006
    Salutare, am o problema cu un 2.0 bpw quattro, am schimbat volanta + kit de ambreiaj , pleacă foarte greu de pe loc, trebuie sa accelerez și sa ii dau drumu foarte încet la ambreiaj și simt niște trepidații in pedala de ambreaj,e ca și cum ambreiajul nu ar cupla bine.. după ce pleacă merge normal... Nu am mai condus mașini quattro și nici cu volanta cu masa dubla, nu știu dacă e problema sau asa trebuie sa meargă. Menționez ca mașină pleca la fel de greu și înainte sa schimb volanta..
     
    Ultima editare: 25 Iun 2019
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ce marca ai pus?
    Daca incerci sa pleci de pe loc fara sa o accelerezi se opreste sau trepideaza?
     
  14. Ionut-raul 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b7 2.0 tdi bpw sline quattro 10/2006
    Valeo am montat. Asta am pus-o: Kit d'embrayage + Volant moteur - VALEO - 837060
    Mecanicul zicea ca e cu masa dubla. Merge normal, dacă plec doar din ambreiaj.
     
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Codul 837060 reprezita kit cu masa dubla.
     
  16. cjprjan

    cjprjan 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4, B7, 2008, 2.0 TDI , BRD , QUATTRO, Sline.
    La masinile cu o transmisie manuala, asa cum sunt majoritatea in Romania, specialistii in domeniu spun ca pe toata durata de viata a unei masini poti lasa transmisia cu uleiul venit din fabrica. Adica nu este nevoie sa schimbi uleiul la o cutie manuala. De ce? Pentru ca uleiul de cutie este mult mai gros, iar temperatura de functionare este mult mai mica decat cea a unui motor, adica maxim 90 de grade.

    Un ulei de cutie incepe sa-si piarda din proprietati numai cand este supus unui stres termic. Adica atunci cand cutia de viteze incepe sa aiba o temperatura foarte mare, ba din cauza ca exista o frecare, ba din cauza motorului incins si asa mai departe. Insa, daca totul merge cum trebuie, o cutie manuala merge mereu la o temperatura joasa, cam de 60-70 de grade Celsius, iar in cazuri extreme, de aglomeratie si canicula uriasa, poate ajunge si la 80-90 de grade. Insa chiar si asa, este cu mult sub limita la care uleiul isi pierde din proprietati.

    In poza de mai jos este busonul de alimentare si cel de scurgere cu ulei la cutia manuala

    [​IMG]

    Asadar, daca uleiul nu este niciodata supus unui stres termic, inseamna ca isi pastreaza proprietatile la infinit. Si cum o cutie este etansa si nu se pierde deloc din cantitate, ideal este sa nu umblam acolo decat foarte rar, sa verificam nivelul si atat.

    Dar uleiul cutiei de viteze trebuie schimbat in doua cazuri: daca a fost contaminat cu pilitura metalica in urma unei probleme mecanice si daca nivelul este scazut. Daca vreo piesa metalica s-a uzat si au avut loc contaminarea cu span, atunci, dupa reparatie, e clar ca trebuie inlocuit uleiul. Si, in cazul in care verificam nivelul si acesta este scazut, pentru ca sunt slabe sansele sa stim ce ulei a fost pus initial, trebuie schimbat cu totul.
     
  17. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    La infinit....hai să nu exagerăm..mierea are termen de valabilitate 3000 de ani un ulei nu știu, dar cum eu am schimbat uleiul la masina din profil pot să vă spun ca nu am scos din cutie decăt 2,1l si am avut ceva pilituri. Am pus ulei original 2.4l chiar daca in manual este recomandat 2,35l parcă și nu cred că este ceva nociv să schimbi odată uleiul în cutie! La 12 ani...
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vara la 40 grade si iarna la -25, nu este un stres termic ?
     
  19. volnick1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    AB
    Masina:
    Audi A4 B7
    Am schimbat uleiul astazi si am pus Castrol Syntans V FE 75W80, ulei recomandat de Castrol pentru cutii manuale VAG cu 5 si 6 rapoarte. Masina este din 2007 si are 258.000 km. Uleiul vechi avea o culoare OK, dar se vedeau in el particule de metal. Au intrat 2.5l de ulei. Am luat 3l cu 80 lei/l. Cutia merge acum excelent. Se simte o mare diferenta. Uleiul de cutie nu e lifetime. Eu zic ca merita schimbat la o masina ce are in jur de 250.000 km orice ar zice producatorii.
     
  20. Sergiu.SM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Satu Mare / Oradea
    Masina:
    A4 B7, 1.9TDI BKE, 2005
    Salut,
    Am urmarit intregul topic: https://www.clubaudi.ro/threads/ulei-cutie-viteze-manuala-schimb-de-ulei-diverse.5571/page-14 in legatura cu schimbatul uleiului din cutie si toti mecanicii pe care i-am intrebat mi-au indicat ulei 75W90. Doresc sa schimb uleiul din cutie si ma intereseaza ce vascozitate trebuie pentru modelul meu de cutie de viteza si daca GL-4, GL-4+ sau Gl-5.
    Poate imi puteti spune codul dupa care sa caut uleiul. Eu, conform unui webshop de piese auto, introducand VIN-ul, mi-a aparut ulei 75W80, GL-4+ si codul G 052 911

    Masina este un Audi A4 B7 an 2005 1.9 TDI cod motor BKE
    KM: 306.000
    VIN: WAUZZZ8E06A106790
     

Distribuie pagina asta